hybrid cars?

Nikolas

Bafta Winner
Μηνύματα
4,420
Πόντοι
198
Παιδιά...

Σκέφτομαι ότι σύντομα θα έρθει η ώρα για αυτοκίνητο καινούριο. Και αφού έζησα τόσα χρόνια στην Αγγλία, κόλλησα τον ιο με την ιδέα του υβριδικού αυτοκινήτου.

Ψάχνω να βρω πληροφορίες για το ΤΙ προσφέρει το κράτος προς την αγορα ενός τέτοιου αυτοκινήτου, και δε βρίσκω κάτι στο Ιντερνετ. Προφανώς θα πάω σε αντυπροσωπίες να ρωτήσω, αλλά μήπως έχουμε πληροφορίες κι εδώ;

Ξέρω, πχ, ότι τα υβριδικά ΔΕΝ έχουν δακτύλιο. Επίσης ότι με την ηλεκτρική μπαταρία, γενικά, πάνε αργά. κλπ...

 
Όντως, δεν υπόκεινται στα μέτρα του δακτυλίου και επιπλέον, απαλλάσσονται απο χρέη ταξινόμησης...

Αυτό που όμως δεν ισχύει στην Ελλάδα, απ'οσο γνωρίζω δηλαδή, ειναι η επιδότηση για αγορά υβριδικου...

 
Nikolas είπε:
Ξέρω, πχ, ότι τα υβριδικά ΔΕΝ έχουν δακτύλιο. Επίσης ότι με την ηλεκτρική μπαταρία, γενικά, πάνε αργά. κλπ...
???  ???

Μήπως εννοείς ΟΤΑΝ χρησιμοποιουν μονο την ηλεκτρικη μπαταρια παν αργά? (νομιζω ισχυει το αναποδο, χαμηλη ταχυτητα->χρηση ηλεκτροκινητηρα)

Χρησιμοποιούν την ηλεκτρική μπαταρία σε συνδυασμο με τον βενζινοκινητήρα. Ο ηλεκτρικος κινητηρας έχει ισχύ 20 ιππων και μπαινει σε λειτουργια σε διαφορες περιπτώσεις, όπως απότομες επιταγχύνσεις (οπου αυξανεται η καταναλωση) ή σε πολυ χαμηλη ταχυτητα. Κάνουν διάφορα κολπάκια οπως να σβήνει ο κινητήρας όταν σταματάς κλπ. τελικά καταφέρνουν να καίνε περιπου 6 lt / 100 km (μιλαω γι το Χοντα) , να είναι άνετα και να πηγαινουν αξιοπρεπώς.

δεν εχουν τελη κυκλοφορίας για κάποια χρόνια, τώρα θα πω στη τύχη σχεδον 6, γιατι δε θυμαμαι καθολου.

αν θες μια βολτα εχουν παρει οι δικοι μου...

 
Οσον αφορά τις παροχές έχεις όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω.. Κοινώς γλυτώνεις πολλά τέλη και μπάινεις ελεύθερα στον δακτύλιο για να ψάχνεις παρκάρισμα με τις ώρες...

Από άποψη οικονομίας μην περιμένεις καμιά παλαβή διαφορά, άμα το γκαζώσεις (που όοοοοολοι το κάνουμε λίγο-πολύ) μπαίνει ο βενζινοκινητήρας και ρουφάει κανονικότατα. Ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης με σύγχρονο κινητηρα θα πάει το ίδιο σχεδόν οικονομικά, και θα σου κοστίσει και τα μισά λεφτά για να το αγοράσεις. Κατ'εμε τα υβριδικά έχουν ακόμα δρόμο μπροστά τους... ;)

 
Με λογαριασμούς ο ξαδερφός μου βρήκε ότι σε σύγκριση με ένα 1.8 ή 2.0 ίδιας κατηγορίας πρέπει να κάνει πάνω από 20000χλμ το χρόνο για να κάνει απόσβεση με ερωτιματικό όσον αφορά την αξία μεταπώλησης και το ενδεχόμενο οι μπαταρίες να χάσουν την απόδοσή τους με τον χρόνο....Περιοδικά του χώρου μέτρησαν οικονομία γύρω στα 1,5λίτρα στα 100χλμ και αυτό για μέσα στην πόλη που χρησιμποιούν κυρίως τον ηλεκτροκινητήρα και όχι τον βενζινοκινητήρα. Στη εθνική καίνε το ίδιο περίπου. Στα συν βέβαια είναι η αθόρυβη λειτουργία τους αυτοκινήτου σε σχέση με ένα συμβατικό, τα ανύπαρκτα τέλη κυκλοφορίας, η ελευθερη κίνηση στον δακτύλιο(αν και κανείς δεν εγγυάται εαν αυριο βάλουν διόδια στο κέντρο θα είναι δωρεάν για τα υβριδικά...).Το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει ακόμα. Εξάλλου βρισκόμαστε στην πρώτη ουσιαστικά γενειά των υβριδικών και καλό είναι να αφήσουμε την κατάσταση να ωριμάσει με τα δεύτερης γενειάς υβριδικά.... :o

 
Υβριδικα για τους επαγγελματίες μονο τώρα.Να κανουν τπτ ωστε να βαλουν κ μεγαλύτερη μπαταρια κ οσοι δουλεύουν στο κεντρο να τους επιβαλλουν στη χρήση του.Οι υπολοιποι τα μεσα συγκοινωνιών που και αυτα καλό ειναι να λειτουργούν όλα με ρευμα ή μπαταριες.Μπας κ παρετε λίγο αερα στην αθηνα γιατι θα σηκωθει να φύγει και το τσιμέντο απ την βρώμα.Νωρις για επενδύσεις που δεν εχουν καμμια σιγουρια στην αξιοπιστία,οικονομια,μεταπώληση όπως προειπώθηκε.

Θες κέντρο?Daihashu cuore 1.0 και τέλος.Ουτε υβριδικό δεν το φτάνει στην πολη.Για εξω κρατα οτι εχεις ή παρε οτι αλλο θες.Σε συνολο θα βγεις στα ιδια λεφτά.Αν δεν εχεις αναγκη για την πολη και το κουβάλημα πάρε κανα μηχανάκι ή τα μέσα που λεμε.

 
Thanks guys! ^_^

Αυτό που κυρίως με ανησυχεί έιναι η αξία μεταπώλησεις. Ένα υβριδικό 5-6 χρονών θα είνια αρχαίο, με μπαταρία (μισο-)διαλυμένη, αν και υπάρχουν εγγυήσεις 8-10 χρονών και 80,000 μιλιών (περι τα 150,000 km), απο την Honda, και παραπάνω απο την Toyota... :-/ Αν παίζει απόσυρση, τότε το ξαναβλέπω.

Δεν το θέλω μόνο για την πόλη, αλλά και για έξω (για αυτό τίνω προς το Honda, πάρα στο Prius). Για την πόλη, και μη γελάσσετε, έχω το ποδήλατο. Μετά εκείνο το thread, πήγα και αγόρασα ενά καλό ποδήλατο, του έβαλα ότι έπρεπε και τώρα, σχεδόν αποκλειστηκά το χρησιμοποιώ (το έκανα και στα Γιάννενα, δει προπονημένος). Κάνω και 25 χμ την ημέρα...

Θα ψάξω περεταίρω και θα ενημερώσω κι όλας.

NicholasAth72: Thanks. Ντάξει, όχι και βόλτα, αλλα ένα τηλ. καλό θα ήταν... ;)

 
Μη παρεις το ΗONDA (ειναι μουφα υβριδικο μια και ο ηλεκτροκινητηρας του ειναι μονο 20-25 αλογα),παρε το TOYOTA Prius το οποιο εχει σοβαρο ηλεκτροκινητηρα (68 αλογα) και πολυ απλα θα σου πω οτι ειναι το καλυτερο γενικα αυτοκινητο που εχω οδηγησει ποτε μου (και εχω οδηγησει πολλα..) .Το ειχα για 3 μηνες το καλοκαιρι και πραγματικα το ευχαριστηθηκα.

Το ποιο εντυπωσιακο του οδηγητικα χαρακτηριστικο ειναι οι...ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ,μια & ως γνωστον οι ηλεκτροκινητηρες εχουν δραματικα μεγαλυτερες ροπες απο τους βενζινοκινητηρες.

Ειναι επισης ΕΝΤΕΛΩΣ (και οταν λεμε εντελως ενοουμε εντελως) αθορυβο και βεβαια ΑΥΤΟΜΑΤΟ (κατι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειδικα για οδηγηση στην Αθηνα),το εδωσα πισω στον ιδιοκτητη του με πολυ βαρια καρδια. 

 
Αξία μεταπώλησης;! Εδώ έχουν χάσει τα κανονικά αυτοκίνητα την αξία τους παντελώς τι συζητάμε; Η αγορά των μεταχειρισμένων είναι για κλάμματα.

Αν σε απασχολούν τόσο πολύ αυτά όμως, κάνε leasing. υπάρχουν αρκετοί τρόποι να πάρεις κάρο με το σκεπτικό να το στείλεις εντός 5ετίας χωρίς ιστορίες και χάσιμο χρημάτων.

Επίσης, το Prius που πολύ σωστά επισήμανε ο Νίκος είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ όχημα αυτή τη στιγμή. Τρομερή οικονομία στην κατανάλωση χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και μειωμένο κόστος συντήρησης.

 
Χρησιμοποιείτε ακόμα αυτοκίνητα εκεί κάτω?!? Εδώ εγώ εδώ πάνω και το'χω παρατήσει με τον πανικό που επικρατεί!  ;D

 
στα υβριδικα σοβαρο κερδος προκυπτει μονο σε οδηγηση στην πολη, ομως χρειαζεται υπομονη και προσοχη για να καταφερεις να χρησιμοποιεις μονο τον ηλεκτροκινητηρα. ειχα διαβασει οτι κυκλοφορουν γυρω στα 15 civic και 10 prius ταξι και οι οδηγοι ελεγαν οτι κερδιζουν 40 ευρω τη μερα!!! αφου ομως τα καταφερνεις με το ποδηλατο και χρειαζεσαι ενα all around αυτοκινητο για εντος-εκτος χρηση τα υβριδικα δεν κανουν για σενα.

 
Sexcuse me? Γιατί μόνο στην πόλη? Σχεδιασμένα για οικονομικό κύκλο πόλης και αυτοκινητόδρομου είναι. Γνωστός έκανε με Prius Σπάρτη-Ξεσσαλονίκη με 20 Ευρώ βενζίνη  ;)

 
στον αυτοκινητοδρομο οπου λειτουργουν και οι 2 κινητηρες η καταναλωση ειναι στα επιπεδα ενος συγχρονου μινι 1000 κυβικων, ισως και παραπανω, τα οποια ομως κοστιζουν 9000 και οχι 27000. αυτο εννοω οτι συμφερει μονο εαν οδηγεις πολυ μεσα στην πολη. οπως σωστα ειπωθηκε και παραπανω εαν η δουλεια σου δεν σου επιβαλλει να οδηγεις πολλες ωρες στο κλεινον αστυ δεν κανεις αποσβεση, οσο για την αξια μεταπωλησης ασ το καλυτερα...

 
Τη γνώμη μου για την μεταπώληση την είπα ήδη.

Φαντάζεσαι 1000cc μηχανή από μικρό αυτοκίνητο σε Prius φορτωμένο με τα γυναικόπαιδα; 0-100 σε 3 ώρες και η κατανάλωση στα ύψη. Μια μικρή μηχανή σχεδιασμένη για ελαφρύ αυτοκίνητο με μικρές ρόδες θα έχει σαφώς μεγαλύτερη κατανάλωση και ραγδαία πτώση απόδοσης άμα μπει σε βαρύτερο αμάξι με μεγάλες ρόδες.

Και πάλι όμως δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπεις όμως σα μειονέκτημα, μιας και το αμάξωμα του Prius είναι κατηγορίας 1600-2000 cc, το να σου δίνει κατανάλωση ενός μίνι 1000cc στην Εθνική είναι σαφώς πλεονέκτημα.

Απλά στην πόλη ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ.

Εδώ που τα λέμε άμα δεν είχα Corolla θα είχα ενα Prius 2 και θα το πήγαινα στο West Coast Customs για serious pimpin, καθίσματα με tolex, white pipping sto ταμπλώ, Floyd Rose για χερούλι χειρόφρενου, μια 4x12 Marshall στο πορτ-μπαγκάζ, αλλαγή λαμπών με 12AX7, EL34 και 6L6...  8)

 
πολυ λαθος συγκριση μια και μιλαμε για αυτοκινητα 1500 κε (το Prius) & 1300 κε (το ΗONDA) δηλ. ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΙΜΗΣ

απο μια μελετη που ειχα κανει... παλαια... στον MIKTO κυκλο καταναλωσης το HONDA 1.3 HYBRID καιει 0,046 ευρω & ενα AVERAGE 1.4 καιει 0,064 ευρω (με τιμη λιτρου 1 ευρω),προσωπικα στα ταξιδια εκτος πολης που εκανα με λογικη οδηγηση (το πολυ 140 χιλ.) μου εβγαινε περιπου 6 με 6,5 λιτρα/100 χιλιομετρα (ο κατασκευαστης δινει 5 λιτρα αλλα μαλλον θα οδηγουσε 80αρης ;D) μεσα στην πολη βεβαια δεν το συζηταμε μιλαμε για τα μισα χρηματα.

 
το θεμα μας ομως δεν ειναι να συγκρινουμε τα συμβατικα με τα υβριδικα αυτοκινητα αλλα να προτεινουμε στο Νικολα αυτο που θα ικανοποιησει καλυτερα τις αναγκες του ως καταναλωτη. προς το παρον TSi δηλαδη...  ;)

 
Ας δούμε πάλι τι μας είπε:

Nikolas είπε:
Αυτό που κυρίως με ανησυχεί έιναι η αξία μεταπώλησης. Ένα υβριδικό 5-6 χρονών θα είναι αρχαίο, με μπαταρία (μισο-)διαλυμένη, αν και υπάρχουν εγγυήσεις 8-10 χρονών και 80,000 μιλιών (περι τα 150,000 km), απο την Honda, και παραπάνω απο την Toyota... :-/ Αν παίζει απόσυρση, τότε το ξαναβλέπω.

Δεν το θέλω μόνο για την πόλη, αλλά και για έξω (για αυτό τίνω προς το Honda, πάρα στο Prius). Για την πόλη, και μη γελάσσετε, έχω το ποδήλατο. Μετά εκείνο το thread, πήγα και αγόρασα ενά καλό ποδήλατο, του έβαλα ότι έπρεπε και τώρα, σχεδόν αποκλειστηκά το χρησιμοποιώ (το έκανα και στα Γιάννενα, δει προπονημένος). Κάνω και 25 χμ την ημέρα...

Θα ψάξω περεταίρω και θα ενημερώσω κι όλας.

NicholasAth72: Thanks. Ντάξει, όχι και βόλτα, αλλα ένα τηλ. καλό θα ήταν... ;)
Καταρχάς θέμα "αρχαίο" δεν υπάρχει, ένα ιαπωνικό αμάξι διαρκεί και διαρκεί και διαρκεί και διαρκεί...πες ότι τα φτύνει η μπαταρία, χαρά στο πράμα βάζεις άλλη. Αποκλείεται όμως μιας και μια τέτοια μπαταρία έχει σχεδιαστεί για τη χρήση και αφού δίνει την ΜΕΓΑΛΗ εγγύηση ο σχιστομάτης ποιοί είμαστε εμείς να πούμε κάτι;

Από κει και πέρα για μεταπώληση, ας κοιτάξει τι ισχύει σήμερα στην αγορά γενικά και ειδικά. Τα πράματα είναι δραματικά για όλα τα αυτοκίνητα. Ας κοιτάξει και τα προγράμματα χρηματοδότησης, τα buy-back, leasing, σουπ-μουπες-κάνε-λούπες που προσφέρουν όλοι.

Αφού θέλει να μπορεί να κάνει και ταξίδια (φαντάζομαι με ασφάλεια και χωρίς να καταριέται κάθε φορά που δεν χωράνε οι βαλίτσες στο πορτ-μπαγκάζ) το μέγεθος ενός Prius είναι μια χαρά.

Οπότε Νικόλα αγόρασέ ενα Prius αμέσως αγορίνα μου και στείλε μου μετά πμ να το πάμε στο West Coast Customs  ;)

2041.jpg


Άντε μπίχλα θα σε πάμε και σένα βόλτα  :) ;D

 
Πολυ της μοδας τελευταια αλλα αν κρινεις με εντελως τεχνοκρατικα κριτηρια τα πραγματα δεν ειναικαι τοσο ροδινα.

    Γλιτωνεις τελη κυκλοφοριας και κερδιζεις εισοδο στο δακτυλιο. Το κερδος σου οσον αφορα στην καταναλωση ειναι αμφιλεγομενο. Επιπλεον πιθανως να εχεις και καποια επιπλεον εξοδα συντηρησης των προσθετων μηχανολογικων μερων (μπαταριες κλπ). Και δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για την τεχνογνωσια των αθλιων Ελληνικων εξουσιοδοτημενων συνεργειων για αυτα τα αυτοκινητα.

  Δυστυχως παροτι ειναι εξαιρετικη ιδεα, ακομη απεχει απο το να εχει τελειοποιηθει και φυσικα λειτουργικα και χρηστικα απεχει πολυ απο εναν καλο βενζινοκινητηρα (η συγχρονο πετρελαιοκινητηρα). Εν κατακλειδει: αυστηρα και μονο για χρηση εντος πολεως και παλι με μεγαλη επιφυλαξη.

 
Βρε συ fenderiarh you kouf me  ;D

Παιδιά το Prius για παράδειγμα βρίσκεται 10 χρόνια στην αγορά σταθερά. Οι πωλήσεις αυξάνονται με ολοένα και μεγαλύτερους ρυθμούς. Η πραγματική κατανάλωση για κύκλους πόλης και αυτοκινητόδρομου είναι στη διάθεση όλων ακόμα και από ανεξάρτητες πηγές με δικά τους τεστ. Όπως επίσης και τα κόστη συντήρησης.

Κάντε ενα google να δείτε τι γίνεται στο Αμέρικα, στη διπλανή μας Ιταλία.

Δεν υπάρχει περίπτωση το εξουσιοδοτημένο/επίσημο συνεργείο να μην μπορεί να συντηρήσει/επισκευάσει έστω και ένα προϊόν της εταιρίας, είτε είναι υβριδικό είτε όχι. Τα διαγνωστικά είναι αυτόματα, οι αλλαγές εξαρτημάτων και το χρονοδιάγραμμα είναι στάνταρ. Δε μιλάμε για Citroen δεκαετίας 70.

Το concept έχει περάσει στην ενηλικίωση. Εμείς έχουμε μείνει πίσω (όπως πάντα).

 
Γνώμη μου είναι ,πως τα υβριδικά αυτοκίνητα, πάσχουν πρωτιστως απο ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ marketing... Αυτό που πραγματικά ειναι προβληματικό, είναι ότι δεν έχουν εναν σαφή αγοραστικό προσανατολισμό και γι'αυτό υπολείπονται της αγοράς... Όλα τα άλλα προβλήματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα... Η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία, απλά τα χρησιμοποιεί για να διορθώσει, να βελτιώσει το "οικολογικό" της προφίλ, χωρίς όμως να "επενδύει" ουσιαστικά σε αυτά...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top