Line 6 M9

Καταρχάς η Μξεχασατινουμεροεχειηαλλη λέγεται Μ13. Δεν είναι δύσικολο να το θυμάσαι νομίζω. Παρασκευή και 13, κλπ.

bloody_sunday είπε:
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις! Το (α) αφού δεν γίνεται, δεν είναι μειονέκτημα? Στο (β) εννοούσα αν υπάρχει πρόβλημα στον ήχο αν δεχτεί δυνατό σήμα από κάποιο βρωμοπέταλο, πχ. έχεις τον καθαρό σου ήχο σε χαμηλότερη ένταση, και για έμφαση έχεις βάλει το πεταλάκι αρκετά πιο δυνατά και το ενεργοποιείς.
Στο (α), όχι, δεν είναι μειονέκτημα, γιατί γίνεται (παράγραφος 4-2 στο manual).

Στο (β) όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα στον ήχο.

 
δε το ειχα σκεφτει ποτε σαν μειονεκτημα. Υπαρχει με το πατημα ενος κουμπιου ενα πεταλι προ-ρυθμισμενο. Το οτι δεν θα δουμε τι ρυθμισεις του εχουμε κανει ή οτι δεν μπορουμε να τις τροποποιήσουμε οσο δεν ειναι ενεργοποιημενο δεν το βρισκω προβλημα. Ισως καποιος αλλος να ενοληθει αν εχει συνηθισει αλλιως.

Για το β (φανταζομαι εννοεις το στ) , αν καταλαβα σωστα τι λες : Η Μ13 συμπεριφερεται σαν οποιοδηποτε tbp πεταλι (σε αλλες ρυθμισεις εχει επιλογη για DSP bypass). Ετσι, αν εχει απενεργοποιημενα ολα τα εφε και μπροστα της υπαρχει πεταλι με μεγαλη έξοδο θα περασει ολο το σημα (φανταζομαι στο manual θα εχει τιμη για maximum input level) . Αυτό ήθελες ή παλι δεν καταλαβα την ερωτηση?

edit : συμφωνα με TGL και manual γίνεται το α, συγνωμη για τον αποπροσανατολισμο, δεν ημουν σιγουρος γι αυτο και εγραψα "νομιζω"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καταρχάς η Μξεχασατινουμεροεχειηαλλη λέγεται Μ13. Δεν είναι δύσικολο να το θυμάσαι νομίζω. Παρασκευή και 13, κλπ.
Όχι, δεν είναι δύσκολο, αλλά διαφορετικά και πιο σημαντικά πράγματα έχουν σαφώς μεγαλύτερη προτεραιότητα στη μνήμη μου. Αυτή τη στιγμή για μένα το όνομα M13 είναι trivia και τίποτα παραπάνω.

Στο (α), όχι, δεν είναι μειονέκτημα, γιατί γίνεται (παράγραφος 4-2 στο manual).
Πράγματι και ευχαριστώ. Ας βάλω και ένα quote για να είναι πιο ουσιαστική η βοήθεια:

To see the next effect displayed in the LCD, press the Tap switch + the Model Select knob simultaneously.


Mπλου εννοώ αν υπάρχει πρόβλημα αν είναι ενεργοποιημένη παράλληλα με ένα δυνατό εισερχόμενο vol. level πχ. από κάποιο πεταλάκι βρωμιάς πριν από αυτή. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει...

 
bloody_sunday είπε:
...

Mπλου εννοώ αν υπάρχει πρόβλημα αν είναι ενεργοποιημένη παράλληλα με ένα δυνατό εισερχόμενο vol. level πχ. από κάποιο πεταλάκι βρωμιάς πριν από αυτή. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει...
Μια παρατήρηση που σχετίζεται με όλα αυτά:

Σε κάθε ψηφιακή εφεδιέρα σε κάποια φάση (σηνήθως άμεσα μετά από ένα απλό buffering της εισόδου) πραγματοποιείται μετατροπή A/D.

Προφανώς, οι σχεδιαστές αυτών των συστημάτων έχοντας κατά νου ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο range απο στάθμες εξόδου των διαφόρων μαγνητών στην αγορά καθώς και το γεγονός ότι οι χρήστες είναι κιθαρίστες ( :P) που μπορεί να χρησιμοποιήσουν κι άλλα εφφέ πριν την πεταλιέρα, έχουν αφήσει ένα σεβαστό "περιθώριο" πριν το σήμα στην είσοδο πλησιάσει το άνω όριο της δυναμικής περιοχής των μετατροπέων A/D.

Βέβαια, το ισχυρότερο σήμα που πρόκειται να "αντιμετωπίσει" είναι τα μεταβατικά (στην πενιά) ενός hot μονοπήνιου και όχι η έξοδος ενός γκαζοπέταλου ακόμα κι αν αυτό είναι ρυθμισμένο να "σπρώχνει" 5 ή 6 dB.  :)

Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  :)

 
Δε καταλαβαίνω τι λες αλλά τα λες πολύ ωραία ρε άτιμε! ;D

harilatron είπε:
Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  :)
Αυτή τη φράση τη διάβασα ίσα με 10 φορές και πάλι δεν καταλαβαίνω γρι. :)

 
elavd είπε:
Δε καταλαβαίνω τι λες αλλά τα λες πολύ ωραία ρε άτιμε! ;D

Αυτή τη φράση τη διάβασα ίσα με 10 φορές και πάλι δεν καταλαβαίνω γρι. :)
Mωρε και εγω που υποτιθεται οτι ειμαι του αντικειμενου δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα, μη σκας...

 
H ψηφιοποίηση ενός σήματος, λόγω της μετατροπής του από συνεχές σε διακριτό, λέγεται και κβάντιση .

Λόγω της μετατροπής αυτής, οι κονβέρτορες εισάγουν θόρυβο (αρμονική παραμόρφωση) στο σήμα. (την τιμή του και άλλες τετοιες τιμες, όπως της καθυστερησης που επισης εισαγεται, θα τις δειτε στα specs των εισόδων των καρτων ηχου)

Το maximum και το minimum input level στις εισόδους ενός μετατροπέα αναλόγικού σήματος σε ψηφιακό, είναι αυτό που λέει ο Ταρκόφσκι mod σαν "άνω όριο" και "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής.

Εγω αυτα καταλαβα, αλλα μπορει να μην το επιασα γιατι το παιζει δυσκολος ;D

 
Ρε σεις  :D :D

Εννοώ το εξής:

Το ελάχιστο σήμα που μπορεί να "πιάσει" ένας κονβέρτορας είναι όταν το ελάχιστα σημαντικό bit του πάρει την τιμή 1 (και όλα τα άλλα είναι 0).

Στη συνημμένη εικόνα, δείχνω ένα σήμα που είναι διακριτοποιημένο τόσο στο χρόνο όσο και στο πλάτος (κόκκινη γραμμή). Για να είναι εμφανή τα σκαλοπάτια, δείχνω μια δειγματοληψία όπου το σήμα μπορεί να πάρει μόνο 16 διαφορετικές στάθμες (σαν να είχα έναν κονβέρτορα 4-bit).

Από αυτές, καταλαμβάνονται μόνο οι 11. (Μετρήστε τα σκαλοπάτια του κόκκινου). Αν μεγαλώναμε το πλάτος, ο κονβέρτοράς μας θα χρησιμοποιούσε περισσότερα σκαλοπάτια (μέχρι και το 15ο) για να απεικονίσει το σήμα. Αν το σήμα μεγάλωνε περισσότερο από την τιμή που αντιστοιχεί στο 15ο σκαλοπάτι (είναι 15 τα σκαλοπάτια + μια στάθμη το 0, σύνολο 16) τότε ο κονβέρτορας θα εξακολουθούσε να αναφέρει την τιμή που αντιστοιχεί στο 15ο μέχρι το σήμα να ξαναγίνει μικρότερο από αυτό. Αυτό θα οδηγούσε σε "ψηφιακό" ψαλιδισμό (κάτι που όλοι ξέρουμε ότι δεν ακούγεται ωραία).

Αυτό που φαίνεται στο κάτω άκρο, είναι όσο η τιμή του σήματος είναι μικρότερη από την τιμή που ο κονβέρτορας "αντιλαμβάνεται" σαν το 1ο σκαλοπάτι, ο κονβέρτορας "αναφέρει" την τιμή 0.

