Gear/Forums vs Music.....

IxNiLaTiS είπε:
Ο γραπτός λόγος είναι ένας τρόπος αυτοβελτίωσης


τον οποίο μέχρι σήμερα ο κοινός άνθρωπος  είχε στερηθεί.
Γιατί τον είχε στερηθεί; Είχε απαγορευθεί η γραφή; Ή μήπως εννοείς ότι στο παρελθόν δε βλέπαμε δημοσιευμένες τις αρλούμπες που γράφει ο καθένας;

 
Room101 είπε:
Για 500 χρονια οι μουσικη συναγωνιζονταν για το ποιος θα εχει την καλυτερη ιδεα και θα συνθεσει ενα ομορφο κομματι και τωρα ξαφνικα ψαχνουμε ποιος θα φτιαξει την καλυτερη παραμορφωση!!! Προσωπικα μ' αφηνει αδιαφορο και θα το σκεφτομουν αν ειχα κορεστει τεχνικα!!! Γι' αυτο και μπορω να δικαιολογησω μονο μερικους γι αυτο!!!!
500 χρόνια; Ξαφνικά;

Με ποιο ημερολόγιο μετράς;

 
Επίσης σωστό. Αν και από όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει κανένας εδώ στο νόιζ τουλάχιστον δεν ισχυρήστηκε ότι είναι ο απόλυτος γνώστης. Οπότε εμένα τουλάχιστον δεν μου την "σπάς"  :P

Δεν έχω μετρήσει βέβαια πόσοι έχουν δικαίωμα να μιλήσουν, γιατί το θεωρώ αναφαίρετο όλων των μελών.

Όμως πολύ σωστά κάποιοι λόγω εμπειριών στο χώρο της μουσικής καταθέτουν προσωπικές απόψεις πάντα με ίσως λίγο παραπάνω βαρύτητα για κάποιους που είναι ενδεχομένως έστω και ένα σκαλάκι πιό πίσω (σκαλί πές την μουσική, τον ήχο, την επιδεξιότητα σε ένα μουσικό όργανο, κλπ κλπ κλπ)

Αυτό όμως δεν είναι κακό. Αντιθέτως όσοι μπορούν να φιλτράρουν έστω και κάτι από πόστ μελών πάνω σε ζητήματα που μας απασχολούν και να διαχωρίσουν την φύρα από το στάρι είναι σαφέστατα κερδισμένοι, κατά την κρίση του καθενός βέβαια πάντα στο τι θεωρεί καθείς κέρδος.

Επίσης θεωρώ (προσωπικά μιλώντας πάντα) ως ένα σημείο "έγκυρη" την γνώμη κάποιου ανάλογα με το "σκαλί" που τον έχω τοποθετήσει.

Προφανώς για το επιπεδό αυτού του κάποιου και εφ όσον είναι εμπειρία του π.χ σε κάποιο θέμα "έγκυρη" γνώμη προσπαθεί να γράψει.

Απλά για κάποιους φιλτραροντάς το είναι "έγκυρη" και για κάποιους άλλους παντελώς "άκυρη"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow!, ο διαχωρισμος σε επαγγελματιες και ερασιτεχνες σε ενα θεμα οπως η μουσικη νομιζω οτι μπερδευει τα πραγματα....Γιατι εισαι σιγουρος οτι ενας "επαγγελματιας" ειναι ντε και καλα ανωτερος απο εναν "ερασιτεχνη"??....Ισως ειναι λαθος να βλεπουμε την τεχνη σαν επαγγελμα...Εχεις υποψη σου ποσοι ημιμαθεις "επαγγελματιες" μουσικοι υπαρχουν??

 
longshadow είπε:
Wow!, ο διαχωρισμος σε επαγγελματιες και ερασιτεχνες σε ενα θεμα οπως η μουσικη νομιζω οτι μπερδευει τα πραγματα....Γιατι εισαι σιγουρος οτι ενας "επαγγελματιας" ειναι ντε και καλα ανωτερος απο εναν "ερασιτεχνη"??....Ισως ειναι λαθος να βλεπουμε την τεχνη σαν επαγγελμα...Εχεις υποψη σου ποσοι ημιμαθεις "επαγγελματιες" μουσικοι υπαρχουν??
Αρκετοί..... τα ΄"σκυλάδικα" της εθνικής και τα πανηγύρια του 15Αυγουστου στα χωριά είναι full of them!! Trust me!! ;D ;D ;D

 
Παιδιά, εγώ έγραψα "ημιμαθείς ερασιτέχνες" και "ολοκληρωμένοι επαγγελματίες", ακριβώς για να προλάβω αυτή την αντίρρηση.

