Καλησπέρα,
εδώ και 2 μήνες έχω παραγγείλει από κατάστημα της Αθήνας (συνεργαζόμενο με το Στόλλα) ένα Auralex Great Gramma. Ήμουν μπροστά στην τηλεφωνική παραγγελία και σχεδόν άκουσα ;D τον υπάλληλο στο κεντρικό του Στόλλα να λέει ότι ήδη θα έπρεπε να είχε φτάσει μια παραλαβή αλλά κάτι έτυχε και καθυστέρησε και το περίμεναν "αύριο-μεθαυριο". Ο μαγαζάτορας λοιπόν παρήγγειλε ένα τεμάχιο (για πάρτη μου ;D ) και όλα καλά. Ε, ακόμα δεν έχει έρθει >
>
. Εκτοτε τηλεφωνώ τακτικά στο κατάστημα (ο άνθρωπος δε βρίσκω κάποιο λόγο να με κοροϊδεύει) και ενίοτε το επισκέπτομαι κιόλας και έχω βρεθεί πάλι μπροστά σε τηλεφώνημα που κάνει για να δει τι γίνεται με την παραγγελία μου. Η απάντηση πάντα είναι κάτι σε στυλ "τα περιμένουμε από μέρα σε μέρα" και τέτοια. Η τελευταία φουρνιά όμως ήταν, απ'ότι κατάλαβα, ότι τώρα θα κάνουν την παραγγελία
>
>
>
. Ρωτώ λοιπόν εαν κάποιος έχει αγοράσει κάποιο τέτοιο προϊόν (που δεν υπήρχε στοκ φυσικά) και εαν υπήρξαν προβλήματα. Τι μπορεί να φταίει για την κατάσταση αυτή και την (κατα τα φαινόμενα απαράδεκτη) στάση του αντιπροσώπου Στόλλα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
εδώ και 2 μήνες έχω παραγγείλει από κατάστημα της Αθήνας (συνεργαζόμενο με το Στόλλα) ένα Auralex Great Gramma. Ήμουν μπροστά στην τηλεφωνική παραγγελία και σχεδόν άκουσα ;D τον υπάλληλο στο κεντρικό του Στόλλα να λέει ότι ήδη θα έπρεπε να είχε φτάσει μια παραλαβή αλλά κάτι έτυχε και καθυστέρησε και το περίμεναν "αύριο-μεθαυριο". Ο μαγαζάτορας λοιπόν παρήγγειλε ένα τεμάχιο (για πάρτη μου ;D ) και όλα καλά. Ε, ακόμα δεν έχει έρθει >







Ευχαριστώ προκαταβολικά
