Ετσι ναι!! το χω παρατηρησει και σε επειπεδο εξοπλισμου. Και εκει αλλωστε ειναι η διαφορα. Στα live.ez είπε:Μερικές σκέψεις στα όσα πολύ ενδιαφέροντα γράφονται.
Μία broken in καλοστημένη κιθάρα κατά κανόνα θα προτιμηθεί, πιστεύω αν όχι απο το σύνολο, απο το μεγαλύτερο μέρος κιθαριστών ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΙΡΑ.
Έχει ΠΟΛΥ μεγάλη σημασία πως τελικά αξιολογεί κάποιος ένα όργανο. Για μένα που παίζω ζωντανά συχνά-πυκνά, η συναυλία είναι ο απόλυτος κι αδιαμφισβήτητος κριτής.
Έχω γοητευτεί απο κιθάρες, τις είχα σπίτι για μέρες πιστεύοντας πως θα με καλύψουν και στα λάιβ, κι όμως, κάτι έλειπε, δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις μου επι πάλκου.
Εκεί αρχίζει άλλη ιστορία με το πως μπορείς ενδεχομένως να βελτιώσεις κάποια πράγματα φτάνοντας σε επιθυμητό επίπεδο -εφόσον υπάρχει μια μίνιμουμ καλή βάση- αλλά αυτό αποτελεί ένα άλλο τεράστιο κεφάλαιο που θέλει καινούργια συζήτηση.
Σε σχέση με Μοναστηράκι και το τι μπορείς να βρείς... Η περίπτωση στις μέρες μας να πέσεις πάνω σε κάτι πράγματι ενδιαφέρον θα συμφωνήσω είναι μηδαμινή... Παλιά όμως όντως δεν ήταν έτσι. Αρχές δεκαετίας '80 αγόρασα πάμφθηνα μία Gretsch Chet Atkins Tenessean, κουφωτή του '60, απο ένα ωδείο στη Λιοσίων, την είδα απο ένα ανοιχτό παράθυρο καθώς βολτάριζα να κρέμεται σ'ένα τοίχο, παρατημένη και σκονισμένη...
Kαι που σαι....καπως ετσι μου ''χαρισαν'' τη 6122. Σκονισμενη με χορδες απ το 1985κλπ.

Tυχαιο? ΝΑΙ ΡΕ ΤΥΧΑΙΟ(πλακα κανω)