Ηχογραφηση κλασσικης κιθαρας-Ποιο μικροφωνο?

one23four

Νέο μέλος
Μηνύματα
20
Πόντοι
1
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να μαθω τι μικροφωνο πρεπει να χρησιμοποιησω για ποιοτικη ηχογραφηση κλασσικης κιθαρας αλλα και για live παιξιμο.Εχω απορριψει τις ηλεκτροκλασσικες για διαφορους λογους αλλα κυριως γιατι θελω να δωσω οσο γινεται πιστα τον ηχο της κιθαρας που εχω.Το ρεπορτοριο ειναι κυριως κλασσικο και φλαμενκο και οχι brazilian jazz.Ευχαριστω,περιμενω προτασεις!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δοκίμασε πάντως και τη λύση 2 μικροφώνων! :) Το ένα για το ηχείο και το άλλο (πυκνωτικό σίγουρα) για την ταστιέρα ώστε να "πιάνει" το "γλύψιμο" των χορδών!

 
Ουτε εγω θα μιλησω για μικροφωνα.Θα σου πω ομως πως,αλλο το live αλλο το studio.

Σε συνθηκες ηχογραφισης θα πρεπει να λαβεις υποψιν σου, πως για ενα καλο αποτελεσμα χρειαζεσαι και τις καταλληλες προϋποθεσεις απο αποψη ακουστικης χωρου.

Ενα καλο μικροφωνο (ή και δυο) θα αναδειξει την κιθαρα σου, αλλα θα αναδειξει εξισου και τις οποιες ατελειες του χωρου.Επισης σημαντικο ρολο παιζουν και οι υπολοιποι κρικοι της αλυσιδας σου οπως προενισχυτες,καρτα ηχου κ.α.

Οσον αφορα τον live ηχο,εκει περισσοτερο παιζει ρολο το υπολοιπο σετ απ

(κονσολες,ενισχυτες,ηχεια), και λιγοτερο το μικροφωνο,το οποιο στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι ενα καλο,δυναμικο μικροφωνο,η τιμη του οποιου δεν ξεπερνα τα 150€.

 
Ναι,φαινεται καλη ιδεα και τα ξερω τα fishman,εχουν καλη αποδοση,αλλα κατι λεει οτι προτεινει και ενα προενισυτη μαζι.Προτιμω ενα μικροφωνο  απλα να το χω,να πηγαινω στο στουντιο η στο live,να το δινω στην κονσολα και...με λιγη τυχη να παραμενει ο ακουστικος,να μην χανει το οργανο τα ηχοχρωματα του(οσο ειναι δυνατον).Υπαρχουν συστηματα για nylon strings της fishman που μπαινουν μεσα στην κιθαρα αλλα δεν ψηνομαι να τρυπησω κλασσικη κιθαρα αξιας 4500 ευρο.To καπακι ειναι ελατο αν βοηθαει αυτο... Το SCHERTLER SENSORS φαινεται ενδιαφερον,υπαρχουν Αθηνα αυτα να δω και ποσο κανουν?Ευχαριστω πολυ :)

 
one23four είπε:
Ναι,φαινεται καλη ιδεα και τα ξερω τα fishman,εχουν καλη αποδοση,αλλα κατι λεει οτι προτεινει και ενα προενισυτη μαζι.
Αφού θα δίνεις στην κονσόλα, δεν χρειάζεσαι προενίσχυση, τα αναλαμβάνει ο ηχολήπτης. Το συγκεκριμένο της Fishman κάνει κανένα 80$ στο Ebay, και κάποια στιγμή θα χτυπήσω ένα.

Το SCHERTLER SENSORS φαινεται ενδιαφερον,υπαρχουν Αθηνα αυτα να δω και ποσο κανουν?
Aυτά θεωρούνται καλύτερα της Fishman, δεν τα έχω ακούσει και δεί ποτέ, (σε αντίθεση με τα προϊόντα της Fishman που χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος). Νομίζω ότι τα έχει ο Thomann.

 
sound_crew είπε:
Ουτε εγω θα μιλησω για μικροφωνα.Θα σου πω ομως πως,αλλο το live αλλο το studio.

Σε συνθηκες ηχογραφισης θα πρεπει να λαβεις υποψιν σου, πως για ενα καλο αποτελεσμα χρειαζεσαι και τις καταλληλες προϋποθεσεις απο αποψη ακουστικης χωρου.

Ενα καλο μικροφωνο (ή και δυο) θα αναδειξει την κιθαρα σου, αλλα θα αναδειξει εξισου και τις οποιες ατελειες του χωρου.Επισης σημαντικο ρολο παιζουν και οι υπολοιποι κρικοι της αλυσιδας σου οπως προενισχυτες,καρτα ηχου κ.α.

Οσον αφορα τον live ηχο,εκει περισσοτερο παιζει ρολο το υπολοιπο σετ απ

(κονσολες,ενισχυτες,ηχεια), και λιγοτερο το μικροφωνο,το οποιο στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι ενα καλο,δυναμικο μικροφωνο,η τιμη του οποιου δεν ξεπερνα τα 150€.
Για αυτο γραφω με λιγη τυχη!!!Για τα Live!το γνωριζω στην πραξη και ειναι πικρα το ΣΕ ΠΟΙΟΝ θα πεσεις,με ΤΙ μηχανηματα και εσυ να αναρωτιεσαι γιαti ακουγεσαι μπουζουκι!
 
DPA 4099 και καθαρισες studio και live.ειναι λιγο ακριβο αλλα οχι απαγορευτικο.

 
marathon είπε:
Αφού θα δίνεις στην κονσόλα, δεν χρειάζεσαι προενίσχυση, τα αναλαμβάνει ο ηχολήπτης. Το συγκεκριμένο της Fishman κάνει κανένα 80$ στο Ebay, και κάποια στιγμή θα χτυπήσω ένα.
Εφόσον είναι πιεζοηλεκτρικό η ειδική προενίσχυση είναι ουσιαστικά υποχρεωτική (η fishman λεει "προτείνεται" για να μη χασει αυτούς που θα το πάρουν σκέτο, αλλά και για να μην παραπονιούνται μετά :) ) διότι

α. έχει μεγάλη αντίσταση οπότε θέλεις κάτι με ακόμα μεγαλύτερη αντίσταση εισόδου, το οποίο δεν καλύπτεται από τους προενισχυτές της κονσόλας

β. ίσως να μην έχεις επαρκείς εντάσεις

γ. θέλει αρκετό eq-ing για να βγάλεις ήχο

Το Schertler Dyn-G είναι ηλεκτροδυναμικός αισθητηρας (έχει χαμηλή αντίσταση) και συνδέεται κατευθείαν σε κονσόλα. Κάνει $350.

Υπάρχει και το AKG c411, το οποίο είναι πυκνωτικό μικρόφωνο επαφής. Κάνει γύρω στο 100ρικο και θέλει phantom power για να παίξει.

Για μικρόφωνα και στουντιακή χρήση ας βοηθήσει καποιος πιο ειδικός, για live χρήση είναι διαφορετικά τα πράγματα, ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=226

και ιδίως στα λινκ των εταιρειών στο τέλος.

 
Shure beta 57. Καλό, φθηνό, δοκιμασμένο και γενικά ένας θρύλος. Θα χρειαστείς και ένα πυκνωτικό για την ταστιέρα όπως αναφέρθηκε.

 
Ευχαριστω πολυ ολους για την σημαντικη βοηθεια!Μαλλον για το DYN-G σκεφτομαι αν και ειναι αρκετα ακριβο :-\

 
one23four είπε:
Μαλλον για το DYN-G σκεφτομαι αν και ειναι αρκετα ακριβο :-\
Καλή τύχη. Εάν το πάρεις, αφού κανένας μας δεν το έχει δοκιμάσει, μην ξεχάσεις να μας πείς εντυπώσεις.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top