Χρήση Gate στη μίξη των drums

τεχνικες υπαρχουν πολλες και εχουν δημιουργηθει απο τις αναγκες....

αλλα αν με ρωτησεις θα ελεγα οτι ειναι σαν να ταξιδευεις Aθηνα-Θεσσαλονικη μεσω Νεας Υορκης.

Ναι, θα φτασεις, αλλα παιρνεις το μακρυ δρομο.

Τα τυμπανα θελουν:

1.Καλο ντραμμερ

2.Καλο σετ

3.καλα κουρδισμενο σετ

4. Καλο Χωρο

5. ολα τα αλλα....μικς, τοποθετηση, προενισχυσεις επεξεργαστες....

6. http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=188

*** Mιλαω στο δευτερο ενικο αλλα δεν αναφερομαι σε σενα haryy (εσυ μαλλον καταλαβαινεις και τα ξερεις αυτα τουλαχιστον οσο καλα κι εγω αν οχι καλυτερα)...

Προς χαρην της συζητησης ομως και για να βγει κατι καλο για τους νεους και τους χομπιστες ηθελα να τονισω ποσο σημαντικα/αποτελεσματικα ειναι τα πρωτα βηματα...και ποσο λιγοτερο σημαντικα/αποτελεσματικα ολα τα επομενα.

Επισης τελευταια καθως πολλοι εχουν καποιες (μισες)(και ξερουμε τι λενε για την ημιμαθεια) γνωσεις στο αντικειμενο μας, εχω βρεθει μαρτυρας καταστασεων οπου τυχαιοι μουσικοι προτεινουν και καμια φορα απαιτουν, συγκεκριμενες "τεχνικες" , γιατι εχουν ακουσει/διαβασει οτι ετσι γινεται. (Αν μου πειτε  οτι ποτε δεν ηρθε τετοιος πελατης σε σας δεν θα το πιστεψω).

Δυστυχως ειναι σημεια των καιρων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bigbassrules είπε:
Επισης τελευταια καθως πολλοι εχουν καποιες (μισες)(και ξερουμε τι λενε για την ημιμαθεια) γνωσεις στο αντικειμενο μας, εχω βρεθει μαρτυρας καταστασεων οπου τυχαιοι μουσικοι προτεινουν και καμια φορα απαιτουν, συγκεκριμενες "τεχνικες" , γιατι εχουν ακουσει/διαβασει οτι ετσι γινεται. (Αν μου πειτε  οτι ποτε δεν ηρθε τετοιος πελατης σε σας δεν θα το πιστεψω).

Δυστυχως ειναι σημεια των καιρων.
+1

Δυστυχώς ή ευτυχώς ζούμε σε μια εποχή που η πληροφορία είναι ανοιχτή σε όλους! Δεν είναι κακό οι μουσικοί να έχουν τέτοιες γνώσεις, βέβαια η απαίτηση και με ύφος σίγουρα δεν είναι καλό πράγμα. Πλέον οι περισσότεροι βαδίζουν με βάση του ότι έχουν "ακούσει/διαβάσει ότι έτσι γίνεται". Όταν το ακούς αυτό από έναν πολύ καλό μουσικό δεν είναι και τόσο πρόβλημα! Ο άνθρωπος είναι καταξιομένος και θέλει να ψάξει και το λίγο παραπέρα.

Το πρόβλημα είναι όταν ακούς πχ έναν ντράμερ που με το ζόρι παίζει ένα μέτρο beat να σου λέει ότι διάβασε στο τάδε περιοδικό ότι ο τάδε παραγωγός στον τάδε δίσκο έβαλε το μικρόφωνο εκεί για τον τάδε λόγο τότε ξέρεις ότι έχεις μπροστά σου έναν μουσικό που έχει χάσει τον προσανατολισμό του!

Πρέπει να μάθει κανείς να αντιμετωπίζει και τις δυο περιπτώσεις ανάλογα

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top