Τι μεσ'το μυαλό σου βρε....! Αυτό που πρότεινες εσύ ακολούθησα..... :fusiongtr είπε:Ρε συ Φώτη, μεσ' το μυαλό μου είσαι.
Δεν ξέρω Δημήτρη, αλλά εγώ συμφωνώ με τον παρακάτω τύπο.....Φώτη νομίζω ότι όντως στη δεύτερη εκτέλεση δένει καλύτερα το σόλο, πιο «φυσικά», και το τελείωμα είναι επίσης πιο ωραίο, πιο εμφατικό.
Τώρα βέβαια σιγά το άσμα (πέρα από τους στίχους) που θα ασχολούμαστε ακόμα.....Βρίσκω την πρώτη εκτέλεση πιο δυνατή και περισσότερο στο
πνεύμα και του Kerouak γενικότερα και του κειμένου ειδικότερα.
Με αρέσεις γιατί είσαι ισχυρογνώμων ;D ;D ;D έτσι όμως, δεν θα πας μπροστάcigaret13 είπε:Τι μεσ'το μυαλό σου βρε....! Αυτό που πρότεινες εσύ ακολούθησα..... :![]()
samy paraga είπε:Με αρέσεις γιατί είσαι ισχυρογνώμων ;D ;D ;D έτσι όμως, δεν θα πας μπροστά![]()
Και τώρα κάτι για το σόλο.
Είναι "τσόντα", αλλά γιατί έτσι το έβαλες.
Και εξηγούμαι.
Όπως κατάφερες να ενώνεις πια τα μέρη smoothly (πώς το δουλεύω το Εγγλέζικο ο π$%^στης έτσι? ;D ;D), έτσι πρέπει να λειτουργήσεις και με το πού θα μπει, πώς θα είναι, το σόλο.
Τι vibe (πςςς ξεπέρασα τον εαυτό μου ;D ;D) θα βγάζει, πώς θα δένει με το κομμάτι έτσι ώστε να αποτελεί μέρος του.
Έτσι λοιπόν όπως άκουσα το κομμάτι, το σόλο πρέπει να μπαίνει στο 2:24 πριν ξαναπέσει το ύφος.
Παίξε ότι γουστάρεις, ξεσκίσου, και ξαναμπές στο "ήρεμο" μέρος.
Κόψε το κομμάτι αν χρειάζεται εκεί, παίξε, και ξανακόλλησε, αλλά πάλι smoothly.
Είναι.pipityri είπε:Η δεύτερη ίσως φαίνεται πιο σωστά δομημένη
Hallelujah, Superfunk, first we take Salonika then we take Berlin...... ;D ;D ;D Νίκο μόνο στις απαγγελίες, γιατί στο τραγουδιστό δεν τό'χω....Superfunk είπε:Πρεπει να ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙΣ,o Leonard Cohen της Ελλαδας θα γινεις με τετοια χροια.