Korg Vs Yamaha

χμμμ εγω ψιφιζω korg  μετα απο πολεσ αλαγες οργανων σε διαφορες μαρκες απλα υστερει λιγω στα πιανα οποτε ενα korg κι ενα roland πιστευω ειναι ο καλυτερος συνδιασμος!!!

 
Tα ίδια και τα ίδια κάθε φορά..........

Ρε παιδιά, τα έχουμε ξαναπεί όλα είναι θέμα γούστου. Το καλύτερο και το χειρότερο είναι υποκειμενικό.Το ότι όλοι σχεδόν οι πληκτράδες λαικού ρεπερτορίου προτειμούν korg είναι γιατί ουσιαστικά είναι τεμπέληδες και θέλουν να έχουν έτοιμους ''λαικούς'' ήχους χωρίς κόπο. είχα roland d-50,roland jv-90, korg micro x, yamaha sy 77 και πλέον έχω to motif es6 kai roland fantom G7.Κάθε φορά που είμουν έτοιμος να πάρω κάποιο korg, κάτι με σταμάταγε. Κι αυτό γιατί δεν ''μου'' ταιριάζει τόσο πολύ. Κάποια στιγμή ίσως να πάρω όμως.

Δεν μπορώ με τίποτα να συγκρίνω το sampling του motif me toy triton.Έχω αυτή τη στιγμή περίπου 512 mb sampling στο motif που για μένα είναι απίστευτα. ΌΠως επίσης δεν μπορώ να συγκρίνω τα πιάνα του roland με κανένα synth.κ.ο.

Παίξτε μουσική και μην αχσολείστε με την ηλεκτρολογία.Όπως είπε κι ο kilon και korg να είχα, τη δουλεία μου μια χαρά θα την έκανα αλλά είπαμε είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Αυτά.

 
ninja είπε:
Tα ίδια και τα ίδια κάθε φορά..........

Ρε παιδιά, τα έχουμε ξαναπεί όλα είναι θέμα γούστου. Το καλύτερο και το χειρότερο είναι υποκειμενικό.Το ότι όλοι σχεδόν οι πληκτράδες λαικού ρεπερτορίου προτειμούν korg είναι γιατί ουσιαστικά είναι τεμπέληδες και θέλουν να έχουν έτοιμους ''λαικούς'' ήχους χωρίς κόπο. είχα roland d-50,roland jv-90, korg micro x, yamaha sy 77 και πλέον έχω to motif es6 kai roland fantom G7.Κάθε φορά που είμουν έτοιμος να πάρω κάποιο korg, κάτι με σταμάταγε. Κι αυτό γιατί δεν ''μου'' ταιριάζει τόσο πολύ. Κάποια στιγμή ίσως να πάρω όμως.

Δεν μπορώ με τίποτα να συγκρίνω το sampling του motif me toy triton.Έχω αυτή τη στιγμή περίπου 512 mb sampling στο motif που για μένα είναι απίστευτα. ΌΠως επίσης δεν μπορώ να συγκρίνω τα πιάνα του roland με κανένα synth.κ.ο.

Παίξτε μουσική και μην αχσολείστε με την ηλεκτρολογία.Όπως είπε κι ο kilon και korg να είχα, τη δουλεία μου μια χαρά θα την έκανα αλλά είπαμε είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Αυτά.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες φίλε μου. Το θέμα με τους "λαϊκούς" ήχους στα Korg είναι ότι στην ουσία δεν είναι λαϊκοί ήχοι, αλλά αραβικοί, τούρκικοι κλπ. Είναι λαϊκός ήχος ένα καβάλι ή μία πίπιζα? Απλά τα Korg έχουν έτοιμους ήχους για να παίζεις στα περισσότερα μαγαζιά, στη συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δυστυχώς δεν παίζεται λαϊκή μουσική. Είναι κοινό μυστικό πλέον το τι παίζεται με τα korg workstations και κάποιος έπρεπε να πει τα πράγματα με το όνομά τους.  ;D

Επίσης θα συμφωνήσω σχετικά με το ότι τα synths, samplers κλπ είναι απλά τα εργαλεία με τα οποία κάνεις μουσική. Ό,τι ταιριάζει καλύτερα για κάποιον, δεν είναι απαραίτητο να είναι αναγκαστικά καλύτερο για οποιονδήποτε άλλο. Εμένα μπορεί να μου ταιριάζει ένα Roland ή ένα Yamaha, σε κάποιον άλλο ένα Korg, ένα Kurzweil ή ένα Alesis.

Πάντως στο θέμα των πιάνων έχω ακούσει ότι το Motif-XS έχει αυτή τη στιγμή καλύτερα από του Fantom-G. Το μόνο που ξέρω είναι οι preset ήχοι του Motif-XS, καθώς δεν έχω στην κατοχή μου το νέο workstation της Yamaha. Ίσως για αυτό να ευθύνεται και το μέγεθος της ROM. Τα πιάνα του Fantom-G ως presets δεν είναι και τόσο εντυπωσιακά, αλλά αν τα "πειράξεις" έστω και λίγο (δυναμικές, λίγο EQ, reverb), πραγματικά μεταμορφώνονται.

Πώς σου φαίνεται το Fantom-G? Τι εντύπωση σου έχει δώσει? Εγώ έχω το G6.  :)

 
Γι' αυτό έγραψα ότι το Workstation είναι η χαρά του ετοιματζίδικου: αυτό που αγοράζεις είναι ένα ήδη δουλεμένο/εξαντλημένο όργανο και αυτό είναι κάτι που ορισμένοι άνθρωποι χρειάζονται.

Επίσης: εντυπωσιάζει! Κάθε φορά που περνάω από Νάκα, ή Bon Studio, αρχίζω τα "ααα" και "ουουουου" με τους ήχους, αρχίζω τις φαντασιώσεις για το πως αυτοί οι ήχοι θα ταριάζουν τέλεια σε ορισμένες συνθέσεις μου (ακόμη και αν δεν τις έχω γράψει ακόμη :) :) :) ) κλπ κλπ. Μετά θυμάμαι πόσες φορές έχω πατήσει τη πεπονόφλουδα (βλ. παραπάνω) και ηρεμώ.

Επίσης θα έχετε παρατηρήσει πόσο απογοητευτικό ακούγεται (στην πρώτη επαφή) ένα σοβαρό synth όπως το Virus (μα είναι ήχοι αυτοί; μπλιαχ), διότι ΠΡΕΠΕΙ να πέσεις πάνω του και να το δουλέψεις για να δεις φως.

Ο Emerson έλεγε σε μία συνέντευξη ότι όταν πρωτο ασχολήθηκε με synths , καθόταν ώρες προσπαθώντας να φτιάξει έναν ενδιαφέροντα ήχο και όταν τον έφτιαχνε ήταν τόσο χαρούμενος που μετά καθόταν και έγραφε ένα ολόκληρο κομάτι ΕΙΔΙΚΑ γι' αυτόν τον ήχο. Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η σωστή προσέγγιση.

Τα Workstations έχουν άλλη φιλοσοφία.


Α) ;D ;D ;D αυτό είναι σίγουρα ανέκδοτο για τους ήχους του virus(για να μην παρεξηγηθώ ανέκδοτο θα ήταν αν μου έλεγες και για waldorf,nord,novation,roland,korg,alesis  e.t.c. analog or modelind analog).Καταλαβαίνω ότι είσαι τρελός fun του vst και ότι ίσως δεν σε παίρνει(buget) ή δεν θέλεις να έχεις hardware(χωρίς παρεξήγηση).Δεν μπορείς όμως να λες κουφά, π.χ. ας πούμε για το virus που αναφέρεις:Δεν είναι καλό για progressive trance,drum&bass.gabba hardcore,hardstyle,techno(αναφέρω αυτά γιατί σε αυτή την κατεύθυνση ακούγονται οι ήχοι του όταν το πρωτοακούς).Τώρα πάω πάσο αν εσύ θέλεις φυσικούς ήχους στο virus τότε σίγουρα είναι ακατάλληλο ή τελείως άχρηστο σε αυτό τον τομέα.

Β) Αναφέρθηκες ότι 1GB μνήμη sample είναι κοροϊδία(άσχετα που απ έφυγες να τονίσεις και τα open synth).Εγώ θα σου πω ότι με το Yamaha RS7000 που έχει 32mb  ram μνήμη μόνο για sampling(χρόνος 6 λεπτά και 20 δεύτερα) έχω περάσει 128 wave samples με όλα τα original presents των Juno 106,sh-101, sh09,minimoog,jx3&casio cz-101ως present(SmpCmn{sample combination} αυτή είναι η κατηγορία αποθήκευσης στο rs 7000 και είναι μέχρι 128 presents)patched που σημαίνει το δείγμα ήχου απλωμένο σε όλες τις οκτάβες .To ίδιο συμβαίνει και με το Roland MC-909  με τη μόνη διαφορά ότι μπορείς να αποθηκεύσεις 256 presents samples+128 drum set παρακαλώ και όλα αυτά με μία ram 272mb και αν βάλεις και τα 256 user(δηλ.δικούς ήχους)+128 user drams πάλι δικά σου, πάς 1000+ που έχει το mc-909 +512 ήχους δικούς σου +256 δικά σου drums.Τώρα σκέψου τι γίνετε αν έχει 1 GB μνήμη :)?Είναι άσχημο πέρα από τους ήχους του οργάνου να έχεις άλλους τόσους δικούς σου?Που είναι η κοροϊδία σε αυτό ::).

Τέλος πάψε να γίνεσαι κακός με τα Ηardware επειδή εσύ δουλεύεις με vst δεν συγκρίνονται ούτε για αστείο.Πάντα φιλικά.Και χαλάρωσε λίγο δεν είσαι ο μοναδικός εδώ μέσα που είχε workstation άρα ότι και να πεις έχεις δίκιο.Σε διαβεβαιώ ότι τα καινούργια workstation είναι πολύ καλύτερα από τα παλιότερα(Κάτοχος μερικών παλιών και καινούργιων).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι, δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόθεση. Τα (sample-based) Workstations έχουν τη θέση τους στη ζωή του μουσικού, αλλά δεν είναι (κατά τη γνώμη μου) καλές πλατφόρμες για την ανάπτυξη "ήχων" και για τη μελέτη παρομοίων  θεμάτων. Αυτή είναι η μόνη αντίρρησή μου.
Εδώ +1000.Όντως είναι αστείο να πεί κανείς ότι μπορεί να κάνει την ίδια επεξεργασία του ήχου  με ένα workstation σε σχέση με ένα analog modeling ή analog.Δηλ.Έλεος  :(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
peace ρε παιδια,

εμενα προσωπικα μου αρεσουν ολα

αναλογικα για μπασα αμα ταιριαζουν

FM για  μπασα αμα ταιριαζουν (FM8 rules)

πχ WAVESTATION για PADs

αλλα και ROMPLERS .

software and hardware.

και γενικα μου αρεσει η ποικιλια.

(βεβαια δεν ειμαι καταξιομενος μουσικος και φτιαχνω που και που Prog-psy ωποτε αποτι διαβασα πιο πανω τελικα επρεπε να χα παρε ενα PSRaki ΥΑΜΑΗΑ και να τελειωνα    :P             ) 

Το "προβλημα" ειναι οτι δινονται πολλες δυνατοτητες απο τα μηχανηματα και καμια φορα δεν υπαρχει χρονος η ορεξη για sound design η αλλες φορες το αντιθετο υπαρχει ορεξη για sound design και οχι για "μουσικη". No problem i can live with that.

Mε ενα "καλο" Workstation ισως να εφεuγε η αναγκη για χιλια δυο μηχανηματα ,εμενα απο την αλλη μου αρεσουν συγκεκριμενα μηχανηματα για συγκεκριμενες δουλιες.

Απο την αλλη αμα καποιος ειναι καλος μπορει να φτιαχει καλη μουσικη με οποιοδηποτε μηχανημα

και τα limitations καμια φορα ειναι αυτα που οδηγουν στην υπερβαση.

αυταααααααααααα......

 
Στης μπάντες και συναυλίες του εξωτερικού παίζουν όλα! Και βγάζουν τέλειο ήχο.
Φυσικα και ετσι ειναι γιατι εξωτερικο ξερουν τι θα πει

1)PA

2)παιζω σε μπαντα με αλλους ανθρωπους ταυτοχρονα

3)πληρωνω για τον ηχο μου

4)πληρωνω για τον ηχο του μαγαζιου

 
Μετά από 15 μήνες πάλι ασχολούμαστε με τα ίδια...

Τα έχουμε χιλιοπεί όχι μόνο εδώ αλλά και σε άλλα threads αλλά... ???

 
όλες οι απόψεις σεβαστές. όμως προσωπικά θα συμφωνήσω με αυτούς που υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να κατηγοριοποιούμε τα όργανα βάσει μάρκας.

βέβαια δεν θα κρύψω ότι αυτή τη στιγμή έχω 2 korg! αυτό όμως συμβαίνει για 1 μόνο λόγο:

για την ελληνική μουσική υπάρχει πάρα πολύ υλικό στην πιάτσα για τα korg!

οπότε αν δεν είσαι ψαγμένος και δεν φτιάχνεις μόνος σου ρυθμούς και ήχους, χρησιμοποιείς έτοιμα που έχουν φτιάξει έλληνες μουσικοί ανά τον κόσμο και σε πολλές περιπτώσεις είναι καταπληκτικά "κομμάτια"!!

αλλά πέραν αυτού νομίζω ότι κάθε μοντέλο οργάνου ανεξαρτήτως μάρκας έχει ένα ατού που αξίζει να το αγοράσεις γιαυτό.

οπότε νομίζω είναι ανώφελο να κολλάμε σε συγκεκριμένες μάρκες οργάνων χωρίς καν να έχουμε δοκιμάσει άλλες.

τέλος, πιστεύω και εγώ ότι τα korg είναι τα κατάλληλα όργανα για τον αρμονίστα που παίζει λαϊκά, δημοτικά, σκυλάδικα κτλ!! τώρα για τους ροκάδες κ τους υπόλοιπους πληκτράδες δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά ξέρω σίγουρα ότι τα πιάνα των korg είναι πολύ μέτρια. άρα σίγουρα γι' αυτούς τους μουσικούς δεν κάνουν τα korg! ;)

 
Καλησπερα σας!

Να πω και εγω την αποψη μου, αφου οι ωρες μεσα στη μοναδα δεν παιρναν με τιποτα... :)

Διαπυστωνω-εχω την εντυπωση οτι οι οσοι "εναντιωνονται" στα Korgs δεν ειναι επειδη πραγματικα ΔΕΝ τους αρεσει, αλλα επειδη "τυγχανει" να χρησιμοποιουνται αυτα (τα Korgs) σχεδουν ΠΑΝΤΟΥ σε ελληνικες πιστες... Ο λογος που γινεται αυτο αναφερθηκε... Ετοιμοι ηχοι... και επειδη αυτοι ΔΕΝ παιζουν ελληνο-λαικα τραγουδια απορριπτουν με τη μια τη Korg...

Αν διαβαζα τα λεγομενα των "αντιπαλων" της Korg και ΔΕΝ ασχολιομουν με τα Workstations θα νομιζα οτι η Korg ειναι μια ελληνικο-τουρκικη εταιρια με εδρα το Μενιδι και τη Αγκυρα και κατασκευαζει οργανα ΜΟΝΟ για ανατολιτικους ηχους...

Σε αντιθεση με αυτο βεβαια, εχω την εντυπωση οτι ο Jordan Rudess στα DVD του που κυκλοφορουν για εκμαθηση και αποκτηση τεχνικης χρησιμοποιει ενα Korg Triton Extreme ενω για τα lives του, ενω μεχρι πριν απο 2 χρονια ειχε Kurzweil τωρα εχει ενα Korg Oasys. Και η αληθεια ειναι οτι απο 10-15 κομματια που εχω ακουσει απο τον εν λογο πληκτρα ΚΑΝΕΝΑ δεν μου ακουστηκε σε λαικο-ανατολικο ηχο... Ολα ψιλο Lead ηταν... :)

4 χρονια στη Γερμανια "ετυχε" και πηγα σε 2-3-4 lives (εκτος απο το Ροδον :) ) REM, Timberlake, Shakira και η λιστα ειναι μεγαλη... ε, λοιπον τα Korgs ηταν σχεδον παντου... Και σχεδον παντου, ΚΑΝΕΙΣ απο τους προαναφερθεντες δεν επαιξε το "Αδειανο το προσκεφαλι", ουτε το "Μαραμενη μου γαρδενια" κλπ κλπ κλπ...

Αρα μην ακουω-διαβαζω οτι η Korg ειναι για λαικο προγραμμα. Ειναι ΓΙΑ ΟΛΑ, οπως ΓΙΑ ΟΛΑ ειναι και η Roland, Yamaha, Kurzweil κλπ κλπ κλπ... Απλα με ενα Roland ειναι πιο ευκολο να πετυχεις ενα φυσικο string, με ενα Yamaha πετυχαινεις πιο ευκολα ενα πιανο με τα Korg πιο καλα Leads κλπ κλπ κλπ...

Καλη σας χρονια! ! !

 
συμφωνω μαζι σου..

ειναι για ολα η korg..αν εισαι καλος σε αυτο που κανεις τοτε ακομα και στουντιο ενα korg θα σε βγαλει ασπρο προσωπο,βεβαια πλεων ενορχηστρωνω με 2 motif (es7,xs8) αλλα πριν καιρο χρησημοποιουσα ενα trinity v3 που ακομα εχω εδω και 8-9χρονια υπαρχουν ομορφοι ηχοι που αν και δειχνουν μεν την ηλικια του αλλα αμα επεμβεις λιγο κι εσυ μπορεις να τους στηλεις στα υψοι..μετα αφου δεις τι σου αρεσει και με τι δουλευεις καλυτερα επιλεγεις το καταλληλο synth που μπορεις "εσυ" να κανεις κατι αξιολογο και φυσικα με ενα οργανο που μπορεις να εκμεταλευτεις ολες τις δυνατοτητες του..

πολλες φορες ομως βλεπω απο χρηστες synth ειναι απλα να πιστευουν το synth που εχουν στα χερια τους..να το θεωρουν καλυτερο στον κοσμο και να το διαφημιζουν σε ολους και να το συγκρινουν με τα υπολοιπα του ανταγωνισμου..

δυστιχος..αν και μου αρεσει να τα πιστευουν σαν καλυτερα γιατι αυτο δειχνει οτι μπορουν κανουν οτι φανταστουν στην χρηση που το κανουν..

 
ειναι κατι τελειος διαφορετικο και δεν δεχεται συγκριση... αλλο korg αλλο Yamaha... και τα δυο κανουν παπαδες. Καλο ειναι καποιος να εχει οργανα και απο τις δυο εταιριες.. Αυτη ειναι η γνωμη μου... Απλα...

 
Akiss είπε:
ειναι κατι τελειος διαφορετικο και δεν δεχεται συγκριση... αλλο korg αλλο Yamaha... και τα δυο κανουν παπαδες. Καλο ειναι καποιος να εχει οργανα και απο τις δυο εταιριες.. Αυτη ειναι η γνωμη μου... Απλα...
Συμφωνώ απόλυτα....... ;)

 
Πάνω-κάτω συμφωνώ με αυτά που λέτε σχετικά με τα Korg και την ελληνική πραγματικότητα, τα έχω επισημάνει κι εγώ και πραγματικά λυπάμαι που αυτή η εταιρία στη χώρα μας έχει καταντήσει να διαφημίζεται από τους απανταχού σκυλάδες. Επουδενί λόγω δε δέχομαι ότι αυτά που παίζονται 9 στις 10 πίστες ειναι λαϊκά, όχι κύριοι, ειναι τουρκοπόπ, τελεία και παύλα, δε θα το ξαναπούμε. Την ίδια στιγμή τα synths που έχει βγάλει η Korg κατά καιρούς είναι καταπληκτικά.

Αυτό που με τσαντίζει αφάνταστα είναι το ότι δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο η Yamaha δεν έχει βάλει sampler στα rack των Motif-XS/ES series. Προσωπικά θα ήθελα τους ήχους και τις δυνατότητες του Motif-XS, χωρίς να φορτώσω το χώρο μου με άλλο ένα πλήκτρο. Για αυτή τη δουλειά έχω το Fantom-G. Θα μπορούσε και η Yamaha, αλλά και η Roland να μιμηθούν το παράδειγμα της Korg με το Μ3, που όλες οι εκδόσεις προσφέρουν πανομοιότυπες δυνατότητες, με μόνη διαφορά την ύπαρξη ή όχι πληκτρολογίου.

