Gear/Forums vs Music.....

Silot

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
841
Πόντοι
116
Με αφορμή αυτό http://www.noiz.gr/index.php?topic=153763.0, αλλά και πολλα άλλα παρόμοια posts :

Α. Οι πληροφορίες είναι υπερ-αρκετές και οι περισσότεροι απο εμάς είναι αρκετά οξυδερκείς ωστε να μπορούν να τις αναπαραγουν αφού τις αναλύσουν. Ο "καλός" ήχος δεν είναι πλεον απαραίτητα προνόμιο εμπειρίας και πειραματισμού, αλλά προϊόν πληροφόρησης και μιμητισμού.

Ενας απο τους πιο ακριβούς ήχους στη ιστορία της ηλ. κιθάρας, αυτός του ενισχυτή Dumble είναι εδώ και χρόνια θέμα συζήτησης σε άπειρα forums με συνέπεια την "κλωνοποίηση" του απο πάρα πολύ κόσμο άρα και την ανάλυση του σε πάμπολλες περιγραφές. Κάποιος που διαβάζει όσα μπορεί γι' αυτό ενω παράλληλα "ακούει" όλα τα σχετικά clips "ξέρει" σχεδον το πώς μπορεί να αναζητήσει αυτόν τον ήχο, έστω κατα προσέγγιση.

Παράλληλα, οι απόψεις/πληροφορίες για το πώς "παίζει" μια κιθάρα φτιαγμένη με έναν συγκεκριμένο τρόπο έχουν γίνει υπερβολικά πολλές, με αποτέλεσμα το ίδιο να ισχύει και με τα όργανα: υπάρχουν άνθρωποι που παπαγαλίστικα ή όχι μπορούν να περιγράψουν τον ήχο μιας (πχ) 335 χωρίς να την έχουν ακουμπήσει ποτέ στη ζωή τους...

Αυτό περνάει την αγορά σε μια κατάσταση κατα την οποία η άμεση εμπειρία υποκαθιστάται ή αντικαθίσταται απο την έμμεση πληροφόρηση, κάτι το οποίο μπορεί να  προκαλέσει καταπληκτικά μπερδέματα..Εχω συναντήσει ανθρώπους που μπορούν να συζητούν για ώρες τις διαφορές του silicon απο το germanium fuzz, αλλά δεν μπορούν να παίξουν μια Λά μινόρε, και πιστέψτε με, δεν πρόκειται για έναν και δύο...

Β. Η αγορά το γουστάρει και το συντηρεί αυτό. Είναι μάννα εξ ουρανού γι αυτήν καθώς πλεον οι πωλήσεις μπορούν και γίνονται "στο περίπου": υποψιάζεσαι πως το προϊόν σου "κανει" και το αποκτάς χωρίς προσωπική και άμεση εμπειρία. Η διαδικασία εύρεσης του δικού σου ήχου,της δικής σου ηχητικής υπογραφής γίνεται αποτέλεσμα "πληροφοριών", κι όχι "εμπειρίας".




Γ. Η "πληροφορία" δεν ειναι κατακριτέα. Αν δεν υπήρχαν το Gear Page και το Noiz θα αγνοούσα πολλά απο αυτά που σήμερα με κάνουν πιο ευτυχισμένο με τον ήχο και τη μουσική μου, αλλά θα ήθελα να ξέρω: πόσο σοβαρά παίρνετε τις πληροφορίες που δέχεστε ? πόσο τις φιλτράρετε ? πόσο νιώθετε ουσιαστικά βοηθούμενοι απο εμπειρίες ανθρώπων που ποτέ δεν έχετε συναντήσει,και των οποίων το γούστο αγνοείτε ? Πόσο συχνά πρίν ή αφού αγοράσετε κάτι τρέχετε να διαβάσετε τις απόψεις άλλων γι' αυτό πρίν καν το χρησιμοποιήσετε ουσιαστικά? πόσο χρόνο καταναλώνετε διαβάζοντας posts, threads και reviews ενώ θα μπορούσατε απλά να φτιάχνετε μουσικη ή απλά να μαθαίνατε καλύτερα τον εξοπλισμό σας ?

πόσο καλύτεροι μουσικοί γίνεστε απο αυτό ?

 
Α. Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω. Κακό δεν είναι να σκαλίζεις ένα ή περισσότερα θέματα, αλλά είναι όντως υπερβολικό, έως και αστείο, να αγορεύεις για π.χ. την ανωτερώτητα των original Mullard και την καταπληκτική χροιά που δώσανε στον χειροποίητο ενισχυτή σου, και να μπαίνεις μετά στο στούντιο και να μπερδεύεις τις μασχάλες με τον αφαλό όταν σου ζητάνε να παίξεις ένα 5άρι. Στις προχωρημένες περιπτώσεις, απλώς χάνεις τη μουσική, ΙΜΗΟ.

