Korg Vs Yamaha

Τοτε αν είναι να τρώω πόρτα γιατι έχω μοτίφ καλύτερα που το έχω σαν χόμπυ να μην εκνευρίζομαι κιόλας. Κανονικά θα έπρεπε αν προτιμάνε το μοτιφ που παίρνει 1GB μνήμη και του πετάς όσο καλό δείγμα θέλεις. Δεν θέλω να πώ οτι το μοτιφ είναι το καλύτερο αλλά όπως και να το κάνεις άλλο 1GB του MOTIF ES και άλλο το 96ΜΒ του KORG STUDIO . Πάντως γενικά είναι πολύ κατάντια να κρίνεις ένα καλιτέχνη απο το σύνθ του.

 
Ρε παιδιά δεν ειπα οτι με τριτον η μοτιφ δεν σε παιρνουν για δουλεια αλλα πρεπει να εχεισ κ ενα τριτον η εξτριμ οπωσδηποτε!!!

 
Technics αρμόνιο και πολύ τους πάει

 
Κάνετε ένα λάθος.

Το να δουλέψετε κάπου δεν σημαίνει ότι θα ελέγξουν το όργανο που έχετε.

Αυτό που ζητάει μια ορχίστρα και θα σας κρίνει ίσως γι'αυτό είναι το

αν μπορείται να καλύψετε τα μέρη ενός ρεπερτόριου

αναλόγος το μαγαζί που θα επιλέξετε να παίξετε.

Τώρα αν αυτό είναι Yamaha/Korg/Kurzweil/Casio/GEM ή οτιδήποτε άλλο δεν παίζει κανένα απολύτος ρόλο.

Αναλόγος το πως θα στήσει ο καθένας το δικό του όργανο.

βλέπετε Korg σε τέτοιους χώρους ίσως για άλλους η και για περισσότερους λόγους,αναρωτηθείτε τους..

 
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟ 1989 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΑΙΖΩ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ LIVE ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ STUDIO. ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (ΜΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΧΩΡΟΥ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗΣ): ΤΑ KORG ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ DEFAULT ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ (ΛΕΓΕ ΜΕ ΕΞΟΔΟ) ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ. ΔΕΝ ΤΡΑΛΑΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΚΙΝΑ Η' ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΤΟΥΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ OASYS) Η' ΤΑ STRINGS ΤΟΥΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ). ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΑ ΥΑΜΑΗΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ (ΕΙΔΙΚΑ ΠΝΕΥΣΤΑ, ΠΙΑΝΑ ΚΛΠ) ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΤΑ LIVE ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ. Η ROLAND ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΜΙΑ ΙΣΟΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΗΣ ΤΡΕΦΩ ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ - ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ KURZWEIL H' ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ THN E - ΜU ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ. ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΦΟΔΟ ΠΡΟΣ ΑΓΟΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ (ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ) ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ KORG ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΚΑΠΟΙΟ. ΜΕΤΑ ΕΒΑΛΑ ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΤΟ MOTIF ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΕΛΟΣ ΔΙΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ROLAND ΕΦΑΓΑ ΤΗΝ ΚΡΥΟΛΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΥ FANTOM ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. Η' ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ OVERDOSE ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΞΕΠΛΥΝΩ" ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ Η' ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.

 
Μπααα...μπορεί να έχεις απλά ΠΟΛΥ εξευγενισμένο αυτί...:lol:

 
¨Οπως και να το κάνεις όταν μιλάμε γαι τιμή και specs το Motif νικάει κατα κράτος.

 
ΦΙΛΕ KILLON ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟ MOTIF ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ PIANOS, EL. PIANOS, STRINGS, PADS, ORGANS, WOODS, BRASS?

 
Εγώ είμαι κάτι παραπάνω από πολύ ευχαριστημενος με τις κατηγορίες που είπες. Ειδικά Pianos, El. Pianos, Strings, Organs, τα άλλα δν τα έχω ψάξει κ τόσο καλά....

 
ΦΙΛΕ KILLON ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟ MOTIF ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ PIANOS' date=' EL. PIANOS, STRINGS, PADS, ORGANS, WOODS, BRASS?[/quote']
Καλά κατάλαβες φίλιππε έχω το Motif ES 6 και το MicroKorg και ένα τσουβάλι sotware.

Όντως πιστεύω οτι το Μοτιφ έχει πάρα πολυ καλούς ήχους τόσο ηλεκτρονικούς όσο και ακουστικούς. Αυτοι είναι Pianos, E.Pianos, Pads, Leeds, Synths, ειδικα τα υπέροχα- αριστα sound effects, οσο αφορα ορχηστρα ολα τα ensemble (violins , horns, brass etc.) kai τα παρα πολυ καλα bass. Αν θες να αναφερθώ αναλυτικά μπορω να σου πω . Ζήτα μου το και θα το κάνω απλώς για την ώρα δεν θέλω να σε κουράσω με τεχνικές λεπτομέρειες.

Μπορώ να πω οτι αν είχα κάποια διαμαρτυρία θα ήταν ιδια με αύτες άλλων χρηστών. Όπως το υποχρεωτικό vibrato , που δεν ελέγχεται με modulation wheel και το γεγονός οτι στη προσπάθεια της η yamaha να στριμώξει όσο περισσότερα μπορούσε σε 175 MB ROM έκανε συμβιβασμούς σε κάποιους ήχους κυρίως ακουστικούς όπως τα solo violins(όχι τα ensemble violins), organs, brass . Βέβαια αυτοι οι ήχοι είναι μεμονομένοι συν ότι το Μοτιφ έχει ενα ασο στο μανίκι του .... το 1GB RAM .... ακόμα και αν δεν σε ικανοποιεί κάτι έχει την απολυτη ελευθερια να πετάξεις ένα τεράστιο multisample που άνετα μπορει να ανταγωνιστει VST ήχους που έχουμε συνηθίσει στον υπολογιστή μας. Οποτε το θέμα ποιότητα ήχου για μενα δεν είναι θέμα στην περίπτωση Μοτιφ.

Επίσης μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για συνθ. Και το Virus πήγα και το ακουσα και οι ήχοι του ήταν απλώς κάτω του μετρίου. Οχι πως δεν με ενόχλησε αλλά όμως είναι κρίμα να μην αγοράσω ένα συνθ λόγω των ήχων ένω είναι τόσο εύκολο να τους αλάξω.

Το να φτιάχνω δικους μου ήχου είναι που με ενδιαφέρει περισσότερο.

Ειδικά το Μοτιφ έχει απεριορίστη δυνατοτήτα δημιουργιας ήχων που καταλανώνουν 1 πολυφωνια (ενω ακούγονται σαν να καταναλώνουν 1000 πολυφωνία) συνδυάζοντας την μεγάλη Ram , resample, 1800 έτοιμους ήχους, πλυθώρα προτότυπων effects, 64 oscilators (θεωρητικά 128) ο καθένας με δικο του filter,eg amp,eg filter, amp, lfo etc. Kαι για να μην σε κουράζω η λιστα γινεται τόσο τεράστια που θα τα χάσεις.

Οπότε καταλαβαίνει οτι και κάποιος ήχος να υστερεί είναι πολύ εύκολο να τον διορθώσεις αλλά και να τον ταιριάξεις στα προσωπικά σου γούστα. Αλλά και να τον κάνεις να κουστεί πολυ καλύτερη απο ένα Virus ,V-Synth GT, G2X ή VST ... αν όμως διαθέσεις το χρόνο πραγμα που απο οτι έχω καταλάβει πολύ λιγοι χρήστες του Μοτιφ κάνουν.

Οπώς είπα και πριν κυριος παράγοντας η τιμή και τα specs. Αυτή είναι η περιοχή που το Μοτιφ εντυπωσιάζει. Απο εκεί και πέρα είνα στο χέρι σου να αξιοποιήσεις την δυναμή του.
 
Με όλο το σεβασμό στον ενθουσιασμό σου αγαπητέ Κίλων, να σου πω ότι απλά έχεις πέσει στη γνωστή παγίδα του καταναλωτή που προσπαθεί να δικαιολογήσει (στον ίδιο του τον εαυτό) κάτι που έχει ήδη αγοράσει. Δυστυχώς για τη Yamaha και για όλους όσους αγοράζουν τέτοια workstation, oi προδιαγραφές που αναφέρεις σαν προδιαγραφές του Motif σου, είναι επιεικώς αστείες σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες.

