Η έννοια του "καλός drummer"....

Ασε με εμενα,εγω ειμαι αθλιος ντραμμερ... ;D ;D

Ενταξει υπαρχει κοσμος....ειδικα μια και ειμαστε  Ελληνες και το....groove δεν ειναι ακριβως και το...φορτε μας... ;D....υπαρχει ελπις και η νεα γενια ειναι καλυτερη απο την παλια (στην ...εποχη μου για να βρεις ντραμμερ που να μην επαιζε το...ροκ σαν ....σουστα επρεπε να κανεις ταμα στον Αγιο Ιεροθεο.... ;D)

 
Οτι ισχυει και για τους υπολοιπους μουσικους  οτι οργανο κι αν παιζουν.

Οσο το δυνατον πιο αρτια γνωση του οργανου του και της θεσης-ρολου αυτου στη συγκεκριμενη μπαντα-μουσικο στυλ κλπ.

Αυτα αν καταφερουν να τα κανουν και οι 5 πχ σε μια πενταμελη μπαντα,αν υπαρχει και η καταλληλη εμπνευση τοτε μιλαμε για καποια ηδη (ή προσεχως) διασημη μπαντα.

 
Παρ'ολο οτι με εχετε καλυψει σχεδον 100% μια μικρη  παρεμβαση δεν νομιζω να σας χαλαει .

Επειδη στο παρελθον τα εχουμε ξαναπει παλι & παλι  ιδου  : Καλος ντραμερ η μουσικος ειναι αυτος που ακουει τους συμπαιχτες του ,γκρουβαρει (δηλαδη μας κουναει ),και χρωματιζει εκει που πρεπει ,οταν πρεπει και επισης με ενα intro η ενα μικρο σολο δειχνει την μουσικοτητα του και αναδεικνυει και το κομματι που παιζεται την συγκεκριμενη στιγμη .Τα ξερετε πιστευω ισως καποιοι νεωτεροι δεν εχουν διαβασει παλιοτερα posts  και το επαναφερουν  καλοδεχουμενοι.

 
Superfunk είπε:
Τα περι καλου χτυπηματος,καλου ηχου/κουρδισματος/εξοπλισμου και καλου χρονου δεν τα αναφερω καν μια και οποιος δεν τα εχει δεν ειναι καν ντραμμερ...ΙΜΗΟ,οποτε δεν χανουμε το χρονο μας μαζι του.
Καλος ντραμερ ειναι αυτος που του παιζεις 3 ακκορντα σε οποιοδηποτε στυλ και οταν αρχισει να παιζει λες:''Αυτο ειναι''και παιζουμε ολοι μαζι του συνεπαρμενοι.

Συνηθως λεμε ''Δεν ειναι αυτο...'' ;D

Τα ιδια λεμε ολοι...

Επισης αυτος που χει ωραια αδερφη,ελευθερη,με φιλεναδες...(Αν ειναι παρεξηγησιαρης..) ;D

 
Καλος drummer ,,ειναι ο κωστας,,,εχει υφος σε καθε στυλ και κομματι,,,παιζει απαλα,,ειναι ηρεμος,,εχει χιουμορ,,καλο χιουμορ λεμε,,.

Αν βρεις και ενα τετοιο μπασιστα,,,εχεις ενα κορμο...μουρλια!!

 
kyrioa είπε:
Καλος drummer ,,ειναι ο κωστας,,,εχει υφος σε καθε στυλ και κομματι,,,παιζει απαλα,,ειναι ηρεμος,,εχει χιουμορ,,καλο χιουμορ λεμε,,.

Αν βρεις και ενα τετοιο μπασιστα,,,εχεις ενα κορμο...μουρλια!!
Βρε τον ... Κωστα.  Μοιαζει πολυ το στυλ του με τον Ανεστη.

::)

 
Καλός drummer είναι αυτός που στο προβάδικο φωνάζει στους κιθαρίστες να σταματήσουν να παίζουν με τα κουμπάκια μπας και μείνει κανά πεντάλεπτο για πρόβα.

Superfunk είπε:
Ο Μπαμπης ειναι καλυτερος ,μπορει να μην κανει τοσο καλο κορμο αλλα φτιανει ενα μιλφεϊγ ονειρο.
Ααχαα (όχι η μπάντα)!. Αν ο Παρλιάρος έπαιζε ντράμς τι θα ήταν;

 
Μαθαινω διαβαζοντας ολους τους προλαλησαντες (προγραφοντες)

και να προσθεσω οτι για μενα,

καλος drummer ειναι αυτος που εξελισσεται, μαθαινει συνεχως και δεν μενει στασιμος,

δεν 'σνομπάρει', ειναι ταπεινός και εκφραζεται με τον μοναδικο δικό του ανθρωπινο τροπο.

Επισης πρεπει να διαθετει χιουμορ και να σεβεται τα αλλα μελη -αν ανηκει σε γκρουπ.

 
Superfunk είπε:
Ο Μπαμπης ειναι καλυτερος ,μπορει να μην κανει τοσο καλο κορμο αλλα φτιανει ενα μιλφεϊγ ονειρο.
Να στε καλα ρε παιδια,,μου φιαξατε το βραδυ,,αλλα,,μη ξεχασουμε να γνωρισουμε τον κωστα στον ανεστη,,και μετα να δοκιμασουμε ολοι μαζι το μιλφειγ του μπαμπη,,,

 
vagelism είπε:
Γενικα ειμαι κατα των συγκρισεων..

Καποιοι ειναι καλοι ροκ μονο ντραμμερς - καποιοι μονο Jazz , καποιοι Funk.. Καποιοι μεταλ.

Φυσικα και εχουν αξια ...και φυσικα και καποιοι ειναι απιστευτοι σε αυτο που κανουν.

Απλα ειναι μια μεριδα μουσικων που εχουν φυγει μπροστα..και που οι μπαγασιδες μπορουν και τα παιζουν ολα.

Αυτο εμενα προσωπικα με εξιταρει και το θαυμαζω..Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφωνω ομως και με τους εξειδικευμενους ντραμμερ { μονο σε ενα στυλ}


Πολυ καλα κανετε και εισαστε κατα των συγκρισεων...... ενας ωραιος, σωστος και οχι διασημος ντραμμερ που ειδικευεται ή αν θελετε , 'την βρισκει' με την ροκ ειναι και ο  "αγνωστος" Jack Bruno.

Για τους νεους που ισως να μην γνωριζουν, ειναι  αποκλειστικος ντραμμερ της βασιλισσας Tina Turner απο το 1981 και του Joe Cocker απο το 1994.

Θα επανελθω με θεμα την Tina Turner οχι μονο γιατι ειναι θρυλος και θεα, αλλα γιατι εχει τα εχει τα ωραιοτερα ποδια. Του κοσμου.Γνωμη μου.

Εδω live 2009, σε ηλικια 70 ετων  η Τινα και 58 ετων ο Τζακ.



Ισως να ακουγεται στα αυτια των ειδικων, το πιο "μεστο"  παιξιμο του Jack Bruno.

Σιγουρα η ηλικια μετραει πιο πολυ και απο το μεγεθος ;D

Θαθελα να διαβασω ενα thread (απο τους δασκαλους και απο τους αλλους ντραμμερς του Νοιζ, που πιθανον να εχουν χρονο και ορεξη) με drummers σε ιδια κομματια,


δλδ πως παιζανε παλια και πως αποδιδουν το ιδιο κομματι πιο προσφατα.


 
Προτιμώ τον Γιώργο Γκαρτζόπουλο. Κι ας είναι αυτοδίδακτος.

Έχει άριστη μουσική αντίληψη.Είναι πάντα μέσα στα ρυθμικά μέτρα και σταθμά. Έχει συναίσθημα όταν παίζει.

Ο Θεός μας τον έστειλε.

 
Korgious είπε:
Ο Θεός μας τον έστειλε.
Ούτε Αυτός δεν τον άντεχε.

Του βαζε χέρι ο Γιώργος για το eq που είχε όταν θύμωνε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γεια χαρα στον φιλο December που εχει ωραιες ιδεες και εξυπνα ερωτηματα!Αν θελεις τη γνωμη μου στο video που o Bruno ειναι νεωτερος παιζει ΝΩΘΡΑ  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ετσι τον ακουω εγω.

Το πιθανοτερο να ειναι κουρασμενος (οι περιοδειες με τετοιους καλλιτεχνες ειναι κυριολεκτικα ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΕΣ ) + οτι κανουνε και τις τρελλιτσες τους για χαλαρωμα  ε δεν θελει και πολυ να τα φτυσεις .Επισης και ο ηχος ειναι μουντος κατι λειπει νομιζω???

Στην συναυλια που ειναι 58 ετων ειναι προσεκτικος μεστος και πιθανοτατα ξεκουραστος λογω του οτι λογω ηλικιας η TINA TURNER ( ΠΟΔΑΡΑ ) ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΣΕΡΙ ΑΠΟ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ .Ο τυπος παντως αν και αγνωστος τα εχει οικονομησει γιατι ''χωθηκε '' σε δυο μεγαλα ονοματα με μεγαλα budget που απ'οτι ξερω ειναι και καλοπληρωτες ( οχι σαν το μακαριτη  James Brown που εριχνε προστιμα στους μουσικους του για τυχον λαθη που κανανε).

Καλο το θεμα και τα μελλοντικα Threads που ζητας πιστευω να τα βρουμε και να τα βαλουμε σιγα-σιγα .

 
Γενικα ειμαι κατα των συγκρισεων.. Καποιοι ειναι καλοι ροκ μονο ντραμμερς - καποιοι μονο Jazz , καποιοι Funk.. Καποιοι μεταλ.

Φυσικα και εχουν αξια ...και φυσικα και καποιοι ειναι απιστευτοι σε αυτο που κανουν.

Απλα ειναι μια μεριδα μουσικων που εχουν φυγει μπροστα..και που οι μπαγασιδες μπορουν και τα παιζουν ολα.

Αυτο εμενα προσωπικα με εξιταρει και το θαυμαζω..Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφωνω ομως και με τους εξειδικευμενους ντραμμερ { μονο σε ενα στυλ}
παντως κακα τα ψεμματα στο χωρο των session μουσικων, των παραγωγων και των στουντιο ,ειδικα στις ΗΠΑ,η ΕΞΙΔΙΚΕΥΣΗ παει...σύννεφο και οι περισσοτεροι ντραμμερ που ειναι σε επιπεδο triple scale εξιδεικευμενοι ειναι (με εξαιρεση ισως τον Steve Gadd)....δηλ.αν θες να κανεις τον απολυτο ροκ δισκο και εχεις το...κασερι μαλλον δεν θα φωναξεις τον Jack De Jonette ή τον David Weckl αλλα τον Kenny Arronoff για να εισαι 100% καλυμμενος ,οχι πως ο Kenny δεν μπορει να παιξει τζαζ,αλλωστε ΟΛΟΙ οι Αμερικανοι session drummer ειναι..τελειωμενοι μουσικοι με την εννοια οτι εχουν σπουδασει τα...κερατα τους,ή ο Jack δεν μπορει να παιξει ροκ ,αν και δεν τον εχω ακουσει ποτε μου σε ροκ κομματια τα ...ζντουμπαει γερα τα τουμπανα και δεν θα ειχε προβλημα ,απλα ισχυει το "καλλιο πεντε και στο χερι"....και φυσικα λογω του οτι η ποπ/ροκ μουσικη ειναι και η πλεον εμπορικη οι ντραμμερ του ειδους βγαζουν και τα περισσοτερα χρηματα.

φυσικα αυτο καποιες φορες καταληγει λιγο...αηδια (π.χ. στο 90% των country δισκων ντραμς παιζει μονο ο Eddie Bayers ειδικα αν το κομματι εχει train beat) αλλα συνηθως ετσι παει το πραμα...(θυμαμαι στα 80s & στα 90s μια χουφτα ντραμμερ ,με αρχηγους τον Gadd & τον Keltner επαιζαν σε ...ολο το τοπ 10.... ;D)

 
Σύντομη άποψη:

Νομίζω ότι η μουσική συναίσθημα. Ο μουσικός-ντράμερ πρέπει να είναι μέρος του συνόλου και να παράγει μουσική όπως και οι υπόλοιποι της ορχήστρας. το πρόβλημα σήμερα εστιάζεται στο ότι το συναίσθημα υπέρ-αναλύθηκε και έγινε αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης. και έτσι χάθηκε. Σήμερα λοιπόν κατακλυζόμαστε από φοβερούς τεχνίτες που μετατρέπουν τα πάντα σε κουτάκια με αξίες, παίζουν περίπλοκα πράγματα που στερούνται μουσικότητας υποβάλλοντας εμάς τους υπόλοιπους σε μια αγχωτική διαδικασία βελτίωσης της τεχνικής μας.

Παραθέτω το λινκ του άρθρου <<Η σημασια του "2-4" για εναν αρχαριο drummer>>

http://www.noiz.gr/index.php?topic=188047.0

Ο καλός ντράμερ λοιπον πρέπει να πληρεί πρώτα το παραπάνω, το οποίο οι περισσότεροι το ξεχνάμε βελτιώνοντας την τεχνική μας.

 
nspanoud είπε:
Σύντομη άποψη:

Νομίζω ότι η μουσική συναίσθημα. το συναίσθημα υπέρ-αναλύθηκε και έγινε αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης. και έτσι χάθηκε.
+1

 
Το οτι υπερ-αναλυθηκε..θα συμφωνησω..

Το οτι χαθηκε η ουσια ..ειναι νομιζω μια ισοπεδοτικη extreme αποψη..και δεν συμφωνω..

Yπαρχουν και καλοι μουσικοι που παιζουν το κ.....τους και εξακολουθουν και βγαζουν και συναισθημα...

Υπαρχουν και καφροι φυσικα..

Η μουσικη ειναι ζωντανη και εξελισεται οπως ο ανθρωπος..

Καποιοι παρακολουθουν αυτην την εξελιξη ..

Καποιοι μενουν στασιμοι και αρκουνται σε αυτο που ειναι...

Καποιοι γυρνανε την πλατη στην εξελιξη και επιστρεφουν πισω στις ριζες..

Ολα καλα και σωστα ειναι για μενα ...αρκει να μπορουμε να βρισκουμε την χρυση τομη η ισορροπια αναμεσα στο συναισθημα και την τεχνικη.

 
Νομίζω ότι παρεξηγήθηκα. η άποψή μου δεν περιέχει εμπάθεια για κανένα και δεν ήθελα να ισοπεδώσω τίποτα.

Φιλικά, Ν.

 
vagelism είπε:
Το οτι χαθηκε η ουσια ..ειναι νομιζω μια ισοπεδοτικη extreme αποψη..και δεν συμφωνω..
Εννοείται πως δε χαθηκε .....απλα καταλαυα τι ηθελε να πει ο φιλος...

μαλλον χαονομαστε στη τεχνικη κτλ....και οτι ξεχναμε να παιζουμε μουσικη

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top