 
H μουσική δεν έχει όρια.Κάποιος ψάχνει τον ήχο που θα ακουστεί τέλεια στα αυτιά του(και καλά κάνει),κάποιος θα κάτσει να μελετήσει όσο περισσότερο μπορεί για να παίξει αυτά που σκέφτεται...Κάποιος θα κάνει και τα 2.

Και στις 3 περιπτώσεις έχουμε έναν κοινό παρονομαστή.Κάνουμε μουσική.

Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας/ψυχοσύνθεσης του καθενός απο εμάς,και εξαρτάται κυρίως απο τις διάφορες περιόδους που διανύουμε σαν άνθρωποι και σαν χαρακτήρες, μαθαίνοντας ταυτόχρονα την μουσική.Είναι μία προέκταση του εαυτού μας,άρα εμείς. :)

Εγώ προτιμώ να παίζω καρφί στον ενισχυτή.Το αν κάποιος χρησιμοποιεί 9 πετάλια,έχει πάλι τον

ίδιο (αυτο)σκοπό.

Σε 1 χρόνο μπορεί να ανταλλάξουμε ρόλους(αν και αμφιβάλω  ;D).

Η μόνη μου ένσταση στο σύνδρομο G.A.S. ,είναι πως οι ώρες που κάποιος θα μπορούσε να μελετήσει,να παίξει μουσική ,και όχι να φτιάξει ήχους,θυσιάζονται στον βωμό του

"τέλειου soundscape",όπως το λέω χαϊδευτικά..

Peace to all !

 
pastelius είπε:
Η μόνη μου ένσταση στο σύνδρομο G.A.S. ,είναι πως οι ώρες που κάποιος θα μπορούσε να μελετήσει,να παίξει μουσική ,και όχι να φτιάξει ήχους,θυσιάζονται στον βωμό του

"τέλειου soundscape",όπως το λέω χαϊδευτικά..

Peace to all !
συμφωνω αλλα σκεψου οτι υπαρχουν μουσικες που βασιζονται πιο πολυ στο ηχοχρωμα. ή εστω ετσι τις αντιλαμβανομαι εγω χωρις φυσικα να υποβαθμιζω τα υπολοιπα στοιχεια. αλλα σκεψου μουσικες οπως η ηλεκτρονικη που παιζει αν την ακουγες  απο πιο απλους ηχους μαλλον θα ακουγοταν ανιαρο

edited:sorry δε ξερω τι δυσλεξια με επιασε....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow! είπε:
Παιδιά, εγώ έγραψα "ημιμαθείς ερασιτέχνες" και "ολοκληρωμένοι επαγγελματίες", ακριβώς για να προλάβω αυτή την αντίρρηση.
Ισως διαφωνω λιγο με τον ορο "ολοκληρωμενοι επαγγελματιες"......Επισης ενας "ημιμαθης ερασιτεχνης" ,(οχι αμαθης) μπορει να ξερει τοσα ωστε να ειναι πολυ χρησιμος στο forum......η ημιμαθεια εχει παμπολλες διαβαθμισεις......Εξαλλου ολοι οι μουσικοι, σε οποιο επιπεδο κι αν ανηκουν, ισως θα επρεπε να αυτοχαρακτηριζονται ως "ημιμαθεις"..........Anyway.. :)  ;)       
 
Wow! είπε:
Για 500 χρονια οι μουσικη συναγωνιζονταν για το ποιος θα εχει την καλυτερη ιδεα και θα συνθεσει ενα ομορφο κομματι και τωρα ξαφνικα ψαχνουμε ποιος θα φτιαξει την καλυτερη παραμορφωση!!! Προσωπικα μ' αφηνει αδιαφορο και θα το σκεφτομουν αν ειχα κορεστει τεχνικα!!! Γι' αυτο και μπορω να δικαιολογησω μονο μερικους γι αυτο!!!!
500 χρόνια; Ξαφνικά;

Με ποιο ημερολόγιο μετράς;
Ωραια, ανεκαθεν, αλλα πριν ηταν λιγο ''της ταβλας''!!!

 
pastelius είπε:
H μουσική δεν έχει όρια.Κάποιος ψάχνει τον ήχο που θα ακουστεί τέλεια στα αυτιά του(και καλά κάνει),κάποιος θα κάτσει να μελετήσει όσο περισσότερο μπορεί για να παίξει αυτά που σκέφτεται...Κάποιος θα κάνει και τα 2.

Και στις 3 περιπτώσεις έχουμε έναν κοινό παρονομαστή.Κάνουμε μουσική.

Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας/ψυχοσύνθεσης του καθενός απο εμάς,και εξαρτάται κυρίως απο τις διάφορες περιόδους που διανύουμε σαν άνθρωποι και σαν χαρακτήρες, μαθαίνοντας ταυτόχρονα την μουσική.Είναι μία προέκταση του εαυτού μας,άρα εμείς. :)

Εγώ προτιμώ να παίζω καρφί στον ενισχυτή.Το αν κάποιος χρησιμοποιεί 9 πετάλια,έχει πάλι τον

ίδιο (αυτο)σκοπό.

Σε 1 χρόνο μπορεί να ανταλλάξουμε ρόλους(αν και αμφιβάλω  ;D).

Η μόνη μου ένσταση στο σύνδρομο G.A.S. ,είναι πως οι ώρες που κάποιος θα μπορούσε να μελετήσει,να παίξει μουσική ,και όχι να φτιάξει ήχους,θυσιάζονται στον βωμό του

"τέλειου soundscape",όπως το λέω χαϊδευτικά..

Peace to all !
Ρε φίλε.. τα είπες όλα...

+1.000.000

 
longshadow είπε:
Παιδιά, εγώ έγραψα "ημιμαθείς ερασιτέχνες" και "ολοκληρωμένοι επαγγελματίες", ακριβώς για να προλάβω αυτή την αντίρρηση.
Ισως διαφωνω λιγο με τον ορο "ολοκληρωμενοι επαγγελματιες"......Επισης ενας "ημιμαθης ερασιτεχνης" ,(οχι αμαθης) μπορει να ξερει τοσα ωστε να ειναι πολυ χρησιμος στο forum......η ημιμαθεια εχει παμπολλες διαβαθμισεις......Εξαλλου ολοι οι μουσικοι, σε οποιο επιπεδο κι αν ανηκουν, ισως θα επρεπε να αυτοχαρακτηριζονται ως "ημιμαθεις"..........Anyway.. :)  ;)       
Δεν γνωριζω τιποτα, δε φοβαμαι τιποτα, ειμαι λεύτερος!!! Τσάμπα τα ειπε ο πατριωτης??? Προτεινω λιγοτερη ''μοστρα'' και περισσοτερη μουσικη και τεχνολογια!!! Το πρωτο γιατι ειναι αυτο που μας ολοκληρωνει και το δευτερο για να γινομαστε καλυτεροι και εμεις οι νεοτεροι!!!

Υ.Γ. οποιος με βρίσκει γραφικο να το πει γιατι ειναι αργα και δεν εχω ορθο κριτηριο!!!

 
spy είπε:
Κανείς άσχετος δεν έγινε μουσικός overnight αγοράζοντας μία PRS
Α, αυτό μπορώ να σας το υπογράψω ;D ;D ;D Πάντως να σας πω και κάτι αντίθετο; (παρ'ότι συμφωνώ 100% με τις τοποθετήσεις σας) Και μόνο η ψυχολογία σου αγοράζοντας μια νέα κιθάρα, ή ένα νέο εφέ, ή ακόμα και 1gb ram παραπάνω για το daw σου (;D) μπορεί να σου δώσει (έμμεσα βέβαια) ένα υπέροχο κομμάτι. ;) Αλλιώς αισθάνομαι όταν παίζω με την PRS μου που χρόνια περίμενα ;) Φυσικά it's just a state of mind, a point of view, αλλά μέρος της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας δεν είναι κι αυτό ρε παιδιά; ;)

Πολύ καλό clip ;)

EDIT: ΚΑΙ ΝΑΙ!!!! ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ POST 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8)

 
menelaos είπε:
Πολύ καλό clip ;)
Αυτο το παλικαρι εμαθε να παιζει στα βουνα, μονος του!!! Και να τραγουδαει!! Οποιος θελει να παει να του πει, οτι δε ξερει απο μουσικη!!!

 
Η μοστρα φιλε room101 ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας και οχι γνωσης......και ενας που γνωριζει απειροελαχιστα πραγματα επι του θεματος μπορει να την πουλησει.....

 
longshadow είπε:
Η μοστρα φιλε room101 ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας και οχι γνωσης......και ενας που γνωριζει απειροελαχιστα πραγματα επι του θεματος μπορει να την πουλησει.....
Το ιδιο πραγμα λεμε!!!

 
longshadow είπε:
Wow!, ο διαχωρισμος σε επαγγελματιες και ερασιτεχνες σε ενα θεμα οπως η μουσικη νομιζω οτι μπερδευει τα πραγματα....Γιατι εισαι σιγουρος οτι ενας "επαγγελματιας" ειναι ντε και καλα ανωτερος απο εναν "ερασιτεχνη"??....Ισως ειναι λαθος να βλεπουμε την τεχνη σαν επαγγελμα...Εχεις υποψη σου ποσοι ημιμαθεις "επαγγελματιες" μουσικοι υπαρχουν??
Κοιτα δεν ειναι απαραιτητο ενας επαγγελματιας να γνωριζει τα παντα γυρω απο το Gear,υπαρχουν τρομεροι κιθαριστες που δεν εχουν ιδεα απο Gear και παιζουν με "κουφο" εξοπλισμο ή ακομα και κακοσεταρισμενες κιθαρες και παρ'ολα αυτα ακουγονται εκπληκτικα...

Δεν θα ξεχασω ποτε μου π.χ πριν 2 χρονια που ειχε ερθει να παιξει στην Ελλαδα ο Morris Tepper (θρυλικος κιθαριστας και μεγας σεσιονας απο Captain Beefheart μεχρι PJ HARVEY (η οποια παιζει...μπασο στη μπαντα του......"δασκαλος" του Mark Ribbot & του Nels Cline και δε συμαζευεται γενικα... ) ο τυπος επαιζε με μια τελε του 54 και ενα sparkle drive σε εναν αθλιο τραντζιστορατο Fender & παρολα αυτα ακουγονταν απιστευτα....ε,γνωριστηκαμε εκεινο το βραδυ (δυσκολο να μη γνωριστουμε αφου ολα κι ολα 4 ατομα πηγαν να τον δουν.... ::)) και το επομενο πρωϊ τον πηγα για βολτα και μετα για καφε στο σπιτι μου...

Ανοιγοντας την πορτα του ταπεινου μου home studio κοντεψε να παθει πλακα "with all these guitars".. :) :) και με ρωτησε "do you play ALL of these?cause I only have ONE...." ;D

μετα επαιξε σε κανα δυο ενισχυτες μου και μου λεει "man this sounds really good,I've got to get me one of these.... :)"

το αποκορυφωμα :ειχε την κιθαρα του μαζi και οταν την επαιξα ανακαλυψα οτι ο λαιμος ηταν καρασκευρωμενος,το action στο θεο και το intonation αστα να πανε...

τον παρακαλεσα να του τη σεταρω λιγακι και μου ειπε "do whatever you want man...." ε,ισιωσα το μπρατσο,εφτιαξα το intonation,αλλαξα και χορδες (θα πρεπει να ειχαν να αλλαχτουν απο την εποχη του Beefheart.. :)" και οταν του την εδωσα εκανε σαν ..παιδακι απο τη χαρα του!

Τι "εισαι μεγαλος","εισαι τρομερος,παιζει μονη της" κτλ ακουσα δεν φανταζεστε....

:) :) :)

κι ομως παρα πολλοι μεγαλοι μουσικοι ετσι ακριβως αντιμετωπιζουν το gear και τις "λεπτομερειες" τυπου σεταπ κτλ.... :) :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Wow!

Δεν είναι κανόνας αυτό που λες. Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι ΠΟΛΥ μεγάλοι στο χώρο του audio που μοιράζονται απλόχερα τις γνώσεις τους σε όποιον ρωτήσει χωρίς να ρωτάνε πρώτα "ποιος είσαι, τι κάνεις" ώστε να δεχτούν να σου απευθυνθούν. Αν αναφέρεσαι σε Έλληνες "επαγγελματίες" πάντως, θα συμφωνήσω σε αυτό που είπες, και θα προσθέσω πως καλά κάνουν. ;) ;D ;D.

 
haryy είπε:
@Wow!

Δεν είναι κανόνας αυτό που λες. Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι ΠΟΛΥ μεγάλοι στο χώρο του audio που μοιράζονται απλόχερα τις γνώσεις τους σε όποιον ρωτήσει χωρίς να ρωτάνε πρώτα "ποιος είσαι, τι κάνεις" ώστε να δεχτούν να σου απευθυνθούν. Αν αναφέρεσαι σε Έλληνες "επαγγελματίες" πάντως, θα συμφωνήσω σε αυτό που είπες, και θα προσθέσω πως καλά κάνουν. ;) ;D ;D.
Μπαα, δε νομίζω να έχεις δίκιο. Πρόσεχε: άλλο να συμμετέχεις σε μία συζήτηση (καταδεκτικά, και καλά) και άλλο το να λες πραγματικά μυστικά της δουλειάς. Έχεις κανένα παράδειγμα να μου δείξεις;

 
Βεβαίως. :) Αν π.χ. γνωρίζεις το gearslutz, τότε δεν χρειάζεται να σου πω. Προσωπικά έχω εξυπηρετηθεί από τον Bob Katz (top mastering engineer στον κόσμο), τον tchad Blake (κορυφαίο παραγωγό) και τον Paul Frindle, δημιουργό των Oxford plug-ins. Οι άνθρωποι δίνουν απλόχερα γνώσεις και αν ανατρέξει κάποιος στα post τους δίνουν ελεύθερα πληροφορίες για τον τρόπο και τα εργαλεία που δουλεύουν.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα