Guitar Rig - Το ΤΕΛΟΣ των ενισχυτων στο recording;

Παιδιά έχω 2 προβλήματα με το Guitar Rig:1) Η κιθάρα βγάζει ΑΡΚΕΤΟ θόρυβο κυρίως στα drive σε εκνευριστικό βαθμό... Μια λύση είναι βέβαια να απομακρυνθώ από τα monitors' date=' αλλά αυτό είναι δύσκολο γιατί συνήθως ηχογραφώ χωρίς τη βοήθεια κάποιου, οπότε θα είναι δύσκολο να χειριστώ το PC εξ αποστάσεως...

2 και βασικότερο)Μαζί με τον επεξεργασμένο ήχο, ακούω από τα monitors και τον φυσικό ήχο της κιθάρας. Σε αυτό φταίει μάλλον κατά 99% η συνδεσμολογία μου:

Κιθάρα-->Μίκτης---->Κάρτα ήχου---->tape in μίκτη-->monitors

Τι κάνω λάθος? :roll:[/quote']

καταρχην κανεις καποιο λαθος στον μικτη σου. θα πατησεις καποιο κουμπακι το οποιο να στελνει στα μονιτορ σου μονο την εξοδο της καρτας σου, και οχι το σημα αποο την καθαρη κιθαρα. δε ξερω πως τα εχει συνδεσει. εγω χρησιμοποιω την alt 3-4 bus (εχω την mackie 1602) για να στειλω σημα στην καρτα και απενεργοποιω απο τo comtrol room submix ολα τα σηματα και αφηνω να παει μονο το main mix και οχι το σημα απο τη alt 3-4 . Σιγουρα και στην δικε σου κονσολιτσα αναλογα με την συνδεσολογια σου θα υπαρχει μια πατενα ωστε να στειλεις στην καρτα ηχου σου το σημα απο την καρτα ηχου σου μονο (ή ολα τα σηματα εκτος απο το dry σημα της κιθαρας σου).

Νομιζω οτι κανεις καποιο λαθακι και στο Guitar rig και γιαυτο εχεις θορυβο. Το εχω δει σε φιλους μου που το δοκιμασαν προσφατα οτι δε ρυθμισαν σωστα τα volume και gain ολών των rack του G.R2 και ακουγαν ενοχλητικο θαρυβο οπως εσυ.

ειναι πολυ σημαντικο οταν ανοιξεις ενα preset αρχικα αρχικα να ρυθμισεις ΣΩΣΤΑ:

το volume τις κιθαρας σου ,

το gain (trim) του καναλιου στην κονσολα σου ,

το fader του καναλιου στην κονσολα σου (αυτο που στελνει στην εισοδο της καρτας σου) ,

το volume(gain) στο πανω πανω rack του guitar rig(αυτη η ρυθμιση ειναι τα μισα λεφτα για να μην εχεις θορυβο, ισως και ολα τα λεφτα. εχει και ενα κουμπι learn το οποιο δουλευει τελεια αλλα μην ξεχνας αφου το πατησεις να παιζεις γιατι τα φιλαρακια μου το πατουσαν και περιμεναν :) . οπως καταλαβαινεις στην παρεα μου θεωρουμε και πολυ ηχοληπτης :) :).)

και σωστη ρυθμιση των gain και volume ολων των επομενων βαθμιδων(απο εδω και περα επηρεαζεις πιο δραστικα τον ηχο σου παρα τον θαρυβο σου)

βασικα τα παραπανω δε τα ειπα επειδη δε τα ξερεις :lol: αλλα επειδη εδωσες καλη ευκαιρια να πω δυο λογια γιατι οπως ειπα παραπανω πολλοι το gr2 το καταδικασαν επειδη το βαλαν και πατησαν δυο tria preset αι ακουγαν πολυ θορυβο , ενω δεν ειχαν μπει στο κοπο (λογω αγνοιας) να κανουν μερικες βασικες ρυθμισεις.
 
Σε ευχαριστώ boody για τη μακροσκελή απάντησή σου!

O μίκτης που έχω είναι ο Behringer UB1622FX-PRO. Αν δεις στο site δεξιά έχει κάποια links με πιο κοντινές φωτογραφίες.

Εγώ κάνω τα εξής:

> Συνδέω την κιθάρα ας πούμε στο κανάλι 1.

> Ρυθμίζω το fader και το gain ώστε να ακούγεται σωστά.

> Συνδέω με XLR τα Main Outputs στα monitors (βλεπε rear view)

> Συνδέω το Main out (βλέπε top view) στην κάρτα ήχου στέλνοντας έτσι το σήμα dry (χωρίς τα εφέ της κονσόλας)

> Συνδέω στο tape input της κονσόλας το output της κάρτας ήχου και πατάω το κουμπάκι Tape to main για να ακούω αυτά που παίζει το PC μου.

Νομίζω ότι δε ξέχασα να γράψω κάτι...

:roll:

 
το volume(gain) στο πανω πανω rack του guitar rig(αυτη η ρυθμιση ειναι τα μισα λεφτα για να μην εχεις θορυβο, ισως και ολα τα λεφτα. εχει και ενα κουμπι learn το οποιο δουλευει τελεια αλλα μην ξεχνας αφου το πατησεις να παιζεις γιατι τα φιλαρακια μου το πατουσαν και περιμεναν . οπως καταλαβαινεις στην παρεα μου θεωρουμε και πολυ ηχοληπτης .)
και σωστη ρυθμιση των gain και volume ολων των επομενων βαθμιδων(απο εδω και περα επηρεαζεις πιο δραστικα τον ηχο σου παρα τον θαρυβο σου)

βασικα τα παραπανω δε τα ειπα επειδη δε τα ξερεις αλλα επειδη εδωσες καλη ευκαιρια να πω δυο λογια γιατι οπως ειπα παραπανω πολλοι το gr2 το καταδικασαν επειδη το βαλαν και πατησαν δυο tria preset αι ακουγαν πολυ θορυβο , ενω δεν ειχαν μπει στο κοπο (λογω αγνοιας) να κανουν μερικες βασικες ρυθμισεις.
+100000000!!

και βεβαια οι παραπανω ρυθμισεις gain & volume δεν εχουν να κανουν με μονο με το θορυβο αλλα και με την ποιοτητα και ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των ηχων (αν τις ρυθμισεις σωστα βγαζεις θεϊκο αποτελεσμα,λαθος και την..πατησες!)

για να συμπληρωσω την πολυ σωστη αναλυση σου,γενικα πρεπει να φερομαστε στο Gr ακριβως οπως και σε εναν πραγματικο ενισχυτη,δηλ. να εξασφαλιζουμε ενα hot δυνατο & καθαρο input σημα & να προσπαθουμε να εχουμε το δυνατοτερο δυνατον σημα εξοδου χωρις ομως να παραμορφωνει...αντιαισθητικα ,επισης διπλα στις καμπινες εχει κατι πολυ χρησιμα κουμπακια :lol: δεν δαγκωνουν αν προσπαθησεις να "παιξεις" μαζι τους :lol: κανουν ΘΑΥΜΑΤΑ !

 
λοιπον νομιζω πως πρεπει ετσι οπως τα εχεις , απλώς να συνδεσεις τα μονιτορ σου στο sub (τα δυο fader διπλα στο master) και οχι στο μαστερ οπως τα εχεις. αφου το κανεις θα πατησεις ενα κουμπακι που στελνει το tape (δηλαδη την καρτα σου) στο sub (control room submix που ελεγα παραπανω) αλλα θα εχεις πατησει μονο αυτο , να μη στελνει δηλαδη τιποτα αλλο . ετσι θα ακους αυτο που θελεις και οταν θα θες να ακους οτι ακουγες μεχρι τωρα απο τα μαστερ θα πατας το κουμπακι που στελνει to main mix sto sub (mix).

 
ρε συ τωρα που ειδα το λινκ της κονσολας σου βλεποω οτι μπορεις να το κανεις

με ενα σωρο τροπους.

χωρις να περιαξεις τιποτα ετσι ακριβως οπως τα εχεις μπρεις να απεμπλεξεις το κουμπι που λεει main στο fader της κιθαρας οποτε δε θα ακους το καθαρο σημα.

νομιζω οτι το ποιο σωστο που εχεις να κανεις ειναι να εχεις την καρτα σου σε ενα καναλι της κονσολας σου κανονικα και οχι στο tape in . επισης να ηχογραφεις απο την sub και να ακους μονιτορ απο την μαστερ ή kai το αναποδο. η κονσολα σου σου προσφερει ολες τις ευκολιες για να κανεις τα παντα με χιλιους τροπους.

ετσι οταν θα ελεις να γραψεις πχ το καναλι 1 το 3 και το 5 θα <<ΑΝΟΙΓΕΙΣ>> το SUB στο αντιστοιχο καναλι και ολα μια χαρα και θα το στελνει στην καρτα για εγγραφη.

 
Ψιλομπαρδεύτηκα αλλά θα ξαναδιαβάσω το post σου μόλις πάω σπίτι που θα έχω την κονσόλα μπροστά μου :lol:

Πάντως σαν να έχεις δίκιο για αυτό με το tape in γιατί μου τη σπάει που δε μπορώ να ρυθμίσω την ένταση της εξόδου της κάρτας ήχου από την κονσόλα...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! :D :D :D

 
Ρε SF... άσε τον κόσμο ήσυχο...άσε να ζήσουν και τα έρμα τα studio... άσε τον κόσμο να κουβαλάει συμπράγκαλα, να στήνει με τις ώρες να λιώνει τα αυτιά του και την έμπνευση σε sound check και θέσεις mic (και ποιων αλήθεια mic? αυτών που κάθε project studio που απευθύνεται έχει καταφέρει να εξοικονομήσει για να τα κάνουν όλα?) ψάχνοντας για τον ήχο που εσύ θα βγάλεις σε μερικά λεπτά πίνοντας τον καφέ σου...έλεος...

ΥΓ. Λευκέ θόρυβε δεν την "λέω" σε σένα προσωπικά (σε συμπαθώ άλλωστε) αλλά βαρέθηκα να βάζω στην θέση τους με Α/Β τυφλά τεστ διάφορους "ορθόδοξους" για να αποδείξω ότι δεν είμαι "αιρετικός" ακούγοντας μετά κάτι ξεψυχισμένα χμ.. ναι ...ξέρεις..δεν... αλλά πως γίνεται?...Γεμίζω γύρω μου από το 93 και μετά που με τον γέρο mac ξεκίνησα το digital rec, βασιλικότερους του βασιλέως υπέρμαχους του δυαδικού αφού κατάλαβαν τον πραγματικό ρόλο του....

(τότε να δεις αμφισβήτηση από τους αν..αλογάκηδες, λες και γω δεν ήμουν τόσα χρόνια αγκαλιά με otari & studer και είχα βάλει σκοπό της ζωής μου να κλείσω τα εργοστάσια παραγωγής βινυλίου και όχι να κάνω καλύτερη εργονομικά την ζωή μου βλέποντας στο μέλλον...)

ΥΓ2 Και γω στο κρεβάτι μου όταν μου ρθει να γράψω κάτι, σε χαρτί θα το κάνω, δεν κουβαλάω laptop...μ' αρέσει η μυρωδιά του χαρτιού...αλλά στο γραφείο μου θα μαι πολύ λακαμάς να μην χρησιμοποιήσω τον ορθογράφο του word για να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη...Ντάξει η γραμματέας -όταν ειδικά κάθεται στα γόνατά σου- είναι καλύτερη λύση αλλά άντε πείσε την Σοφία γι αυτό... :wink:

ΥΓ3 Το νόμισμα έχει ...3 όψεις και είναι δύσκολο να σου κάτσει όρθιο...όπως και ακόμα πιο δύσκολο αν για κάποιο λόγο σου κάθησε κορώνα να ξέρεις τι γίνεται κι από κάτω στα γράμματα...Ρε SF κράτα το όρθιο (το ...νόμισμα

:wink: ) σε παραδέχομαι...

 
να'σαι καλα,εκπληκτικο το ποστ σου!

εγω να δεις τι ξεροκεφαλος που ημουνα σε σημειο να χρεωσω τον εαυτο μου (& μετα τη δισκογραφικη μου) με 4 εκατομμυρια για να γραψω σε μπομπινες σε "κορυφαιο" αναλογικο στουντιο (και οντως ηταν κορυφαιο) το πρωτο μας δισκο!Εγινε σε 200 ωρες και κοστησε μια περιουσια!

ο καινουργιος μας εγινε σε 30 ωρεςκοστισε 350 ευρω!! και ακουγεται ΠΟΛΥ καλυτερα!

γηρασκω αει διδασκομενος και ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ καθε τι νεο που μου διευκολυνει τη ζωη (και τη ΔΟΥΛΕΙΑ μου) :wink:

 
... :wink:

 
Προτείνω στον Yameth να σκεφτεί σοβαρά την αναβάθμιση του npap σε modulator (ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ!)

