Superfunk είπε:
μ;D ;D (ειναι καλο παιδι ομως και το λαλα καλα το αρμοΝιο ;D ;D )
Εδώ δεν τίθεται θέμα αν είμαι καλό παιδί ή κακό και άσχημο, σε τι οικονομικό σύστημα πιστεύω αλλά σύμφωνα με την εν γένει μουσική μου παιδεία, την ενασχόλησή μου από νηπιακά χρόνια με τη μουσική και την τεχνολογία και την ανά καιρούς απόδοση μου στα πλήκτρα σε εκτελεστικό και προγραμματιστικό επίπεδο, την φανατική παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων μέσω του διεθνή τύπου αλλά και αντιστοίχων συγγραμμάτων μπλα μπλα
με αφορμή την παρατήρηση του φίλου santso
Δεν ξέρω αν είναι ο βασιλιάς των οργάνων αλλά όσον αφορά το bold έχεις μεγάλο λάθος φίλε.... γιατί υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ τεχνικές των εγχόρδων άκρως χαρακτηριστικές, θεαματικές και μουσικότατες.... τις οποίες τα πλήκτρα μπορούν να δουν μόνο με το κυάλι.... 8) 8)
δεν νομίζω πως έχω μεγάλο λάθος και απλά θα σταθώ σε λίγες σκέψεις/απόψεις για το θέμα για του λόγου το αληθές.
Μέσω της μουσικής τεχνολογίας και ιδιαίτερα την τελευταία 15ετία, παράλληλα με την ραγδαία άνοδο της υπολογιστικής ισχύος αντίστοιχη, πραγματοποιήθηκε η ανάπτυξη προγραμμάτων και τεχνικών καταγραφής χαρακτηριστικών του ήχου, του χώρου αλλά και άλλων φυσικών στοιχείων ιδιαίτερα στα παραδοσιακά έγχορδα, πνευστά και κρουστά όργανα αλλά και των μονάδων διαμόρφωσης ήχου αλλά και τη δειγματοληψία της αντίστοιχης εκτέλεσης με κάθε δυνατό τρόπο από τους καλύτερους οργανοπαίκτες του εκάστοτε είδους, υπό τις παρατηρήσεις ακόμα και κατασκευαστών οργάνων με τέτοιο τρόπο που αποτυπώνει κάθε δυνατή μορφή εκφραστικότητας.
Αυτή η ψηφιοποιημένη καταγραφή σε συνδυασμό με την ύπαρξη του MIDI το οποίο κατάφερε να είναι το μέσο που προβλέπει όχι μόνο τα θέματα τονικότητας, ρυθμικής αξίας κτλ, αλλά και της ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ αφιερώνοντας δεκάδες κανάλια είτε προεπιλεγμένα είτε ελεύθερα για αντίστοιχη ανάθεση και των αντίστοιχων controllers που δίνουν στον τελικό χρήστη/performer την δυνατότητα να τις ελέγχει σε πραγματικό χρόνο έχοντας στη διάθεση του αυτό που λέμε modulation sources κατά την διάρκεια της εκτέλεσης όχι μόνο σε πραγματικό χρόνο, αλλά και την μετέπειτα παρέμβαση στην εκφραστικότητα σε ευρύ stepping.
Και η διαδικασία στους σύγχρονους samplers που ελέγχουν τις προαναφερόμενες εκτεταμένες βιβλιοθήκες ήχων που περιέχουν τα εκφραστικά χαρακτηριστικά προπαιγμένα με όλους τους δυνατούς τρόπους και επίσης καταγεγραμμένα από τα καλύτερα όργανα του είδους όπως προανέφερα, είναι παραμετροποιήσιμη στο σημείο που μπορεί να επιτευχθει και blending αυτής της εκφαστικότητας δημιουργώντας υβριδικές καταστάσεις τεχνικων ακρως θεαματικών και μουσικοτάτων, δίνοντας σε όργανα φυσικά χαρακτηριστικά άλλων φυσικών οργάνων.
Έτσι λοιπόν ένας πληκτρας με αντίστοιχη γνώση και αντίστοιχη τεχνική ευχέρεια (και εγώ μπορεί να υπήρξα καλός πραγματικά, προκάλεσα δέος και θαυμασμό ανα καιρούς για τις παικτικές και εκφραστικές μου δυνατότητες αποσπώντας όχι μόνο από το φόρουμ αλλά και από εκατοντάδες άλλους μουσικούς διαφόρων επιπέδων, μέχρι και καθηγητές χαχαχαχαχαχαχαχαχα ναι είμαι ψώνια αλλά δεν λέω ψέμματα, υπάρχουν πραγματικά καλύτεροι στο θέμα στην σημερινή εποχή) μπορεί να είναι το ίδιο εκφραστικός και τολμώ να πω εκφραστικότερος αφού μπορεί να αποδώσει συνδυαστικό αποτέλεσμα φυσικών οργάνων με ένα όργανο.
Όμως θα πρέπει να αναλογιστούμε πως αυτά είναι αλληλένδετα, πιστεύω μεν πως ο ισχυρισμός μου είναι αληθής και επιβεβαιώνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ, αλλά παράλληλα αναγνωρίζω πως και αυτό το γεγονός είναι απόρροια της συνεργασίας στο θέμα των φυσικών οργάνων, κοινών ή σπανίων και των φυσικών εκτελεστών τους με τους αντίστοιχους μηχανικούς.
Απλά πιστεύω πως μέσω αυτής της διαδικασίας ο κάθε εγώ ενασχολούμενος με τα πλήκτρα και τον προγραμματισμό (όσο καλύτερος και έμπειρος, τοσο καλύτερα) μπορούμε να αποδώσουμε ευκολότερα πλέον αυτό που σε ένα έγχορδο για να έχει αυτά τα σούπερ, ντουπερ χαρακτηριστικά εκφραστικότητας που επικαλείσαι, θα πρέπει να το αποδώσει ένας ΜΑΚΡΑΝ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ, ένας ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ.
Έχω ξαναγράψει τις απόψεις μου ανά καιρούς για το θέμα και είναι στην τελική απλά άποψη. Αλλά εγώ το ΠΙΣΤΕΥΩ. Το ξέρω δηλαδή, το έχω ψάξει το θέμα, είναι ξεκάθαρα τα πράγματα για εμένα, πως το λένε ρε παιδί μου, έτσι ναι .
Αυτά είχα να πω.