175 MB ROM; Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Πουλάνε ακόμη τέτοια πράγματα; Έλεος!

Οι κατασκευαστές workstations πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι έχει έρθει ο καιρός να δώσουν πραγματική ισχύ σε αυτά που πουλάνε, ειδικά όταν τα όργανά τους είναι sample-playback όργανα, καθώς η ποιότητα ήχου τέτοιων οργάνων σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με την ποιότητα / ποσότητα των δειγμάτων.

Μου αρέσει που σας ψήνουν κιόλας για μνήμες του 1GB (μάνα μου ζαλίστηκα, πωπωωωωω μνήμηηηη!!!), και ιδέες του στυλ ότι "θα φτιάξω τους δικούς μου ήχους" ενώ ήδη γνωρίζεις ότι "πολύ λίγοι χρήστες του Μοτίφ το κάνουν". Γιατί άραγε είναι τόσο λίγοι οι χρήστες; Διότι απλούστατα δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται κανείς με τόσο πενιχρές τεχνολογίες και θα δεις (μακάρι να κάνω λάθος) ότι ούτε εσύ θα φτιάξεις πάνω από πέντε ήχους που να τους κρατήσεις και μάλιστα θα είναι παραλλαγές ήχων που ήδη έχει το όργανο.

Τώρα, αν απορείς γιατί τα γράφω αυτά, η απάντηση είναι ότι δεν μου αρέσει όταν οι εταιρείες κοροϊδεύουν τον κόσμο με τις ίδιες διαφημιστικές ατάκες που ακούω από την εποχή του M1 της Korg. Υπάρχουν σήμερα τεχνολογίες που επιτρέπουν τη σοβαρή ενασχόληση με ήχους και sound design αλλά γι κάποιο λόγο τα workstations ζούνε στο δικό τους πλανήτη.

 
ΦΙΛΕ KILON ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 175ΜΒ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΜΝΗΜΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΝΗΜΟΒΟΡΟΥΣ ΗΧΟΥΣ. ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΝΕΦΕΡΕ ΤΟ Μ1 ΤΗΣ KORG ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ Η EMU ΣΤΟ EMAXII (ΦΩΡΤΩΝΕ ΤΑ CD ROM ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ DRIVE ΤΗΣ MARK OF THE UNICORNE, MOTU ΣΗΜΕΡΑ) ΕΙΧΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ 700 ΚΕΥ!!! ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΑΚΑΙ. ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙ-3000 (16ΜΒ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ), ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ SAMPLERS TO D-50 KLP, KLP, ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΧΩΡΑΓΑΝ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ... :?:

 
Με όλο το σεβασμό στον ενθουσιασμό σου αγαπητέ Κίλων' date=' να σου πω ότι απλά έχεις πέσει στη γνωστή παγίδα του καταναλωτή που προσπαθεί να δικαιολογήσει (στον ίδιο του τον εαυτό) κάτι που έχει ήδη αγοράσει. Δυστυχώς για τη Yamaha και για όλους όσους αγοράζουν τέτοια workstation, oi προδιαγραφές που αναφέρεις σαν προδιαγραφές του Motif σου, είναι επιεικώς αστείες σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες.
175 MB ROM; Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Πουλάνε ακόμη τέτοια πράγματα; Έλεος!

Οι κατασκευαστές workstations πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι έχει έρθει ο καιρός να δώσουν πραγματική ισχύ σε αυτά που πουλάνε, ειδικά όταν τα όργανά τους είναι sample-playback όργανα, καθώς η ποιότητα ήχου τέτοιων οργάνων σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με την ποιότητα / ποσότητα των δειγμάτων.

Μου αρέσει που σας ψήνουν κιόλας για μνήμες του 1GB (μάνα μου ζαλίστηκα, πωπωωωωω μνήμηηηη!!!), και ιδέες του στυλ ότι "θα φτιάξω τους δικούς μου ήχους" ενώ ήδη γνωρίζεις ότι "πολύ λίγοι χρήστες του Μοτίφ το κάνουν". Γιατί άραγε είναι τόσο λίγοι οι χρήστες; Διότι απλούστατα δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται κανείς με τόσο πενιχρές τεχνολογίες και θα δεις (μακάρι να κάνω λάθος) ότι ούτε εσύ θα φτιάξεις πάνω από πέντε ήχους που να τους κρατήσεις και μάλιστα θα είναι παραλλαγές ήχων που ήδη έχει το όργανο.

Τώρα, αν απορείς γιατί τα γράφω αυτά, η απάντηση είναι ότι δεν μου αρέσει όταν οι εταιρείες κοροϊδεύουν τον κόσμο με τις ίδιες διαφημιστικές ατάκες που ακούω από την εποχή του M1 της Korg. Υπάρχουν σήμερα τεχνολογίες που επιτρέπουν τη σοβαρή ενασχόληση με ήχους και sound design αλλά γι κάποιο λόγο τα workstations ζούνε στο δικό τους πλανήτη.[/quote']

Καταρχάς δεν θεωρω το Μοτιφ ,οπως εχω πει χιλιαδες φορες, την αρχη και το τέλος. Eίναι απλώ ένα εργαλείο μουσική και ήχου. Μπράβο σε όσου άλους προτιμουν κάτι άλλο. Εξηγουμαι για να μην παρεξηγούμαι

Όντως έχεις δίκιο 175 Rom δεν λένε τίποτα μπροστά στα 32 GB ενώς Rompler στον υπολογιστή. Παρολο αυτά φιλε Wow! δεν τσιμπάω το παραμύθι των υπολογιστων .Ακριβως γιατι έχω ασχοληθει παρα πολυ καιρο μαζί τους και όχι μόνο σε επιπεδο μουσικής αλλά και programming, 3d graphics. Oτι κερδιζουν σε δυναμη το χάνουν σε δυσχρηστία. Τελος στη δικτατορία του mouse και του pc keyborad. Aπαράδεκτο γαι δημιουργία μουσικής.

Oσο για sound design οφειλω να ομολογήσω δεν καταλαβαίνω τι εννοεις και που βλέπει προβλημα στο Motif ES. Πενιχρη τεχνολογια το resample, και τα 64 oscilators όταν ακόμα τα VSTs έιναι monotimbral και τα εφφε τους για κλάματα. Με αποτέλεσμα να χρείαζεσαι ξεχωριστω Reverb, ξεχωριστο Chorus, ξεχωριστο Compressor etc. Και άντε αγορασε Reaktor, και άντε PSP Vintage Warmer γιατι θέλουμ και ένα compressor της προκοπης ... α και που είσαι μαναβης πιασε και πέντε κιλα VST synths γιατι ένα δεν βλέπω να με καλύπτει.

Θαυμάζω τον ηχο που βγάζουν τα 175 MB όταν καποιοι άλλοι προσπαθουν να στριμόξουν κάπως καλύτερη ποιοτητα στα 32 GB!!!

Αν θες να κανουμε συγκρίσεις , θα δεις οτι συμφωνουμε αλλά και διαφωνουμε. Όταν μιλάς "καθώς η ποιότητα ήχου τέτοιων οργάνων σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με την ποιότητα / ποσότητα των δειγμάτων" αυτό φίλε χωρά πολυ συζητηση πιστεψε με τa GB δεν είναι αρκετα για ποιoτητα.

Όσο αφορά στη ποιοτητα ηλεκτρονικών ηχων το Μοτιφ μου γονατιζει τοσο το absynth και το FM8 για πολλους και διαφορους λογους. Πρωτα απο όλα τα presets. Προς θεου MONOTIMBRAL !!! και αν δοκιμάσει να τα κάνεις Μultitimbral τον γονατισες τον DUAL CORE. Μπορεις βέβαια να δοκιμάσεις τεχνικές resample όπως και στο motif , αλλά τρέχα γυρευε, η δυσχρηστία πάει σύνεφο. Mouse, Mouse ,Mouse. Τι??? σε ακουω να λες freeze track ?? Kαι πως κανεις edit midi με freeze track??? Please wait.... one YEAR!!!! Α ! και να μην ξεχαστώ MOUSE MOUSE MOUSE !!! Εκτός αν θες να βάλεις βαθειά το χέρι στη τσέπη και να πάρεις SampleRobot (software).Και φυσικα στο τέλος ο υπολογιστης μονο οικονομικη λύση δεν είναι.

