ο holdyourlights ρωτησε για ηχειάκια PC (όπως φαίνεται από την παράθεση του αρχικού του ποστ), δηλαδη εννοει εκεινα που εχουν μια εισοδο stereo καρφάκι (στο sub) και απο εκει βγαινει satellite out, δηλαδη συστηματα που ψευτοκάνουν μονα τους το συχνοτικό διαχωρισμό σε ενα στερεοφωνικό σημα.
Απάντα σε κάτι άλλο, γιατί άλλο είπες και αλλιώς χρησιμοποιήθηκε. Θεωρείς τη συγκεκριμένη κάρτα την καλύτερη ναι ή ου, γιατί αυτό είναι το κυρίως θέμα, ΄πη έστω ότι κάνει δουλειά.
Γιατί φαίνεται σα να τσακωνόμαστε εδώ πέρα και είναι πολύ κουλό να βγαίνει έτσι προς τα έξω, ενώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο!
Απάντα σε κάτι άλλο, γιατί άλλο είπες και αλλιώς χρησιμοποιήθηκε. Θεωρείς τη συγκεκριμένη κάρτα την καλύτερη ναι ή ου, γιατί αυτό είναι το κυρίως θέμα, ΄πη έστω ότι κάνει δουλειά.
Δεν μπηκα ΠΟΤΕ στη συζητηση για το ποια καρτα ειναι καλυτερη...Στην 1η και τη 2η σελιδα ειπα την αποψη μου για να φτιαξει τον ηχο του με αλλαγη πολυεφε και αφαιρεση του μιχτη.
Στο μεταξύ με την τοποθέτησή σου διώχνεις το μόνο αρνητικό των άλλων καρτών έναντι της soundblaster, ότι δηλαδή δεν συνδέονται σε απλά ηχεία, αν και ποτέ δε σχεδιάστηκαν γιαυτό τον λόγο, αλλά τέλος πάντων.
το τελευταίο μου μήνυμα σε αυτό το θέμα (δεν θα απαντήσω ακόμα και αν με βρίσετε)
1)ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση (φίλε, εσύ που άνοιξες το θέμα, πέτα την, πέτα την) :
2)boukas δεν έχω ρε φίλε κάτι μαζί σου άλλα γίνομε κουραστικός με το να σου λέω για
4-5 φορά "μάθε πρώτα τα βασικά" και εσύ γίνεσαι κουραστικός με το να μην καταλαβαίνεις. Τι καρφάκι, τι 2 rca, τι 2 TRS 1/4 το ίδιο είναι, ΜΙΑ ΕΞΟΔΟΣ στερεοφωνική unbalanced είναι..........
3)Wow ένα κανάλι θέλουν τα 2.1 οχι 4 (στην πρώτη τάξη και εσύ )
4)bloody_sunday το πρόβλημα που είχατε πάντα εδώ μέσα εκτός απ την πασίγνωστη ειρωνεία ήταν και η "κλίκα"
και με την αφορμή του μηνύματος του trigga βάζω ένα βιντεακι:
αριστερά ο bookas, δεξιά ο watchmen και αυτός που πετάει την καρέκλα είναι ο bloody_sunday ;D
το subwoofer δεν νοείται ως τρίτο ξεχωριστό ηχείο που θα πάρει μια επιπλέον mono έξοδο απο την καρτα ήχου αλλά σαν ένα μέσο όπου:
θα συνδεθεί πανω του το stereo σήμα της κάρτας (left, right) ,ακολουθώς το sub θα δρομολογήσει το σήμα στους δορυφόρους (τα 2 speakers δλδ) εκτός των πολύ μπάσων συχνοτήτων όπου θα αναλάβει το ίδιο να "παίξει" (το τελευταίο ρυθμίζεται μεσω ενός φίλτρου).
με λιγα λόγια είτε έχεις sub ,ειτε δεν έχεις ,το ίδιο σημα παίζει απ την στερεο έξοδο της κάρτας. αυτό που αναλαμβάνει να κανει το sub είναι να κάνει "ακουστές" τις πολύ χαμηλές συχνότητες του σήματος. οποιαδήποτε stereo out κάρτα μπορεί να πάρει σύστημα 2.1.
