hybrid cars?

Δεν με καταλαβες. Τα υβριδικα ειναι οντως αρκετα δοκιμασμενη τεχνολογια σε ολα τα υπολοιπα πολιτισμενα κρατη του κοσμου (και παλι επιμενω οτι δεν ειναι ακομα πληρως τελειοποιημενη και δεν προσφερει οτι ακριβως και ενας συγχρονος κινητηρας π.χ επιδοσεις σε συνδυασμο με χαμηλη καταναλωση).

Αυτο που αμφισβητω ειναι αποκλειστικα και μονο τα ελληνικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια τα οποια εχουν τα χαλια τους σε συμβατικα αυτοκινητα (θα μπορουσα εδω να αναφερω ερευνες διαφορων περιοδικων ειδικου τυπου με ανωνυμες επισκεψεις και δοκιμη εντοπισμου βλαβης σε διαφορα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.....λιγοτερα απο τα μισα εντοπιζαν ολες τις βλαβες που εκουσια οι συντακτες του περιοδικου ειχαν προξενησει στα αυτοκινητα). Ποσο μαλλον σε υβριδικα. Η τεχνογνωσια υπαρχει. Ο επαγγελματισμος για τη σωστη χρηση της δεν υπαρχει. Και μη μου πεις οτι απο προσωπικες σου επισκεψεις σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια εχεις και τις καλυτερες εντυπωσεις.

 
Πόσοι κατασκευαστές έχουν υβριδικά παραγωγής; Ουσιαστικά η Toyota και η Honda έχουν μοντέλα προσιτά στο ευρύ κοινό και διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, δηλ. το Prius, το Civic. Πόσο μάρκετιγκ να κάνεις για 2 μοντέλα;

Ο προσανατολισμός τους είναι σαφής, δηλ. ο μέσος οικογενειάρχης. Sedan, παιδιά, σχολείο, ψώνια, εκδρομές, ξερατά στο πίσω κάθισμα.

Το οικολογικό αντικαταστάθηκε με το θέμα του κόστους χρήσης. Ακόμα και τώρα που τα νούμερα παραγωγής δεν φτάνουν αυτά των συμβατικών αυτοκινήτων, προσφέρουν απόσβεση σε βάθος χρόνου. Και επιβαρύνεις και το περιβάλλον λιγότερο. Όπως οι καινούριοι λαμπτήρες, είναι ακριβοί σε σχέση με τους κοινούς αλλά με λιγότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη διάρκεια συμφέρουν.

Δε νομίζω πάντως ότι μέχρι τώρα καίγονταν για το οικολογικό τους προφίλ οι περισσότεροι αυτοκινητοβιομήχανοι. Τα SUV είχαν πιάσει τρελά και ο κόσμος δεν έδειχνε να χαλιέται που ξόδευε ένα λίτρο με κάθε παραπανήσιο γκάζωμα. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο οι Ιάπωνες έχουν υβριδικά παραγωγής (και όχι πολλά).

Γιατί ο Ιάπωνας είναι αλλιώς, ακολουθεί το bushido. Έχει τις ντόπιες Fender, Ibanez, ESP κτλ. Ξημερωβραδιάζεται βλέποντας anime. Εννίοτε φιλοξενεί τον telemaster. Έχουν τα σούσια τους, τα katana τους, μέχρι και τον Marty Friedman κάθε βδομάδα στην τηλεόραση να κάνει εκπομπή και να φέρνει φοβερούς μουσικούς. Δεν τον παίρνει τον Ιάπωνα να βγάλει αυτοκίνητο που δεν τραβάει γιατί μετά πάει για χαρακίρι.

φεντεριάρη μου οπωσδήποτε δεν προσφέρει ακριβώς ότι και ο βενζινοκινητήρας. Πειράζει όμως; Το βλέπω κάτι σαν το modelling  ;D το Prius πχ είναι το αντίστοιχο Pod XT  ;D ;D σε λίγο θα βγει και η αντίστοιχη X3 ή tonelab  ;D ;D ;D για το μέσο οδηγό αποδίδει μια χαρά. Άμα λάχει βάζουμε και νίτρο στα West Coast Customs  8)

Οκ με τα συνεργεία όλα μπορούν να γίνουν, ευτυχώς όμως υπάρχουν πολλά και μπορούμε να βρούμε αυτό που μας εμπνέει σιγουριά. Εγώ προσωπικά παω στο κεντρικό της Toyota στον Κηφισό, έχω πάω και σε κανα 2 άλλα που όντως είπα δεν ξαναπατάω (ο ένας μου είπε ότι θέλω αλλαγή μοτέρ  :o και τελικά εννοούσε ενα από τα πηνία για τις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές  ;D). Αυτό που λέω εγώ όμως είναι ότι τα υβριδικά παραμένουν τυπικές μηχανές, με την προσθήκη ηλεκτροκινητήρα. Ε, είναι στάνταρ τα πράματα στους ηλεκτροκινητήρες και μάλιστα ξέρω ότι η Toyota έχει σαν φιλοσοφία ότι δεν δουλεύει και για κάποιο λόγο δεν βρίσκουμε αμέσως το λόγο το αλλάζουμε όλο επιτόπου χωρίς επιβαρυνση του πελάτη.

Ότι πιθανότητες έχεις λοιπόν στα συμβατικά πιστεύω θα έχεις και στα υβριδικά, γιατί μιλάμε για στάνταρ μεθόδους και εργαλεία.

Εδώ πάντως ξέρω άτομο που δουλεύει σε συνεργείο φανοποιός και μια μέρα άλλαζε προφυλακτήρα σε Ibiza και δεν εφάρμοζε καλά. Το παίδεψε από εδώ, το παίδεψε από εκεί, τίποτα. Τελικά του άνοιξε καινούριες τρύπες για τις βίδες και το στούμπωσε με κλωτσιές. Μόλις τελείωσε και θαύμασε το έργο του τι κατάλαβε; Ότι είχε βάλει προφυλακτήρα από το Ibiza της επόμενης γενιάς  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Άντε να πας το αμάξι σου στο συνεργείο μετά απ'αυτό. Όχι υβριδικό, ούτε hot wheels δεν πας να πάρεις  :D

 
Αυτο που αμφισβητω ειναι αποκλειστικα και μονο τα ελληνικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια τα οποια εχουν τα χαλια τους σε συμβατικα αυτοκινητα
μα για αυτο ειπαμε να παρει ΤΟΥΟΤΑ που ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ συνεργειο ΠΟΤΕ.Δεν του ειπαμε να παρει Ισπανογερμανοιταλικογαλλικη μπουρουχα... ;D ;D

 
Superfunk είπε:
μα για αυτο ειπαμε να παρει ΤΟΥΟΤΑ που ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ συνεργειο ΠΟΤΕ.Δεν του ειπαμε να παρει Ισπανογερμανοιταλικογαλλικη μπουρουχα... ;D ;D
Superfunk, αν η toyota έβγαζε tele χαλαρά θα'σουν endorser, έτσι?  ;D  ;D  ;D

 
οχι μονο η ΤΟΥΟΤΑ αλλα και η  HONDA (που σαν κι εμενα ειναι ολο...προσοντα.. :P) & η MAZDA  & η SUBARU (την NISSAN δεν την παω...)  ;D

Μια φορα στη ζωη μου δεν πηρα γιαπωνεζικο οχημα και βλαστημησα την ωρα και τη στιγμη,δεν το ξανακανω αυτο το λαθος... αν το αμαξι θελει κατι παραπανω απο λαδια στα...10-15 χρονια που το κρατας ειναι για πεταμα... ;D

 
Και κάπου εδώ σκάει ένας αλφίστι και κουνάει δεξιά-αριστερά το κεφάλι με αυτό που μόλις διάβασε (όχι εγώ, ένας κολλητός μου, καθώς εγώ είμαι της γερμανικής)

 
Boukas I fall from the clouds, τόσα είπαμε στο Japanese Appreciation Thread και τελικά είσαι Alles in Ordnung? Θα σου κτάσχω τα gundam και τα cowboy bepop  ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ναι ναι είναι το μόνο πράμα που δεν μου αρέσουν οι γιαπωνέζοι. Αλλά ομολογώ ότι με κάτι skyline, gtr, Acura NSX-T, Supra, 3000GT και φυσικά τα evo και τα wrx, παραλίγο να με φέρουν στον ίσο δρόμο, αλλά απάντησαν οι γερμανοί με κάτι σαράβαλα m/amg/s-κάτι, ακόμη και τα απλά γκολφάκια και οπελάκια σειρά gt και opc αντίστοιχα και με επανέφεραν.

Και το ωραίο είναι ότι τελικά αγόρασα vts!!!!!

Ε μετά το τελευταίο, πιστεύω να μου δώσετε άφεση που ξεστράτισα λίγο από των σωστό απω-ανατολίτικο δρόμο! :D

 
;D ;D ;D ;D ;D αφου ειναι ετσι....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Εγω που δεν θελω βαρκα, αλλα αυτοκινητο δεν προκειται ποτε να παρω Γιαπωνεζικο (εξαιρουνται ειδικες κατασκευες....πες τα Boukas γιατι εδω εχουμε βγαλει αυτοκινηταρες τις μαουνες  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D).

Α και τωρα που το θυμηθηκα...κατι Wartburg και Υugo και Lada Niva δεν εβγαζαν ποτε βλαβες....Εξαιρετικα αυτοκινητα πραγματι.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μάλιστα αν χάλαγες έβαζες εξαρτήματα και από πλυντήρια!!! Μουχαχαχα

 
fenderiarhs είπε:
Α και τωρα που το θυμηθηκα...κατι Wartburg και Υugo και Lada Niva δεν εβγαζαν ποτε βλαβες....Εξαιρετικα αυτοκινητα πραγματι.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Να με συγχωράτε, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ εξαιρετικό. ΦΥΣΙΚΑ γι' αυτό που είναι.

 
Δεν περίμενα να υπάρχουν άνθρωποι που να πιστεύουν ότι υπάρχει κάποιο καλύτερο αυτοκίνητο από το Niva...

 
Έτσι για την ιστορία, παραθέτω τα αποτελέσματα μιας έρευνας ικανοποίησης οδηγών στην Αμερική για το 2008, όπου το Prius έρχεται πρώτο για πέμπτη συνεχή χρονιά με 93%, δηλαδή το 93% των ιδιοκτητών Prius δήλωσαν ότι θα το ξαναγόραζαν οπωσδήποτε. Δεύτερο ήρθε το Chevrolet Corvette Z06 με 92% και τρίτο το Mini Cooper Clubman με 91%. Το δείγμα ήταν 425,000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και αφορούσε αυτοκίνητα έκδοσης από το 2006 εως και το 2008.

Βέβαια, η αμερικάνικη αγορά είναι αρκετά διαφορετική από την ευρωπαϊκή (πόσο μάλλον την ελληνική) αλλά είναι μια ισχυρή ένδειξη μιας και η χώρα που φημίζεται και έχει μεγάλη παράδοση στα μεγάλα αυτοκίνητα με τους τεράστιους κυβισμούς, γεγονός για το οποιο ήταν και είναι περηφανοι, πλέον δείχνουν να έχουν κάνει μόνιμη στροφή μιας και δίπλα στην Corvette (ωρεμανουλαμ) φιγουράρει το Prius το οποίο είναι τοπ στις προτιμήσεις από το 2003.

http://editorial.autos.msn.com/article.aspx?cp-documentid=776251

 
Αυτο δεν νομιζω να οφειλεται τοσο στην αλλαγη νοοτροπιας των Αμερικανων οσον αφορα στις αυτοκινητιστικες τους συνηθειες οσο  στην οικονομικη κριση. Ας περιμενουμε 2-3 χρονια και αν ξαναβρουμε το Prius σε οποιαδηποτε αμερικανικη στατιστικη (πλην Καλιφορνιας) θα εχει ερθει η δευτερα παρουσια.

 
fenderiarhs είπε:
Αυτο δεν νομιζω να οφειλεται τοσο στην αλλαγη νοοτροπιας των Αμερικανων οσον αφορα στις αυτοκινητιστικες τους συνηθειες οσο  στην οικονομικη κριση.
Μα, η οικονομική κρίση δεν υπήρχε πριν πέντε χρόνια.

 
Προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο για ν' αγοράσει κανείς Prius. Απ' αυτά που διαβάζω, δεν αξίζει δώσεις λεφτά για ένα μέτριο αυτοκίνητο που δεν σου δίνει κανένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα στην κατανάλωση. Δεν ξέρω αν όντως κερδίζεις κάτι με την μη ύπαρξη περιορισμού για τον δακτύλιο.

Θα προτιμούσα ένα diesel, παρά την θεωρητική απαγόρευση της κυκλοφορίας τους στην Αθήνα. Δεν παίζει να σε ελέγξει κανείς.

 
Η χώρος των υβριδικών αυτοκινήτων θα ηταν αφάνταστα πιο εξελιγμένος αν ΔΕΝ υπήρχαν οι μεγάλες πετρελαιοβιομηχανίες.

Οι τελευταίες, καθώς και όσοι δραστηροποιούνται στα καύσιμα, θα είχαν τεράστια περικοπή στα κέρδη τους αν οι λέξεις αυτοκίνητο και βενζίνη δεν ήταν τόσο στενά συνδεδεμένες.

Λογικά αν το σκεφτούμε, δεν είναι ΤΟΣΟ δύσκολο πια να κατασκευάσεις ένα όχημα που θα βασίζεται σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Δεν είναι μονόδρομος η βενζίνη, ηλιακά οχήματα έχουν εμφανιστεί ήδη από το 1985. Προσπάθειες γίνονατι, αλλά δεν προωθούνται όσο θα έπρεπε, για ευνόητους λόγους..

Κάποια στιγμή μοιραία θα υπάρξει μετάβαση σε τέτοιου είδους οχήματα, αλλά, προς το παρόν, η εξέλιξη πάνω στο θέμα είναι επιτηδευμένα αργή.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top