Η γνώμη σας και η βοήθεια σας Pearl Session series

  • Thread starter Thread starter pk
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 4K

pk

Νέο μέλος
Μηνύματα
31
Πόντοι
6
Χρόνια πολλά, Καλή χρονιά σε όλους στο Forum.

Είμαι νέος χρήστης και νέος drummer, και θέλω να παρακαλέσω εσάς τους πιο πεπειραμένους για την γνώμη σας και την βοήθεια σας.

Πριν από 7 χρόνια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα τύμπανα που αγαπούσα από μικρός, Αγόρασα μια Pearl Session series ( Εσωτερικό και εξωτερικό φύλλο Maple και εσωτερικά μαόνι ) κάποια πατίνια που μου χάρισε ένας φίλος που τα παράτησε, Συγκεκριμένα Hi Hat Bottom 15” PAISTE Formula602 , Hi Hat TOP 15" medium 404, 18’’ Paiste 2002 Medium, ROMEN 22” Ride

Τα τύμπανα έμειναν για πολλά χρόνια στα κουτιά τους λόγο προσωπικών προβλημάτων, τώρα τα έστησα τελικά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω επειδή έχω πρόβλημα με το κούρδισμα αν είναι καλώ να αλλάξω δέρματα στα τύμπανα, Τα πάνω γράφουν REMO Ambassador Batter ενώ τα κάτω είναι της pearl, Επίσης την γνώμη σας αν γνωρίζετε τα συγκεκριμένα τύμπανα και τα πατίνια αν αξίζει τον κόπο να τα κρατήσω η να τα δώσω για να πάρω κάτι πιθανόν καλύτερο

 
τα ντραμς σου ειναι μια χαρα και οι μεμβρανες επισης θαυμασιες (μια και δεν τις εχεις παιξει ειναι ουσιαστικα καινουργιες).

καλη επανοδο!

 
Σε ευχαριστώ πολύ :!:

Όντως τα τύμπανα έμειναν για 7 χρόνια στα κουτιά τους και οι μεμβράνες

Χτυπήθηκαν μόνο στην προσπάθεια για κούρδισμα, επειδή είμαι καινούργιος στο σπορ ( ¶σχετος δηλαδή ) ψάχνομε με το κούρδισμα, και όλο κάτι μου φταιει, κάποιοι με μπέρδεψαν μου έλεγαν σφίξε πολύ τα πάνω και λίγο τα κάτω, άλλοι το ανάποδο, άλλοι να αλλάξω τα στεφάνια και να πάρω τα diecast για να γίνει καλός ο ήχος κλπ

Μέχρι που πελάγωσα τελείως 8O

 
Έγραψες: τα ντραμς σου ειναι μια χαρα και οι μεμβρανες επισης θαυμασιες (μια και δεν τις εχεις παιξει ειναι ουσιαστικα καινουργιες).

Μηηηη τζιζ. Τα ντράμς του είναι μια χαρά αλλά τα δέρματα για πέταμα!!!!!!!!!!!!

Μπορεί κάποιος να παίξει, με μια αχρησιμοποίητη κιθάρα στο κουτί με κουρδισμένες χορδές αφημένες 7 χρόνια;

Κατ΄αρχήν ό,τι μεμβράνες τοποθετούν οι εταιρείες στα νέα set δεν σημαίνει πως είναι και οι καλλίτερες. ¶λλωστε αν ήταν οι καλλίτερες δεν θα υπήρχε και τόσο μεγάλη γκάμα τιμών (προσοχή όχι μοντέλων) στην αγορά.

Δες και το άλλο. Ας υποθέσουμε πως η ντραμς χρησιμοποιείται. Γνωρίζεις ότι το ταμπούρο όπου είναι και ένα τύμπανο που παίζεται στατιστικά 30 φορές παραπάνω για κάθε χτύπο ενός τόμ φυσικά έχει και τη μεγαλύτερη φθορά. ¶ρα αλλάζεις και συχνότερα το δέρμα του. Τι γίνεται με το κάτω; Θέλει αλλαγή κάθε χρόνο τουλάχιστον άσχετα του ότι δεν το χτυπάς ποτέ. Σκέψου τώρα το αχρησιμοποίητο set του φίλου. Όχι μόνο θέλουν αλλαγή τα δέρματα, αλλά και τσεκάρισμα μήπως τα τύμπανα έχουν σκεβρώσει!!!!

Σ΄ευχαριστώ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
............ ψάχνομε με το κούρδισμα, και όλο κάτι μου φταιει, κάποιοι με μπέρδεψαν μου έλεγαν σφίξε πολύ τα πάνω και λίγο τα κάτω, άλλοι το ανάποδο, άλλοι ..........................

Μέχρι που πελάγωσα τελείως .................

Τα τύμπανα δεν τα κουρδίζεις σφίγγοντάς τα και χαλαρώνοντάς τα.

Κουρδίζονται με νότες και όχι έτσι.

Ένας λόγος που γράφτηκα στο site του noiz είναι πως διάβαζα συχνά διάφορους τρόπους κουρδίσματος, συνήθως λάθος. Θα προσπαθήσω συν το χρόνω να περάσω αρκατές συμβουλές και οδηγίες για αυτό το κομμάτι που λέγεται κούρδισμα. Προτείνω να πετάξεις όλα σου τα δερματα, να προσαρμόσεις καινούρια ανάλογα με το στυλ που παίζεις και να αρχίσεις να τα κουρδίζεις αφού σιγουρευτείς ότι τα τοποθετησες σωστά, μαζί με κάποιον μπασίστα. Βασικά άρχισε από ΣΟΛ το ταμπούρο σου , κατέβα μια οκτάβα κάτω στο βαθύ, και ανέβαινε με διαφορά τρίτης από το μεγάλο τομ (ΣΙ) προς το μικρό τομ (ΡΕ). Η μπότα σου πάντα σε ΝΤΟ. Υπάρχουν κι άλλα κουρδίσματα αλλά άρχισε προσωρινα από αυτό και τα λέμε. Αν κρατήσεις τα δέρματα που έχεις τώρα, ποτέ δεν θα την κουρδίσεις και είναι κρίμα να πνίξεις το όργανο έτσι. Το maple είναι από τα καλλίτερα ξύλα!!!

 
Rockdrum προς Θεού ο φίλος μας δεν πρόκειτε να ηχογραφήσει τον πρώτο του δίσκο. Συμφωνώ μαζί σου πως οι μεμβράνες θέλουν αλλαγή μιας και άν δεν κάθησαν σωστά την πρώτη φορά δεν πρόκειτε να κουρδιστούν ποτέ. Αλλά το να προσπαθείς να κουρδίσεις τα τύμπανα σου σε νότες και μεγάλη εμπειρία θέλει αλλά και είναι τζάμπα κόπος για ένα σετ που προορίζεται για εξάσκηση ή πρόβες μιας και μετά από 1 μέρα το σέτ θα έχει αλάξει. Ένας είναι ο καλύτερος τρόπος και περιγράφεται τέλεια στην βίβλο του κουρδίσματος εδώ

Οι περισσότεροι drumer που ξέρω αλλά και οι περισσότεροι που έχω δεί σε σεμινάρια και dvd κουρδίζουν τα τύμπανα τους ακριβώς όπως περιγράφεται στο link παραπάνω....

 
Όντως όπως λεει ο φίλος ο rockdrum είναι πολύ σημαντικό να μην έχουν σκεβρώσει τα τύμπανα από την πολυκαιρία που ήταν στην αποθήκη, έκανα μια δοκιμή με ένα μεγάλο παχύμετρο που βρήκα από ένα μηχανουργείο, και τα τύμπανα δείχνουν να είναι εντάξει, και εξωτερικά το λούστρο τους δεν δείχνει να έχει την παραμικρή ρωγμή. Ξέρω πώς τα τύμπανα με ξύλο Maple είναι από τα πολύ καλά, αλλά τα δικά μου είναι το εσωτερικό και το εξωτερικό φύλλο από maple και αυτά σάντουιτς με μαόνι. Δεν ήταν και φτηνά όταν τα πήρα πριν 7 χρόνια 600 χιλιάρικα από τον Διαμαντόπουλο, πιθανόν αν δεν ήμουν άσχετος με τα ίδια λεφτά πιθανόν να μπορούσα να πάρω καλύτερα.

Θα ήθελα την πρόταση σας για τι δέρματα να αγοράσω, και αν αυτά τα κουρδιστήρια που μετράν την πίεση στα δέρματα θα βοηθούσε στην προσπάθεια για κούρδισμα

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον SUPERFUNK , τον rockdrum και τον fleamail

για τον χρόνο που αφιερώσατε για της απορίες μου

 
και αν αυτά τα κουρδιστήρια που μετράν την πίεση στα δέρματα θα βοηθούσε στην προσπάθεια για κούρδισμα
Αναφέρεσε στο torque το οποίο είναι χρήσιμο στο κούρδισμα σε δύσκολες περιπτώσεις που δεν μπορεί το αυτί να καταλάβει τι γίνεται. Να θυμάσε όμως οτί πάντα πρέπει να ξεσφίγεις λίγο πρίν σφίξεις αλλιώς παίρνεις λάθος μετρήσεις. Α' και αν σκοπεύεις να αγοράσεις ένα φρόντισε οποσδήποτε να έχει μεταλλικό κλειδί κουρδίσματος και όχι πλαστικό, στο λέω γιατί έχω δεί και με πλαστικό το οποίο είναι μίας χρήσης και άν.

 
fleamail απάντησες: Rockdrum προς Θεού ο φίλος μας δεν πρόκειται να ηχογραφήσει τον πρώτο του δίσκο.......

Έχω διαβάσει και γνωρίζω καλά το site που μου πρότεινες. Γνωρίζεις βέβαια πως υπάρχουν κι άλλα παρόμοια. Οι οδηγίες που δίνει θα συμφωνείς πως είναι αποδεκτές από όλους ή τουλάχιστον κατά μεγάλο ποσοστό. Παρατήρησε όμως διαβαζοντάς το προσεκτικότερα ότι, ναι αναφέρεται σε πολλές γενικές οδηγίες, αλλά κάπου κάπου μας λέει για κούρδισμα σε νότες. Δεν αναφέρει ποιες!!! Ίσως επειδή είναι ξένο site και θεωρούν δεδομένη τη μουσική παιδεία αλλά δεν έχουν λάβει υπ΄ποψιν ότι θα διαβαστεί και από Έλληνες, ή αν θελεις καλλίτερα, και από ανθρώπους που δεν έχουν κατανοήσει τα βασικά (και δεν αναφέρομαι σε εσένα!). Καμιά φορά το να δίνεις και πολλά, μπερδεύει τον αδαή. Υποθέτω πως στα σεμινάρια που παρακολούθησες, οι κρουστοί φυσικά, κούρδισαν τα τύμπανά τους, αλλά επειδή δεν σας ανέφεραν σε ποιες νότες δεν σημαίνει και πως δεν τα κούρδισαν με νότες. Τι θέλω να πω: όταν πρόκειται να παίξω κάπου, έχοντας εξασκήσει το αφτί μου, δεν αναφέρομαι συνεχώς στο μπασίστα να μου δώσει τόνο, αλλά κουρδίζω εμπειρικά. Αν νομίζω πως δεν πάει κάτι καλά, τότε ζητάω τόνο και συνεχίζω έχοντας τη βάση μου. '¶λλωστε και ο φίλος που θα τα κουρδίσει με το αφτί επειδή π.χ. του αρέσει ο ήχος των sabbath, πάλι με νότες θα κουρδίσει και ας μην ξέρει ποιες. Αρκεί που μοιάζει με sabbath. Και οι λάθος νότες πάλι νότες είναι... Δηλαδή μιλάμε για ένα αρχάριο που βρίσκεται ακόμα στο "ασυνείδητα ασυνείδητο" επίπεδο.

Δεν ξέρω αν παίζεις κρουστά και μάλιστα αν παρακολουθείς μαθήματα, αλλά αν στο ωδείο σου σας είπαν πως οι νότες είναι για ηχογραφήσεις και για έμπειρους τι να πω. Όταν πήγαινα εγώ κάποτε, ήταν από τα πρώτα μαθήματα το κούρδισμα, όπως γινόταν και με τους κιθαρίστες κ.λ.π.

Καταλήγω λοιπόν, πως το να κουρδίζεις είναι ένα κεφάλαιο που σίγουρα θέλει εμπειρία και από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις. Το σωστό είναι όσο ποιο νωρίς μπορείς. Τα τύμπανα κουρδίζονται με νότες. Δεν πέφτουν τόσο εύκολα όσο λες εκτός και αν μέσα στο studio τα volume είναι συναυλιακά οπότε παίζεις πολύ power. Για να μην ξεκουρδίζονται εύκολα, θα πρέπει να έχεις κάνει και την κατάλληλη προετοιμασία (pre-stretching) και την επόμενη φορά θα θέλουν μικρορύθμιση. Τέλος, το σωστό κούρδισμα βοηθά στην επιμήκυνση της ζωής των δερμάτων και στο καλό άκουσμα.

 
Φίλε RockDrun έχεις απόλυτο δίκιο

Και εγώ πριν από 7 χρόνια που πήρα στα χέρια μου τα τύμπανα, έλεγα πως θα πρέπει να κουρδίζονται με νότες, αλλά όσους και να ρώτησα κανένας δεν μπορούσε να μου απαντήσει, είναι η πρώτη φορά που κάποιος μου το λεει, και μάλιστα και σε τι νότες κουρδίζονται και σε ευχαριστώ πολύ.

Το πρόβλημα είναι πώς δεν ξέρω ακούγοντας έναν δίσκο πχ sabbath αν μπορείς να βγάλεις τον ήχο τους, χωρίς να περάσουν τα τύμπανα από κάποια κονσόλα.

Θέλω την γνώμη σου για τι μεμβράνες είναι καλώ να βάλω στα τύμπανα

Σκέφτομαι για REMO AMBASSADOR COATED για κάτω και REMO EMPEROR CLEAR για πάνω

 
Για πολύ γρήγορα αν θέλεις μπες στο site που προτείνει ο fleamail. Θα βρείς ένα ένα το τι κάνει το κάθε δέρμα. Βέβαια, θα τα δεις ως συμβουλές και δεν σημαίνει πως πρέπει να τα υοθετήσεις, αλλά είναι καλή αρχή. Εκεί θα βρεις και άλλα πολλά χρήσιμα πράγματα. Σε γενικές γραμμές όμως, όσο ποιο λεπτότερα δέρματα χρησιμοποιείς τόσο ποιο καθαρό ήχο θα πάρεις αλλά θα έχεις περισσότερες ανεπιθύμητες νότες ή αρμονικές να παράγονται από τα τύμπανά σου. Επίσης θα τονίζεται καλλίτερα το παίξιμο, αλλά θα κούγονται καθαρά τα χτυπήματα και τα λάθη σου. Αυτά τα προτείνω για εξάσκηση. Τώρα αν θέλεις ποιο μουφαρισμένο ήχο, δηλαδή ποιο στακάτο, χωρίς αρμονικές (και από εδώ αρχίζει ο ροκ ήχος), όσο ποιο χοντρά δέρματα πάρεις τόσο ποιο πολύ θα λάβεις αυτό το αποτέλεσμα. Θα χάσεις όμως λεπτομέρειες στο παίξιμο. Πολλά χτυπήματα, ίσως π.χ. τα ποιο αδύναμα δεν θα ακούγονται. Αν δεν είσαι δυνατός και σταθερός θα δυσκολευτείς. Τον ήχο των sabbath, zeppelin ή purple, δεν θα τον πετύχεις. Αποκλείεται σε μια ακουστική ντραμς στο δικό σου χώρο να βγάλεις τέτοιο ήχο που έχει βγει από studio. Το να φτιάξεις ένα καλό ροκ ήχο ναι, αλλά τον κάθε ήχο για το κάθε group, όχι. Μην σε απογοητεύει. Δεν είναι λάθος και δεν συμβαίνει κάτι περίεργο. Όταν με ρωτάγανε ποιο ντραμερ έχεις σαν είδωλο, απαντούσα εμένα. Τι θέλω να πω: Αυτή η φαινομενικά εγωιστική απάντηση, μάλλον το αντίθετο ήθελε να δηλώσει. Προσπαθούσα πάντα να πετύχω το δικό μου στυλ καιτη δική μου πρόοδο πάνω στη ντραμς. Το κατάφερα μετά από χρόνια και είμαι υπερήφανος γι΄αυτό. Όταν ζητάνε να παίξω κάπου, με ζητάνε γιατί παίζω με το δικό μου στυλ που αρέσει στα άλλα μέλη της μπάντας. Αφού δεις και καταλήξεις τι ταιριάζει στα δικά σου τύμπανα, που από τα στοιχεία που έχεις δώσει αυτά τα "ξύλα" μάλλον θα δώσουν τα μέγιστα με ένα όχι τόσο μουφαρισμένο δέρμα, κάθησε ένα βράδυ στο θρόνο σου, χαμήλωσε τα φώτα και κοίτα τα τύμπανα σου χώρίς να παίξεις, όπως θα κοίταγες την αγαπημένη σου. Χωρίς πλάκα με αυτό το χαζορομαντικό τρόπο, θα ανακαλύψεις πως θ΄αρχίσει να σου μιλάει. Θα σου δείξει το χαρακτήρα της και από μόνη θα σε κατευθύνει στο σιωπηλό της ήχο. Μήπως μέσα από αυτό τον τρόπο αναδειχθεί και ο δικός σου μουσικός χαρακτήρας;

