Συμφωνώ απολύτος η μουντίλα της κιθάρας είναι το μόνο πράγμα που με ενόχλησε,και λίγο το ταμπούρο χαμηλότερα-όπως σωστά αναφέρθηκε!κατά τα άλλα Αρτιότατο!συναίσθημα και δυναμισμός!εύγε !yameth είπε:Την κιθάρα στο φόρτε θα την μοίραζακάπως στερεοφωνικά πάντως και ίσως να της αφαιρούσα κάποια χαμηλομεσαία.
Kι εμένα!! Green is the colour, man!spy είπε:ΥΓ. Το έχω παρατηρήσει και από άλλα κλιπ. Όταν παίζεται maj7 πάνω από μινόρε ακόρντο, οι πιο πολλοί λένε για πρασινάδες και μόνο εμένα μου αρέσει. :-\
H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.trigga είπε:ωραιο κομματι ρε χαριλατρε ναπουμ.Αξιοποιησες ωραια τον αμανε ναπουμ.Μονο μια απορια-ενσταση εχω ηχητικα αλλα νομιζω κ θεωρητικα.
Στο πιανο κανεις ενα περασμα B-D-D#-E καθε τοσο που κανει επαναληψη το θεμα.ΒΑζεις δηλαδης b7,7,root πανω στο Eminor ακορντο που χει εκει.Νομιζω ολο το κομματι ειναι εκει.Λοιπον αυτο το περασμα το ξερω σαν μια bebop major κλιμακα που ταιριάζει πολυ σε maj7 ακορντα.Δηλαδη παιρνας νοτα απο ματζορε κλιμακα εκει κ μου ακουγεται λίγο "οτι" εμενα.Λιγο κατι σε μπλουζ στοιχειο πας να περασεις εκει δεν ξερω κιολας αλλα μπορεις να χρησιμοποιήσεις παμπολες διαφορετικες επιλογες.
Γνωμη μου παντα ε...
Υ.Γ.Δε θελω να το παρεις σαν υποδειξη αλλα ξερω οτι μπορεις κ καλυτερα.Το χεις αποδειξει κ με τα κιθαροκλιπακια ανα καιρους.Το μπλουζιαρικο αν το θες μπορεις να το πετυχεις.
Πές τα ρε ninjα.... γιατί εγώ ... ξέρεις.....βαριέμαι να τα εξηγώ.ninja είπε:H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.
...
Εννοείται. 8)Vartanis είπε:Τωρα εγω για να καταλαβω,ολα αυτα που εγραψε ο Ninja τα ειχες στο μυαλο σου ρε Χαριλαε; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
...