κονσολα mixer βασικες λειτουοργιες

RayDTutto είπε:
Τότε ποιος ο λόγος να έχεις δύο εισόδους L και R;
Μπορείς να συνδέσεις ένα keyboard με stereo out π.χ.  ή ένα aux (π..χ cd player) , η ένα μονοφωνικό εξ αρχής σήμα, μέσω από ένα stereo chorus.

 
LK είπε:
Δες λίγο αυτό:


Δεν έχει σχέση με το Line stereo in που λέμε εδώ.

Το μόνο που δεν γνωρίζω είναι τι γίνεται αν συνδέσεις στην συγκεκριμένη κονσόλα μόνο στο L input. Εκεί στο manual λέει ότι λειτουργεί σαν mono, άρα μπορεί να ακούγεται το σήμα ταυτόχρονα και στα L R με την ίδια ένταση και ίσως να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το BALANCE pot σαν PAN pot ώστε να ρυθμίσεις την στερεοφωνική εικόνα χωρίς να χάσεις σε ένταση.

 
@ Loki.

Εγώ έχω αυτή:

https://www.zikinf.com/_gfx/matos/dyn/large/behringer-eurorack-ub802.jpg

Αν στο κανάλι 3 (left) συνδέσω ένα synth π.χ., και στο κανάλι 4 (right) συνδέσω π.χ. το yamaha DD55, και έχω το bal στη μέση, ακούω και το left και to right  και από τα δύο ηχεία.


EDIT:


Κατάλαβα που έγινε η παρεξήγηση.

Στο stereo channel, δεν έχει pan έχει bal control.

Αν το συνδέσεις μόνο στο left, λειτουργεί ως MONO και εκεί το "BAL" control λειτουργεί ως "PAN".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
LK είπε:
Μπορείς να συνδέσεις ένα keyboard με stereo out π.χ.  ή ένα aux (π..χ cd player) , η ένα μονοφωνικό εξ αρχής σήμα, μέσω από ένα stereo chorus.
Χάνεις όμως το στέρεο εφέ έτσι.

Αν π.χ. αντί του chorus, συνδέσεις ένα delay που κάνει Ping pong δεξιά αριστερά ανά επανάληψη, έτσι όπως το λες, καταλήγεις να έχεις όλες τις επαναλήψεις και στα δύο ηχεία.

 
RayDTutto είπε:
Χάνεις όμως το στέρεο εφέ έτσι.

Αν π.χ. αντί του chorus, συνδέσεις ένα delay που κάνει Ping pong δεξιά αριστερά ανά επανάληψη, έτσι όπως το λες, καταλήγεις να έχεις όλες τις επαναλήψεις και στα δύο ηχεία.
Παράδειγμα σου έδωσα.

Δεν θα ήταν σωστός ετσι ένας τρόπος σύνδεσης ενός chorus ούτως ή άλλως ή ενός delay (καλλίτερα να τα εβαζες ως inserts αυτά)/

 
Οκ. Απλώς μου φαίνεται περίεργο - σύμφωνα με αυτό που λες - να συνδέεις στέρεο input και τελικά να χάνεις τη στερεοφωνία του.

 
RayDTutto είπε:
Οκ. Απλώς μου φαίνεται περίεργο - σύμφωνα με αυτό που λες - να συνδέεις στέρεο input και τελικά να χάνεις τη στερεοφωνία του.
Συνήθως τί γίνεται, ΑΝ π.χ. έχουμε μονοφωνικη πηγη ηχου ( μπάσσο ) και τη συνδεσεις σε μια στερεοφωνικη υποδοχη ( σε ενα στερεοφωνικο chorus κατευθειαν ,συνήθως το αριστερο καναλι ειναι αυτο που δεχεται το σημα μονοφωνικα ( ειναι  θεμα κατασκευαστικο ).

Υπάχρουν και effects που ρυθμιζεις απο το "εσωτερικά" ποιο καναλι θες να ειναι το μονοφωνικο.

Σε ένα τέτοιο stereo channel πάντως (θα είχε νόημα να συνδέσεις π.χ.το DD55 ή ενα drum machine, ή ένα synth με stereo out,  όπου εκεί το τι θα ακουστεί left και right , καθωρίζεται από το μηχανημα εσωτερικά).

 
LK είπε:
Σε ένα τέτοιο stereo channel πάντως (θα είχε νόημα να συνδέσεις π.χ.το DD55 ή ενα drum machine, ή ένα synth με stereo out,  όπου εκεί το τι θα ακουστεί left και right , καθωρίζεται από το μηχανημα εσωτερικά).
Κάτσε ρε αρχηγέ μου, εσύ δεν λες ότι ανεξάρτητα του τι βάζεις στο L και τι στο R σε μια στέρεο είσοδο, η κονσόλα τα παίζει και τα δύο σήματα και στα δύο ηχεία;

Πώς μπορεί να κανονίσει το μηχάνημα εσωτερικά τι παίζεται που;

 
RayDTutto είπε:
Κάτσε ρε αρχηγέ μου, εσύ δεν λες ότι ανεξάρτητα του τι βάζεις στο L και τι στο R σε μια στέρεο είσοδο, η κονσόλα τα παίζει και τα δύο σήματα και στα δύο ηχεία;

Πώς μπορεί να κανονίσει το μηχάνημα εσωτερικά τι παίζεται που;
ΟΧΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, αν το BAL είναι στη μέση λέω. Και συνδεσεις π.χ ένα μπάσο στο left και μια κιθαρα στο right.Αν συνδέσεις ενα cd και έχει δεξια την κιθαρα και αριστερα το μπάσσο, έτσι χωριστα θα ακουστουν και στα out.

 
LK είπε:
ΟΧΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, αν το BAL είναι στη μέση λέω. Και συνδεσεις π.χ ένα μπάσο στο left και μια κιθαρα στο right.

Αν συνδέσεις ενα cd και έχει δεξια την κιθαρα και αριστερα το μπάσσο, έτσι χωριστα θα ακουστουν και στα out.
Αν καταλαβαίνω σωστά αυτό που λες, δεν μου φαίνεται λογικό.

 
RayDTutto είπε:
Κάτσε ρε αρχηγέ μου, εσύ δεν λες ότι ανεξάρτητα του τι βάζεις στο L και τι στο R σε μια στέρεο είσοδο, η κονσόλα τα παίζει και τα δύο σήματα και στα δύο ηχεία;

Πώς μπορεί να κανονίσει το μηχάνημα εσωτερικά τι παίζεται που;
Και εγω αυτό είχα καταλάβει ότι λέει.

ΟΧΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, αν το BAL είναι στη μέση λέω. Και συνδεσεις π.χ ένα μπάσο στο left και μια κιθαρα στο right.

Αν συνδέσεις ενα cd και έχει δεξια την κιθαρα και αριστερα το μπάσσο, έτσι χωριστα θα ακουστουν και στα out.
Δεν βγάζει νόημα αυτό που λες ρε LK,

Δηλαδή αν συνδέσω στο L in το Χ και στο R in το Ζ , με το Balance στη μεση θα ακούω στο L out ισόποσα τα Χ και Ζ  και στο R out πάλι τα Χ και Ζ?

Αυτό που λες με το CD είναι και αυτό που ισχύει τελικά. Είτε μιλάμε για CD left in είτε για κιθάρα είτε για όποιοδηποτε σήμα.

Πολύ μπέρδεμα για κάτι απλό ρε παιδιά. και ο OP θα ζαλίστηκε τελικά με τόσες αναλύσεις.

 
Oταν σε stereo pair συνδεθει μονο το left εχουμε ηχο και στα 2 ηχεια σαν mono.

Απο τη στιγμη που συνθεθει κατι ΚΑΙ στο right εχουμε διαχωρισμο στα 2 ηχεια και άρα hard pan.

To pan απλα καθορίζει το ΠΟΣΟ θα ακουγεται το L ή το R και όχι το individual τους stereo placement.

 
Δεν είναι κουβέντα αυτή για γραπτό λόγο.

Πάω να βρω κονσόλα.  ;D

 
@Gregory 

Πρόσφατα παντως μίλησα με ανθρωπο που μολις εχει πάρει την Soundcraft Μ8 και έχει μέινει πολυ ευχαριστημένος και απο ήχο και απο ποιότητα.

Η τιμή της μετα βίας αγγίζει τα 200 ευρώ μεταχειρισμένη.

Προσωπικά θα επαιρνα την Μ12 για να έχω την αβάντα των παραπάνω θυρών.

Η Μ12 δεν παίζει συνήθως πάνω απο 250€ μεταχειρισμένη.

Αν θές καινούρια οπωσδήσποτε θα κοίταγα και σε Yamaha ΜG10-12 με την 10 να παιζει γυρω στα 150 και 12 στα 250 στο Thomann.

Στα 200 παίζει και η ΖΕD-10 http://www.thomann.de/gb/allenheath_zed10.htm η οποία ισως έχει την καλύτερη ποιότητα ήχου απ'ολες τις προτάσεις μέχρι τώρα αλλα ειναι τσιμα τσιμα με τις ανάγκες σου οποτε αν τυχόν θες κατι ακομα θα πέσεις σε τοιχο.

Για live sound γενικα δεν θα πολυανησυχούσα για τον ήχο τοσο ,οσο για την ανθεκτικότητα και ποιότητα κατασκευής γι'αυτο και σου πρότεινα απο την αρχή mackie που ειναι σκυλια.

Τουλάχιστον μεχρι την VLZ3 σειρά .

 
Παιδια κατ αρχην σας ευχαριστω ολους ΠΑΡΑ πολυ για το χρονο σας και το οτι μοιραστηκατε τις γνωσεις σας μαζι μου.

Ειμαστε σε συνενοηση με τα υπολοιπα μελη για να αποφασισουμε τι θα παρουμε τελικα

Φιλε belzrebuth θα ψαχτω τωρα ειτε σε καινουργιο ειτε σε μεταχειρισμενο αλλα δεν ξερω τι γινετε σχετικα με τα capital και αν μπορουμε να ψωνισουμε απο εξωτερικο.

 
belzrebuth είπε:
Oταν σε stereo pair συνδεθει μονο το left εχουμε ηχο και στα 2 ηχεια σαν mono.

Απο τη στιγμη που συνθεθει κατι ΚΑΙ στο right εχουμε διαχωρισμο στα 2 ηχεια και άρα hard pan.

To pan απλα καθορίζει το ΠΟΣΟ θα ακουγεται το L ή το R και όχι το individual τους stereo placement.
Αυτο.
Στα 239€, υπαρχει η Behringer QX1622USB. 12 καναλια/4 mic/Klark Teknik εφφε κλπ. Σ'αυτα τα λεφτα η Behringer παιζει μονη της.

image.png

http://alturl.com/3h9rt

www.skroutz.gr/s/4778030/Behringer-Xenyx-QX-1622USB.html




 
Last edited:
@Waterfall παίζει μόνη της και μπράβο της αλλα δεν αγοράζουν όλοι πράγματα επειδή ειναι φθηνά.

Οπότε εγώ θα πρότεινα καλύτερα μεταχειρισμένη Mackie παρά καινουρια Behringer.

Και σκέψου λίγο οτι αν είχε κάτι καλύτερο η Βehringer σε βάρος των ανταγωνιστών δεν θα έπαιζε μόνη της,και μόνο με την τιμή.

Εταιρεία ειναι δεν ειναι φιλανθρωπική οργάνωση.

Βεβαια και με την μετακίνηση των γραμμών παραγωγής απο Αγγλία και και Αμερική στην Κίνα δεν ξέρω κατα πόσο και η Μackie,Αllen n' Heath και Soundcraft το χουν πλέον κατασκευαστικά οπως το χανε παλια και αν αξίζουν τις τιμές τους που έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με τότε.

@Gregory

Εγω προχθες ψώνισα κανονικά απο ebay ,σε ιδιώτη πωλητή απο Αγγλία μέσω paypal και απ΄οτι ξέρω και ο αδερφός μου εχει ψωνίσει προσφατα αρκετές φορές διαφορα μικροπράγματα.

Δεν έχω ασχοληθεί με το τι γίνεται αλλα πιστευω οτι έχει χαλαρώσει κάπως το θέμα γιατι όταν ειχα πρωτοεπιβληθεί τα CC είχα πρόβλημα και γω.

Το paypal νομιζω ειναι πιο περιεργο απ'την απλη πιστωτική/χρεωστική οσον αφορα την Ελλαδα.

Δεν ξέρω σιγουρα.Μπορεις να προσπαθήσεις,δεν χάνεις τιποτα.

Προσωπικά θα πήγαινα σε μεταχειρισμένη εφόσον θές και το πολυεφέ.

Και καλύτερο μοντέλο θα βρείς με λίγη υπομονή και ψάξιμο και θα έχει και ήδη περάσει κάποια χρήση οποτε δεν θα τρελαίνεσαι μη σου πάθει κατι.

Αυτο για μένα ειναι ο κυριότερος λόγος μετά το κόστος του να αγοράζει κανείς μεταχειρισμένο.

Είσαι πιο cool..

 
belzrebuth είπε:
@Waterfall παίζει μόνη της και μπράβο της αλλα δεν αγοράζουν όλοι πράγματα επειδή ειναι φθηνά.
Δεν του προτεινα την συγκεκριμενη κονσολα γιατι ειναι φτηνη, του την προτεινα γιατι στα λεφτα αυτα ειναι μακραν η καλυτερη.

Οπότε εγώ θα πρότεινα καλύτερα μεταχειρισμένη Mackie παρά καινουρια Behringer.
Εγω παλι δεν θα του προτεινα καμια μεταχειρισμενη κονσολα, εκτος κι αν ξερει ακριβως τι αγοραζει.

Και σκέψου λίγο οτι αν είχε κάτι καλύτερο η Βehringer σε βάρος των ανταγωνιστών δεν θα έπαιζε μόνη της,και μόνο με την τιμή.
Νομιζω οτι εχεις χασει επεισοδια φιλε μου.

Βεβαια και με την μετακίνηση των γραμμών παραγωγής απο Αγγλία και και Αμερική στην Κίνα δεν ξέρω κατα πόσο και η Μackie,Αllen n' Heath και Soundcraft το χουν πλέον κατασκευαστικά οπως το χανε παλια και αν αξίζουν τις τιμές τους που έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με τότε.
Η χωρα παραγωγης δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο στην ποιοτητα κατασκευης, εχω βαρεθει να ακουω αυτη την καραμελα. Τα Χ προϊοντα που κατασκευαζονται στη Κινα για λογαριασμο καποιας ξενης εταιρειας, κατασκευαζονται συμφωνα με τις προδιαγραφες της ξενης εταιρειας. Εκτος κι να νομιζεις οτι οι Γερμανοι ξερουν να...βιδωνουν καλυτερα απ'τους Κινεζους.Μην μπερδευεσαι, δεν μιλαμε για Κινεζικα προϊοντα, μιλαμε για προϊοντα κατασκευασμενα στην Κινα με προδιαγραφες των Χ εταιρειων. Αν καποιο τετοιο προϊον βγει μαπα, δεν θα φταινε οι Κινεζοι. Οι Κινεζοι κατασκευαζουν οπως τους λενε να κατασκευασουν. Το ιδιο και ολοι οι υπολοιποι λαοι.

Οσο για το "οι τιμές τους που έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με τότε", εκει φαινεται και το δουλεμα/κλεψιμο που τρωμε ολοι μας. Η Βehringer πηγε απο την αρχη στην Κινα για να μπορει να πουλαει φθηνοτερα, σε αντιθεση με τις αλλες "ποιοτικοτερες" εταιρειες που εκαναν το ιδιο μετα απο πολλα χρονια αλλα οι τιμες τους δεν επεσαν στο ελαχιστο.

Μην τρωτε κουτοχορτο και μην κρινετε ενα προϊον απ'την τιμη του (μονο).

 
Waterfall-K είπε:
Δεν του προτεινα την συγκεκριμενη κονσολα γιατι ειναι φτηνη, του την προτεινα γιατι στα λεφτα αυτα ειναι μακραν η καλυτερη.
Μα στα λεφτά αυτά μόνος σου είπες οτι δεν υπάρχει κάτι αλλο.

Τα Χ προϊοντα που κατασκευαζονται στη Κινα για λογαριασμο καποιας ξενης εταιρειας, κατασκευαζονται συμφωνα με τις προδιαγραφες της ξενης εταιρειας.
Αυτο με ανησυχεί.Οι προδιαγραφές της Behringer.

Επίσης απεχθάνομαι τελείως την εμφάνιση των προιόντων της.Μυρίζει cheap απο χιλιομέτρα.

Αν και αυτο ειναι υποκειμενικό.

Παντως εγω γουστάρω να βλέπω ΜΑDE IN JAPAN / MADE IN USA /MADE IN UK ,μπορεί να ειναι βιτσιο αλλα εκτός απο τα λάπτοπ μου τίποτα αλλο δεν ειναι made in china και πολλά  ειναι μηχανήματα σχεδόν 30 χρονών χωρις να έχουν παρουσιάσει το παραμικρο.

Συνέπεσαν οι μεταφορές στην Κίνα με την πτώση προδιαγραφών για μειωμένο κόστος?

Δεν ξέρω ,πάντως made in china αν μπορώ να το αποφύγω το αποφέυγω.

Οσο για το "οι τιμές τους που έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με τότε", εκει φαινεται και το δουλεμα/κλεψιμο που τρωμε ολοι μας. [/size].
Εδώ νομίζω συμφωνούμε.

Αλλα δεν πάω να αγοράσω Behringer.

Βρίσκω απλά κατι ποιοτικο αλλα μεταχειρισμένο που να δουλέυει οκ.

 
Waterfall-K είπε:
Εκτος κι να νομιζεις οτι οι Γερμανοι ξερουν να...βιδωνουν καλυτερα απ'τους Κινεζους.

Μην μπερδευεσαι, δεν μιλαμε για Κινεζικα προϊοντα, μιλαμε για προϊοντα κατασκευασμενα στην Κινα με προδιαγραφες των Χ εταιρειων. Αν καποιο τετοιο προϊον βγει μαπα, δεν θα φταινε οι Κινεζοι. Οι Κινεζοι κατασκευαζουν οπως τους λενε να κατασκευασουν. Το ιδιο και ολοι οι υπολοιποι λαοι.
Ξεχασες τον ανθρωπινο παράγοντα που λέγεται μεράκι.

Κάποια πράγματα αναγκαστικά τα πληρώνεις έστω και για την ιδέα οτι το φτιαξε κάποιος λίγο πιο αργά απο τον μέσο Κινέζο.

Πήρε το χρόνο του και το έφτιαξε.

Μια χειροποίητη κιθάρα ειναι ακριβότερη απο μια squier οπως και ενα moog ειναι ακριβότερο απο ενα (τωρινό) Roland.

Δεν ειναι ο ήχος τόσο ειναι ότι σαν αντικείμενο είναι πιο προσεγμένη κατασκευή/καλύτερο ποιοτικά.

Δεν ειναι μόνο οι 20-30 πυκνωτές παραπάνω ή το καλύτερο ξύλο ειναι και το καλύτερο και πιο επιλεγμένο προσωπικό που εφτιαξε το προιόν.

Και συμφωνώ δεν ειναι το πού αλλα το ποιά εταρεία το φτιάχνει.

Και η apple στην Κίνα τα φτιάχνει αλλα ειναι οκ τα λαπτοπ.

Αν βάλεις ενα πραγμα Behringer δίπλα σε ενα Allen n Heath και τα 2 made in china αλλα με αλλες προδιαγραφές το καθένα θα δείς την διαφορά.

Δεν ξέρω αν θα την ακούσεις αλλα σίγουρα θα τη δείς.

Αν δεν τη δείς είναι πλέον θέμα γουστου που και αυτό ειναι σεβαστό.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top