Εσύ από την άλλη ως τι τα λες όλα αυτά, πως αυτοπροσδιορίζεσαι?
Σαν κάποιον που έχει παραιτήσει 2 πανεπιστήμια μουσικής τεχνολογίας,από τα 16 εώς και τα 41 ζούσε αποκλειστικά απο την αντίληψη του περι μουσικής,η οποία ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τις αποφάσεις του οι οποίες καθόριζαν και το μηνιαίο του εισόδημα,το οποίο ήταν και το μοναδικό που είχε και ο οποίος δοκίμασε αυτές του τις δυνατότητες και εκτός συνόρων,διορθώνοντας αρχικά τις όποιες λάθος αντιλήψεις κουβαλούσε μαζί του αφού στάθηκε και αρκετά τυχερός και απο τα λόγια ανθρώπων που έτυχε να γνωρίσω ή να συνεργαστώ,δέν με λές και κακό σε αυτό που έκανα.
Οχι,δέν γνωρίζω τίποτα απο mix και mastering,αν και βρισκόμουν αρκετά συχνά σε χώρους όπου γινόταν παραγωγή.
Οποιαδήποτε ενασχόληση μου με την εγγραφή,μίξη και mastering παραμένει σε ερασιτεχνικά επίπεδα και νομίζω είναι εμφανές.
Οχι δέν είναι ο σκοπός μου να σε χλευάσω,μια λογική σκέψη με επιχειρήματα προσπαθώ να σε βάλω να κάνεις,για μιά ενέργεια την οποία φυσικά έχω κάνει και εγώ και δέν έχει καμία πρακτική.
Γύρω στα 20 μου,4 μαλάκες,μαζί και γώ ένας 5 ,παλεύαμε τα παράνομα bootleg που κάναμε σε μιά υπόγα ,ανεβωκατεβαίνοντας σκάλες και μπαίνοντας όλοι,πρόσεξε τι λέω,5 άτομα σε ένα maruti 800,να ακούσουμε λέει το τελικό αποτέλεσμα.
Όλο τον χειμώνα αυτή η ιστορία.Φτιάχναμε,χαλάγαμε.
Μια μέρα σε μιά έκλαμψη ευφυΐας,πετάγεται ο ένας εξ αυτών(βάλε στο μυαλό σου το καλό παιδί με τα στρογγυλά γυαλάκια που δέν κάνει και πολλή φασαρία με τα minimal) και λέει,μα γιατί δέν πάμε να το ακούσουμε στο club,αφού έχουμε τα κλειδιά?
3 εγγλέζοι,ένας γερμανός και ένας έλληνας,να κοιτιούνται χωρίς να μιλάει κανείς.
Νομίζω μέχρι και που φτάσαμε,δέν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα.
Θέλαμε να φτιάξουμε το μεγάλο hit του καλοκαιριού,οπου ο φυσικός χώρος παρουσίασης θα ήταν το dancefloor,σε 2 tannoy ενεργά χωρίς sub και στιβαγμένοι μέσα σε ένα maruti 800.
Στο club όντως βρήκαμε κάποια πράγματα που έκαναν τα κομμάτια να μπορούν να σταθούν,έστω και με άθλιο ήχο,συγκριτικά με άλλα που δοκιμάζαμε,αλλά μπορούσες να τα παίξεις.
Τα καλά σου αυτιά όπως λές οτι διαθέτεις και πραγματικά και εγώ πιστεύω οτι έχεις από κάποια σχόλια σου,καταλήγουν σε ένα επεξεργαστικό κέντρο,παλεύοντας με πεποιθήσεις,τις οποίες σου πέρασαν κάποιοι κάτω απο τον όρο "επαγγελματίας" και για τους οποίους έχω μία επιφύλαξη.
Ουτε τα check στο αυτοκίνητο θα σου δώσουν στοιχεία,ούτε οι αυγοθήκες στους τοίχους θα σου κόψουν συχνότητες,ούτε οποιαδήποτε άλλη αλχημεία απο τα 80s θα σε βοηθήσουν να πάς παραπέρα σε αυτό που κάνεις.
Το να ακούσεις ένα club mix σέ ένα club,ένα ambient σε ένα μπαλκόνι,ένα big room η ένα DnB σε μιά αρένα,ένα death metal σε ένα νεκροταφείο?η π.χ το Shape of You του Ed Sheeran σε μικρά συστήματα(multimedia) έχουν μία λογική,συγκρίνοντας πάντα με άλλα του είδους,καθώς απο το στάδιο επιλογής ήχων(όλοι συνθετικοί σε υψηλό bitrate για το συγκεκριμένο),εώς και το τελευταίο στάδιο επεξεργασίας που είναι το mastering,έχουν ξεκάθαρο στόχο για το πού θέλουν να παρουσιαστούν.
Κανάλι myth basting θέλεις να φτιάξω?
Δές τι τραβάω εδώ απο έναν,εσένα,φαντάσου να μαζευόσασταν και περισσότεροι.
Τι στραβώνεις,δέν μπορώ να καταλάβω.
Ο αρχοντάς των πλήκτρων,ο συνεχιστής του Παπαθανασίου,ο γητευτής των synths και των Vsts με τα βιονικά αυτιά,αυτά τα έχεις πεί μόνος σου,το update με τον παραγωγό μέσα σε πείραξε?
Εγώ βλέπω οτί με το που πέρασε,σκαλίζεις πιάνα εδώ δίπλα.
Μια χαρά τρέχει.
Αν έχουμε κρασαρίσματα εώς το βράδυ,θα το βγάλουμε,2 λεπτών δουλειά είναι.
Πώς κάνεις έτσι.