;)

 
Την αποψη σου εννοειται οτι μπορεις να την εχεις.Δεν σημαινει ομως απαραιτητα οτι ειναι και σωστη :wink: (οπως αλλωστε δεν σημαινει οτι και η δικη μου ειναι σωστη :wink: )

Το μονο που μετραει ειναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.Αν ειναι καλο ακομα και σκουποξυλο με τηλεβοα να εχεις χρησιμοποιησει παω πασσο! :lol:

Παντως επιμενω οτι στις δικες μου παραγωγες' date='με τα δικα μου αυτια (και τα αυτια ολων των συνεργατων μου) το guitar rig παιζει στα ισια οποιονδηποτε ενισχυτη εχω (και εχω αρκετους) και πολλες φορες τους ξεπερνα ειδικα στα θεματα ευκολιων και αλλαγων ηχου....

Χρησιμοποιω βεβαια ακομα και τους κανονικους μου ενισχυτες (ειδικα οταν θελω να χρησιμοποιησω πολλα αναλογικα εφε)

Παντως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεσε να καταλαβει σε καποιες ηχογραφησεις που εκανα προσφατα τι ηταν με ενισχυτες και τι με guitar rig ,αυτο λεει πολλα (& να φανταστεις οτι αυτοι που "εκληθησαν" στο τεστ ειχαν τεραστια πειρα & ηταν σχεδον ολοι τρελλοι ενισχυτοψυχακιδες :lol: )

Μη κολλας λοιπον στους διαφορους αφορισμους που καποιοι αναμασαν συνεχως (μεταξυ των οποιων και εγω μεχρι πριν απο λιγο καιρο) περι ψυχροτητος & ντιτζιταλιλας των simulators (αλλωστε νομιζω οτι απο οτι ειχες πει, προσφατα ανακαλυψες τον ηχο της λαμπας μεσω καποιου φιλου στο noiz & απο οτι θυμαμαι σου ειχε δωσει και την πολυ λανθασμενη συμβουλη να χρησιμοποιεις τα εφε μονο στο down mix ελπιζω να μη συνεχιζεις να κανεις αυτο το λαθος.... :wink: )

Eγω απλως λεω οτι υστερα απο παρα πολλους λαμπατους ενισχυτες & πολλα χρονια αποκλειστικης χρησης τους βρηκα ενα simulator που απλα πραγματοποιει ΟΛΑ ΟΣΑ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ... :lol:[/quote']

όλα καλά αλλά..

ανακάλυψα το μεγαλείο της λαμπας πρόσφατα μεν αλλά έχω κρίση απτά αρκετά χρόνια πείρας που έχω για το αν κάτι ακούγεται καλά η όχι.

το μέλος που με παρακίνησε να αποκτήσω λαμπατο ενισχυτή απλά είπε την γνώμη του και δεν σου κρύβω πως αμφέβαλα αρχικά για την τεράστια διάφορα που μου έλεγε..

είχε δίκιο φυσικά!!!!

προσωπικά εχω δοκιμάσει ολα τα preset του και μάλιστα ενα διάστημα το δούλευα και ήμουν και πολυ ευχαριστημένος (μέχρι που ανακάλυψα το καλύτερο).

έχω δοκιμάσει και απλούστατους συνδυασμούς πχ mesa boogie κεφαλή και καμπίνα χωρίς εφφε και συγκρίνοντας το αποτέλεσμα με τον engl,η μέρα με τη νύχτα.

επιμένω (προσωπικη μου άποψη και δεν την επιβάλω σε κανέναν) πως όταν σε ένα κομμάτι δεν πρωταγωνιστεί η κιθάρα τότε το guitar rig είναι πολύ καλη και γρήγορη λυση

απόψεις και απόψεις…
 
Τελευταία νέα:

Μετά τις συμβουλές των κ.κ. boody και Superfunk ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απόλαυσα το Guitar Rig ΧΩΡΙΣ ΘΟΡΥΒΟ!!!! :D :D

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

Έλυσα και το πρόβλημα που είχα με την κονσόλα (άκουγα και τον dry ήχο της κιθάρας...) ;)

Τελικά το Noise Reduction του guitar rig κάνει απίστευτη δουλειά!!

Βέβαια επειδή δεν είχα χρόνο, αρκέστηκα να δοκιμάζω presets και δεν ασχολήθηκα να φτιάξω κάτι από την αρχή!

Πωρώθηκα με κάποιο που λέγεται "Pink Sound" ή κάπως έτσι (στην κατηγορία POP αν θυμάμαι καλά...) που βγάζει ακριβώς τον ήχο της ρυθμικής του Gilmour στο "Breath" !!!! Απίστευτο!

Το μόνο κακό είναι ότι επειδή συνέδεσα την κιθάρα μέσω της κονσόλας (δε ξέρω αν είναι λάθος βέβαια αυτό) στην Audiophile, ο ήχος στα καθαρά δεν είχε και πολύ όγκο. Παίζει όμως να είναι και θέμα EQ αλλά και ψαξίματος του G.R...

 
ψαξιμο θελει,εχει απιστευτα ζεστα καθαρα (αν θελεις τετοια) οπως και απιστευτα "ψυχρα" καθαρα τυπου Roland Jazz chorus (για τζαζ/φανκ καταστασεις)

hint: παντα πριν την καρτα ηχου βαζω και ενα κομπρεσσορακι (π.χ το Marshall ED1) ετσι το χρησιμοποιω ακριβως οπως και τους ενισχυτες μου (δηλ. με εναν κομπρεσσορα παντοτε ενεργο (με ελαφρυ sustain & λιγο ανεβασμενη εξοδο) μια & δεν μπορω να ζησω χωρις αυτον!) :wink:

δοκιμασε επισης να "προσθετεις" καμπινες και διαφορετικα μικροφωνα σε διαφορετικες θεσεις.

αυτο ειναι και το σημαντικοτερο πλεονεκτημα του GR μια και ΔΕΝ εχεις το συνηθισμενο phase canceling που θα ειχες αν χρησιμοποιουσες πολλους διαφορετικους ενισχυτες & πολλα διαφορετικα μικροφωνα σε διαφορετικες θεσεις.

Για τον ογκωδη καθαρο ηχο που ζητας κανε τα εξης

1.διαλεξε εναν ΚΑΘΑΡΟ ενισχυτη (τον twin η τον JC)

2.ΑΝΟΙΞΕ 3 "καμπινες"

για ΠΡΩΤΗ επελεξε την alnico 1x12 & "βαλε" της ενα δυναμικο μικροφωνο (το καλυτερο στο GR ειναι το 421) ON AXIS

για δευτερη ανοιξε μια 212 (π.χ την ceramic 212) βαλε της ενα πυκνωτικο NEUMAN off axis

για τριτη ανοιξε μια 412 (η αγαπημενη μου ειναι η ORANGE) και βαλε της ενα ΜΑΚΡΥΝΟ tube condeser.

αν δε βγαλεις ΤΕΛΕΙΟ καθαρο ηχο θα γινω κηπουρος! :lol:

 
παντως εχει μεγαλη πλακα μεχρι πριν ενα μηνα εγραφα (και κουβαλουσα) με ΟΛΑ αυτα (& με πολλα αλλα ακομα...)

6efe.jpg


και τωρα τα παντα γινονται με το πατημα ενος κουμπιου & τα αποτελλεσματα ειναι τα ιδια (& καλυτερα..) :lol:

τι σου ειναι η τεχνολογια βρε παιδι μου!!

 
Ok θα το δοκιμάσω σπίτι ;)

Αλήθεια τι χωρητικότητα καταλαμβάνει άραγε ένα preset που φτιάχνουμε μόνοι μας? Με άλλα λόγια, εχουν απαγορευτικό μέγεθος ώστε να γίνεται ανταλλαγή εύκολα μέσω internet?

Αν όχι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια υποκατηγορία στα Downloads, και ο καθένας μας αν θέλει, να συνεισφέρει προτεινόμενα δικά του presets ;)

Superfunk σε βλέπω να τα πουλάς και τα πεταλάκια σιγά σιγά...

Τη μια η Tonelab... την άλλη το G.R... Πάει, χάλασες κι εσύ...! :lol: ;)

 
Αλήθεια τι χωρητικότητα καταλαμβάνει άραγε ένα preset που φτιάχνουμε μόνοι μας? Με άλλα λόγια' date=' εχουν απαγορευτικό μέγεθος ώστε να γίνεται ανταλλαγή εύκολα μέσω internet?

[/quote'] Πολύ μικρό μέγεθος. Ένα αρχείο bnk (Bank) που έχει 10 presets έχει περίπου 100 KB.
 
ερώτηση προς whitenoise:

από τι ηχεία ακούς το Guitar Rig?

(... απλά δεν έχει ρωτήσει κανείς... και με έχει φάει η περιέργεια!)

 
Θέλω και εγώ να ρωτήσω κάτι. Γιατί λέμε ότι το GR είναι κατάλληλο για ηχογραφήσεις, αλλά όχι κατάλληλο για live? Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η διαφορά, αλλά και η διαφορά που μπορώ να καταλάβω κλίνει υπέρ της αντίθετης άποψης (ότι δηλαδή θα ήταν κατάλληλο για live περισσότερο απ' ότι για ηχογραφήσεις).

Ξεστραβώστε με, αν γίνεται.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top