• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Italian Architecture - harilatron

  • Thread starter Thread starter harilatron
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 31
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 8K
Και γκαμώ να ούμ!

Μεταξύ των άλλων που ειπώθηκαν το έχεις χρωματίσει πολύ όμορφα με τις δυναμικές!!!

Μπράβο harilatron!!! ;)

Υ.Γ.: Μου θυμίζει φθινόπωρο λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία που τα κωλόπαιδα ( ;D ) παίζουν στις γειτονιές τους.. 8)

 
yameth είπε:
Την κιθάρα στο φόρτε θα την μοίραζακάπως στερεοφωνικά πάντως και ίσως να της αφαιρούσα κάποια χαμηλομεσαία.
Συμφωνώ απολύτος η μουντίλα της κιθάρας είναι το μόνο πράγμα που με ενόχλησε,και λίγο το ταμπούρο χαμηλότερα-όπως σωστά αναφέρθηκε!κατά τα άλλα Αρτιότατο!συναίσθημα και δυναμισμός!εύγε :)!

 
spy είπε:
ΥΓ. Το έχω παρατηρήσει και από άλλα κλιπ. Όταν παίζεται maj7 πάνω από μινόρε ακόρντο, οι πιο πολλοί λένε για πρασινάδες και μόνο εμένα μου αρέσει.  :-\
Kι εμένα!!  :D Green is the colour, man!

 
OK  :)

Εδώ η κιθάρα λίγο "απλωμένη" και το ταμπούρο λίγο κατεβασμένο. 

 
πολυ ομορφο θα ελεγα!

πατισα Replay ειναι οτι πρεπει για να χαλαρωσω!

οσο για αυτο που λεει ο τριγγα αστον να λεει!  :P

τα σπαει αυτη η d# ;D

καποιος ειπε να ειχε κ ενα σολο

εμενα θα μου αρεζε να εμπενε απο πανω μια απλη μελωδια την οποια θα επαιζε μια κιθαρα με slide!

 
trigga είπε:
ωραιο κομματι ρε χαριλατρε ναπουμ.Αξιοποιησες ωραια τον αμανε ναπουμ.Μονο μια απορια-ενσταση εχω ηχητικα αλλα νομιζω κ θεωρητικα.

Στο πιανο κανεις ενα περασμα B-D-D#-E καθε τοσο που κανει επαναληψη το θεμα.ΒΑζεις δηλαδης b7,7,root πανω στο Eminor ακορντο που χει εκει.Νομιζω ολο το κομματι ειναι εκει.Λοιπον αυτο το περασμα το ξερω σαν μια bebop major κλιμακα που ταιριάζει πολυ σε maj7 ακορντα.Δηλαδη παιρνας νοτα απο ματζορε κλιμακα εκει κ μου ακουγεται λίγο "οτι" εμενα.Λιγο κατι σε μπλουζ στοιχειο πας να περασεις εκει δεν ξερω κιολας αλλα μπορεις να χρησιμοποιήσεις παμπολες διαφορετικες επιλογες.

Γνωμη μου παντα ε...

Υ.Γ.Δε θελω να το παρεις σαν υποδειξη αλλα ξερω οτι μπορεις κ καλυτερα.Το χεις αποδειξει κ με τα κιθαροκλιπακια ανα καιρους.Το μπλουζιαρικο αν το θες μπορεις να το πετυχεις.
H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor  ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.

Γι αυτό λέμε ότι η τέχνη δεν έχει όρια.

Αυτά. :)

Υ.Γ.Πολύ καλό το καμμάτι harilatron.Ωραία πνευστά και το ταμπούρο μη το πειράξεις καθόλου είναι τέλειο.

Φιλικά ninja

 
Ειχα ακουσει την πρωιμη version του κομματιου και τωρα αυτο ειναι σαφως πιο πληρες και ολοκληρωμενο. Στοιχεια που μου αρεσουν ιδιαιτερα: τα ηχητικα "εφε" στην αρχη, η επιλογη του crescendo και η εισοδος του μιλιταριστικου ταμπουρου μαζι με πνευστα (παρα πολυ καλη ιδεα) και η επιστροφη στο αρχικο θεμα. Παρα πολυ καλο και σαν ιδεα και σαν υλοποιηση. Ποτε ξεκιναμε μαθηματα?

Μια και θα εμφανιστει στην Αθηνα τις επομενες μερες και μια και σου ειχα πει οτι το θεμα του πιανου μου θυμιζει εναν απο τους αγαπημενους μου Ιταλους συνθετες τον σχετικα, ασημο Paolo Conte ευκαιρια να τον γνωρισουν μερικοι:

http://www.youtube.com/watch?v=VpvGsWwYKpU

 
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.  :)

ninja είπε:
H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor  ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.

...
Πές τα ρε ninjα.... γιατί εγώ ... ξέρεις.....βαριέμαι να τα εξηγώ.  :P :P :P :P

 
Τωρα εγω για να καταλαβω,ολα αυτα που εγραψε ο Ninja τα ειχες στο μυαλο σου ρε Χαριλαε; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Επιστημη. ;D ;D ;D ;D ;D

Τελος.

 
Vartanis είπε:
Τωρα εγω για να καταλαβω,ολα αυτα που εγραψε ο Ninja τα ειχες στο μυαλο σου ρε Χαριλαε; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

...
Εννοείται.  8)

 
H δεύτερη εκτέλεση μου άρεσε πιο πολύ. Γενικά πρόκειται για πολύ ωραίο κομμάτι με τα πνευστά (ως κάτι το ασυνήθιστο) να κλέβουν την παράσταση....ας μην πολυλογώ όμως αφού με κάλυψαν πλήρως οι προλαλήσαντες. Μόνη ένσταση εκ μέρους μου είναι ότι και τις δύο φορές που το άκουσα, αισθάνθηκα ότι κλείνει λίγο απότομα...περίμενα δηλαδή να κρατήσει κι άλλο και να κλείσει με fade out όπως το επιβάλει η ατμόσφαιρα του κομματιού. Αυτά...

 
πολυ ωραια εισαγωγη του δισκου χαριλαε. περιμενουμε εναγωνίως τα υπολοιπα. εχουμε αλλα δυο μεχρι τωρα  :D

πλακα πλακα με αυτο το κομματι δειχνεις οτι τα καταφερνεις καλα σε μη-κιθαριστικες μουσικες!  ευγε.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα