• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Korg OASYS!

Χμμμ... ως ανεπίσημος σπόνσορας της Korg στο παρελθόν, ιδού οι πρώτες εντυπώσεις μου: στο site έχει δύο κομμάτια, το πρώτο έχει κάτι ψαρωτικά πνευστά (μέχρι που διαβάζεις ότι τα brass είναι audio tracks, όχι ήχοι του oasys), κάτι ψιλά από wavesequences (τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο wavestation πριν πολλά χρόνια), τα γνωστά μέτρια τύμπανα της Korg, τα γνωστά αδύναμα rhodes πιάνα της Korg και τις γνωστές φανταστικές "πλάτες" της Korg.

Στο δεύτερο κομμάτι (χωρίς audio tracks) ακούω ένα synth πολύ μέτριο, πολύ κατώτερο ηχητικά από τα αντίστοιχα demo που έχει η Native Instruments για το ABSynth. ¶σε που αν κρίνω από τον αριθμό των λαμπιονιών (πληθυντικός του "λαμπιόνι") η τιμή του πρέπει να είναι στα ουράνια...

Οπότε, προς τι ο ενθουσιασμός;

 
Προς ενημέρωση, η τιμή του είναι.... 8000 δολάρια (κάντε τα σε ευρώ και θα καραφλιάσετε)

 
Κι εγώ fan της Korg είμαι αλλά δεν νομίζω οτι το συγκεκριμένο

θα πουλήσει.Πρώτα είναι πανάκριβο, κι έπειτα το concept

όλα σε ενα(sequencer,hard disk rec,controller,synth,sampler,fx)

δεν ειναι καθόλου ευέλικτο .

 
Χμμμ... ως ανεπίσημος σπόνσορας της Korg στο παρελθόν' date=' ιδού οι πρώτες εντυπώσεις μου: στο site έχει δύο κομμάτια, το πρώτο έχει κάτι ψαρωτικά πνευστά (μέχρι που διαβάζεις ότι τα brass είναι audio tracks, όχι ήχοι του oasys), κάτι ψιλά από wavesequences (τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο wavestation πριν πολλά χρόνια), τα γνωστά μέτρια τύμπανα της Korg, τα γνωστά αδύναμα rhodes πιάνα της Korg και τις γνωστές φανταστικές "πλάτες" της Korg.
Στο δεύτερο κομμάτι (χωρίς audio tracks) ακούω ένα synth πολύ μέτριο, πολύ κατώτερο ηχητικά από τα αντίστοιχα demo που έχει η Native Instruments για το ABSynth. ¶σε που αν κρίνω από τον αριθμό των λαμπιονιών (πληθυντικός του "λαμπιόνι") η τιμή του πρέπει να είναι στα ουράνια...

Οπότε, προς τι ο ενθουσιασμός;[/quote']

Νομίζω ότι η προσέγγισή σου είναι πολύ λάθος.

Πρώτα απ'όλα είναι πολύ δύσκολο να κρίνεις και να διαπιστώσεις όλα

αυτά που είπες ακούγωντας ένα Demo και ειδικά στο Real player.

Ο ενθουσιασμός προέρχεται από τά specs και τήν εμφάνιση του.

KARMA 2 ,analog με 84 νότες πολυφωνία,CX-3 engine,και σε όλα αυτά,

πρόσθεσε τις παλιές αλλά κάλες δοκιμασμένες συνταγές πχ όπως τα Wavesequences.Φαντάσου το KARMA 2 σε συνεργασία με τα Wavesequences :roll:

Φυσικά έχει και ελλατώματα όπως πχ το πολύ αδύναμο και ισως ξεπερασμένο Sequencer.Καί βέβαια το μεγαλύτερο ίσως ελλατωμά του,

είναι η απαγορευτική,για τους περισσότερους,τιμή.Ειδικά για μας που είμαστε ερασιτέχνες.

Περισσότερα θα πούμε όταν θα μπορέσουμε να το δούμε και να το ακούσουμε απο κοντά.

Φιλικά,

Παναγιώτης
 
Όχι, δεν είναι λάθος η προσέγγισή μου (εμ, τι άλλο θα έλεγα; :D ). Στηρίζεται στο ότι (μία ζωή) τα demos της Korg εξαντλούν τις δυνατότητες των οργάνων της. Θυμάσαι το demo για το Μ1; Για 01/Wfd; ¶ρα αν τα demos για το Oasys τηρούν αυτή την παράδοση, τότε θα ξαναπώ ότι το μόνο απίστευτο στην υπόθεση είναι ότι διανοούνται να ζητούν 8.000 για αυτό το πράγμα. Όσο για την εμφάνιση, φυσικά συμφωνώ μαζί σου αλλά θυμήθηκα και μία κουβέντα που συνήθιζε να λέει ο πατέρας μου (αναφερόμενος σε "σκάρτες" γυναίκες): από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα!

 
τα 8κ δολλαρια αξιζουν για το μηχανηματακι αν σκεφτειτε πως μεσα του βρίσκονται D16mkII,Cx-3,KARMA 2,CD-R,HD,tft 10.4"",άψογο πιάνο και linux.

θα το επαιρνα αν δεν είχα ποτέ μου το πισι.......

είναι η λύση για αυτούς που δεν πάνε και τόσο τα πολλά μπλιμπλίκια στο χώρο.....

Viva Korg!! A milestone is born!!!!

το πραγματικά σοβαρό ανοιχτο workstation (αν αναλογιστούμε τα προβλήματα του ΝΕΚΟ....)

 
Οι υποσχέσεις δελεαστικότατες. Η προφητεία μου σε παλιότερο post εκπληρώθηκε.

