Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.

harilatron είπε:
Η ανθρώπινη αντίληψη δεν είναι το κέντρο αναφοράς του κόσμου.
Ναι αλλά όλο αυτή επικρατεί  σε σχέση με τον φυσικό κόσμο σύμφωνα με το ευκλείδιο μετρικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει που δεν ισχύει στον αστροφυσικό κόσμο .

Έχω διαβάσει γι αυτά και έχω παρακολουθήσει και διαλέξεις αλλά δεν μπορώ τωρα να τις εκφράσω σωστα, το ρεζουμέ όμως το θυμάμαι.

Υπο αυτό το πρίσμα, στον κόσμο μας η αντικειμενικότητα καθορίζεται από ένα εν κατακλείδι υποκειμενικό σύστημα που βασίζεται στην ανθρώπινη αντίληψη και τις ανθρώπινες αισθήσεις και τα αντίστοιχα όργανα ή συστήματα οργάνων που ενώ είναι εξαιρετικά και τα κατανοούμε μέσω της επιστήμης όλο και περισσότερο, πάλι υπάρχει το υποκειμενικό όριο του ευκλείδιου μικρόκοσμού μας.

Γι αυτό η επιστήμη δεν πρέπει να είναι δογματική, απόλυτη και να περιορίζεται σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες.

Πρέπει να υπάρχει φυσικά μια αποδεικτική μέσω της επαλήθευσης βάση για να θεμελιώνουμε και να προχωράμε αλλά πρέπει να υπάρχει και η υποκειμενική ανοχή.

Εγώ αντιλαμβάνομαι στο θέμα της αντικειμενικότητας της χρήσης της τέχνης ισχύουν και οι δύο τάσεις που διαμορφώνονται από τη συζήτηση, να έχουμε τους ανθρώπινους θεσμούς με τις παραμέτρους καταξίωσης κλπ. ως σημείο αναφοράς παρόλη την ανθρώπινη υποκειμενικότητα που να τους επηρεάζει σε θεσμικό επίπεδο και παράλληλα να σεβόμαστε και την ΑΤΟΜΙΚΗ και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ που μπορεί ΚΑΙ να εκφράσει την αμφισβήτηση της στο διαμορφωμένο σύστημα αξιολογητικής κατάταξης. Αυτή η αμφισβητηση είναι η ψυχή της ΠΡΟΟΔΟΥ και την έχει ανάγκη και το ίδιο το κατεστημένο.

Συμφωνώ με το τι είναι κόκκινο είναι θέμα ιδιοτήτων του υλικού αλλά το πως μεταφράζεται στον δέκτη είναι και θέμα των προδιαγραφών του δέκτη που ακόμα και στο ανθρώπινο επίπεδο μπορεί να είναι πειραγμένες λόγω π.χ. μιας νόσου.

Άρα λοιπόν το τι είναι κόκκινο είναι δεδομένο. Το τι αντιλαμβάνεται ο δέκτης μπορεί να είναι υποκειμενικό αλλά πρέπει να είναι σεβαστό. Μπορούμε να παρέμβουμε εις τον δέκτη είτε δια λόγου είτε δια έργου για να τον κάνουμε να το δεί αντικειμενικά και αυτό είναι επιστήμη αλλά και τέχνη.

Στην τέχνη δεν υπάρχει επιστήμη όσων αφορά την κρίση.

Είναι υποκειμενική για όλους.

Δεν έχω να κάνω κανένα ποιντ. Κατι ήθελα να πω αλλά στην πορεία τα έμπλεξα γιατι ειμαι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
@Jimmypap

Δεν θα περάσω άλλο ένα Σαβ/κο να τσακώνομαι με ανθρώπους που πιστεύουν ότι η αμάθεια (και η ημιμάθεια) είναι υποκειμενισμός, απέναντι στον οποίο υποτίθεται ότι έχω χαρτογραφηθεί.

Εσύ και το φιλαράκι σου ο Ταμταμ, ρωτηθήκατε πέντε πράγματα, δεν απαντάτε σε κανένα (δικαίωμά σας βέβαια) και μετά επανέρχεστε νομίζοντας ότι απευθύνεστε σε απεργούς της Αγροτικής Τράπεζας τη δεκαετία του 90 (όχι δικαίωμά σας). Είστε (σε όλους προφανώς) αδιάφοροι.

Ειλικρινά, άμε να ξαναδεις το Μάτριξ (το οποίο προφανώς δεν κατάλαβες), πες και στον άλλο τον αστείο (τον Ταμταμ εννοώ, δεν χρειάζομαι υπαινιγμούς) να απαντήσει στο αν ξέρει ποιος έγραψε το κείμενο για το Τζαζ βιβλίο (όχι τίποτε άλλο, αλλά υποτίθεται ότι τον θαυμάζει κιόλας), μετά συμφωνήστε στα πάντα, αμέτε να κάνετε και έρωτα και καλούς επιγόνους.

Από εδώ και πέρα μόνο πλάκα με τη φάση σας και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.

 
cos_dr είπε:
Ναι αλλά όλο αυτή επικρατεί  σε σχέση με τον φυσικό κόσμο σύμφωνα με το ευκλείδιο μετρικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει που δεν ισχύει στον αστροφυσικό κόσμο .

Έχω διαβάσει γι αυτά και έχω παρακολουθήσει και διαλέξεις αλλά δεν μπορώ τωρα να τις εκφράσω σωστα, το ρεζουμέ όμως το θυμάμαι.

Υπο αυτό το πρίσμα, στον κόσμο μας η αντικειμενικότητα καθορίζεται από ένα εν κατακλείδι υποκειμενικό σύστημα που βασίζεται στην ανθρώπινη αντίληψη και τις ανθρώπινες αισθήσεις και τα αντίστοιχα όργανα ή συστήματα οργάνων που ενώ είναι εξαιρετικά και τα κατανοούμε μέσω της επιστήμης όλο και περισσότερο, πάλι υπάρχει το υποκειμενικό όριο του ευκλείδιου μικρόκοσμού μας.

Γι αυτό η επιστήμη δεν πρέπει να είναι δογματική, απόλυτη και να περιορίζεται σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες.

Πρέπει να υπάρχει φυσικά μια αποδεικτική μέσω της επαλήθευσης βάση για να θεμελιώνουμε και να προχωράμε αλλά πρέπει να υπάρχει και η υποκειμενική ανοχή.

...
Είμαι άφωνος, δεν βγάζει νόημα (ούτε κατά προσέγγιση) τίποτα από τα παραπάνω.

(Μη βλέπεις που συμφωνεί ο ταμταμ, αυτός νομίζει ότι τσακωνόμαστε  οπότε σου λέει "να παω με τον άλλον να τους τη βγω" κλπ.)

 
harilatron είπε:
Είμαι άφωνος, δεν βγάζει νόημα (ούτε κατά προσέγγιση) τίποτα από τα παραπάνω.

(Μη βλέπεις που συμφωνεί ο ταμταμ, αυτός νομίζει ότι τσακωνόμαστε  οπότε σου λέει "να παω με τον άλλον να τους τη βγω" κλπ.)
εγώ το βρίσκω εξαιρετικό. Καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο cos. χαχαχαχαχαχα

 
cos_dr είπε:
Συμφωνώ με το τι είναι κόκκινο είναι θέμα ιδιοτήτων του υλικού αλλά το πως μεταφράζεται στον δέκτη είναι και θέμα των προδιαγραφών του δέκτη που ακόμα και στο ανθρώπινο επίπεδο μπορεί να είναι πειραγμένες λόγω π.χ. μιας νόσου.

Άρα λοιπόν το τι είναι κόκκινο είναι δεδομένο. Το τι αντιλαμβάνεται ο δέκτης μπορεί να είναι υποκειμενικό αλλά πρέπει να είναι σεβαστό. Μπορούμε να παρέμβουμε εις τον δέκτη είτε δια λόγου είτε δια έργου για να τον κάνουμε να το δεί αντικειμενικά και αυτό είναι επιστήμη αλλά και τέχνη.
Και εγώ καταλαβαίνω τι θες να πεις. Μάλιστα, συμφωνώ με αυτές τις δύο παραγράφους. Κανείς δεν είπε ότι η υποκειμενική αντίληψη οποιουδήποτε φαινομένου δεν είναι σεβαστή (με την έννοια ότι δεν είναι δυνατό να λογοκρίνεται ή να απαξιώνεται ή να λοιδωρείται). ΑΛΛΑ, εδώ (στο νήμα) έχουμε την πολύ ενδιαφέρουσα (σαρκάζω φυσικά) αντίληψη ότι δεν υπάρχει αντικειμενικός κόσμος, με παραδείγματα που είναι εκτός λογισμού και λογικής και πλαισίου ανθρώπινης γνώσης και εμπειρίας.

