- Μηνύματα
- 15,649
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,603
Ναι αλλά όλο αυτή επικρατεί σε σχέση με τον φυσικό κόσμο σύμφωνα με το ευκλείδιο μετρικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει που δεν ισχύει στον αστροφυσικό κόσμο .harilatron είπε:Η ανθρώπινη αντίληψη δεν είναι το κέντρο αναφοράς του κόσμου.
Έχω διαβάσει γι αυτά και έχω παρακολουθήσει και διαλέξεις αλλά δεν μπορώ τωρα να τις εκφράσω σωστα, το ρεζουμέ όμως το θυμάμαι.
Υπο αυτό το πρίσμα, στον κόσμο μας η αντικειμενικότητα καθορίζεται από ένα εν κατακλείδι υποκειμενικό σύστημα που βασίζεται στην ανθρώπινη αντίληψη και τις ανθρώπινες αισθήσεις και τα αντίστοιχα όργανα ή συστήματα οργάνων που ενώ είναι εξαιρετικά και τα κατανοούμε μέσω της επιστήμης όλο και περισσότερο, πάλι υπάρχει το υποκειμενικό όριο του ευκλείδιου μικρόκοσμού μας.
Γι αυτό η επιστήμη δεν πρέπει να είναι δογματική, απόλυτη και να περιορίζεται σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες.
Πρέπει να υπάρχει φυσικά μια αποδεικτική μέσω της επαλήθευσης βάση για να θεμελιώνουμε και να προχωράμε αλλά πρέπει να υπάρχει και η υποκειμενική ανοχή.
Εγώ αντιλαμβάνομαι στο θέμα της αντικειμενικότητας της χρήσης της τέχνης ισχύουν και οι δύο τάσεις που διαμορφώνονται από τη συζήτηση, να έχουμε τους ανθρώπινους θεσμούς με τις παραμέτρους καταξίωσης κλπ. ως σημείο αναφοράς παρόλη την ανθρώπινη υποκειμενικότητα που να τους επηρεάζει σε θεσμικό επίπεδο και παράλληλα να σεβόμαστε και την ΑΤΟΜΙΚΗ και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ που μπορεί ΚΑΙ να εκφράσει την αμφισβήτηση της στο διαμορφωμένο σύστημα αξιολογητικής κατάταξης. Αυτή η αμφισβητηση είναι η ψυχή της ΠΡΟΟΔΟΥ και την έχει ανάγκη και το ίδιο το κατεστημένο.
Συμφωνώ με το τι είναι κόκκινο είναι θέμα ιδιοτήτων του υλικού αλλά το πως μεταφράζεται στον δέκτη είναι και θέμα των προδιαγραφών του δέκτη που ακόμα και στο ανθρώπινο επίπεδο μπορεί να είναι πειραγμένες λόγω π.χ. μιας νόσου.
Άρα λοιπόν το τι είναι κόκκινο είναι δεδομένο. Το τι αντιλαμβάνεται ο δέκτης μπορεί να είναι υποκειμενικό αλλά πρέπει να είναι σεβαστό. Μπορούμε να παρέμβουμε εις τον δέκτη είτε δια λόγου είτε δια έργου για να τον κάνουμε να το δεί αντικειμενικά και αυτό είναι επιστήμη αλλά και τέχνη.
Στην τέχνη δεν υπάρχει επιστήμη όσων αφορά την κρίση.
Είναι υποκειμενική για όλους.
Δεν έχω να κάνω κανένα ποιντ. Κατι ήθελα να πω αλλά στην πορεία τα έμπλεξα γιατι ειμαι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα