Η μαγεια του να παιζεις stereo

Ο ηχολήπτης της μπάντας πανάρει αυτά τα δύο σήματα' date=' (μικρόφωνο στο Marshall και direct out) και σε live συνθήκες έχουμε λίγο περισσότερο όγκο. [/quote']
Όμως, έτσι που είναι φτιαγμένοι οι περισσότεροι χώροι (που παραπάνω από τους μισούς ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι για live) θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά απίθανο ένας ακροατής να ακουεί stereo.

Θέλω να πω ότι στους περισσότερους χώρους που έχω υπόψιν μου, ο ακροατής θα στέκεται ή κοντά στο left ή κοντά στο right ηχείο. Αν ο ακροατής αυτός σε άκουγε να παίζεις live με mono μίξη θα σε άκουγε ΟΚ. Σε "stereo" μίξη, θα άκουγε το ένα από τα 2 σήματα (πχ το direct out σου... :roll: ) πράγμα που δεν ξέρα αν είναι και ότι καλύτερο ηχητικά...

Αυτό μου θυμίζει ορισμένα μπαράκια που έχω πάει κατά καιρούς και παίζουν κομμάτια όπως το "Are You gonna go my way" το οποίο έχει πολύ έντονο panning στις 2 κιθάρες. Ξεκινάει το κομμάτι λοιπόν, ακούς τύμπανα, τον Kravitz να τραγουδάει, κιθάρα ΠΟΥΘΕΝΑ, και ξαφνικά ακούς τη 2η κιθάρα να σου τρυπάει το αυτί !!!! :lol: :lol: (αν έχετε το κομμάτι σε δοκιμάστε το κάνοντας panning μόνοι σας στα ηχεία για να καταλάβετε το αποτέλεσμα...;))
 
τι να του πω του ηχοληπτη την επομενη βδομαδα καθως θα παιξω με δυο ενισχυτες?να του πω να βαλει δυο μικροφωνα ή θα ρχισει τα δικα του αραγε?και οι δυο ενισχυτες ειναι ιδιοι με μονη διαφορα(ελαχιστη)στα ηχεια τους και στον ηχο τους και θα παιζουν ταυτοχρονα,την εχω καταβρει με τον ογκο γενικοτερα και γουσταρω ετσι,λοιπον τι λετε?

 
παιξε με τον εναν ενισχυτη ετσι κι αλλοιως δεν νομιζω να σε αφησουν να παιξεις με δυο μονο & μονο λογω της μεγαλης εντασης που θα εχεις στο stage....

"εξω" κανεις δεν προκειται να καταλαβει τη διαφορα :wink:

 
ναι σιγουρα αυτο, αν και παιζω στο 1 και στους δυο νομιζω ειναι ανεκτη η ενταση ειναι και ψιλομεγαλος ο χωρος εκει,ρωταω επισης γιατι θα γινουν live και σε υπαιθρο γι αυτο πιο πολυ

 
α,οκ γιατι νομιζα οτι ηταν λαμπατοι οποτε στο "1" ουτε που θα ακούγονταν..

 
ειμαι μικρος για λαμπες,δεν εχει ερθει ο καιρος ακομα...

καμια γνωμη λοιπον?

 
Τι να πω ρε παιδια,στο studio οπου εχω την ευκαιρια να παιξω stereo μεσα απο μια 4χ12 1960 marshall καμπινα δεν καταλαβαινω και μεγαλη διαφορα απο το mono. :roll:

Το μονο που λογικα θα εκανε την διαφορα θα ηταν το ενα ηχειο να ηταν στην μια γωνια του χωρου και το αλλο στην αλλη...

 
2 ίδιοι ενισχυτές=περισσότερος όγκος;;

Μήπως τελικά πολλές μέταλ μπάντες χρησιμοποιούν πάνω απο έναν ενισχυτή;

 
Από την άλλη όμως η μόνη χρήση του (πέρα από τον όγκο του πράγματος...-δεν είναι και λίγο βέβαια) είναι ουσιαστικά για stereo delay chorus' date=' φάση pan δηλαδή?

Πως συνδυάζονται δύο τόσο διαφορετικοί ενισχυτές μεταξύ τους? Δε θα είναι λίγο περίεργο?

Αν θες να έχεις πάντα τον όγκο των δύο ενισχυτών δηλαδή...

Γενικά πάντως, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά μπορώ να φανταστώ ότι θα είναι απίστευτο ειδικά για εφφέ, αλλά και συνδυασμό του "αγαπημένου" μου καθαρού ενισχυτή με τον "αγαπημένο" μου βρώμικο...Αλλά ταυτόχρονα? :roll:[/quote']

Δεν εχω καποιο "επιστημονικο" επιχειρημα η καποια θεωρια ακουστικης ωστε να μιλησω εμπεριστατωμενα αλλα νομιζω πως δυο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ενισχυτες στο καθαρο καναλι (και τα πεταλια να δινουν το χαρακτηρα στα distortion) και οι δυο με ενα pan delay και ενα chorus( το τελευταιο θα στελνει το chorused σημα μονο στον ενα ενισχυτη) θα ακουγεται καλυτερα σε σχεση με τους δυο ιδιους........(Ειδικα οσον αφορα το τελευταιο (αυτο με το chorus) to επιβεβαιωνει το οτι το χρησιμοποιουν παμπολλοι μεγαλοι κιθαριστες στα live setup τους (βλπ Gilmour)) Iσως οι δυο διαφορετικοι ενισχυτες καλυπτουν μεγαλυτερο ευρος συχνοτητων και δινουν μεγαλυτερη εντυπωση του χωρου συγκριτικα με τη χρησιμοποιηση του ιδιου ενισχυτη αριστερα-δεξια????

Προσωπικα ΜΙΣΩ την ηχογραφηση σε στερεο μια και η κιθαρα χανει πολυ σε ευκρινεια (δεν ειναι τυχαιο οτι ελαχιστοι κιθαριστες γραφουν στερεο) & θαβεται στο mix' date='ενω μη κοροϊδευομαστε στα Live ο ηχος του PA ειναι σχεδον ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ.(οποτε και στερεο να την εχεις την κιθαρα πανω στο παταρι ΜΟΝΟ βγαινει κατω).Προσωπικα μονο μια φορα στο Gagarin μου ετυχε να βγαλω πραγματικα στερεο ηχο ΕΞΩ απο το stage & αυτο υστερα απο πολυ δουλεια με τον ηχοληπτη (και παλι βεβαια ακουγοτανε καλα γιατι παιζαμε τριο & ημουν η μοναδικη κιθαρα..αλλοιως με περισσοτερα οργανα μαλλον ξυλο θα ετρωγα...) [/quote']

Και εγω δεν βλεπω τον λογο για ηχογραφηση σε στερεο...........εξαλου δεν υπαρχει κατι που να μην μπορεις να το πετυχεις εν συνεχεια στη μιξη.....Live ομως (αν υποθεσουμε οτι ξεπερναμε τα εμποδια του χαμαλη και των ελληνικων σκηνων) δεν μπορω να σκεφτω καποιο λογο να μη το χρησιμοποιει κανεις.......ειδικα αν παιζει με γενναιες δοσεις delay(εννοω κομματια που να βασιζονται πανω στο delay)........σε αυτο και περαν των καθαρα ηχητικων πλεονεκτηματων(ογκο κ.λ.π) του στερεο συνυπολογισε και ποσο "δημιουργικα" και "εξυπνα" μπορει να παιξει κανεις με το delay π.χ με δυο διαφορετικα delay settings παναρισμενα αριστερα δεξια
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top