Η δυναμική περιοχή του εν λόγω κονβέρτορα προκύπτει από την ελάχιστη τιμή (πλην του μηδενός) σε σχέση με τη μέγιστη τιμή που αυτός μπορεί να "δει". (Εννοείται, ότι όσο περισσότερα bit ο κονβέρτορας, τόσο μικρότερο το ελάχιστο σκαλοπατάκι και τόσο μεγαλύτερη η δυναμική περιοχή  :) )

Με τη φράση:

Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  
Εννοούσα ότι

"ο θόρυβος (βζζζζζζζζζζζ+φσσσσσσσ) στο μέσο κιθαριστικό rig είναι πολή "δυνατότερος" από απο το μικρότερο "σκαλοπατάκι" που μπορεί να δει ένας κονβέρτορας 20 bit." (20bit δεν είναι η M13?)  :)

4-bit_sampling.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδή εννοώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με λίγο παραπάνω γκάζι στις πεταλιέρες αλλά το είπα με καμένο τρόπο. ;D

 
Επαναφερω το θεμα για να κανω μια ερωτηση.

Δεν ειναι μειονεκτημα η απυσια effect loop στη μικρουλα? Γιατι εγω που εχω κομπρεσορα, 2 ντραιβ πεταλια και ενα ντιλευ που ακριβως θα τοποθετησω την M9?

 
G.K. the Greek είπε:
Επαναφερω το θεμα για να κανω μια ερωτηση.

Δεν ειναι μειονεκτημα η απυσια effect loop στη μικρουλα? Γιατι εγω που εχω κομπρεσορα, 2 ντραιβ πεταλια και ενα ντιλευ που ακριβως θα τοποθετησω την M9?
Είναι. Το έχουν επισημάνει πολλοί.

Η επίσημη απάντηση είναι πως η Μ9 είναι απλώς ένα "πολυπεταλάκι" με μικρό μέγεθος που 99% θα το συνδιάσεις με άλλα και άρα μπορείς να το βάλεις όπως είναι στο loop του ενισχυτή σου (ή όχι).

Το μαρκετίστικο catchphrase είναι: "M9 goes on your pedalboard, M13 IS your pedalboard".  ;)

 
G.K. the Greek είπε:
Επαναφερω το θεμα για να κανω μια ερωτηση.

Δεν ειναι μειονεκτημα η απυσια effect loop στη μικρουλα? Γιατι εγω που εχω κομπρεσορα, 2 ντραιβ πεταλια και ενα ντιλευ που ακριβως θα τοποθετησω την M9?
Ετσι κι αλλιως με το effect loop της Μ13 , μπορεις να παρεμβαλεις ΕΝΑ εξωτερικο πεταλι στη σειρα των εφε της , οποτε το ερωτημα σου θα εχει νοημα οταν απαντησεις για ποια εφε θα αγοραζες τη Μ9?

(πχ εγω στη θεση σου θα την επαιρνα για τα modulation fx και τα φιλτρα, οποτε θα ειχα comp-drives-{drives -καποια φιλτρα- mod fx- delays} - delay) . Mεσα στην αγκυλη ειναι τα εφε της Μ9 που εχουν λογο υπαρξης σε αυτη τη θεση. Ουσιαστικα "χανεις" σε καποιους συνδυασμους τα reverbs, τα wah, τα EQs, καποια φιλτρα που λειτουργουν καλυτερα πριν τα drives που εχεις ηδη κλπ.

 
Πιο πολυ θα την ηθελα για τα modulation effects και τις προσομοιωσεις αναλογικων delay. Αλλα δε θα με χαλαγε να χρησιμοποιησω και κανενα drive.

Αλλωστε το ''Chandler Tube Drive'' ακουγεται πολυ καλο.

Η σειρα στο pedalboard μου οπως τη φανταζομαι για να σε βοηθησω.

Guitar-Compressor-RAT-Plexitone-LINE 6 M9-Small Clone Chorus(μπορει και να φυγει αλλα για την ωρα μου αρεσει)-TC Nova Delay (δεν υπαρχει περιπτωση να το αποχωριστω)-Ενισχυτης

 
Video-review για την M9 από τον (πολύ γνωστό πλέον) Robert Renman:


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top