... και δύο για πιάνο και βιολί!

Nikolas

Bafta Winner
Μηνύματα
4,420
Πόντοι
198
Όπως ανέφερα σε προηγούμενο θρεντ, δουλεύω σε ένα παιχνίδι και γράφω, φυσικά, τη μουσική. Την Παρασκευή βρέθηκα με την Μόρφω Παπαδημητρίου, και ηχογραφήσαμε τα πρώτα 5 (από τα 20 περίπου) ντουέτα για πιάνο και βιολί. 

Σας τα επισυνάπτω. (Το βάθος είναι μάλλον πολύ, αλλά η τελική μίξη θα γίνει στο τέλος με ΟΛΕΣ τις ηχογραφήσεις).

Στο πιάνο και την σύνθεση... εγώ.

Προβολή συνημμένου violin 1 not ready yet.mp3
Προβολή συνημμένου violin 2 not ready yet.mp3

 
Το πρωτο μου θυμιζει πολυ το canon rock.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραίος!

Το δεύτερο, που ήταν και Πιατσολικό στα αυτιά μου, μου άρεσε πιο πολύ.

Φανταστική παιχτουρα η Μορφω, τι ωραίο εκφραστικό παίξιμο!

Μπράβο σας!

 
Καλά στο 0:32 του πρώτου με έστειλες! Αυτές οι αλλαγές μου αρέσουν πάρα πολύ και σίγουρα πρέπει να μάθω να τις κάνω και γω στις συνθέσεις μου.

 
Πάρα πολύ όμορφες συνθέσεις και πάλι Νικόλα. Σε ευχαριστώ που τις μοιράζεσαι μαζί μας.

 
Το πρωτο μου θυμιζει πολυ το canon rock.
Εεεε... απ'ότι είδα στο youtube είναι κάτι βασισμένο στο γνωστό κανόνα του Pachabel. Ας είναι... ναι οι αρχικές αλλαγές στο 1ο έχουν μία ομοιότητα, αλλά οκ.

 

Ωραίος!

Το δεύτερο, που ήταν και Πιατσολικό στα αυτιά μου, μου άρεσε πιο πολύ.

Φανταστική παιχτουρα η Μορφω, τι ωραίο εκφραστικό παίξιμο!

Μπράβο σας!
Ναι είναι. Θα της μεταβιβάσω τα καλά σου λόγια! Θενξ

 

Καλά στο 0:32 του πρώτου με έστειλες! Αυτές οι αλλαγές μου αρέσουν πάρα πολύ και σίγουρα πρέπει να μάθω να τις κάνω και γω στις συνθέσεις μου.
Χεχε... μπορώ να σου εξηγήσω αν θες.

Bill, Roberto. Σας ευχαριστώ.

 
Χεχε... μπορώ να σου εξηγήσω αν θες.
Ο δικός μου τρόπος ανάλυσης:
- Είμαστε Ντο : Βάζεις  την VI της ομόφωνης ελλάσων (VIb) σαν μετατροπία που ακούγεται σαν I (Λαb) και μετά V στην καινούργια.
- Τώρα είμαστε Λαb : Μετά βάζεις VIIb που είναι IV στην καινούργια και κάνεις μετατροπία σε Ρεb
- Μετά πετάς μια V/V (Μι+) και εδώ μπερδεύομαι λίγο, που μάλλον τη χρησιμοποιείς ως IV για νέα μετατροπία (και τελευταία) που πάει στη Σι+.

- Πλέον στη Σι, ξαναβάζεις V/V (Ντο+), μετά V και μετά επαναλαμβάνεις την αρχική αρμονία πλέον σε Σι.

Το πέτυχα ή λέω μπαρούφες? χαχαχα

 

 
Ο δικός μου τρόπος ανάλυσης:
- Είμαστε Ντο : Βάζεις  την VI της ομόφωνης ελλάσων (VIb) σαν μετατροπία που ακούγεται σαν I (Λαb) και μετά V στην καινούργια.
- Τώρα είμαστε Λαb : Μετά βάζεις VIIb που είναι IV στην καινούργια και κάνεις μετατροπία σε Ρεb
- Μετά πετάς μια V/V (Μι+) και εδώ μπερδεύομαι λίγο, που μάλλον τη χρησιμοποιείς ως IV για νέα μετατροπία (και τελευταία) που πάει στη Σι+.

- Πλέον στη Σι, ξαναβάζεις V/V (Ντο+), μετά V και μετά επαναλαμβάνεις την αρχική αρμονία πλέον σε Σι.

Το πέτυχα ή λέω μπαρούφες? χαχαχα

 
χαχαχα... Δε λες μπαρούφες. Απλά δεν το δούλεψα στο μυαλό μου έτσι, μα καθόλου... Δεν συνθέτω με το αρμονικό σύστημα. Μπορεί κανείς να το εξηγήσει έτσι αλλά όπως είδες πρακτικά είναι τα πάντα παρενθετικά μέχρι το Σι+ που ξαναπαίζω το θέμα... 

Ο τρόπος που πήγα, παίζοντας στο πιάνο είναι ότι κρατούσα την μεσαία νότα, κάθε φορά σταθερή (Λα ύφεση, Μι ύφεση -> Σολ ύφεση (κοινή νότα το Σι ύφεση), Ρε ύφεση -> κοινή νότα το Λα ύφεση (Σολ δίεση στη Μι μείζον), Σι, κλπ...). Είναι, πρακτικά μία αρμονική αλυσίδα. Αν δεις Μι ύφεση -> Σολ ύφεση 3η μικρή και Ρε ύφεση -> Μι 3η μικρή πάλι. Συνεπώς παίζω με την Ι και V κάθε φορά σύμφωνα με αυτήν την λίγο παράξενη, αλλά οκ, αρμονική αλυσιδα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top