 
φίλε μου πρέπει να καταλάβεις πως μουσική δεν σημαίνει μόνο μέγαρο και rock αλλα και αλλα είδη μουσικής όπως ειναι αυτό που τραγούδαει η Έφη θώδη καθως και αυτοί που τραγουδάνε στα πρωινάδικα, το είδος που αρέσει στον καθένα είναι διαφορετικό..........Τωρα για αν η korg βγάζει τα καλύτερα synthesizers αυτο το κρίνει διαφορετικά καθε πληκτράς.

 
charles1 είπε:
φίλε μου πρέπει να καταλάβεις πως μουσική δεν σημαίνει μόνο μέγαρο και rock αλλα και αλλα είδη μουσικής όπως ειναι αυτό που τραγούδαει η Έφη θώδη καθως και αυτοί που τραγουδάνε στα πρωινάδικα, το είδος που αρέσει στον καθένα είναι διαφορετικό..........Τωρα για αν η korg βγάζει τα καλύτερα synthesizers αυτο το κρίνει διαφορετικά καθε πληκτράς.
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχουν κατηγορίες μουσικής. Υπάρχει μόνο καλή και κακή μουσική, αξιοπρεπής και αναξιοπρεπής. Επίτρεψέ μου μουσική σαν αυτή που τραγουδάει η Θώδη και σαν κι αυτή που ακούγεται στα πρωινάδικα να τη θεωρώ χαμηλότατης πολιτιστικής αξίας.

Δεν μου αρέσει να χαϊδεύω αυτιά ούτε να γίνομαι αρεστός, και επίσης είμαι πολύ ευαίσθητος ειδικά με την κατηγορία τραγουδιών στην οποία υποτίθεται ανήκει η Θώδη, δηλαδή στο λεγόμενο "δημοτικό τραγούδι". Τυχαίνει να κατάγομαι από "επαρχία" όπως θα έλεγε και ένας πρωτευουσιάνος και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει δημοτική μουσική. Η δημοτική μουσική δεν παίζεται ούτε με ηλεκτρικές κιθάρες ούτε με σύνθια ούτε με ντραμς. Επίσης στη λαϊκή μουσική ποτέ δεν υπήρχαν ηλεκτρικά σάζια ούτε ηλεκτρονικά leads ούτε αραβο-τούρκικες ενορχηστρώσεις.

Φταίει το γεγονός ότι πολλοί που αρέσκονται σε αυτά τα είδη μουσικής δεν έχουν ακούσει τα αυθεντικά δημοτικά ούτε τα αυθεντικά λαϊκά τραγούδια. Αν τα μόνα λαϊκά ακούσματα που έχει κανείς είναι ο Οικονομόπουλος που θα βγει αύριο στη Μενεγάκη ή στα δημοτικά η Θώδη που έχει καταντήσει μαϊντανός, λογικό είναι να μην μπορεί να έχει σημεία αναφοράς

Αυτά, και καλή χρονιά σε όλους. :)

 
φίλε cyclops συφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου απλα νόμιζα οτι κατακρίνεις το λαίκο και το δημοτικό τραγούδι.καλή χρονιά.

 
charles1 είπε:
φίλε cyclops συφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου απλα νόμιζα οτι κατακρίνεις το λαίκο και το δημοτικό τραγούδι.καλή χρονιά.
Χαίρομαι που κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοείται ότι αγαπώ το γνήσιο και αναλλοίωτο λαϊκό και δημοτικό τραγούδι. Είναι ό,τι καλύτερο έχουμε ως κληρονομιά.

Καλή χρονιά και σε σένα φίλε μου, και προπαντός με πολλά μουσικά ακούσματα και δημιουργίες. Χρόνια πολλά σε όλους μας φίλοι πληκτράδες, επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Καλή χρόνια να έχουμε. :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top