κομμάτι δράσης...

Ανέστη: Δε διαφωνώ, αλλά δεν ξέρεις το παιχνίδι. Είναι για ένα παιχνίδι που παίζει στην Καραϊβική με ζόμπι και τέτοια... Δε σηκώνει πιο επικό στυλ (αν και θα γούσταρα...)

mpikoz: Thanks! :)

Νέστορα: Καλά το γράφει νομίζω (αν και για να το λέω εγώ... που είμαι Ο άσχετος στην ορθογραφία... μπρρρ... Αλλά ο τρελλός γραφόταν κάποτε με 2 "λ", οπότε δεν είναι λάθος...

(κρουστά και φωνές είναι ζωντανά ηχογραφημένες παρακαλώ...)

Nikolas είπε:
Νέστορα: Καλά το γράφει νομίζω (αν και για να το λέω εγώ... που είμαι Ο άσχετος στην ορθογραφία... μπρρρ... Αλλά ο τρελλός γραφόταν κάποτε με 2 "λ", οπότε δεν είναι λάθος...
Άσε ρε φίλος, που θα μας κάνεις και παρατήρηση...εδώ στην είπε ο Νικόλας!!!! ;D

Τα έχουμε ισωπεδώσει όλα...γραψε και greeklish σε λίγο ;D ;D

Δάσκαλε, λόγω firewall  ;), το απόγευμα τα σχόλια (αν και τα έχω ακούσει όλα σχεδόν του site κατά την διάρκεια του screening σου  ;D :P).

Nikolas είπε:
Ανέστη: Δε διαφωνώ, αλλά δεν ξέρεις το παιχνίδι. Είναι για ένα παιχνίδι που παίζει στην Καραϊβική με ζόμπι και τέτοια... Δε σηκώνει πιο επικό στυλ (αν και θα γούσταρα...)
Για να το λες εσύ έτσι θα είναι.

Θα το προτιμούσα πιο επικ αλλά είναι όπως λες ότι δεν το σηκώνει το game.

Φαίνεται ώμος οτι το έχεις και το έχεις πολύ καλά, μάλιστα τόσο που θα με κάνεις

να αναζητήσω και αλλά προηγούμενα  ποστ σου για να δω και τα άλλα που έχεις ανεβάσει.

κατι επικό για game θα ταίριαζε πολύ στα αυτια μου αυτό... τουλάχιστον η  εισαγωγή

Κώστα... Ελπίζω να άκουσες! ;) Άσε που η εταιρία σου είναι φτιαγμένη απο βλάκες: Βάζουν firewall στο δικό μου και αφήνουν το νοιζ να περνάς ώρες εδώ μέσα!  ;D ;D ;D

Muttley: Άκουσε ότι θες (μπες και στο www.northbysound.com αν είναι για να ακούσεις κι άλλα πράγματα για παιχνίδια, κλπ).

Το κομμάτι που βάζεις είναι επικούρα, αλλά είναι υπερβολικά 'συμφωνικό' και με τις κιθάρες, κλπ... για το παιχνίδι που δουλεύω (θα βγει trailer σε λίγο καιρό και θα καταλάβετε).

Nikolas είπε: