Χρόνια μαθημάτων vs ώρες μελέτης

trifonas96

Νέο μέλος
Μηνύματα
65
Πόντοι
6
Γεια σας και πάλι φίλοι του noiz!Έγραψα αυτό το θέμα με αφορμή κάτι που παρατήρησα στις πρόβες που κάνουμε οι μαθητές του ωδείου που πηγαίνω για μια καλοκαιρινή συναυλία.Παρατήρησα,λοιπόν,πως υπήρχαν παιδιά ,όπως εγώ και όχι μόνο, που κάνουν κάνα δύο χρόνια μάθημα και "φυσάνε"(και δεν ψωνίζομαι,απλά παραθέτω τα λόγια του δασκάλου μου)και άλλοι με πολύ περισσότερα χρόνια μαθημάτων που απλά δεν μπορούν να παίξουν ούτε με διάφορα fills,ούτε καν σταθερά και σωστά.Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι?Προσωπική μου άποψη είναι ότι ,όσα χρόνια μαθήματα και να κάνει κανείς,αν δεν το έχει μέσα του,δεν το αγαπάει και δεν μελετάει και πέρα από αυτά που του βάζει ο κύριός του,δεν μπορεί να παίξει.Και αν τελικά μπορέσει να παίξει,θα παίζει πολύ τυποποιημένα και αμήχανα.Ποια είναι η δική σας γνώμη? 

 
trifonas96 είπε:
Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι?  
Ιδού η απορία !

εγώ ψηφίζω το δεύτερο .

 
Στη μουσική ο άνθρωπος που σε βοηθάει να προχωρήσεις (δεν θέλω να τον πω δάσκαλο γιατί είναι λίγο παρεξηγημένη έννοια στις μέρες μας άμεσα συνηφασμένη με την υποχρεωτική εργασία τον έλενχο και την "τιμωρία) το μόνο που κάνει είναι να σου δείχνει κάποια πράγματα πάνω στο όργανο που χρησιμοποιεί ο ίδιος στο drumming του και πιστεύει πως μπορούν να σε βοηθήσουν. Συνεπώς αν ακόμα και σε όλη σου τη ζωή κάνεις μαθήματα και δεν εξασκήσαι πάνω σε αυτό που κάνεις τότε δεν πρόκειται να γίνεις τίποτα περισσότερο από τη μετριότητα.

Επίσης είναι το συγκεκριμένο όργανο το οποίο σου απαγορεύει κάθε διάκριση να το πω εάν δεν το έχεις μέσα σου.

Έχω δει και εγώ πολλούς ντραμερ που προσπαθούν να παίξουν χωρίς κανένα συναίσθημα χωρίς καμία ιδιαίτερη διάθεση. (μην αναφερθώ καλύτερα σε θέματα τεχνικής και σταθερότητας)

 
trifonas96 είπε:
Παρατήρησα,λοιπόν,πως υπήρχαν παιδιά ,όπως εγώ και όχι μόνο, που κάνουν κάνα δύο χρόνια μάθημα και "φυσάνε"(και δεν ψωνίζομαι,απλά παραθέτω τα λόγια του δασκάλου μου)
Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη?

 
warwickplayer είπε:
Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη?

+1000

 
Θα στο δώσω με λίγες απλές μαθηματικές πράξεις (υποθετικά):

2 μαθητές με το ίδιο ταλέντο παίζουν επί 1 χρόνο.

Ο 1ος μαθητής μελετάει 1 ώρα τη μέρα (365 ώρες το χρόνο) με αποτέλεσμα να "βγάζει" 1000 ασκήσεις το χρόνο.

Ο 2ος μαθητής μελετάει 2 ώρες τη μέρα (730 ώρες το χρόνο) με αποτέλεσμα να "βγάζει" 2000 ασκήσεις το χρόνο.

Έστω λοιπόν υποθετικά ότι το κάθε level drummer ανεβαίνει κάθε 500 ασκήσεις.

Άρα ο 1ος μαθητής μετά από 1ο χρόνο είναι στο 2ο level ενώ ο 2ος στο 4ο....

Μιλάμε καθαρά υποθετικά έτσι...

Το πάν είναι η μελέτη! Ναι μεν θα παίξει ρόλο το να έχεις ταλέντο και το ρυθμό μέσα σου αλλα και τα μουσικά σου ακούσματα...αλλα πάνω από όλα η μελέτη και η "αίσθηση" του να βαδίσεις πέρα από τα μαθήματα και να αρχίσεις να δουλεύεις και άλλα, πέρα από αυτά που σου δίνει ο καθηγητής. Τα drums είναι ένα μουσικό όργανο, και όπως όλα θέλει και συναίσθημα και δημιουργία για να προχωρήσεις..

 
trifonas96 είπε:
Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι?
μια λεξη....ΟΛΑ

 
και επισης να μην λες ο κυριος μου λες και σε εξουσιαζει ξερω γω . τι εισαι κανα σκυλακι ?

 
warwickplayer είπε:
Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη?
Ο δάσκαλός μου μου είπε απλά πως,για τα χρόνια που κάνω μαθήματα,είμαι σε ένα πολύ καλό επίπεδο.Άλλωστε με ξέρει πολύ καλά,καθώς κάναμε 6 χρόνια μάθημα τουμπερλέκι πριν μπει και σε εμένα το μικρόβιο των drums.Πέρα από αυτό,όταν ένας μαθητής ενδιαφέρεται και προοδεύει παραπάνω από το αναμενόμενο,αυτό δεν κρύβεται.Συμφωνώ μαζί σου στο ότι ο δάσκαλος δεν πρέπει να παραπενεύει τους μαθητές του,όσο καλοί και αν είναι,αλλά και μια επιβράβευση των κόπων σου,πέρα από την προσωπική ευτυχία που νιώθεις όταν εξελίσσεσαι και καταφέρνεις πράγματα που προσπαθούσες για καιρό,είναι καλή για να ενισχύσει έτι περισσότερον το ενδιαφέρον και την όρεξή σου.
 
mr_davidoff είπε:
και επισης να μην λες ο κυριος μου λες και σε εξουσιαζει ξερω γω . τι εισαι κανα σκυλακι ?
Δίκαιο έχεις!Μάλλον αυτό ακούστηκε λίγο άσχημο.Ασφαλώς,όμως,και δεν το είπα έτσι.Στο μάθημα τον φωνάζω με το μικρό του όνομα.
 
Το θεμα ειναι η μουσικοτητα, δεν πα να παιζεις της παναγιας τα ματια σε ασκησεις στα τυμπανα/κιθαρα/μπασσο/πιανο/μπουζουκι κ.ο.κ. δεν πα να μελετας 500 ωρες την ημερα, εαν το αποτελεσμα δεν ειναι η ΜΟΥΣΙΚΗ τοτε ολα τα αλλα ειναι οδοντοκρεμες. Αλλο ασκησακιας και αλλο μουσικος. Δε λεω να μη μελεταμε, ισα ισα, αλλα με μετρο ο.... μετρονομος ;D

 
makispoll είπε:
με μετρο ο.... μετρονομος ;D
Οχι...Οχι...Οχι....

Αν μπορουσα να εχω ενσωματομενο μετρονομο θα το εκανα...

Πασχω κ εγω απο μετρονομοφοβια αλλα αναγνωριζω οτι χωρις να εχω καταπιει τον Γερμανο δεν θα παω ποτε μπροστα σαν μουσικος

 
makispoll είπε:
Το θεμα ειναι η μουσικοτητα, δεν πα να παιζεις της παναγιας τα ματια σε ασκησεις στα τυμπανα/κιθαρα/μπασσο/πιανο/μπουζουκι κ.ο.κ. δεν πα να μελετας 500 ωρες την ημερα, εαν το αποτελεσμα δεν ειναι η ΜΟΥΣΙΚΗ τοτε ολα τα αλλα ειναι οδοντοκρεμες. Αλλο ασκησακιας και αλλο μουσικος. Δε λεω να μη μελεταμε, ισα ισα, αλλα με μετρο ο.... μετρονομος ;D
Mπαααα,διαφωνώ κάθετα.Η εξάσκηση της τεχνικής πάνω απ όλα και στο επίπεδο που θέλουμε να φτάσουμε.Το συναίσθημα είτε το χουμε είτε όχι.Μπορούμε βέβαια να βελτιώσουμε το phrasing μας αλλά αν δεν μπορούμε να παίξουμε αυτό που έχουμε στο κεφάλι μας ότι συναίσθημα και να χουμε είναι άχρηστο. 8)

Για μένα πιο πολύ μετράνε οι ώρες μελέτης παρά τα μαθήματα.Βέβαια τα μαθήματα σε βάζουν σε σωστό δρόμο αν και αυτό μπορείς να το κάνεις με trial and error (αν και θα κάνεις περισσότερο χρόνο).Κάνε όμως όσα μαθήματα θες χωρίς σοβαρή μελέτη και πάλι στα ίδια και χειρότερα θα μείνεις.

Τα περί ταλέντου για μένα είναι πολύ φλου για να τα λάβω υπόψη.Για μένα προέχει το κίνητρο και η αγάπη για αυτό που κάνεις.Μάλλον αυτός ιθα ήταν και ο ορισμός μου για το ταλέντο (αγάπη και κίνητρο).

 
Αν και εχουμε ξανασυζητησει το συγκεκριμενο ερωτημα σε παλιοτερο θεμα..θεωρω οτι πιο σημαντικο ειναι  πραγματικα συγκεντρωμενες ωρες μελετης /ανα βδομαδα.

Εκ πειρας μιας και αυτη ειναι η δουλεια μου..εχω δει παιδια να κανουν drums 4 και 5 χρονια αφιερωνοντας 1 ωρα μελετης την εβδομαδα αποκλειστικα σαν χομπυ με ενα threshold 2 ασκησεων την εβδομαδα..και παιδια που απο το πρωτο μηνα βαρανε  3ωρα καθε μερα στο σκαμνι με 10 και 15 ασκησεις ανα βδομαδα.

Απλα μαθηματικα ειναι..

Ο πρωτος παιρνει 2χ4 χ 10 μηνες το χρονο = 80 ασκησεις το χρονο

και ο δευτερος παιρνει 10χ4χ10μηνες = 400 το χρονο

Ο δευτερος παει 5 φορες πιο γρηγορα...

{Βεβαια αφιερωνει και  10 ως 15  φορες πιο πολυ χρονο /εβδομαδα.}

Simple as that που λεει και ο Clarity ;D ;D ;D

 
warwickplayer είπε:
Οχι...Οχι...Οχι....

Αν μπορουσα να εχω ενσωματομενο μετρονομο θα το εκανα...

Πασχω κ εγω απο μετρονομοφοβια αλλα αναγνωριζω οτι χωρις να εχω καταπιει τον Γερμανο δεν θα παω ποτε μπροστα σαν μουσικος
Κατι που συχνα λεω στους μαθητες μου και που ελπιζω να σε βοηθησει φιλε warwick ειναι ..

Ο Μετρονομος μπορει να γινει ο μεγαλυτερος σου φιλος η ο μεγαλυτερος σου εχθρος.

Πρεπει να αποφασισεις εσυ πως θα τον δεις.

Αν τον δεις σαν τον απολυτα ειλικρινη φιλο-καθρεφτη που θα σου λεει την αληθεια ever!!! θα περασεις πολυ καλα μαζι του...Αν αποφασισεις να τον δεις σαν δυναστη.....

Μην ξεχναμε οτι μεσα απο τα λαθη μας γινομαστε καλυτεροι..οχι μεσα απο το μπραβο.

 
vagelism είπε:
Αν τον δεις σαν τον απολυτα ειλικρινη φιλο-καθρεφτη που θα σου λεει την αληθεια ever!!! θα περασεις πολυ καλα μαζι του..
Εχω να παραδωσω για την τριτη τεσσερα ντουετα μπασου...Μπασο-μελωδια...τα διαβαζω σε παρτιτουρα τα παιζω χωρις μετρονομο ολα καλα...παω να τα παιξω με μετροφοβο...τσουπ...το κλικ downbit η μπασια offbit ;D

Μωρε καλη η Jazz και ο μελωδικος αντιχρονισμος αλλα οχι οταν δεν τον θες!!! ;D

Οπως και να χει ο μετρονομος ειναι το Α και το Ω για ολα τα οργανα...με αυτον χερι χερι πας μπροστα...χωρις αυτον απλα γραντζουνας...

 
warwickplayer είπε:
Εχω να παραδωσω για την τριτη τεσσερα ντουετα μπασου...Μπασο-μελωδια...τα διαβαζω σε παρτιτουρα τα παιζω χωρις μετρονομο ολα καλα...παω να τα παιξω με μετροφοβο...τσουπ...το κλικ downbit η μπασια offbit ;D

Μωρε καλη η Jazz και ο μελωδικος αντιχρονισμος αλλα οχι οταν δεν τον θες!!! ;D

Οπως και να χει ο μετρονομος ειναι το Α και το Ω για ολα τα οργανα...με αυτον χερι χερι πας μπροστα...χωρις αυτον απλα γραντζουνας...
δοκιμασε να τον βαλεις να σου χτυπαει 8α η 16α..

θα σε βοηθησει να "κλειδωσεις" πιο ευκολα.

Δηλαδη..

αν μελετας την ασκηση στο 50 βαλτον στο διπλο{100}

Θα σου χτυπαει 8α..

αν τον βαλεις στο 200 θα σου χτυπαει 16α στο 50.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

 
vagelism είπε:
δοκιμασε να τον βαλεις να σου χτυπαει 8α η 16α..

θα σε βοηθησει να "κλειδωσεις" πιο ευκολα.

Δηλαδη..

αν μελετας την ασκηση στο 50 βαλτον στο διπλο{100}

Θα σου χτυπαει 8α..

αν τον βαλεις στο 200 θα σου χτυπαει 16α στο 50.

Ελπιζω να σε βοηθησα.
Βασικα αυτο σηκωνει συζητηση...το συζητουσαμε περυσι με τον Γιωτη τον Σαμαρα...

Η αποψη η οποια με κερδιζει ειναι η εξης..

Ο μετρονομος κανονικα στο τεταρτο και εσυ Χωρις καν να χτυπας ποδι γιατι σε επηρεαζει παικτικα κανεις το quantization στο μυαλο...κομματι straigh eights 8α...κομματι με 16α 16α swing,shuffle τριηχα...

 
κοιτα..ο μετρονομος οντως παντα πρεπει να χτυπαει 4ρτα{κανονικα}

Απο εκει και περα..καποιοι εχουν θεματα συνεργασιας μαζι του.

Εκει μπαινουν τα κολπα..

Αυτο που συχνα αντιμετωπιζω ειναι - αναμεσα στο να μην τον ανοιξεις καθολου επειδη σου σπαει τα νευρα...ή να τον βαλεις να σου χτυπαει 16α για να σε βοηθησει να παιξεις μια ασκηση 16ων...προτιμω το δευτερο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top