Κρινοντας Εσωτερικα ενισχυτων...καμια βοηθεια?

Status
Not open for further replies.

math2014

Νέο μέλος
Μηνύματα
321
Πόντοι
16
Καλησπερα σε ολους.

Ψαχνω εδω και καποιο καιρο να αναβαθμιστω ενισχυτικα. Εν ολοιγις οπως εχω αναφερει και σε αλλο θρεντ, ειμαι μεταξυ

Orange Rockerverb 50

Zinky Blue Velvet 50

Cornell Plexi 45/55 (maybe...)

Ψαχνω για ενα αποτελεσματικο μαστερ βολιουμ που να δινει καλο ηχο απο χαμηλα (ο Οραντζ το κανει φοβερα αυτο, και απο οτι λενε το κανει και ο Ζινκυ).

Δινοντας ομως τοσα λεφτα, με νοιαζει το τι παιζει μεσα στον ενισχυτη... κατι που το παραβλεπουμε πολλοι. Εχοντας λοιπον ως δεδομενο μια ισοπαλια ηχητικη, πως θα κρινατε τα εσωτερικα των δυο αυτων ενισχυτων στις επομενες φωτο?

http://neastguy.smugmug.com/photos/63338489-L.jpg

http://www.members.shaw.ca/justinsauctions/rockerverb6.JPG

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φυσικα ειναι δικαιωμα σου αλλα μηπως το ψαχνεις περισσοτερο απο οσο χρειαζεται???

 
Απο το πρώτο ενισχυτή φαίνετε μονάχα ενα μικρό μέρος της πλακέτας.

Γνώμη μου είναι ότι θέματα σχεδιασμού και υλικών θα έπρεπε να σε απασχολούν μονάχα αν αγόραζες κάτι μεταχειρισμένο...

 
Βασικα στα 1500ευ με ενδιαφερει το τι βαζουνε μεσα και το πως το βαζουνε περαν του πιο βασικου που ειναι σαφως ο ηχος. Εν ολοιγις δεν θελω να πληρωσω ονομα ουτε εξτρα κερδη καποιου εισαγωγεα. Δεν ξερω ισως να ειμαι λαθος αλλα την ψαχνουμε για το τι μαγνητες/ξυλα κτλ εχει η κιθαρα μας και τον ενισχυτη τον αφηνουμε μονο στα απεξω.

Επισης με ενδιαφερει ο ενισχυτης να αντεξει καποια (μπορει δυσκολα) ταξιδια με αεροπλανο/τρενο/φορτηγο που πιθανοτατα να κανω λογω καποιων καταστασεων (ασχετων με την μουσικη).

Τελος, με ενδιαφερει οταν με το καλο γυρισω Ελλαδα να μην ψαχνω και εξαρτωμαι απο τεχνικους.

Ισως να ακουγονται υπερβολικα αυτα, αλλα ετσι το βλεπω.

 
Αδικα αγχωνεσαι.

Εδω και χρονια γυρνάω τα καταραχια της Ελλαδας με εναν απλο Peavey Classic που δεν εχει ουτε τις λαμπες στο σασσι,ουτε ποϊντ του ποϊντ ,ουτε τα ποντεσιομετρα πανω στο σασσι ουτε τιποτα.

Δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα (οπως δεν εχει και το 99% των κιθαριστων που παιζουν στοκ ενισχυτες σε ολες τις περιοδες & τις σκηνες του κοσμου)

Καλα φτιαγμενοι φαινονται μη νομιζεις οτι ακομα και Matchless να παρεις δεν προκειται να χαλασει ποτε (ΤΙΠΟΤΑ δεν το εγγυάται αυτο) :wink:

Προσωπικα εχω δει πανακριβο ποϊντ του ποϊντ ενισχυτη να τα φτυνει οταν ο φτηνος Φεντερ με τα κορεάτικα "εσωτερικα" δεν παθαινε τιποτα ακριβως διπλα του.

Παρε αυτον που σου αρεσει ΗΧΗΤΙΚΑ .

 
Αδικα αγχωνεσαι.Εδω και χρονια γυρνάω τα καταραχια της Ελλαδας με εναν απλο Peavey Classic που δεν εχει ουτε τις λαμπες στο σασσι' date='ουτε ποϊντ του ποϊντ ,ουτε τα ποντεσιομετρα πανω στο σασσι ουτε τιποτα.

Δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα (οπως δεν εχει και το 99% των κιθαριστων που παιζουν στοκ ενισχυτες σε ολες τις περιοδες & τις σκηνες του κοσμου)

Καλα φτιαγμενοι φαινονται μη νομιζεις οτι ακομα και Matchless να παρεις δεν προκειται να χαλασει ποτε (ΤΙΠΟΤΑ δεν το εγγυάται αυτο) :wink:

Προσωπικα εχω δει πανακριβο ποϊντ του ποϊντ ενισχυτη να τα φτυνει οταν ο φτηνος Φεντερ με τα κορεάτικα "εσωτερικα" δεν παθαινε τιποτα ακριβως διπλα του.

Παρε αυτον που σου αρεσει ΗΧΗΤΙΚΑ .[/quote']

+10000

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρεις ποιος θα σε "αφήσει" πιο γρήγορα.

αλλά αφού θες μια γνώμη:

Όπως φαίνεται και οι δύο χρησιμοποιούν εκτυπωμένη πλακέτα και τις λυχνίες (βάσεις) πάνω στην πλακέτα (η φωτό του Zinky δεν βοηθάει και πολύ γιατί οι βάσεις μπορεί να είναι στο σασί και να έχουν κάνει κάποια μόντα αλλά δεν είναι ευδιάκριτο για να πω σίγουρα).Αυτό συνεπάγεται γνωστά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Ο Orange μου φαίνεται ότι έχει καλύτερης ποιότητας εκτυπωμένη (έχει πιο παχιές διαδρομές) και καλύτερη μεταφορά του αέρα (καθότι έχει και μεγαλύτερο σασί) και φαίνεται πολύ πιο τακτοποιημένος και πιο εύκολα επισκευάσιμος. Αλλά όπως ξαναείπα οι φωτογραφίες μπορεί να με απατούν.

Και οι δύο ενισχυτές χρησιμοποιούν MKT πυκνωτές.

Ο Orange έχει κυρίως carbon comp αντιστάσεις μικρής αντοχής σε watt (= πιο vintage προσανατολισμός, γλυκός ήχος με έντονες αρμονικές αλλά και λίγο παραπάνω θόρυβο) ενώ ο Zinky έχει και metal film μεγαλύτερης αντοχής watt σε σημαντικά σημεία όπως οι άνοδοι-κάθοδοι. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις carbon, ελάχιστα πιο ψυχρός ήχος(γι αυτούς που μπορούν να καταλάβουν την διαφορά), λιγότερος θόρυβος και ευκολότερη χρήση λυχνιών όπως 12AU7,12AT7 στη θέση των Χ7.

[οι U7,T7 άγουν περισσότερο ρεύμα και έχουν μεγαλύτερη διαφορά δυναμικού στις ανόδους απ ότι η Χ7 επόμενως "θέλουν" αντιστάσεις μεγαλύτερης αντοχής σε βατ προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν υπερθέρμανση-αστοχία και ο θερμικός θόρυβος]
 
electrictabs

Φιλε ακριβως αυτα ηθελα να ακουσω.

Απο οσο ξερω και στους δυο ενισχυτες, οι λαμπες (τελικες) ειναι στυριγμενες και στο σασι και κολημενες στην πλακετα.

Για τον τυπο αντιστασεως δεν ηξερα και σε ευχαριστω πολυ. Ο Ζινκυ μου ειπε οτι χρησιμοποιει μεταλ φιλμ αλλα δεν ηξερα αν αυτο ειναι καλο 'η οχι.

Οσο αναφορα τους μετασχηματιστες ο Οραντζ εχει απο οτι εμαθα της Αγγλικης Ντεμετερ, ενω ο Ζινκυ καποιος αμερικανικους paper interleaved.

Ενας αλλος ενισχυτης στα ιδια λεφτα που κοιταζω ειναι ο Ματαμπ.

 
E, όχι βρε παιδιά. Υπερβολές νομίζω. :?

Απο τη στιγμή που είναι και οι 2 μοντέρνοι ενισχυτές τα standards του είναι πάνω κάτω τα ίδια.

Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και... 8O

¶κουσέ τον και τα άλλα είναι ..περί κουρδίσματος.

Επιπλέον, ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Είναι αυτά τα γκρι τουβλάκια που βλέπεις στη φωτογραφία και είναι τουλάχιστον στα 5watt, τη στιγμή που χρειάζονται μονάχα 2 μάξιμουμ. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις.

Γνώμη μου είναι να τους ακούσεις καλά και πάνω απο 2 φορές τον καθένα. Τώρα για τα υπόλοιπα τι να σου πω...είναι σα να κοιτάς τα κουμπία βακελίου του Zinky και υποτημάς τον Orange επειδή τα έχει πλαστικά. Γούστο σου αλλά νομίζω είναι υπερβολές!

Πολύ μεγαλύτερο ρόλο θα παίζουν στον ήχο οι λυχνίες (μάρκα και τύπος) αλλά δεν έδωσες λεπτομέρειες...

 
Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και...
Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές.

Για την ίδια απόσταση μεταξύ τους στην πρώτη περίπτωση έχουμε μικρότερη αντίσταση από τη δεύτερη αλλά στη δεύτερη έχουμε μικρότερη χωρητικότητα ανάμεσα στις διαδρομές.

Αν αναλογιστούμε ότι η χωρητικότητα ανάμεσα σε δύο σήματα είναι υπεύθυνη για την δημιουργία παρασιτων τι θα διαλέγαμε σαν κατασκευαστές?(Για να το θέσω με νούμερα...) >1db λιγότερο θόρυβο ή <0.0000001db λιγότερα πρίμα?

Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Είναι αυτά τα γκρι τουβλάκια που βλέπεις στη φωτογραφία και είναι τουλάχιστον στα 5watt, τη στιγμή που χρειάζονται μονάχα 2 μάξιμουμ. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις. [/quote']

Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής .Τα τουβλάκια χρησιμοποιούνται κυρίως στο φιλτράρισμα της τροφοδοσίας σε πολλούς ενισχυτές παραγωγής/boutique. Η μεγαλύτερη τους αντοχή σε βατ δίνει λιγότερο θερμικό θόρυβο ενώ η επαγωγική τους ιδιότητα σε σχέση με τις άλλες απλές αντιστάσεις δίνει ένα soft start και γενικώς μία αίσθηση όμοια με αυτή που δίνει μια ανορθώτρια λυχνία.Η THD όπως και πολλές άλλες εταιρίες το χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια αυτό το "κόλπο".

Και οι δύο ενισχυτές έχουν από όλα τα καλούδια των αντιστάσεων(carbon film,metal film,carbon comp,wirewound). Εγώ απλά παρατήρησα τον τύπο και την αντοχή των αντιστάσεων που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών που κάνουν και πιο αισθητή την διαφορά στον ήχο. :wink:
 
Οποτε εν ολοιγις και οι δυο ενισχυτες κυμαινονται στα ιδια επιπεδα κατασκευαστικα. Σαφως και το 1ο μου κριτηριο ειναι ο ηχος (κυριως στα χαμηλα), απλα το 2ο κριτηριο ειναι η ποιοτητα κατασκευης/εξαρτηματων. Απλα δεν θα ηθελα να πληρωσω τιμη Αμερικανικου/Αγγλικου ενισχυτη και να ανακαλυψω οτι η πλακετα ειναι φτιαγμενη αλλου.

Παραθετω εναν ΜΑταμπ ο οποιος (ακουγεται αστειο) ειναι ελαχιστα ακριβοτερος απο τον Οραντζ και τον Ζινκυ....

Picture_039.jpg


Picture_037.jpg


Matamp_guts.jpg


Matamp_hard_wire.jpg


 
Ελπίζω να μην έχεις και άλλες φωτό… :-)

O Matamp υλικώς είναι ίσως ακόμα πιο vintage προσανατολισμένος ,όχι επειδή δεν χρησιμοποιεί αποκλειστικά pcb αλλά λόγω των αντιστάσεων-πυκνωτών που φοράει. Το ότι δεν έχει full εκτυπωμένη δεν σημαίνει ότι θα έχει καλύτερο ήχο – μεγαλύτερες αντοχές από τους άλλους δύο απλά ότι θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμος/τροποποιήσιμος…

Και ναι και οι τρεις ενισχυτές πάνω κάτω τα ίδια στάνταρ έχουν , εκτός αν είσαι προφήτης δεν ξέρεις ποιος θα χαλάσει γρηγορότερα, οπότε μη βασανίζεσαι και πάρε αυτόν που σου αρέσει ηχητικά / αυτόν που είναι στο budget σου.

 
Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και...
Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές.
Μα για αυτό ακριβώς το λόγο γράφω και και και...:)

Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις. [/quote']

Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής .
Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :)
 
Λοιπόν, δεν γνωρίζψ τιμές αλλά προσωπικά, αν μου άρεσε ο ήχος και απο τους τρείς, θα αγόραζα τον Matamp. Ο ενισχυτής είναι απλά έργο τέχνης.

 
Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :)
Στο πρώτο μου ποστ όπως διευκρίνισα και πιο πάνω μιλούσα για τις αντιστάσεις στα plate,cathode,grid, που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών(προενίσχυσης+τελικού) . Αυτές δλδ που έχουν την μεγαλύτερη επιρροή στον ήχο και όχι για αυτές στο filtering τις τροφοδοσίας.

Πάντως συμφωνώ ότι αν μου άρεσαν και οι 3 το ίδιο ηχητικά τον Ματαμπ θα διάλεγα για την εμφάνιση του.

 
Παιδια ελπιζω ο Ματαμπ να μου αρεσει και να μου κανει για παιξιμο απο το σπιτι μεχρι τζαμαρισμα με φιλους και ισως κανα λαιβ εαν ποτε μαθω να παιζω κιθαρα αξιοπρεπως.

Χαρακτηριστικα...

Ματαμπ 1224 Μκ2

4Χ EL34/6L6/6V6S/.... ANY octal based valve

4X ECC83

Switching options: 4 valves, 3,2,1 valve operation

Pentode-Triode switch

Class A, A/B switch

30W Class A/B 4Xel34 pentode---> 1.5W Class A 1xEL34 Triode operation

Master volume, Gain1/Gain2 (two selectable gains)

Βασικα ΟΛΑ τα παραπανω θεωριτικα υποσχονται οτι θα μπορει καποιος να ψηνει τελικες λαμπες σε εντασεις σπιτου χωρις εξασθενιτη (Χοτπλεητ). Επισης ενας γνωστος που τον εχει μου λεει οτι ολα αυτα τα χειριζεσαι απο ποδοδιακοπτη οποτε μονο με την κιθαρα και τα ποτενσιομετρα/μαγνητες της εχεις για πλακα 5 ηχους στο χερι...

Απο οτι καταλαβα ειναι λιγο μερα με νυχτα ο Ματαμπ σε σχεση με τον Οραντζ, και αυτο που μου προκαλει εντυπωση ειναι οτι εχουν σχεδον την ιδια τιμη.

Ενα ακομα πλεονεκτημα στον ματαμπ ειναι οτι οπως ειπα πριν, βαζεις οτι λαμπες θες, χωρις να χρειαστει μπαιαζινγκ (πςςςς ελληνικο).

Φαινεται οτι ο 1224 ειναι οτι πιο κοντα υπαρχει στον Maven Peal RG88 o οποιος κατ εμε ειναι ο απολυτος ενισχυτης για την δικη μου χρηση (ηχος τσιτωμενου τελικου σε ΟΤΙ ενταση θες...) Βεβαια δεν βγαινει πια... και ποτε δεν ηρθε Ευρωπη...

Ελπιζω να μου κανει ο 1224... οτι αλλο μπορειτε να με συμβουλεψετε παιδια ... ειμαι ολος αυτια...

Χιλια ευχαριστω στον toneless/electrictabs... keep it coming!

More amp porn this way --->

http://www.matamp.co.uk/gallery.htm

 
MATAMP RULES!!

Επιτελους ενας ΑΠΛΟΣ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ενισχυτης (Το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ πραγμα να βρεις στην εποχη μας που ολοι οι ενισχυτες εχουν ενα καρο ΑΧΡΗΣΤΑ καναλια & της παναγιας τα ματια :lol: !) & βεβαια μιλαω για τον CHINO που τα σπεκς του με εκαναν να χαμογελασω επιτελους!!

ΕΝΑ καλο & πεντακαθαρο καναλι,ΕΝΑ μεγαφωνο & απο εφε ΜΟΝΟ reverb!!

This is it!! :wink:

 
Παρεπιπτοντως....

Και ο Ματαμπ και ο Οραντζ και ο Ζινκυ εχουν την ιδια σχεδον τιμη... στα 1400 με 1500ευ

 
Με χτυπήσατε στην πληγή μιας και εδώ και κανά μήνα έχω μπεί στην διαδικασία να πάρω για δεύτερο ενισχυτή τον εξής

http://www.matamp.co.uk/minimat.htm

φοβάμαι αν θα την παλεύει σε πρόβα αλλά όπως και να έχει έχω φάει κόλλημα . Είναι 2 watt τελείως απλής λογικής.Εδω με smokey του toneless έπαιξα σε engl καμπίνα με 2 vintage 30 και η ένταση ήταν μια χαρά οπότε μάλλον άδικα φοβάμαι!!! Ρίξτε καμιά γνώμη

πιστεύω ότι είναι τρομερά μηχανήματα... κρίμα πάντως που αλλάξανε το site παλιά με τους μάγους ήταν πιο χάσιμο

 
Status
Not open for further replies.

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top