χροιά μικροφώνου λυχνίας

CLASSIC

Νέο μέλος
Μηνύματα
51
Πόντοι
6
Θα ήθελα να ρωτήσω (αν γνωρίζει κανεις) αν μπορει να επιτυχει κανεις την ποιότητα χροιας ενος πυκνωτικού μικροφώνου λυχνίας χρησημοποιώντας απλό αλλα καλης ποιότητας πυκνωτικο με λαμπάτο buffer (δεν προσθέτει τίποτα άλλο στο σήμα, (db εννοώ),εκτος από συχνότητες.Πρόκειται για to 'high end'  X10D Musical Fidelity που χρησιμοποιήται στη stereo 'αλυσίδα αναπαραγωγής' σε οποιδήποτε σημείο πριν την τελική ενίσχυση.Μεχρι στιγμής δεν έχω ασχοληθεί με κανένα τύπο απο τα 2 μικρόφωνα ουτε και με ηχογραφηση με μικρόφωνα γενικά, αλλα αν δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορες ηχητικα σκεφτομαι να χρησιμοποιήσω ένα rode nt1 για αυτή τη δουλεια.Ευχαριστώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι δεν μπορει,αλλο πραγμα το λαμπατο μικροφωνο και αλλο πραγμα το Buffer/Προενισχυτης,βεβαια το ζητημα ειναι αν ΟΝΤΩΣ εχεις "αναγκη" ενα λαμπατο μικροφωνο και αν οντως σου δωσει "καλυτερο" ηχο ,δεν ταιριαζουν τα λαμπατα μικροφωνα σε ολες τις εφαρμογες ,ουτε βεβαια εχουν "καλυτερο" ηχο απο τα ...μη λαμπατα.

 
Ένα ερώτημα που προκύπτει, είναι, αν αξίζει να βάλει κάποιος λαμπάτο μικρόφωνο

(λ.χ Neumann M-147) μαζί με λαμπάτο προενισχυτή (λ.χ Avalon VT-737).

Έχω ακούσει ότι ο συνδυασμός αυτός (λάμπα πάνω σε λάμπες) , βαδίζει προς την υπερβολή και κινδυνεύει να γίνει "στριγκάτος" ο ήχος.

Μήπως δηλαδή, είναι σαφώς καλύτερος ο συδυασμός ενός λαμπάτου μικρόφωνου με προενίσχυση τρανζίστορ, όπως ο Avalon M5, ο Avalon M5 AD2022 και ο Neve.

Ο τρανζιστοράτος ήχος των παραπάνω, θα έλεγα ότι "μπαμπακιάζει"

και αναρωτιέμαι, ίσως να κάνει τον καλύτερο δυνατό συδυασμό με λαμπάτο μικρόφωνο.

Τί λέτε ;      

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top