Η korg ήμουν σίγουρος οτι θα αντιπαραβάλλει την KArma τεχνολογία σε νέο της μοντέλο για να χτυπήσει καίρια τους άλλους που κονταροχτυπιούνται μαζί της, απλά έγινε γρηγορότερα απο ότι φανταζόμουν και λίγο παραπάνω αφου πρόσθεσε και άλλες μεθοδους σύνθεσης.

Πάντως όπως δεν θα άλλαζα το LE για ενα EXTREME , για τον ίδιο λόγο δεν θα έπαιρνα τέτοιο workstation.

Γιατι δεν κάνω την ίδια δουλειά , με π.χ Triton Le + Sonar4 + +00 plugins+ soft synths + to triton-Karma software??? + pc και καλή καρτούλα??

τωρα για performance κατάσταση προτιμώ ενα arranger που να κουβαλιέται κιόλας, ,

για song creation - editing κλπ, καλύτερα το πιο πάνω παράδειγμα η παραλλαγές του.

Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο τέτοια αγορα ΄(8000 ευρω ??? ). Παραπάει 8)

 
Η τιμή θα είναι 8000 δολάρια για το 88αρι, απ' όσο ξέρω. Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά στο φόρουμ του keyboard magazine (www.keyboardonline.com), όπου γίνεται κανονικός χαμός με απόψεις και αντιπαραθέσεις περί του εν λόγω οργάνου

Γιάννης

 
oasys.GIF


για κοιτάχτε καλά την πρώτη απόπειρα του εν λόγω συνθιού....σε αμερικάνικη Alpha Edition........

ιδού και το δελτίο του τότε τύπου...

The OASYS® system is a patented (U.S. patent number 5,376,752), multiple digital signal processor (DSP) architecture, with the entire system clocking in at over 900 million instructions per second. This incredible processing power makes possible the revolutionary breakthrough of OASYS® open architecture, software-based synthesis.

Instead of using dedicated hardware to produce oscillators, filters, and other synthesis elements, OASYS® uses software to construct them out of DSP resources. You can think of these DSP resources as tiny building blocks, like the components which make up electronic circuits; put together one way, they create an LFO; put together another way, and they make an EQ an oscillator, a reverb, or an envelope.

Other instruments have been partially based on software technology, but they've always been constrained by more or less fixed architectures: a fixed number of voices of polyphony, limited amounts of power for filters or other processing, predetermined basic signal paths, and most importantly, a fixed number of synthesis algorithms (usually, only one). This is where the OASYS® open architecture comes in. OASYS® has no pre-defined oscillators, filters, envelopes, LFO's, or other synthesis elements; no fixed signal paths; and no preset number of voices. Instead, each voice or effect uses DSP building blocks to create all the elements that it needs, and then connects them together, with complete freedom, to form an algorithm (just like making patches on old-fashioned modular synthesizers-except that OASYS® has a lot more blocks to work with). This means that each different program or effect can have its own algorithm, if necessary, specifically tailored to its needs. Since each voice can build its own algorithm, OASYS® creates sound using any synthesis technology available, including physical modeling, additive synthesis, FM, analog simulations, stereo sample playback, vector synthesis, wave sequencing, and more. Different synthesis techniques can be used alone or in combination with each other; for instance, you can layer a physically modeled guitar with FM bells and an analog pad. Synthesis and effects algorithms are loaded into RAM from floppy disks or SCSI, just like program data and samples; there is no fixed set of ROM algorithms. New algorithms don't require upgrades to the operating system, even if they use completely new synthesis techniques. Instead, each program and effect carries with it the algorithms that it requires, so that OASYS® instantly, automatically upgrades itself every time a new sound is loaded!

Summary of OASYS® features

* Custom, high-performance Digital Signal Processor (DSP) system

* High-performance custom DSPs, designed specifically for OASYS® deliver an unprecedented amount of synthesis power and flexibility. * This power and flexibility frees synthesis algorithms from their traditional hardware-based limitations, and makes open-architecture, software-based synthesis possible.

* OASYS® creates its synthesis and effects in software, not in hardware. This is the basic concept behind all of the OASYS® features.

* OASYS® supports all available synthesis technologies, currently including physical modeling, additive synthesis, FM, true analog simulations, stereo sample playback, vector synthesis, and wave sequencing. * New synthesis techniques will be created in the future; sound designers will be able to build algorithms which use these techniques, and OASYS® will be able to play those sounds.

* OASYS® includes advanced, polyphonic physical modeling synthesis algorithms. * Instead of relying on a single, generic "physical modeling" algorithm, OASYS® makes it possible to use many different algorithms, each designed for a specific acoustic or electro-mechanical instrument.

* Synthesis and effects algorithms are loaded from disk, so that as sound designers create new algorithms, they can be distributed quickly and cost-effectively. There is no fixed set of ROM algorithms; all algorithms are stored in RAM. * New algorithms don't require upgrades to the operating system, even if they use completely new synthesis techniques. Sounds and effects load their own algorithms automatically, for instant, transparent upgrades.

* OASYS® is simply the most flexible synthesis platform ever developed. * Sound designers can custom-build completely different algorithms for each sound, free from the constraints of preset architectures. * This unprecedented flexibility allows sound designers to choose-and create the best possible method for making a particular sound, and fine-tune its timbre and response to the player to degrees impossible on any other instrument. * 20-bit 48kHz, 128-times oversampling D/A converters on all 8 outputs deliver the OASYS® sound with total clarity. Professional musicians will appreciate the unparalleled quality of OASYS®

* OASYS® features Korg's new, intuitive TouchView graphical user interface.

* In addition to its 76-key, after/ouch-sensitive keyboard, OASYS® provides sophisticated controllers for unprecedented expressiveness, including a pressure-sensitive ribbon controller, breath controller input, modulation joystick with both normal and vector modes, and more.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top