Wow! είπε:
Το ποστ σου είναι διαφημιστικό και προτείνω να διαγραφεί.
Πολύ σωστά! Οπως θα έπρεπε να διαγραφούν εκατοντάδες άλλα παραινετικά θέματα προς Thomann ή DV. Μέχρι και εποχικές προσφορές τους προτείνονται κατα καιρούς κάτω από την λογική ότι όλοι ψάχνουμε για ευκαιρίες.
Θεωρώ το θέμα πολύ σημαντικό, καθώς καταπατούνται οι Κανονισμοί μας περι γκρίζας διαφήμισης. Απο που να αρχίσεις να σβήνεις όμως όταν είσαι σχεδόν σίγουρος ότι πρόκειται για ικανοποιημένους πελάτες και όχι για τον ίδιο το κύριο Thomann που προσπαθεί να προβληθεί... Αν λοιπόν αυτό κατανοειται, δεν μπορεί παρά να υπάρξει και η ανάλογη ανοχή και για άλλα καταστήματα. Θα μου πεις, δεν θέλουμε να βλέπουμε τον καθε επιχειρηματία να παριστάνει τον ικανοποιημένο πελάτη (κατι που έχουμε δει κατα καιρούς) για να παρασύρει τους αναγνώστες στο μαγαζί του. ΟΧΙ! Υπάρχουν όμως τρόποι που μπορούν να διασφαλίσουν την διαφάνεια της πρότασης και τους ελέγχουμε. Δεν θέλω ντε και καλά να σταθούμε απένατι στους σοβαρούς έλληνες εμπόρους, μόνο και μόνο επειδή ο Thomann έγινε σημείο αναφοράς και τιμοκατάλογος.
Υπάρχουν πολλές σοβαρές ντόπιες προσπάθειες που έλαβαν το μήνυμα και ανταγωνίζονται στα ίσα στις τιμές. Αυτό που μένει είναι να μπορέσουν να φτάσουν και το επίπεδο σιγουριάς που προσφέρει πλέον ο γερμανός. πχ Κάποιος νομίζει ότι έχει πρόβλημα με την αγορά του στον Thomann και πετάγονται αμέσως ικανοποιημένοι πελάτες να τον καθησυχάσουν, γράφοντας ότι "όλα θα πάνε καλά" και να έχει εμπιστοσύνη. Αυτό είναι το επόμενο βήμα και είναι κατι που χτίζεται με τον χρόνο.
Για την ώρα όμως θέλω να υποστηρίξω τον τίτλο του θέματος "Ερευνα αγοράς... πριν την αγορά!" Αν οι τιμές είναι αυτές που σας στέλνουν στα γνωστά Γερμανο-Αγγλικά καταστήματα, μην είστε πολύ σίγουροι. Για να μη νομίζετε ότι κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου θα προτείνω κάποια online ελληνικά καταστήματα που πιστεύω ότι είναι αξιόλoγες προσπάθειες και όχι απλές αντιδράσεις ή σπασμωδικές κινήσεις.
www.athensproaudio.gr
www.rolandplanet.gr
www.musicorama.gr
www.drumstore.gr
www.midiclub.gr
Ολα έχουν κάτι ιδιαίτερο να προσφέρουν το καθένα. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα, αλλά η προσωπική μου εμπειρία για το πως λειτουργουν και αν υποστηρίζονται σοβαρά, φτάνει ως εδώ σήμερα. Ελπίζω αύριο να έχω περισσότερη.
Δεν θέλω να μειώσω ούτε να προτείνω ιδιαίτερα κάποιον αλλά το καλό να λέγεται.
Το Noiz "κατηγορείται" από όλους τους έλληνες εμπόρους, ότι είναι η σφηκοφωλιά του Thomann. Κι αυτό γιατί εδώ ξεκίνησαν οι αναφορές στον Γερμανό πριν αρκετά χρόνια, τότε που η αγορά ήταν "αθώα". Πιστεύω ότι ενηλικιώνεται πλέον και θα ξεκαθαρίσουν όσοι έχουν σοβαρές προθέσεις απέναντι στο κοινό που βρίσκεται με το χέρι στην τσέπη, αλλά το κοινό πρέπει να πειστεί για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες τους.
Το ίδιο ισχύει και για τα παραδοσιακά καταστήματα. Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί που προσπαθούν ή που έχουν μια υπηρεσία παραπάνω να προσφέρουν. Μπορεί οι τιμές να μην είναι πάντα το φόρτε τους, αλλά... το ότι μπορώ να δοκιμάσω, να αντιπαραθέσω ή να συμβουλευτώ κάποιον, είναι μια σοβαρή υπηρεσία που κοστίζει κάτι παραπάνω και θα την πληρώσω εφ'όσον με ικανοποιήσει.
Δεν θα πάω να δοκιμάσω κατι εκεί και μετα θα το παραγγείλω στη Γερμανία... Κοροιδεύω τον εαυτό μου με αυτο τον τρόπο. Το καταστημα φυσικά δεν θα συνεχίσει να υπάρχει αν το κάνουν όλοι αυτό, οπότε μετά θα αγοράζω την κιθάρα μου από τα online μεν, αλλά δεν θα την έχω ακουμπήσει ποτέ πριν. Υπάρχει λόγος ύπαρξης και για τα δύο. Και για το online αλλά και για το μαγαζί. Το ένα για την τιμή και το άλλο για αυτόν που θέλει να εμπιστευτεί τα χέρια και τ' αυτιά του.
Αν ψάχνετε τιμές λοιπόν... ψάξτε και μη πάτε με κλειστά τα ματια! Φυσικά όμως πρέπει να εμπιστευόμαστε την εμπειρία μας αλλά και των μελών του Noiz και να μη ψαχνόμαστε σε "ανύπαρκτα σάιτ" όπως κάτι κινέζικα που είδαμε κατα καιρούς, ή αυτά που δεν έχουν καν διευθυνση επικοινωνίας. Τότε πάμε γυρεύοντας.