Β. Εννοείται, και δεν νομίζω ότι θα ζητήσει κανείς από οποιονδήποτε έμπορο να ξεστραβώσει τον κόσμο. Εγώ πάντως δε θα το κάνω. Αν πούλαγα, μακάρι να είχα κάθε μέρα δυο-τρεις να αγοράζουν κι από έναν Orange Thunderverb 200. Αρκεί να μην έμεναν κοντά μου. Για προφανείς λόγους.

Γ. Μόνο κατακριτέα δεν είναι η πληροφορία. Ειδικότερα για το Noiz, και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, νομίζω πως καμιά δεκαριά ανθρώπους εδώ μέσα τους έχω "ψυχολογήσει" (είτε απ'τα posts τους, είτε από τα pm, είτε από τον καφέ ρε αδερφέ), και φιλτράρω την πληροφορία που μου παρέχουν βάσει αυτού. Και θα δείξω εμπιστοσύνη στον τομέα στον οποίο εξειδικεύονται: Αν, μακριά από μας, θέλω αύριο πρωί-πρωί να πάρω Strat, πέρα απ'τη δική μου έρευνα θα ζητήσω και τη γνώμη του Ηλία, για παράδειγμα. Αν όμως σε κάποιο thread εγώ πεταχτώ και πω "τα steel block στα tremolo είναι μια απάτη του marketing", ποιός θα με πάρει στα σοβαρά; Από πού απέκτησα γνώμη, απ'το tailpiece του ταύρου;

Προσωπικά, "ψάχνω" περισσότερο απ'όσο παίζω, αλλά τουλάχιστον παίζω πολύ περισσότερο απ'ότι άλλοτε. Και τα λιγοστά πράγματα που κατα καιρούς αγοράζω, φτύνουν αίμα από τη χρήση πριν τα απαλλάξω, αν τα απαλλάξω. Παίζω ακόμα με την πρώτη μου κιθάρα.

 
Πολυ μεγαλο θεμα ανοιγεις Αποστολη.....

Εχω συναντήσει ανθρώπους που μπορούν να συζητούν για ώρες τις διαφορές του silicon απο το germanium fuzz, αλλά δεν μπορούν να παίξουν μια Λά μινόρε, και πιστέψτε με, δεν πρόκειται για έναν και δύο...
οι "μουσικοι" αυτοι οντως υπαρχουν σε αφθονια αλλα δεν πιστευω οτι η ιδιοτητα τους ως gearheads ευθυνεται στο οτι δεν εξελισσονται μουσικα..(παιχτικα θα ελεγα καλυτερα)...Ειναι απλουστατα αταλαντοι και συνεπως ειναι αρκετα δυσκολο εως ακατορθωτο να φτασουν σε καποιο ανεκτο εστω επιπεδο...το οτι τωρα το παιζουν ειδικοι χωρις να μπορουν να παιξουν σωστα δυο ακκορντα εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει ,ας κανουν οπως τους ευχαριστει.....
πόσο σοβαρά παίρνετε τις πληροφορίες που δέχεστε ? πόσο τις φιλτράρετε ? πόσο νιώθετε ουσιαστικά βοηθούμενοι απο εμπειρίες ανθρώπων που ποτέ δεν έχετε συναντήσει,και των οποίων το γούστο αγνοείτε ? Πόσο συχνά πρίν ή αφού αγοράσετε κάτι τρέχετε να διαβάσετε τις απόψεις άλλων γι' αυτό πρίν καν το χρησιμοποιήσετε ουσιαστικά? πόσο χρόνο καταναλώνετε διαβάζοντας posts, threads και reviews ενώ θα μπορούσατε απλά να φτιάχνετε μουσικη ή απλά να μαθαίνατε καλύτερα τον εξοπλισμό σας ?πόσο καλύτεροι μουσικοί γίνεστε απο αυτό ? 
Και ερχομαστε τωρα σε αυτους που ειτε λιγο ειτε περισσοτερο εχουν μια εμφυτη κλιση σε αυτο που ονομαζουμε μουσικη.......Εδω λοιπον ειναι που περιπλεκεται το πραγμα...Ενδεχεται σε πολλες περιπτωσεις να συμβαινει το εξης οξυμωρο.....Η κατηγορια "μουσικολογων" που αναφερω πιο πανω ,να επηρεαζει εναν ταλαντουχο αλλα συνηθως απειρο μουσικο στο να κανει μια λαθος επιλογη η μια επιλογη που δεν του ταιριαζει μεσω ενος απροσωπου μεσου οπως ειναι το ιντερνετ.....Οταν ο αλλος δεν καταθετει κανενος ειδους πειστηριο για το αν ειναι μουσικος η οχι πως μπορει κανεις να ειναι σιγουρος οτι ακουει την συμβουλη καποιου που ξερει εστω να παιξει σωστα δυο πραγματα βρε αδερφε!??...........Τελος ,μιλωντας απο προσωπικη πειρα θα πω οτι οι πιθανοτητες να εξελιχθει σε πολυ καλο μουσικο ενα παιδι που εχει ενα "Χ" ταλεντο ,εξαρτωνται κατα πολυ απο τον χρονο που αφιερωνει στην μελετη του....και κακα τα ψεματα, οσο περισσοτερο gearhead ειναι ,τοσο ο χρονος αυτος θα λιγοστευει....αντε να φτασει σ'ενα μετριο επιπεδο σαν το δικο μου...big deal.....για καντε ομως τον κοπο να ακουστε συνφορουμιτες οπως π.χ. ο ALTER....η μελετη δεν κρυβεται μαγκες!! ;)....
 
