• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Λάθος δημοσιευμένη τιμή;

  • Thread starter Thread starter kofi
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 4K

kofi

Νέο μέλος
Μηνύματα
46
Πόντοι
6
Κατ'αρχας καλησπερα σε ολους!!!!

εχω ενα μικρο πρόβλημα-απορια...εκανα προ ημερων μια αγορα μεσω internet

ενα synth.που στο site ειχαν λαθος τιμη.... εν συγκρισει με αλλα site της ιδιας κατηγοριας.Μου στέλνει e-mail η εταιρια και μου επιβαιβεωνει οτι εγινε η παραγγελια μου με το συγκεκριμενο προϊον στην συγκεκριμενη τιμη(την "λαθος" τιμη).

επικοινωνο τηλεφωνικα σημερα και μου λενε αλλη τιμη οτι ειναι....την κανονικη.

πως μπορω να διεκδικησω την τιμη οπου εγινε η αγορα μιας και εχει επιβαιβεωθει και απο τους ιδιους κιολας...

τι γινετε σε αυτη την περιπτωση????

 
παρτους τηλεφωνο και πες τους να σου διορθωσουν την χρεωση στο σωστο ποσο (αυτο που ειδες στο internet η αυτο με το οποιο εκανες την αγορα)..

 
Το καταστημα είναι έγκυρο ή ψαρεύει πελάτες;

Δεν γίνονται τέτοια λάθη και όταν γίνουν ο πελάτης συνήθως κερδίζει την έκπτωση.

 
νομιζω ειναι εγκυρο σαν καταστημα....

το θεμα ειναι οτι αλλαξε η τιμη και ο τυπος θελει να το πληρωσω κανονικα...

αλλα αρνηται.συγκεκριμενα μου εκλεισε το τηλ στα μουτρα και δεν απαντουσε μετα στα τηλ μου.

 
νομιζω ειναι εγκυρο σαν καταστημα....το θεμα ειναι οτι αλλαξε η τιμη και ο τυπος θελει να το πληρωσω κανονικα...

αλλα αρνηται.συγκεκριμενα μου εκλεισε το τηλ στα μουτρα και δεν απαντουσε μετα στα τηλ μου.
δοκίμασε να τον φοβίσεις με δηθεν νομικες διαδικασίες κλπ.

 
Ναι απο ελλαδα...

το ψαχνω το θεμα με της νομικες διαδικασιες για να ξερω τι θα πω... :wink:

 
Πάρε στο ΙΝΚΑ, αν κάποιος μπορεί να σε βοηθήσει θα είναι σίγουρα αυτοί ;)

 
Τι νομικές διαδικασίες κ.τ.λ!!!

Πάρε στην τράπεζα σου και ζήτα να ακυρωθεί η συναλλάγη λόγω εξαπάτησης.

99% η τράπεζα θα σε καλύψει αμέσως και θα πιστώσει την κάρτα σου .

Η μόνη περίπτωση που δεν το κάνουν αυτό είναι σε συναλλαγές με χώρους εστίασης και μαγαζιά ρούχων .

Εξάλλου ακόμα δεν το έχεις παραλάβει ...

Μόλις σε πιστώσουν κάνεις την παραγγελία απο αλλού .

Βέβαια όλα τα παραπάνω ισχύουν εάν έχεις πληρώσει με κάρτα αλλίως ΙΝΚΑ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
βασικο.....εκτυπωσε την σελιδα με την αρχικη τιμη και επισης κρατα την αποδειξη πληρωμης αν εχεις ηδη πληρωσει(paypal, εμβασμα η οποιας αλλης μορφης πληρωμη)..........Αρχικα απειλησε τους με προσφυγη στα αρμοδια οργανα (ΙΝΚΑ) και λοιπες νομικες διαδικασιες (αν εχεις φιλο δικηγορο που μπορει να επικοινωνησει μαζι τους ειναι πολυ καλο) καθως και με δημοσιοποιηση στο ιντερνετ της συμπεριφορας τους.....

 
Καταρχήν λάθη γίνονται και στα σοβαρά και έγκυρα "μαγαζιά". Όχι συνέχεια βέβαια αλλά όλοι άνθρωποι είμαστε.

Τώρα, το γεγονός οτι είδες μια τιμή στο site που τελικά δεν ισχύει λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν λέει κάτι νομικά. Δεν ξέρω αν η χαμηλότερη τιμή που είδες είχε μπει εκ παραδρομής ή είναι τακτική του μαγαζιού για να ψαρεύει κόσμο όπως λέει και ο Mεθενίτης.

To mail που έλαβες σε τι πνεύμα ήταν γραμμένο?

"Οk φίλε το έχουμε, κάνει τόσο, να στο κρατήσω?"

ή

ήταν κανονική επιβεβαίωση παραγγελίας με την επωνυμία της επιχείρησης υπογεγγραμμένο απο το τμήμα πωλήσεων?

Αν είναι το δεύτερο απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή, αν είναι το πρώτο μπορεί απλά να επικαλεστεί λάθος...

Σε κάθε περίπτωση ζήτα να το πάρεις όσο αρχικά συμφωνήσατε...Αν δεν δεχτεί μην υποκύψεις στο να πληρώσεις παραπάνω.

Αν παραυτα καίγεσαι για την αγορά πήγαινε πάρτo απο αλλού...Μην τους κάνεις τη χάρη.

Πες μας πιο συγκεκριμένα ποιο synth, ποια η αντιπροσωπεία, ποιος distributor. Δώσε και το link για το site...για να δούμε αν όντως στο τηλέφωνο που θα τους πάρω λένε τις ίδιες τιμές με αυτά που αναγράφονται στο site.

Δεν είναι κακό η κοινότητα του forum να ενημερώνεται για κακούς επαγγελματίες...Αν πάλι δεν θέλεις να τους ξεμπροστιάσεις στείλε μου pm...

Το mail που σου είχαν στείλει τι έλεγε...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου ελεγαν

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το site μας για τις αγορές σας.

Τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι:

το προϊον ειναι αυτο και το συνολικο ποσο ειναι αυτο....

ηταν απλα η επιβαιβεωση της παραγγελιας μου.

επειδη εργαζομαι σε εμπορικη εταιρια και απο οσο γνωριζω και μπορω να δω μεσα στο site το καταστημα δεν ειναι νομικα καλυμενο για τετοιες περιπτωσεις.

 
Οk...

Πες μας και to site...να δούμε ποιο μαγαζί είναι.

Κι εγώ σε αντιπροσωπεία εργάζομαι αλλά όχι στο αντικείμενο αυτό.Σε άλλο με πολύ μεγαλύτερους τζίρους αλλά η επιβεβαίωση παραγγελίας είναι η ίδια είτε ψωνίζεις "τσίχλες" είτε μηχανήματα για βιομηχανίες (το αντικείμενο που εργάζομαι) και είναι επίσημο έγγραφο της εταιρείας.

Αν θέλει να λέγεται καλός επαγγελματίας θα πρέπει να σου το δώσει όσο αρχικά αναφερόταν κι ας μην βγάλει τίποτα. Το κόστος του λάθους του είναι αυτό. Ας αναζητήσει τη διαφορά απο τον υπεύθυνο του καταστήματος που έκανε τη μαλακία ή απο την εταιρεία που έχει προσλάβει να του φτιάχνει τη σελίδα.

Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι καλοί επαγγελματίες είναι είδος υπό εξαφάνιση.

Δώσε μας το link. Eγώ στη θέση σου δεν θα τον κάλυπτα.

 
λυπαμαι απλα δεν θελω να αποκαλυψω ποιος ειναι...δεν ειναι του στυλ μου.

 
Σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια,της πληροφοριες και την ανταποκριση.

 
Εμείς πάντως εδω μέσα συνηθίζουμε να προστατεύουμε ο ένας τον άλλον... :? :o

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top