Τα post του Sf και του THEOD ειναι εξαιρετικα guidelines. Επειδη ο ηχος του Marc με εχει απασχολησει ουκ ολιγον στο παρελθον, ιδου μια δικη μου γρηγορη/προχειρη προσεγγιση καθως επινα καφε το πρωι, ηχογραφημενη με GLORIOUS PHONE VIDEO CAMERA. Ειναι κατα 90% εφαρμογη αυτων που σου γραψανε. Mπορεσα να ερθω ευκολα πολυ κοντα στον ηχο του, μετα βεβαια εγραψα με το κινητο και ολα τα nuances φυγαν απο το παραθυρο αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...
https://www.box.com/s/tl3iq60hr47cs9jldu2w
Κιθαρα: Θες μια που να εχει ενα σχετικα "ακουστικο" ηχο, i.e. απεφυγε γεματους/hot humbuckers. Οπως ειδες στα vid ο Marc χρησιμοποιει διαφορες κιθαρες με παρομοια αποτελεσματα αλλα σχεδον ολες ικανοποιουν αυτο το κριτηριο. Θες ενα σχετικα resonant ηχο. Bridge μαγνητης οπως σου ειπε και ο superfunk.
Ενισχυτης: Καθαρος, ή ισως στα ορια του breakup. Εγω χρησιμοποιησα ενα τελειως καθαρο ενισχυτη και ενα
tubescreamer με ελαχιστον gain μπροστα του ισα για να παρει μια ιδεα απο γρεζι. Αρκετουτσικο reverb, κατα προτιμηση καποιο vintage voiced spring οπως αυτα των fender ενισχυτων. Τρεμολο επισης σημαντικο. Στο eq σου μπορει να χρειαστει να ενισχυσεις λιγο τα mids ή και να "μαζεψεις" μπασα και πριμα (θα δεις γιατι μετα).
Μετα ερχεται το πολυ σημαντικο κομματι για το οποιο σου μιλησε ο Theod - η τεχνικη. Καταρχας, κατσε σε καρεκλα και σκυψε περιπου οπως ο Ribot. Mπορει να ακουγεται χαζο αλλα βρηκα οτι βοηθαει πολυ στο να μπεις σε αυτη τη φιλοσοφια παιξιματος, ειναι αρκετα σημαντικη η στηριξη της κιθαρας ετσι γιατι σου δινει την δυνατοτητα για περισσοτερο ελεγχο στα χερια. Το δεξι του παιζει συνηθως πολυ κοντα στη γεφυρα - αναλογα με τον ηχο και την κιθαρα σου θα βρεις την καταλληλη θεση με λιγο ψαξιμο.
Σημαντικο: μη φοβασαι να κανεις "μεγαλες" κινησεις με το δεξι. Αν δεις τα video, συχνα σκαβει τις χορδες κανονικοτατα. Κρατας την πενα σφιχτα, καρπος χαλαρος αλλα ελεγχομενος και του δινεις να καταλαβει. Βοηθα τρομερα και απο πλευρας ηχου αλλα και playability να εχεις χοντρες χορδες. Λογω του "κοπανηματος" μπορει να θες να μαζεψεις λιγο τα μπασα και τα πριμα στον ενισχυτη σου ωστε να μην ξυριζεις κοσμο καθε φορα που "χωνεις".
Το τρεμολο στον ηχο του προερχεται και απο ενισχυτη/πεταλια αλλα και απο το αριστερο του χερι. Κανει subtle τρεμολο σχεδον οποτε εχει την ευκαιρια, ειδικα σε lingering notes. Οι χοντρες χορδες μπορει να σε ζοριζουν αρχικα, οταν ομως τις συνηθισεις θα δεις οτι προσφερουν καλο control πανω στο tremolo, ειναι πιο ευκολο να δωσεις ενα subtle χρωματισμο στο παιξιμο σου χωρις να ακουγεται υπερβολικο.
Με αυτα θα ερθεις πολυ κοντα. Για να πας παραπερα βεβαια, αστο..we're not worthy! ;D
Υ.Γ. Καριολα ES125 TCD καποτε θα γινεις δικια μου.