Πολύ σωστά και μάλλον κάπως έτσι θα είναι. Ένα Workstation που θα μπορείς να του φορτώσεις ότι αγαπάει η ψυχή σου analog,pianos,strings,pads,leads etc................................. ;Shadowalker είπε:

Πολύ σωστά και μάλλον κάπως έτσι θα είναι. Ένα Workstation που θα μπορείς να του φορτώσεις ότι αγαπάει η ψυχή σου analog,pianos,strings,pads,leads etc................................. ;Shadowalker είπε:
Είδες που την πάτησες;kilon είπε:Επίσης λάθος.
Γιατί, τώρα δεν μπορείς;ninja είπε:Πολύ σωστά και μάλλον κάπως έτσι θα είναι. Ένα Workstation που θα μπορείς να του φορτώσεις ότι αγαπάει η ψυχή σου analog,pianos,strings,pads,leads etc................................. ;![]()
Πάρα πολυ σωστό φίλε eye αυτο που λές....Wow! είπε:Είδες που την πάτησες;
Φυσικά οι πωλήσεις αυξάνονται, διότι όπως ξέρεις δεν μπορεί να πάει κανείς να αγοράσει το Triton ή το M3 χωρίς το workstation κομάτι, σα σκέτα νέτα synths. Έτσι ξηγιέται η Korg. ΟΜΩΣ, άλλο να παίρνεις το workstation επειδή δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, και ΑΛΛΟ το να το χρησιμοποιείς σαν workstation, δηλαδή να κάνεις sequencing και mixing πάνω του. ΑΥΤΟ δεν το κάνει σχεδόν κανένας (για την ακρίβεια, ούτε την εποχή του Μ1 δεν το έκανε κανένας, απλά το χαζεύανε λίγο, λέγανε "α, τι ωραία έχει και... κανάλια" και μετά το γράφανε στα παλιά τους τα παπούτσια και παίζανε με τους ήχους.
Έτσι είναι kilon-man. Μη το παιδεύεις άδικα...
Eye μην πιάνεις το θέμα DX7 γιατί ξέρει ότι πουλάει επείδη το έχουν χρησιμοποιήσει μεγάλα ονόματα της μουσικής σε ευρεία κλίμακα . Η καλύτερη διαφήμιση. Ότι δεν αξίζει τα λέφτά του είναι γνωστό. Καθώς και το ότι το FM8 είναι χίλιες φορές καλύτερο.Wow! είπε:Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).
Πάρτε για παράδειγμα το Sy-77. Πόσοι ξέρουν ότι είναι καλύτερο (σαν FM synth) από το DX7 και όλη τη σειρά DX; Απάντηση : κανένας, διότι ακριβώς το μετράνε σαν workstation. Έτσι και βγάλω να πουλήσω το δικό μου, ούτε 300 ευρώ δεν θα πιάσει, ενώ το DX-7 καλύτερα να μη σας πω πόσο το πούλησα πριν μερικά χρόνια και λιποθυμήσετε...
Εγώ προσωπικά θεωρώ την ιδέα του workstation ως εχθρό του κόσμου των synths (πιο πολύ γουστάρω το Blofeld π.χ.) διότι είναι μία εντελώς μαρκετινίστικη προσέγγιση των σύγχρονων αναγκών του keyboard player, η οποία θα μπορούσε να λείπει και να είχαμε (στα ίδια λεφτά) καλύτερα όργανα..
Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται? Πως είναι δυνατόν το SY να κρατήσει ψιλά την τιμή του όταν υπάρχει το XS?Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν. Και το ότι σπάνια συναντάς ανθρώπους να συνθέτουν πάνω σε workstation οφείλεται στην εξέλιξη των Υ/Η. Εγώ για παράδειγμα μπορεί να φτιάχνω sequencers στο Logic αλλά τα φορτώνω σαν midi files στο sequencer του motif για να τα παίξω στο live.Wow! είπε:Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).
ninja αγορι μου , εμεις πρέπει να τα πουμε ενα τετ α τετ. Μου αρέσει πολυ ο τρόπος που σκέφτεσαι.ninja είπε:Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται? Πως είναι δυνατόν το SY να κρατήσει ψιλά την τιμή του όταν υπάρχει το XS?Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν. Και το ότι σπάνια συναντάς ανθρώπους να συνθέτουν πάνω σε workstation οφείλεται στην εξέλιξη των Υ/Η. Εγώ για παράδειγμα μπορεί να φτιάχνω sequencers στο Logic αλλά τα φορτώνω σαν midi files στο sequencer του motif για να τα παίξω στο live.
Οι λόγοι για τους οποίους ένα όργανο έχει διάφορες τιμές ανά τους καιρούς είναι πολυποίκιλοι και δεν είναι απλά "θέμα εξέλιξης". Εν προκειμένω περισσότερο μετράει η φήμη και ακόμα χειρότερα το word of mouth παρά η *υποτιθέμενη εξέλιξη*. Ακόμα και στο ίδιο το OASYS δεν υπάρχει τίποτε νεωτεριστικό και καμμία εξέλιξη σε σχέση με το ήταν διαθέσιμο στην αγορά την στιγμή που εμφανίστηκε, πέραν του ότι επιτέλους το έκαναν διαθέσιμο. Το πλασάρισμα του OASYS ως workstation ήταν καθάρα, ξεκάθαρα και πεντακάθαρα θέμα marketing της Korg.ninja είπε:Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται?
Η σύνθεση ήχων που χρησιμοποιείται στο DX7 είναι ποιά ακριβώς;;;; Γνωρίζεις πως άλλαξε στο SY-77 ?? Είναι θέμα σύνθεσης ή ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ σύνθεσης;Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν.
Συμφωνώ.Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).
Συμφωνώ εν μέρει. Δεν την θεωρώ απαραίτητα εχθρό, όσο εχθρός είναι η νωθρότητα και η έλλειψη υπομονής ή γνώσεων, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμη καλύτερα όργανα.Εγώ προσωπικά θεωρώ την ιδέα του workstation ως εχθρό του κόσμου των synths (πιο πολύ γουστάρω το Blofeld π.χ.) διότι είναι μία εντελώς μαρκετινίστικη προσέγγιση των σύγχρονων αναγκών του keyboard player, η οποία θα μπορούσε να λείπει και να είχαμε (στα ίδια λεφτά) καλύτερα όργανα..
Hallelujah. Δεν μπορεί να δει κανείς το πως το marketing της Korg επηρρεάζει το τι δίνει στην αγορά;Έτσι ξηγιέται η Korg.
Για την ακρίβεια, όλα όσα βάλανε στο Oasys (ή σχεδόν όλα) ήταν στη διάθεση της Korg τουλάχιστον μιά 10ετία νωρίτερα. Αντί να βγάλουν το Oasys το '95, το έβγαλαν το 2005 και στο ενδιάμεσο μια ντουζίνα όργανα που τους έφεραν τρελά φράγκα. Ας όψεται η Oasys PCI card που πήγε άπατη όταν βγήκε... :OurDarkness είπε:Ακόμα και στο ίδιο το OASYS δεν υπάρχει τίποτε νεωτεριστικό και καμμία εξέλιξη σε σχέση με το ήταν διαθέσιμο στην αγορά την στιγμή που εμφανίστηκε, πέραν του ότι επιτέλους το έκαναν διαθέσιμο. Το πλασάρισμα του OASYS ως workstation ήταν καθάρα, ξεκάθαρα και πεντακάθαρα θέμα marketing της Korg.
Για την ακρίβεια ήταν πολύ πιο πριν. H πλατφόρμα OASYS ήταν ένα best-of των τεχνολογιών που κατείχε η Korg οι σημαντικότερες από τις οποίες ήταν αγορασμένες από άλλες εταιρείες. Μιλάω για το phsyical modeling, για την ανάπτυξη του οποίου η Yamaha χρηματοδοτούσε το Stanford (όπως έγινε και στην περίπτωση του DX7), το οποίο έγινε διαθέσιμο για πρώτη φορά στο VL-1, αλλά για άλλη μιά φορά ο κόσμος δεν κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και ένα υπέροχο synthesizer πήγε στράφι.Alchemist είπε:Για την ακρίβεια, όλα όσα βάλανε στο Oasys (ή σχεδόν όλα) ήταν στη διάθεση της Korg τουλάχιστον μιά 10ετία νωρίτερα. Αντί να βγάλουν το Oasys το '95, το έβγαλαν το 2005 και στο ενδιάμεσο μια ντουζίνα όργανα που τους έφεραν τρελά φράγκα. Ας όψεται η Oasys PCI card που πήγε άπατη όταν βγήκε... :![]()
εχει και τα δικια του ομως το παιδι...manosx είπε:Kilon η ευγένειά σου με σκλαβώνει. Σε πληροφορώ πάντως ότι το μυαλό μου είναι μια χαρά. Να ξέρεις ότι η επιθετικότητά σου δείχνει πως κατά βάθος νιώθεις ανασφάλειες. Μάλλον θα είναι από την επιθυμία σου να αυτοεπιβεβαιωθείς. ΟΚ ρε φίλε, έκανες την καλύτερη αγορά του κόσμου. Είσαι ο κορυφαίος στην επιλογή μηχανημάτων, και τα αποκτήματά σου είναι αξιοσέβαστα, αξιοζήλευτα και άκρως επιθυμητά από όλους.
Αισθάνεσαι καλύτερα τώρα?![]()
Δεν τα γνωρίζω αλλά υποθέτω ότι πραγματικά λένε ότι δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα, όχι ότι ένα ψηφιακό σύστημα δεν θα το καταφέρει ποτέ. Και από ένα σημείο κι έπειτα, μερικές λεπτομέρειες δεν θα είναι και διακριτές στην ανθρώπινη ακοή, ο οποίος βέβαια είναι και υποκειμενικός και μη μετρήσιμος παράγοντας.OurDarkness είπε:Επίσης, για να εξομοιωθεί η συμπεριφορά του Moog VCF θα πρέπει να εξομοιωθεί επακριβώς η συμπεριφορά του resonance σε σχέση με τις συχνότητες στο pass-band. Θες 2-3 papers από πανεπιστήμια που να αποδεικνύουν ότι αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί σε ψηφιακά συστήματα;
Εγώ ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα - αν και κολλημένος με τα αναλογικά συνθ, αναγνωρίζω ότι ένα από τα strong/selling points των workstations είναι η ευελιξία τους και η δυνατότητα να παίρνουν δυνατότητες των αναλογικών και να τις πηγαίνουν παραπέρα, πχ. με καινούργια φίλτρα - διασταύρωση παλιών αναλογικών.Δεν καταργήθηκαν τα synthesizers επειδή βγήκαν τα workstations και ούτε πρόκειται να γίνει αυτό. Γιατί; Γιατί υπάρχουν ηχοχρώματα, δυνατότητες και ευελιξίες σε άλλα synthesizer που τα workstations απλά δεν μπορούν ούτε να τα πλησιάσουν.