Ηχοληψία σε τηλεόραση

B-diGitaL

Νέο μέλος
Μηνύματα
10
Πόντοι
1
ΕΙΜΑΙ ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ . ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3-4 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 MIC'S AΝΟΙΚΤΑ (ΤΑ ΜΙC'S EINAI ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΠΕΤΟΥ OMNI DIRECTIONAL. TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ, ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟΝ ΗΧΟ/ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΦΩΤΑ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΗΧΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ STUDIO, ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ, ΒΓΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.

ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΙΟ...Η ΜΑΛΟΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χρησιμοποιειτε καθολου noise gate πριν το σημα; Επισης, μηπως εχετε υπερβολικα χαμηλο το threshold του limiter, με αποτελεσμα να "τονωνει" το output και βεβαια και το noise floor?

 
O COMPRESSOR EINAI O XTA C2 DUAL.

ΤΑ THRESHOLD ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΙΣΕ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΚΕΙ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
κανε κανενα Bypass ton compressora και συγκρινε αν αλλαζει τιποτα.
Απο μια μικρη εμπειρια που ειχα σε ραδιοφωνικο σταθμο, ποτε μα ποτε, μην κανεις ακραιες αλλαγες στο σημα, αν δεν εισαι σιγουρος για το αποτελεσμα...Και ο compressor, ειναι τοσο σημαντικο στοιχειο σε μια live μεταδοση, που θα ειναι πολυ δυσκολο, εν ωρα τηλεοπτικης εκπομπης να το κανει!!

 
ειναι αναγκη να το κανει στον αερα?
Αν προκειται για ενα μονο στουντιο, το οποιο δουλευει σχεδον 24 ωρες??Και να μπορεσει να κερδισει 10 λεπτα, πως θα κανει ελεγχο σηματος, εαν δεν δει τη μεταδοση με καποιο τροπο?!!

 
monitor? akoystika?24 ωρες ? τι ειναι καναλι τηλεαγορων ή το cnn? :)
Μπορω να σε διαβεβαιωσω 100% οτι το σημα που λαμβανεις στο σπιτι σου, δεν εχει καμια σχεση με το σημα που μπορει να πιανει ο ηχοληπτης εκεινη την στιγμη! Τουλαχιστον στο ραδιοφωνο, απ'εξω απο το δωματιο του live προγραμαμτος, εχουν και ενα ραδιοφωνο..ελεγχος σηματος.. :wink:

Τα ακουστικα σε μια τετοια περιπτωση, βοηθουν στη ροη του προγραμματος και οχι τοσο στο σημα...Πιστευω οτι ο B-Digital θα μπορεσει να μας δωσει περισσοτερες λεπτομερειες για το τηλεοπτικο σημα...Παντως στο ραδιοφωνο, χρησιμοποιουν αρκετες φορες σημεια ελεγχου ή σημεια αναφορας, στα οποια κανουν τις τελικες ρυθμισεις ηχου που λαμβανουμε...

 
ok ok ενταξει ενταξει τοτε να μη πειραξει τιποτα . να τα αφησει ετσι... 8O

 
Θα έλεγα ότι το πρόβλημα δεν είναι απλό.

Πρώτα δεν ξέρουμε τι ακούς.

Πρόγραμμα ή στούντιο;

Το πρόγραμμα είναι μετά το τελικό στάδιο με τα exciter και limiters, ενώ αυτό του στούντιο είναι αυτό που παίρνεις από την κονσόλα σου.

Τα μικρόφωνα είναι industry standard καθώς omni ψείρες χρησιμοποιούν όλοι.

Ο compressor μου φάνηκε αρκετά περίπλοκος για την περίπτωση, χωρίς να διαθέτει gate ή expansion.

Δεν πιστεύω να πηγαίνουν πολλά λάθος μ' αυτόν, εκτός... κι αν με την πάροδο του χρόνου οι ρυθμίσεις να έχουν πάει περίπατο. Αλλά ένα 4-8:1 ratio δεν θα σε έριχνε ποτέ έξω.

Αν οι ρυθμίσεις στο attack και decay είναι πολύ γρήγορες τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα pumping και να ακούγεται φύσημα.

Τα υπόλοιπα control έχουν να κάνουν με ευαισθησίες εισόδου/ εξόδου στην κονσόλα.

Κάποιο σωστά ρυθμισμένο gate θα βοηθούσε, καθώς και η τοποθέτηση των παρουσιαστών σε σχέση με τα θορυβώδη μηχανήματα πάνω στο πλατώ.

Αυτά για όσα αφορούν εσένα.

Γιατί ίσως το πρόβλημα να είναι στις ρυθμίσεις του τελικού processor. (έξω από το στούντιο).

Αλλά φαντάζομαι ότι εκεί πιθανόν δεν θα σου πέφτει λόγος όσο φιλότιμα κι αν αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου.

 
gia sou file mou. Otan bgazw zwntanh ekpomph akouw panta to programa diladi ton aera apo kanonikh thleorash.

Otan akouw to studio, apo ta monitor tis konsolas ta akouw ola mia xara.

Ara to problima einai ston compressor giati me tis ry8miseis pou exei enisxyei tous 8orybous kai oxi mono. Fantasou oti otan o parousiastis stamatisei na milaei gia na parei anapnoh, tote akougete eksisou dinata kai h anapnoh tou ston aera. ara o compressor exei mia tash na aneyazei ton 8orivo, kai ayto to fisima pou aneferes to exw poly entono. enw egw stin konsola mou paizw poly xamila, den ftanw kan ta 0 db.

Opos blepeis ton compressor stin photo oi ri8miseis tou dikou mou einai oles stin mesh, diladi fantasou oti ola ta pontesiometra einai stis 12 tou rologiou. malon aytos pou ton egatestise ton ebgale apo tin kouta opos itan kai ton afise etsi. Den einai dikia mou doulia na ton ri8misw omws psaxnw na brw mia lysh gia ayto dioti epireazei amesa tin doulia mou kai bgenei kako apotelesma. an mporouses bash tis photo na mou doseis kapia ri8misi na kanw wste na exw mia bash kai na dw an me voleyei, 8a to ektimousa poly. To 80% tou simatos einai fwnh, diladi enhmerotikes ekpompes kai to 20% einai mousikh, exoume diladi kai ekpompes me orxhstra kai mousikh. blepw oti exeis kapia empiria kai gnosi panw ston compressor ara ka8e simbouli sou 8a itan polytimh. se eyxaristw ek ton proteron.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ta ipa kai ston freemind pou exei mia idea kai aytos kai einai psagmenos panw sto thema. elpizw me tis simboules sas na brethei mia lysh

 
Πρώτα σε παρακαλώ να μη γράφεις greeklish καθώς με δυσκολεύεις πολύ.

Μετά θα σου πω ότι είναι δική σου δουλειά η ρύθμιση του compressor μέσα στο στούντιο.

Σαν ηχολήπτης που είσαι, δεν είναι δουλειά σου μόνο τα faders και οι διακόπτες on/off...

Ακολούθα λοιπόν μια απλή ρύθμιση και δες τι διαφορές θα προκύψουν, καθώς με αυτές σίγουρα δεν θα φταίει ο compressor.

Threshold -10

Ratio 4:1

Attack 25ms

Release 300ms

Make up gain +6

Limit 0

Μπορείς επίσης να επιλέξεις το Auto, πάνω από το attack, για να σου ρυθμίζει αυτόματα attack / release.

Ιδιες ρυθμίσεις θα κάνεις και στο δεύτερο κανάλι για το δεύτερο μικρόφωνο.

Ερώτηση : που είναι συνδεδεμένο το τρίτο μικρόφωνο;

Μήπως δεν χρησιμοποιείται καθόλου ο compressor?

Για να είναι σε λειτουργία πρέπει το αριστερό led που λέει active να είναι on.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παντως, συνεχιζω να επιμενω, πως η χρηση ενος σωστου φιλτρου Low cut ( ακομα και κατω των 100hz στην αναγκη ), και ενος ελαφρου noise gate, θα του ελυνε αρκετα προβληματα. Συνηθως, τα μεγαλα καναλια, εχουν μεγαλα πλατω και σωστη τοποθετηση των μηχανηματων κλιματισμου. Παρολαυτα, καναλια οπως ο ΑΝΤ1 ( αν δειτε εκπομπη "Με τα ματια της Ελλης" ), το Αλτερ ( "Αθεατος Κοσμος" ) και η ΝΕΤ ( στην εκπομπη προετοιμασιας για το Φεστιβαλ Θεσσαλονικης ), εχουν αρκετα αισθητο σημα θορυβου, το οποιο το παρουσιαζουν σε μεγαλα πανελ συζητησης!

Στην περιπτωση 4 ατομων, ο Compressor, ενα track noise gate ( αν μπορει να αποδοθει τετοια εννοια ), με "δοκιμασμενο" threshold και αργο attack ( για να μην κανει αποτομο κοψιμο στο θορυβο και γινει αισθητο απο τον θεατη ), θα ηταν μια καλη λυση.

Και ακομα και σε μεγαλα καναλια, μπορει να ακουσεις κανεις "γουβες" ( ιδιαιτερα οταν τους πιανει το μανιατικο και μιλανε ολοι μαζι )..Υπερχρηση του limiter και ενας "βαθυς" compressor

 
Συμφωνώ με το low cut που θα πρέπει να έχει ήδη γίνει στην κονσόλα για κάθε μικρόφωνο. Είναι πάγια τακτική αυτή.

Όπως είπα παραπάνω δεν υπάρχει gate, και δεν νομίζω το κανάλι να μπεί στη διαδικασία να προμηθευτεί όπως θά'πρεπε.

Εχω προσωπική άποψη, ηχοληπτική και διοικητική στο θέμα...

 
ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.

ΛΟΙΠΟΝ Ο COMPRESSOR ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΗΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΝΣΟΛΑ AMEK BB 100. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΝΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ LOW CUT KAI ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΗΧΟΥ. ΤΟ MASTER ΟUT ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ IN TOY COMPRESSOR KAI AΠΟ ΕΚΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ.

ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ COMPRESSOR.

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.

ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΚΟΜΑ. ΤΟ Sidechain ΤΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ?

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1Κ.

 
Το ποιό πιθανό λοιπόν είναι να μην υπάρχει finalising processor και να χρησιμοποιείται ο compressor γι αυτή τη δουλειά.

Τότε τα πράγματα είναι ακόμη πιό πολύπλοκα.

1. Το sidechain δεν χρησιμοποιείται, αρα δεν έχει σημασία.

2. Επειδή η έξοδος μπορεί να πηγαίνει κατ'ευθείαν στα links, θα πρέπει να είσαι προσεκτικός στις ρυθμίσεις

a. του Make up gain. Ρύθμισε τη στάθμη ώστε το bypassed σήμα είναι το ίδιο σε ένταση με το active. Μπορεί να είναι γύρω στα 4 - 6db.

β. Ο limiter πλέον παίζει άλλο ρόλο καθώς πρέπει να κόβει τις κορυφές πριν πάνε στο link. Αν δεν τις κόψει θα υπερδιαμορφώσει το σήμα και θα έχετε πρόβλημα στη συχνότητα. Η ρύθμιση γίνεται εφ'όσον βλέπουμε ταυτόχρονα τι πηγαίνει στα peak του link. Ασ'τον εκεί που βρίσκεται αν δεν είσαι σίγουρος.

γ. Το stereo link θα πρέπει να είναι επιλεγμένο καθώς είναι συνδεδεμένο στο master insert, και το αριστερό σετ ρυθμιστικών θα συγχρονίζει το δεξί σετ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top