Εγω ακόμα αδυνατό να καταλάβω γιατι κάποιοι θεωρουν τα Virus , VSynth, G2X etc. κλάσεις ανωτερα απο το Motif!!!! Μήπως είναι το hypersaw, resynthesis, modular synthesis... τι είναι αυτό που το Motif δεν μπορεί να κανεί εξισου καλά???? Αλήθεια πες μου όταν μιλάμε για Sample Based sound synthesis τι φαντάζεσαι??? Απλη αναπαραγωγή??? Τοτε πραγματικα δεν έχει ασχοληθει μαζί της. Παιξε μαζί με το Μοτιφ , πειραματίσου και θα δεις οτι οτι προσφερει σου φτανει ισα ισα για τα επόμενα 1000 χρονια συνθεσης ήχων.Ακόμα στα πανεπιστήμια μαθηματικοί πειραματίζονται sample based sound synthesis. Tέρμα σε αυτούς που ανοίγουν το στόμα τους πριν ανοίξουν καν το synthesizer τους.

Τωρα αν είσαι τεμπελης και η ζωη σου στηρίζεται στα presets και στο να στρυφογυρνάς κουμπάκια τοτε δεν σου φταει ουτε το workstation ουτε ο υπολογιστης. Όλα αυτά τα εργαλεία μουσικής (pure synthesizers, workstation, computer etc.) προσφέρουν φοβερές δυνατότητες που δεν εξηγούνται καν στα manual τους. Eσυ φταις....

Έχεις δίκιο ουτε πέντε ήχους δεν έφτιαξα στο Μοτιφ .... τις πρωτες 5 ωρες αφου το αγορασα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΦΙΛΕ KILON ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 175ΜΒ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΜΝΗΜΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ' date=' ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΝΗΜΟΒΟΡΟΥΣ ΗΧΟΥΣ. ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΝΕΦΕΡΕ ΤΟ Μ1 ΤΗΣ KORG ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ Η EMU ΣΤΟ EMAXII (ΦΩΡΤΩΝΕ ΤΑ CD ROM ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ DRIVE ΤΗΣ MARK OF THE UNICORNE, MOTU ΣΗΜΕΡΑ) ΕΙΧΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ 700 ΚΕΥ!!! ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΑΚΑΙ. ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙ-3000 (16ΜΒ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ), ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ SAMPLERS TO D-50 KLP, KLP, ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΧΩΡΑΓΑΝ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ... :?:[/quote']
Φίλε φιλλιπε επιασες το ΤΑΥΡΟ απο τα κέρατα... Η απαντηση σου με καλύπτει και συμφωνω απόλυτα. Χαιρομαι που μοιραζόμαστε κοινές απόψεις!!! ¨Οντως και εγώ θαυμάζω τους παλαιούς καλλιτέχνες, ηταν περισσότερο πειραματιστες. Οπώς είπα οτι διεκρινυση χρειαστεί για το ΜΟΤΙΦ με χαρα να σε βοηθήσω.
 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΓΥΡΟ ΜΕΤΑΞΥ MOTIF, TRITON KAI FANTOM ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΙΩΣ :D

 
Έχεις δίκιο ουτε πέντε ήχους δεν έφτιαξα στο Μοτιφ .... τις πρωτες 5 ωρες αφου το αγορασα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Να σου θυμίσω ότι εγώ μίλησα για ήχους που θα κρατήσεις, όχι για ήχους που έφτιαξες πάνω στον αρχικό σου ενθουσιασμό.

Επίσης, η περιγραφή σου για το πως είναι να προσπαθεί κάποιος να κάνει μουσική με τον υπολογιστή δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα: ούτε είναι πρόβλημα το ότι τα όργανα είναι monotimbral (και το δικό σου monotimbral είναι, εκτός αν σου φαίνεται φυσιολογικό να περνάς 16 όργανα μέσα από την ίδια αλυσίδα εφέ), ούτε γονατίζει τόσο εύκολα ο επεξεργαστής όσο λες, ούτε τίποτε από αυτά δε συμβαίνει.

Αλλά αυτό που τελικά με πείθει ότι μάλλον είσαι υπό την επήρρεια κακού καθοδηγητή (πόσο χρονών είναι;) ) αφορά το ότι επέλεξες Yamaha, τη στάνταρ παλιομοδίτικη επιλογή στο χώρο των synths (οι άνθρωποι έχουν να βγάλουν αξιόλογο synth από την εποχή του DX7 και των επιγόνων του).

Δεν έχω αντίρρηση αν θες να είσαι happy και σίγουρα δεν μου πέφτει λόγος αν θες να παίζεις τα ηλεκτρικά πιάνα που έχουν χαρτογραφηθεί πλήρως σαν ήχοι εδώ και είκοσι χρόνια - ΑΛΛΑ μην παραποιείς την πραγματικότητα για να δώσεις ειδική αξία στην επιλογή σου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ' date=' ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΓΥΡΟ ΜΕΤΑΞΥ MOTIF, TRITON KAI FANTOM ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΙΩΣ :D[/quote']
Ρε φιλλιπε μη παιδευσαι πάρε ενα οτι να είναι να ξεμπερδευεις αγορι μου. Εγω ουτε καν μπηκα στη διαδικασία να τα ακουσω . Πήγα είδα το Μοτιφ μου αρεσε το πηρα εληξε. Και το Korg να παιρνα μια χαρα θα ήμουν.

Το ποιο μηχανημα παίρνεις δεν είναι και τόσο σημαντικό , το τι κάνεις μαζί του είναι. Δες επισης Alesis Fusion , Kurzwel K2661. Ετσι για να σε βασάνήσω παραπάνω :lol: Ασε που τωρα βγαινουν και τα καινούργια :lol: :lol: :lol:
 
Έχεις δίκιο ουτε πέντε ήχους δεν έφτιαξα στο Μοτιφ .... τις πρωτες 5 ωρες αφου το αγορασα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Να σου θυμίσω ότι εγώ μίλησα για ήχους που θα κρατήσεις' date=' όχι για ήχους που έφτιαξες πάνω στον αρχικό σου ενθουσιασμό.

Επίσης, η περιγραφή σου για το πως είναι να προσπαθεί κάποιος να κάνει μουσική με τον υπολογιστή δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα: ούτε είναι πρόβλημα το ότι τα όργανα είναι monotimbral (και το δικό σου monotimbral είναι, εκτός αν σου φαίνεται φυσιολογικό να περνάς 16 όργανα μέσα από την ίδια αλυσίδα εφέ), ούτε γονατίζει τόσο εύκολα ο επεξεργαστής όσο λες, ούτε τίποτε από αυτά δε συμβαίνει.

Αλλά αυτό που τελικά με πείθει ότι μάλλον είσαι υπό την επήρρεια κακού καθοδηγητή (πόσο χρονών είναι;) ) αφορά το ότι επέλεξες Yamaha, τη στάνταρ παλιομοδίτικη επιλογή στο χώρο των synths (οι άνθρωποι έχουν να βγάλουν αξιόλογο synth από την εποχή του DX7 και των επιγόνων του).

Δεν έχω αντίρρηση αν θες να είσαι happy και σίγουρα δεν μου πέφτει λόγος αν θες να παίζεις τα ηλεκτρικά πιάνα που έχουν χαρτογραφηθεί πλήρως σαν ήχοι εδώ και είκοσι χρόνια - ΑΛΛΑ μην παραποιείς την πραγματικότητα για να δώσεις ειδική αξία στην επιλογή σου.[/quote']

19 χρονια ασχολουμαι με υπολογιστες , είμαι 28 ετών. Οτι έχω μάθει το έχω μαθει μόνος μου. Η δυνατότητες του ΜΟΤΙΦ είναι λιγότερες απο το τι μπορει να γίνει σε επιπεδο software. Αλλά επαναλμβανώ .... Ε Υ Χ Ρ Η Σ Τ Ι Α! Λυνονται τα χέρια στο ΜΟΤΙΦ. 16 Tracks X 4 OSC (Elements)+Effects----> RESAMPLE----> 1 Track και φτου απο την αρχή. Το ποντικι είναι το προβλημά μου αλλά και το οτι δεν συνδυαζονται με το καλυτερο τροπο σε επιπεδο interface τα VST Pluging kai toµDAW. Με λιγα λόγια έχω λιστα ολοκληρηι να σου πω τι δεν μου αρέσει στον υπολογιστη.