 
cos_dr είπε:
εγώ το βρίσκω εξαιρετικό. Καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο cos. χαχαχαχαχαχα
Κι εγώ καταλαβα τι εννοείς. Το λέω άλλωστε από την αρχή ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Απλώς δεν αποδέχομαι το να νομολογεί μια "αυθεντία", ή τα charts για το τί είναι απαραίτητα καλλιτεχνικά σημαντικό για μένα ή όχι.

Εγώ λέω ότι "χαίρομαι που η αντικειμενική πραγματικότητα συμφωνεί με τη δική μου, υποκειμενική πραγματικότητα (και κριτήριο για το τι είναι ταινιάρα)". Σε καλύπτει αυτό;

Δεν αναιρεί τη δική σου θεώρηση. Εσύ μπορείς να πιστεύεις σε αυθεντίες και ειδήμονες -κι εγώ εμπιστεύομαι φυσικά εκείνους που ξέρουν και όχι τις φτωχές μου γνώσεις- εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με εγχείρηση ανοικτής καρδιάς. 

Ειδικά στην τέχνη, το μεγαλείο ενός έργου που "μιλάει" στον καθένα ξεχωριστά και με διαφορετικό τρόπο, δεν υπόκειται σε αντικειμενικότητα. Μπορεί να συμπίπτει, αλλά η αφετηρία της επιτυχίας του έργου μέσα μας, δεν είναι επειδή αυτό βρίσκεται στα charts ή επειδή πήρε Όσκαρ.
 
trolley είπε:
ΑΛΛΑ, εδώ (στο νήμα) έχουμε την πολύ ενδιαφέρουσα (σαρκάζω φυσικά) αντίληψη ότι δεν υπάρχει αντικειμενικός κόσμος, με παραδείγματα που είναι εκτός λογισμού και λογικής και πλαισίου ανθρώπινης γνώσης και εμπειρίας.
Τώρα σοβαρά σε ΕΚΠΛΉΣΣΕΙ αυτό;

Ξέχασες τις χιλιάδες λαΓου που χορεύαν τσάμικα στο Σύνταγμα μέσα στην καλή χαρά την ίδια στιγμή που η χώρα ήταν στο χείλος της αβύσσου;

Ε ο Cos Dr ήταν ένας από τους.... Χορευτές. 

Είναι δυστυχώς ίδιον του ελληνικού λαού να προτιμά την.... ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ απ'την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ...

Για αυτό και ακούμε και διαβάζουμε τα ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ....

Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.

 
Superfunk είπε:
Τώρα σοβαρά σε ΕΚΠΛΉΣΣΕΙ αυτό;

Ξέχασες τις χιλιάδες λαΓου που χορεύαν τσάμικα στο Σύνταγμα μέσα στην καλή χαρά την ίδια στιγμή που η χώρα ήταν στο χείλος της αβύσσου;

Ε ο Cos Dr ήταν ένας από τους.... Χορευτές. 

Είναι δυστυχώς ίδιον του ελληνικού λαού να προτιμά την.... ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ απ'την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ...

Για αυτό και ακούμε και διαβάζουμε τα ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ....

Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.
ε καλά τωρα, εντάξει............ λολ

 
Superfunk είπε:
Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.
Καλώς ή κακώς, πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι ακούνε αυτά που άλλοι εκφωνούν (ή γράφουν). Δεδομένου ότι δεν περιμένω κάποια ανταμοιβή, αφήνω τον οβολό μου (που λένε, τα γνωστά δύο σεντ).

Αυτό που κάποιοι δεν καταλαβαίνουν, αν και το έγραψα καμιά πεντακοσαριά φορές, είναι ότι το κάθε τι έχει και υποκειμενική και αντικειμενική υπόσταση, άρα κάλλιστα μπορούμε να έχουμε συναίσθηση της πραγματικότητας ΚΑΙ να μην συμφωνούμε μεταξύ μας, κατά περίπτωση.

Το πολιτικό σκέλος, δεν θα το σχολιάσω, διότι πολλοί ενοχλούνται και κάνουν επίκληση των κανονισμών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
trolley είπε:
Το πολιτικό σκέλος, δεν θα το σχολιάσω, διότι πολλοί ενοχλούνται και κάνουν επίκληση των κανονισμών.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ σκέλος είναι :)

 
πάντως ρε παιδιά, καθαρά αντικειμενικά τώρα, σταματήστε να αλληλοπροσβάλλεστε ώστε να αποδείξετε την αντικειμενικότητα της άποψής σας (ή της τέχνης). Ο εκατέρωθεν φανατισμός απλά πυροδοτεί περαιτέρω ένταση. Πρακτικά ακόμα και να γραφτεί κάτι που ειναι "πέραν πάσης αμφιβολίας σωστό", δε πρόκειται να συμφωνήσετε διότι η φάση ειναι πολεμικη. Εδώ και 10 σελίδες επαναλαμβάνετε τα ίδια επιχειρήματα, με άλλα λόγια, και κάπου πάει να γίνει γραφικό το θέμα.

Ο μόνος λόγος που το γράφω, ειναι διότι τέτοια συμπεριφορά ειναι παρούσα σε πολλά θέματα, που ενώ θα μπορούσαν να ειναι ωραία και ενδιαφέροντα, γίνονται πεδίο εκτόνωσης.

 
Όθωνα,

συμφωνώ με το σχόλιό σου, γι' αυτό και έχω παραιτηθεί από την προσπάθεια "διαλόγου" με όσους (με) προσβάλλουν διαρκώς, ελλεινολογούν τους άλλους ή πολιτικολογούν τύπου χιουμοράκι, ενώ η διαχείριση σφυρίζει αδιάφορα.

 
Tamtam είπε:
Όθωνα,

συμφωνώ με το σχόλιό σου, γι' αυτό και έχω παραιτηθεί από την προσπάθεια "διαλόγου" με όσους (με) προσβάλλουν διαρκώς, ελλεινολογούν τους άλλους ή πολιτικολογούν τύπου χιουμοράκι, ενώ η διαχείριση σφυρίζει αδιάφορα.
Ίσως αξίζει μια προσπάθεια ακόμα.

Προσπάθησε να καταλάβεις ότι το "διαλόγου" σε εισαγωγικά είναι προσβλητικό για τους άλλους που έχουν προσπαθήσει να σου απαντήσουν σοβαρά.

Επίσης κατάλαβε ότι το ακόλουθο είναι επίσης πολύ απαξιωτικό και προσβλητικό για τους άλλους.

Κι εγώ καταλαβα τι εννοείς. Το λέω άλλωστε από την αρχή ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Απλώς δεν αποδέχομαι το να νομολογεί μια "αυθεντία", ή τα charts για το τί είναι απαραίτητα καλλιτεχνικά σημαντικό για μένα ή όχι.
Δηλαδή πιστεύεις ότι ότι ως "αντικειμενικότητα" (όσοι μιλούν γι' αυτήν) θεωρούν τα charts που βγάζει το MAD (ή έστω τις πωλήσεις) ή την εφήμερη αναγνώριση από μια τρέχουσα "αυθεντία" των media?

Το έχεις γράψει 2-3 φορές αυτό το πράγμα. Δεν το καταλαβαίνεις ότι ο άλλος μπορεί να ενοχλείται από αυτόν τον ψευτο-ελιτισμό?

(Ξέρεις τι εννοώ: "η δικιά μου ψαγμένη αλήθεια" VS "αυτά τα εμπορικά charts που σας πλασάρουν τα χαζοκάναλα". )

Δεν είμαστε 15 χρονών, ήμαρτον.

 
Επίσης, να προσθέσω ότι αυτό το φαινόμενο της αδυναμίας επικοινωνίας, μόνιμης δυσπιστίας σε μια συζήτηση και διαστρέβλωσης των λόγων του άλλου (όταν δεν συνοδεύεται και από μόνιμη στρεψοδικία), είναι χαρακτηριστικό γενικοτερο της ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια.

Οι άνθρωποι δεν αντέχουν πλέον να συζητούν, ή (τους) έχουν μάθει να μη μπορούν.

 
Εντάξει, πες ό,τι θέλεις, ελπίζω να κατάλαβες ποια στοιχεία μπορεί να εκλαμβάνονται ως προσβλητικά.

 
otto## είπε:
πάντως ρε παιδιά, καθαρά αντικειμενικά τώρα, σταματήστε να αλληλοπροσβάλλεστε ώστε να αποδείξετε την αντικειμενικότητα της άποψής σας (ή της τέχνης). Ο εκατέρωθεν φανατισμός απλά πυροδοτεί περαιτέρω ένταση. Πρακτικά ακόμα και να γραφτεί κάτι που ειναι "πέραν πάσης αμφιβολίας σωστό", δε πρόκειται να συμφωνήσετε διότι η φάση ειναι πολεμικη. Εδώ και 10 σελίδες επαναλαμβάνετε τα ίδια επιχειρήματα, με άλλα λόγια, και κάπου πάει να γίνει γραφικό το θέμα.

Ο μόνος λόγος που το γράφω, ειναι διότι τέτοια συμπεριφορά ειναι παρούσα σε πολλά θέματα, που ενώ θα μπορούσαν να ειναι ωραία και ενδιαφέροντα, γίνονται πεδίο εκτόνωσης.
Συμφωνω απολυτα!! Ειναι κουραστικη η μονιμη διαμαχη.

Βεβαια, εδω δεν ειναι ενα οποιοδηποτε φορουμ, οπως ειναι για μοτοσυκλετες, αυτοκινητα, τεχνολογια κλπ. Περα απο το "τεχνοκρατικο" κομματι υπαρχει και εκεινο της τεχνης αρα και του φανατισμου. Επισης, ενα μεγαλο κομματι του φορουμ ειναι σπουδαγμενοι ή και επαγγελματιες μουσικοι, οι οποιοι σε πολλες περιπτωσεις ειτε θεωρουν δεδομενα καποια πραγματα, ειτε μονιμα τα αμφισβητουν.

Δεν υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης της εικονας αυτης λογω της φυσης του φορουμ. Η μουσικη δεν ειναι κατι το χειροπιαστο, κατι που χωρα σε ενα καλουπι. Βεβαια, οι επιθεσεις επι προσωπικου θα μπορουσαν να απουσιαζουν, αλλα αυτο προκειται για πολυτελεια.

 
@harilatron

τώρα είδα οτι μου απευθύνθηκες.

α) Αν αυτά τα γράφεις ως διαχειριστής, νομίζω ότι θα έπρεπε να μου έχεις στείλει PM, δεδομένου ότι το θέμα της συζήτησης είναι άλλο

β) αν μου απευθύνεσαι ως χρήστης, λυπάμαι διότι σε έχω στους αγνοούμενους χρήστες, των οποίων δεν μου εμφανίζει τα σχόλια

(Το ίδιο και όσων βρίζουν ή φλαμάρουν, οι οποίοι θεωρούν ότι δεν τους απάντάω). Με βοηθάει να παρακολουθώ καλύτερα τις συζητήσεις σε "προβληματικά" thread όπως αυτό. :)  )

Είναι μια δυνατότητα που δίνει το Noiz forum, στις Ρυθμίσεις του Προφίλ του καθενός μας.

Αυτά και σόρι για την παρένθεση, δεν θα επανέλθω επί προσωπικού - Over and out.

Καλό Σ/Κ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εντάξει, ο τύπος δεν υπάρχει.

Κατηγορεί άλλα μέλη ότι δεν του απαντούν, και ταυτόχρονα έχει βάλει σιλανσιέ σε άγνωστο αριθμό ανθρώπων, ανάμεσα στα οποία και διαχειριστές, τους οποίους επίσης κατηγορεί ότι δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Μάλλον γι' αυτό ασχολείται με το noizbox.

Είχα καιρό να γελάσω έτσι. Over and Out και από εμένα. Καλό πνίξιμο με το σκυλοπνίχτη που ταξιδέψαμε μέχρι σήμερα, Εφ' εξής επιλέγω τη σωσίβια λέμβο.

Χαχαχαχαχαχαχαχα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top