το subwoofer δεν νοείται ως τρίτο ξεχωριστό ηχείο που θα πάρει μια επιπλέον mono έξοδο απο την καρτα ήχου αλλά σαν ένα μέσο όπου:
θα συνδεθεί πανω του το stereo σήμα της κάρτας (left, right) ,ακολουθώς το sub θα δρομολογήσει το σήμα στους δορυφόρους (τα 2 speakers δλδ) εκτός των πολύ μπάσων συχνοτήτων όπου θα αναλάβει το ίδιο να "παίξει" (το τελευταίο ρυθμίζεται μεσω ενός φίλτρου).
με λιγα λόγια είτε έχεις sub ,ειτε δεν έχεις ,το ίδιο σημα παίζει απ την στερεο έξοδο της κάρτας. αυτό που αναλαμβάνει να κανει το sub είναι να κάνει "ακουστές" τις πολύ χαμηλές συχνότητες του σήματος. οποιαδήποτε stereo out κάρτα μπορεί να πάρει σύστημα 2.1.
Πολύ σωστά, αλλά αυτός είναι ο ένας τρόπος να στείλεις σήμα στο sub, εφαρμόσιμος μόνο όταν α) το σήμα είναι στερεοφωνικό και β) εμπιστεύεσαι απολύτως το σύστημα συχνοτικού διαχωρισμού που περιέχει το ίδιο το sub.
Υπάρχει και άλλος τρόπος, και αυτός είναι το να στείλεις στο sub το συχνοτικό περιεχόμενο που επιλέγεις εσύ μέσα από το software. Αυτή η μέθοδος, σου παρέχει το πλεονέκτημα του ακριβέστερου ελέγχου αυτού του περιεχομένου, σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις άλλο sub στη πορεία της μίξης, ή άλλα monitors κλπ. Αυτή η δεύτερη μέθοδος, είναι - ούτως ή άλλως - υποχρεωτική όταν θέλεις να μιξάρεις σε 5.1 π.χ., καθότι δεν υπάρχει συσκευή subwoofer που να διαχωρίζει το σήμα προκειμένου να το μοιράσει σε πέντε κανονικά ηχεία κρατώντας τα μπάσα για τον εαυτό της.
Οπότε - επαναλαμβάνω - και δεδομένου ότι είμαστε σε φόρουμ μουσικής τεχνολογίας και όχι σε φόρουμ "φίλων του άρχοντα των δαχτυλιδιών" η σωστή λύση είναι αυτή στην οποία αναφέρθηκα, και - με αυτή την έννοια - δεν μπορείς να συνδέσεις οποιαδήποτε κάρτα σε ένα σύστημα 2.1.
Αν όμως θέλετε να κρατήσουμε τη συζήτηση σε επίπεδο PC Magazine και να συζητάμε πως θα ακούμε ωραία μπάσα από τις ταινίες μας και τους δίσκους μας, τότε - by all means - συνδέστε ότι γουστάρετε με ότι γουστάρετε.
@ watchmen
Δε φτάνει που είσαι ημιμαθής, είσαι και δηκτικός. Μας έστειλες στην πρώτη τάξη, μας κατηγορείς για διαπλοκή, αναζητείς αόρατους συμμάχους στη συναίνεση του bloody, μας λες ότι έχουμε κλίκα και νομίζεις ότι θα τη γλυτώσεις με το disclaimer ότι "δεν θα απαντήσω ακόμα και αν με βρίσετε". Μην ανησυχείς όμως διότι μπορούμε να σε βρίσουμε και στο επόμενο ή μεθεπόμενο θέμα που θα συμμετέχεις. Για την ακρίβεια μπορούμε να σε βρίζουμε ακόμη και μετά (φορουμικό) θάνατον.
2)boukas δεν έχω ρε φίλε κάτι μαζί σου άλλα γίνομε κουραστικός με το να σου λέω για
4-5 φορά "μάθε πρώτα τα βασικά" και εσύ γίνεσαι κουραστικός με το να μην καταλαβαίνεις. Τι καρφάκι, τι 2 rca, τι 2 TRS 1/4 το ίδιο είναι, ΜΙΑ ΕΞΟΔΟΣ στερεοφωνική unbalanced είναι..........
Λοιπόν φίλε watchmen πάνω στον πανικό σου σου ξέφυγε μια λεπτομέρεια που είπα πριν. Πάρα πολλά μονιτορ ηχεία δεν έχουν επιλογή για unbalanced είσοδο, παρά μόνο για balanced, άρα σκέτα δεν παίζουν.
Κάπου εδώ ήταν
Αυτό δεν κάνει στις περισσότερες κάρτες, παρά μόνο στις πολύ φθηνές που στόχο έχουν την απλή αντικατάσταση μιας creative, καθώς οι απλώς φθηνές και άνω δεν έχουν καν τέτοια έξοδο μιας και δεν τους νοιάζει να συνδεθούν σε multimedia ηχεία της πλάκας, μιας και τα "μονιτορ"* ηχεία στερούνται τέτοιας δυνατότητας εισόδου.
Πριν το πεις αυτό θα έπρεπε να ξέρεις ότι τα καλά πολυκάναλα συστήματα ηχείων, είτε χαρακτηρίζονται ως multimedia είτε ως monitor έχουν διαφορετικές εισόδους το καθένα οι οποίες είτε συνδέονται σε ειδική μονάδα που διαχωρίζει το συχνοτικό περιεχόμενο της πηγής, είτε απευθείας σε συμβατούς μίκτες/κάρτες, καθώς με λίγη δουλειά και σετάρισμα έχεις ένα σύστημα πλήρως ελεγχόμενο, όσον αφορά στο τι οδηγά το κάθε ηχείο. Οπότε μάλλον ο wow δεν πέφτει στην πρώτη τάξη
4)bloody_sunday το πρόβλημα που είχατε πάντα εδώ μέσα εκτός απ την πασίγνωστη ειρωνεία ήταν και η "κλίκα"
Ασχολίαστο καθώς δε νομίζω ότι ειρωνεύτηκε κανείς, παρά μόνον εσύ που αντί να απαντήσεις για τις πολύ απλές αλλά τραγικές ελλείψεις της creative έναντι άλλων καρτών παρόμοιας κατηγορίας και που δεν χρειάζονται και καμιά τραγική ανάλυση, λες ότι δεν μπήκα σε πιο εξειδικευμένα θέματα (άλλο που για χάρη του παραδείγματος θεώρησα ότι έστω η καρδιά της κάρτας είναι ίδια με την e-mu ανεξαρτήτως αν το πιστεύω ή όχι) λες ότι δεν μπήκα γιατί είμαι άσχετος. Και δε χρειάζεται στο συγκεκριμένο παράδειγμα να μπω σε άλλα βαθύτερα θέματα, καθώς η κάρτα έφαγε τρομερό φατούρο με το καλημέρα....
Τες πα πιστεύω ότι σε μια μπουροποσία η κουβέντα θα είχε λήξει νωρίς, καθώς δε θα έπαιζε και το γνωστό πρόβλημα του γραπτού λόγου με τους όποιους περιορισμούς του ;D
και με την αφορμή του μηνύματος του trigga βάζω ένα βιντεακι:αριστερά ο bookas, δεξιά ο watchmen και αυτός που πετάει την καρέκλα είναι ο bloody_sunday ;D
Τώρα όσον αφορά το αν μπορούν να συνδεθούν τα απλά ηχεία με το στέρεο καρφί, είτε είναι μικρό/μεγάλο/rca η απλή και γενική απάντηση είναι ότι δεν μπορούν. Κάποιων εταιριών το manual δεν το αναφέρει μόνον, αλλά και το εξηγεί, ενώ ακόμη και σε όσα manual γενικότερα έχω δει δεν υπάρχει πουθενά τέτοιου είδους συνδεσμολογία. Δε νομίζω να είναι τόσο χαζές οι εταιρίες να μην αναφέρουν έστω μια αρπακολατζίδικη μέθοδο ώστε να φανεί υπερπλήρεις το προϊόν, αλλά δεν το κάνουν και ο λόγος είναι απλός. Το συγκεκριμένο προϊόν δεν κάνει γι' αυτόν το σκοπό και άν δεν σε καλύπτει δεν το παίρνεις.
Τώρα το τι αλχημείες και πατέντες κάνουμε εμείς είτε για λόγους πενίας, είτε απαλεψιάς, είτε για πειραματισμό, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και τα μάτια μου έχουν δει πολλά, όπως το να συνδέονται με διάφορα κόλπα δύο εντελώς διαφορετικές κάρτες μεταξύ τους και να ξεπερνιέται έτσι το πρόβλημα του περιορισμού που θέτει ένας asio driver και να λειτουργούν ταυτόχρονα. Παρόλα αυτά αν κάποιος ρωτήσει αν μπορούν να συνδεθούν οι δύο προηγούμενες κάρτες, η σωστή απάντηση είναι όχι. Αν πέσαμε σε Κύρο Γρανάζη και τον τρώνε τα χεράκια του, όλο και κάτι θα κάνει
Γιαυτό θεωρώ πιο σωστό να ήμαστε ακριβείς απέναντι σε κάποιο μέλος ο οποίος δεν το πολυκατέχει (και πολύ κάλα κάνει, καθώς κανείς δε γεννήθηκε με τη θεία φώτιση, αλλά σιγά σιγά τα μαθαίνουμε), παρά να του λέμε ότι γίνεται με αλχημείες, ώστε και να βοηθιέται στο πρόβλημά του και να μην του μείνει καμιά λάθος εντύπωση.
Αυτή η δεύτερη μέθοδος, είναι - ούτως ή άλλως - υποχρεωτική όταν θέλεις να μιξάρεις σε 5.1 π.χ., καθότι δεν υπάρχει συσκευή subwoofer που να διαχωρίζει το σήμα προκειμένου να το μοιράσει σε πέντε κανονικά ηχεία κρατώντας τα μπάσα για τον εαυτό της.
Πολύ σωστά, αλλά αυτός είναι ο ένας τρόπος να στείλεις σήμα στο sub, εφαρμόσιμος μόνο όταν α) το σήμα είναι στερεοφωνικό και β) εμπιστεύεσαι απολύτως το σύστημα συχνοτικού διαχωρισμού που περιέχει το ίδιο το sub.
πρέπει να το εμπιστευτείς τον διαχωρισμό του σηματος (μιλάμε για σοβαρά συστήματα) απ την στιγμή που είναι matching pairs κι εχουν γίνει τόσες μετρήσεις πάνω σε αυτόν τον συνδυασμό.
αυτόν τον τρόπο ξερω ως σωστό για συνδεσμολογία 2.1 ,μπορεί να κανω λαθος μιας και δε το χω σπουδάσει το αντικείμενο. το σίγουρο είναι οτι δεν πάω την κουβεντα σε επίπεδο pc magazine,εκεί που μιλούσαμε για ηχεία creative περάσαμε στα adam και τα genelec
Watchmen, θα σου έλεγα να πας στην κόλαση πρωινιάτικα, αλλά προτιμώ να κάνω quote τα ακόλουθα (όπως ξέρεις, scripta manent):
watchmen είπε:
boukas μάθε να "χάνεις" στην ζωή σου! πες και μια φορά οκ έχεις δίκιο όπως είπα εγώπαραπάνω στον manosx. Ακόμα δεν έχεις καταλάβει τα βασικά (πώς μπορεί να συνδεθεί η οποιαδήποτε κάρτα με τα ηχεία της creative και τη είναι η unbalanced έξοδος). Δεν μπαίνεις σε βαθύτερα θέματα γιατί δεν ξέρεις βαθύτερα θέματα.
Θα ήταν προτιμότερο αν έχετε προσωπικές διαφορές να τις συζητήσετε με pm. Από κει και πέρα, ο Μπούκας έχει βοηθήσει άπειρες φορές στο φόρουμ, και είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται μαθήματα για τη ζωή του.
Δηλαδη αν ειχε ρωτησει αν στην εξοδο των ακουστικών του μπορεί να συνδέσει ακουστικά ψείρες, έπρεπε να απαντήσουμε οτι "οχι, οι καλές κάρτες δεν παίρνουν ψείρες" , με τη λογική οτι σε μια κάρτα είναι αυτονόητο οτι για να κάνεις δουλειά πρέπει να συνδέσεις καλά ακουστικά για monitoring? Και μετα θα επρεπε να υποστηριξουμε και αυτη την τοποθετηση με το επιχείρημα οτι στις ψειρες θα επρεπε να τοποθετησουμε ανταπτορα απο μικρό καρφί σε μεγάλο?
Ή οτι το manual δεν αναφέρει συνδεση της εξόδου ακουστικών με ψείρες?
Δεν ρωτησε αν θα κανει καλες μιξεις με απλα ηχειακια, αλλα αν θα παρει ήχο...Αν είναι δυνατόν να συζηταμε κατι τοσο αυτονόητο !
αυτόν τον τρόπο ξερω ως σωστό για συνδεσμολογία 2.1 ,μπορεί να κανω λαθος μιας και δε το χω σπουδάσει το αντικείμενο. το σίγουρο είναι οτι δεν πάω την κουβεντα σε επίπεδο pc magazine,εκεί που μιλούσαμε για ηχεία creative περάσαμε στα adam και τα genelec
Σκέψου όμως το εξής παράδειγμα: εγώ έχω τώρα δύο μόνιτορ, χωρίς subwoofer, και μάλιστα κατασκευασμένα από μία εταιρεία που δεν έχει δικά της subwoofer.
Βλέπω λοιπόν χθες σε μία διαφήμιση, το νέο subwoofer της M-Audio και λέω μέσα μου "πωωω, να μία ωραία αγορά για τις γιορτές". Στην περίπτωσή μου λοιπόν, δεν υπάρχουν μετρήσεις ή εξονυχιστικό ταίριασμα του sub με τα μονιτοράκια μου, οπότε πως στην ευχή να εμπιστευτώ ότι όντως το subwoofer θα μοιράσει σωστά τις συχνότητες;
Μόνο σε προ-ταιριασμένα σετ monitor / sub ισχύει αυτό που σκέπτεσαι - αλλιώς προσπαθούν όλοι να χρησιμοποιήσουν το ρυθμιστικό του sub προκειμένου να αποκόψουν συχνότητες στο όριο των 80 ή 120, αλλά με τη διαρκή επιφύλαξη ότι ίσως υπάρχει συχνοτική περιοχή που αλληλοεπικαλύπτεται από τα ηχειάκια και το sub.
Σκέψου όμως το εξής παράδειγμα: εγώ έχω τώρα δύο μόνιτορ, χωρίς subwoofer, και μάλιστα κατασκευασμένα από μία εταιρεία που δεν έχει δικά της subwoofer.
Βλέπω λοιπόν χθες σε μία διαφήμιση, το νέο subwoofer της M-Audio και λέω μέσα μου "πωωω, να μία ωραία αγορά για τις γιορτές". Στην περίπτωσή μου λοιπόν, δεν υπάρχουν μετρήσεις ή εξονυχιστικό ταίριασμα του sub με τα μονιτοράκια μου, οπότε πως στην ευχή να εμπιστευτώ ότι όντως το subwoofer θα μοιράσει σωστά τις συχνότητες;
Μόνο σε προ-ταιριασμένα σετ monitor / sub ισχύει αυτό που σκέπτεσαι - αλλιώς προσπαθούν όλοι να χρησιμοποιήσουν το ρυθμιστικό του sub προκειμένου να αποκόψουν συχνότητες στο όριο των 80 ή 120, αλλά με τη διαρκή επιφύλαξη ότι ίσως υπάρχει συχνοτική περιοχή που αλληλοεπικαλύπτεται από τα ηχειάκια και το sub.
έτσι είναι. να προσθέσω μονάχα οτι ακομη και στα προταιριασμένα ,όπως λες, παίζεις με το roll off frequency. (εκτός,πιθανώς, απο υλοποιήσεις οπου τα ηχεία-δορυφόροι δεν γίνεται να τα αγοράσεις μονα τους ,χωρίς suwoofer,όπως σε καποιες υλοποιήσεις της blue sky ή της ...creative!)
Ξέρεις γιατί πιστεύω ότι αφορά και τις Audigy 2? Γιατί όταν είχα αγοράσει τη δικιά μου θυμάμαι ότι έπαιζε να πάρω λεφτά ;D ;D ;D Βέβαια αφήνω και ένα παράθυρο να μην είχα καταλάβει καλά, γιατί δεν το είχα ψάξει παραπάνω ;D
Σε περίπτωση που δε με πιστεύεις, σου επισυνάπτω και μια φωτογραφία με την Audigy 2 ZS Platinum Pro στο background, ενώ μπροστά είναι το χέρι μου. Η Ελληνικότητα της χειρονομίας δεν νομίζω ότι αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης ;D ;D ;D
1.OK η φωτογραφια μας επεισε οτι την εχεις. Για τα υπολοιπα που λες ομως που μας ενδιαφερουν δε σε βλεπω να εχεις επιχειρηματα. Οποτε λες ΠΑΠΑΤΖΕΣ! Εκτος και αν παραθετεις σαν επιχειρημα οτι το διαβασες στην παλαμη σου, η οτι σου το ειπαν στον καφε!
2.Αν ειναι να αρχισουμε τις Ελληνικες χειρονομιες εδω μεσα, οκ θα νικησεις (οχι οτι με ενδιαφερει κιολας) γιατι εχω και καλυτερα πραγματα να κανω.
Y.Γ. Όσο αφορά την ικανότητα για αξιολόγηση, εκεί πια έπεσες διάνα!!!! Αρκεί να σου πω ότι έχω αξιολογήσει για περιοδικό πάνω από δέκα κάρτες ήχου ;D ;D ;D
Από τη στιγμή που μας λες ότι "οι προενισχυτές" (sic) της Creative ακούγονται μια χαρά, νομίζω ότι δεν αξίζει κάποιος άνθρωπος που ασχολείται με τον ήχο να σε λάβει σοβαρά υπόψη του.
Έχω πει χίλιες φορές ότι το site της δίκης δεν υπάρχει πια.
Αλλά να! ;D ;D ;D Ακτίνα φωτός φάνηκε από το πουθενά, κάνοντας ένα googlάρισμα.
Βέβαια για κάποιον άσχετο με τον ήχο (ονόματα δε λέμε ), αυτά φαίνονται αλαμπουρνέζικα. Αλλά σε διαβεβαιώ είναι η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ απόδειξη ότι η κάρτα ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ 24 bit.
Πήγαινε λοιπόν πάλι στη σπηλιά σου. Και σε διαβεβαιώ ότι για τον επόμενο χρόνο, αν σε πετύχω να δίνεις τις "σοφές" : συμβουλές σου σε κάποιον άτυχο, θα επεμβαίνω με την εξής φράση:
"Προσοχή: Ο spyrosrg505 μεταξύ άλλων θεωρεί ότι "οι προενισχυτές" (sic) της Creative Audigy 2 ZS είναι μια χαρά ;D "
Παιδια, σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας αλλα δεν μπορω να συνεχισω να παρακολουθω την "κουβεντα" γιατι το forum παει να γίνει ... πολεμική αρένα. Κρίμα.
Μαθε πρωτα τι κανει η καρτα σου και τι οχι, γιατι προφανως την μετρησαν χρησιμοποιοντας τους asio directx full duplex οι οποιοι οντως κανουν resampling και ριχνουν το σημα στα 16 bit. Αν ομως χρησιμοποιησεις τους asio της audigy εκει το σημα απο τους a/d εως και τους d/a
converters ειναι 24 bit. Εξαλου οι ιδιοι αναφερουν:
"....This excites hope that this problem still can be solved by software. Besides, this card
might have been measured with some special drivers."
Οταν λοιπον σταματησουν να σου φαινοναται αλαμπουρνεζικα εσενα ολα αυτα και μαθεις και τι
ειναι οι asio. Κανε αυτο :
Και προσπαθησε να ακουσεις τη διαφορα, μην προσπαθησεις να τη μετρησεις γιατι οπως φαινεται
οχι καρτα ηχου αλλα ουτε τις διαστασεις του εξωτερικου πανελ δεν εισαι ικανος να μετρησεις!!!
Πήγαινε λοιπόν πάλι στη σπηλιά σου. Και σε διαβεβαιώ ότι για τον επόμενο χρόνο, αν σε
πετύχω να δίνεις τις "σοφές" συμβουλές σου σε κάποιον άτυχο, θα επεμβαίνω με την εξής
φράση:
"Προσοχή: Ο spyrosrg505 μεταξύ άλλων θεωρεί ότι "οι προενισχυτές" (sic) της Creative Audigy
Δεν υπάρχει τίποτε απολύτως που να είναι "μία χαρά" στην Creative. Είναι μία χαρά για κανένα παιχνιδάκι άντε και για κανένα DVDάκι και για τα MP3. Το να λέμε ότι ότι είναι 24-bit πέραν του ότι είναι λανθασμένο (όχι μόνο για αυτή αλλά και για οποιαδήποτε άλλη κάρτα - converter), είναι σαν να λέμε ότι ένα μικτάκι Behringer είναι το ίδιο με μία κονσόλα Neve, επειδή και τα δύο είναι αναλογικά.
Το καλύτερο σου το αφιερώνω για το τέλος. Μια φωτογραφία εξαιρετικά αφιερωμένη σε εσένα. Όσο εσύ θα παιδεύεσαι με ΤΟΝ- επαναλαμβάνω- ΤΟΝ (ένα) προενισχυτή της Creative, o οποίος δεν έχει phantom power, δεν έχει αρκετό gain για δυναμικά, βουίζει με τα όργανα λόγω της τροφοδοσίας που παρέχει για τα electret μικροφωνάκια που όλοι αγαπάμε ΓΙΑ TO SKYPE, και δεν έχει ΚΑΝ Cannon υποδοχή για την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ CANON BALANCED σύνδεση με μικρόφωνα, εγώ θα βολευτώ με τους 8 προενισχυτές της Presonus. Ε, πιστεύω ότι κάπως καλύτεροι είναι από της Creative. ;D ;D ;D
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.