Όταν το καταφέρεις αυτό θα δεις πως τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Μακάρι οι sabbath να σε είχαν ντράμερ και οχι εσυ να ποθείς να είσουν ο ντράμερ τους.

 
Αγαπητέ φίλε Rockdrum.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου.

Όντως αυτό είναι το λάθος που κάνουμε, προσπαθούμε να βγάλουμε τον ήχο ενός αγαπημένου μας Drummer μέσα σε ένα δωμάτιο 2 χ 2, και με πολλές φορές λάθος κουρδισμένα τύμπανα.. Ο ήχος δεν βγαίνει, απογοητευόμαστε. και αρχίζουν να μας φταινε οι μεμβράνες, τα τύμπανα κλπ

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ σε ότι έγραψες.

Θα ξεκινήσω με της συμβουλές σου, είμαι σίγουρος ότι είναι σωστές

Σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο που μου διέθεσες

 
Παιδιά, μην τρελαίνεστε με το κούρδισμα. Οι παράμετροι είναι πάρα πολλές και ο χρόνος που χρειάζεται για να πεις ότι έμαθα να κουρδίζω τα τύμπανα είναι ίσως ίδιος μ' αυτόν που χρειάζεται για να μάθεις να παίζεις, δηλαδή μια ζωή... Όλα παίζουν ρόλο, η μουσική, ο χώρος, η κατάσταση (live ή studio), οι προσωπικές σου προτιμήσεις, οι ικανότητες (και τα κέφια) του ηχολήπτη, η μόδα(!), καθώς και το πόσο καλά παίζεις.

Δεν υπάρχουν απόλυτοι κανόνες, πέρα από κάποιες βασικές αρχές - που αναφέρονται στην Tuning Bible, την οποία παρεμπιπτόντως τη θεωρώ λίγο υποχόνδρια, αλλά αξίζει τον κόπο να τη διαβάσει κανείς - εκτός από το πόσο είσαι εσύ ευχαριστημένος από τον ήχο σου.

pk, αν δεν έχεις ιδιαίτερη εμπειρία, θα σου έλεγα να βρεις κάποιον να σου δείξει τα βασικά, αφού όσα και να διαβάσεις, μόνο στην πράξη θα πάρεις μια καλή ιδέα. Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να βρεις εσύ τον ήχο σου, και να μάθεις να τον προσαρμόζεις στην εκάστοτε κατάσταση. Αρκεί να έχεις υπομονή και διάθεση για πειραματισμό...

 
Haris είσαι πολύ σωστός. Όλα τα site με βίβλους οδηγίες κ.λ.π., λίγο πολύ τα ίδια λένε. Πολλές φορές είναι υπερβολικά, για το αποτέλεσμα που θέλουμε να πάρουμε. Σίγουρα όμως είναι γραμμένα από «δασκάλους» του είδους και πηγάζουν από άλλη μουσική παιδεία. Πάντως είναι γεγονός, ότι ψάχνοντας σ΄αυτά τα site μπορείς να βρεις tips που σου λύνουν πολλές φορές τα χέρια.

Μια διευκρίνιση όμως για εμένα. Από τα πρώτα μαθήματα του ωδείου όπως έχω προαναφέρει, έτσι έμαθα και τώρα δεν μου κάνει κόπο να κουρδίσω τα τύμπανα που θα παίξω. Είναι όπως είπες θέμα εξάσκησης. Κάποια πράγματα λειτουργούν μηχανικά. Καλή η συμβουλή σου στο νέο! Τέτοια γουστάρω να ακούω.

Ευχαριστώ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top