Παιζω ηλεκτρονική μουσικοι δεν με ενδιαφέρουν οι ήχοι του μοτίφ πέρα οτι δημιουργύν τι βάση να δημιουργήσω τους δικούς μου ήχους. Το Μοτιφ ταιριαζεί στον Τρόπο που σκέφτομαι ο υπολογιστής όχι.
 
Με λιγα λόγια έχω λιστα ολοκληρηι να σου πω τι δεν μου αρέσει στον υπολογιστη.
Και τι μας νοιάζει; Αφού το λες μόνος σου ότι είναι δικό σου πρόβλημα, δική σου ιδιοτροπία. Εμένα δεν μου αρέσει η γαλική κουζίνα, τι σημαίνει αυτό, ότι όλοι αυτοί που την θεωρούν από τις κορυφαίες του κόσμου είναι μπουμπούνες;

Είναι άλλο πράγμα το να λες ότι έχεις πρόβλημα εσύ, και είναι άλλο πράγμα να καταλήγεις σε συμπεράσματα από αυτή την αφετηρία.

Επί τη ευκαιρία, δε σε ρώτησα πόσων ετών είσαι εσύ, αλλά πόσων χρονών είναι αυτός/η/οί που σε έχουν βάλει σε αυτό το λούκι.

Φιλικά

 
Με λιγα λόγια έχω λιστα ολοκληρηι να σου πω τι δεν μου αρέσει στον υπολογιστη.
Και τι μας νοιάζει; Αφού το λες μόνος σου ότι είναι δικό σου πρόβλημα' date=' δική σου ιδιοτροπία. Εμένα δεν μου αρέσει η γαλική κουζίνα, τι σημαίνει αυτό, ότι όλοι αυτοί που την θεωρούν από τις κορυφαίες του κόσμου είναι μπουμπούνες;

Είναι άλλο πράγμα το να λες ότι έχεις πρόβλημα εσύ, και είναι άλλο πράγμα να καταλήγεις σε συμπεράσματα από αυτή την αφετηρία.

Επί τη ευκαιρία, δε σε ρώτησα πόσων ετών είσαι εσύ, αλλά πόσων χρονών είναι αυτός/η/οί που σε έχουν βάλει σε αυτό το λούκι.

Φιλικά[/quote']

Φυσικα και κανεις δεν είναι μπουμπουνας!!!!

Αλλά....

Nα τα ελεγα μόνο έγω αυτά καλά θα είναι , ακόμη και ο Βαγγελης Παπαθανασιου σε σχετικη συνεντευξη τα ιδια λιγο πολυ λέει γαι τους υπολογιστες. Και φυσικα πολυ άλλοι επαγγελματίες ή μη. Δεν λέω οτι η δικη μου επιλογή είναι σωστη για όλους .Αυτό το ξεκαθάρισα απο την αρχή. Το ξέρω οτι το λες το λές φιλικά.

το ιδιο και εγω. Χρησιμοποιω υπολογιστη για ν φτιάχνω μουσικη απο το 1997. Είδα ... εψαξα... εμαθα... Δεν αποφασισα σε μια μέρα οτι δεν μου αρέσει ο υπολογιστής. Κανεις δεν με εχει βάλει σε κανενα λουκι. Φυσικα και αφετηρία είναι τι μου αρεσει και τι όχι για να κρίνω ένα προιον. Τι με νοιάζει αν άλλος το θεωρεί χάλια επιλογή. Μήπως θα χάσω το υπνο μου???

Αλλες προτεραιότητες έχεις εσυ και άλλες εγώ. Εμένα δεν θα πείραζε καθόλου να δουλεύα με παλια τεχνολογία. Δεν έχω την εμμονη του εκσυγχορνισμου. Όπως ειπα πριν δεν φταιει το εργαλείο , φταιω εγω....

Αν ένας ζωγραφος κάνει αριστουργηματα με ένα μολυβι σκεψου τι θα μπορουσα να κάνω με ένα ΜΟΤΙΦ. Αυτο είναι το κίνητρο μου, η ικανοτητα του δημιουργού οχι του εργαλείου. Απλως θελει στουβαλια υπομονης!!!!

Το ξερω οτι δεν με ρωτησες πόσο χρονων είμαι απλως ηθελα να γνωριστουμε καλυτερα :P ..πειράζει?? :D :wink:
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top