ακριβως Τολη μου...

και βεβαια υπαρχουν,εκτος απο τους "κουλους" που λες,και  δεκαδες "ειδικοι" οι οποιοι δεν εχουν δει παλκο η στουντιο  ουτε απο 3 χιλιομετρα και ομως εξυμνουν τις αρετες των.... "καλυτερων" & "θεϊκων" μηχανηματων θαβοντας καποια αλλα που οι "κοινοι" θνητοι χρησιμοποιουν...

η πλακα ειναι οτι καποιο πραγματικα τεραστιοι κιθαριστες ουτε που καταλαβαινουν αυτα που ισχυριζονται ολοι αυτοι...

θυμαμαι μια απιστευτη συνεντευξη του Johnny Marr σε ενα guitar player....o αποσβολωμενος δημοσιογραφος κοιταζει τα ..εφε του πανω στη σκηνη (ενα BOSS GT5 & 3-4 BOSS πεταλακια...) και τον ρωταει:

"Mα γιατι παιζεις με BOSS?"

Και ο τρομερος Johnny του απαντα:

"γιατι?δεν ειναι καλα?" ;D ;D ;D 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μετα απο 2-3 χρονια περιπου στο νοιζ και αφου βοηθηθηκα αφανταστα στο ξεκινημα στησιματος του εξοπλισμου μου, πλεον εχω καταληξει να μην εμπιστευομαι κανεναν, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, για εξοπλισμο που με ενδιαφερει.

εχω αντιληφθει οτι ειναι τοσοι πολλοι οι παραγοντες που θα κανουν να καταληξει καποιος αν το "ταδε μηχανημα" ειναι καλο η οχι, που δεν μπορω να βασιζομαι σε κανεναν. πολλες φορες εχω σκεφτει οτι αυτο που ζηταω εγω απο τον εξοπλισμο μου και απ το ηχητικο μου αποτελεσμα ειναι τοσο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ απο αυτο που ζητουν  αλλα ατομα στο νοιζ, που αν αυτα βασιστουν στη γνωμη μου, θα απογοητευτουν πληρως κοκ.

αυτο που με προβληματιζει περισσοτερο απ ολα ειναι οτι γνωριζω καλα πλεον κοσμο, ο οποιος εκφραζει αποψη για προιοντα ενω ξερω πολυ καλα οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ σχετικα με αυτα. αυτο ειναι που με εξοργιζει λιγακι, αλλα δεν βαριεσαι... ολα θεμα συνηθειας ειναι..

απο κει και περα, γνωριζοντας καποιον κοσμο ιντερνετικα θεωρω οτι με μια μικρη αποκλιση μπορω και φιλτραρω πλεον κατα ενα ικανοποιητικο ποσοστο τις πληροφοριες που δεχομαι απ αυτους ωστε να καταληξω σε ενα ορθο συμπερασμα.

αν και δεν εχει σχεση με το νοιζ, δεν θα ξεχασω οταν διαβαζα στο harmony central για την tonelab, και επεσα πανω σε 2-3 ατομα που ελεγαν οτι η tonelab se δεν εχει καθαρα  ;D ;D ;D την ειχα παραγγειλει ηδη και μεχρι να σκεφτω το ποσο παραλογο ηταν αυτο που ελεγαν, ομολογω οτι αγχωθηκα αρκετα.:D

εν συνεχεια, οταν αναλογιστηκα το ποσο ΑΣΧΕΤΑ ατομα ειχαν καθησει να γραψουν review για ενα προιον  και μαλιστα βαθμολογοντας το ειτε με καλο βαθμο ειτε οχι, χωρις να εχουν παρει χαμπαρι τις βασικες του λειτουργιες, ηταν η απαρχη του προβληματισμου μου σχετικα με τον ογκο πληροφοριων που δεχομαι καθημερινα.

τελος οταν συνειδητοποιω ποσο τεραστιο ειναι το χασμα αναμεσα στο γουστο μου και το γουστο αλλων, τοτε ειναι που καταληγω οτι μια αποψη σε ενα φορουμ, δεν εχει να μου πει και πολλα. ενα απλο παραδειγμα.




δεν νομιζω οτι ενα ατομο σαν και μενα που θεωρει το πρωτο κλιπ ενα απ τα σημαντικοτερα τραγουδια της δεκαετιας του 90, μπορει να βγαλει ακρη με ενα ατομο που εκτιμα αναλογα το 2ο κλιπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακριβως Μιχαλη you've hit the nail on the head που λενε και οι...Κινεζοι.. :)

Η κυρια "πηγη" διαφωνιων γυρω απο το gear στο φορουμ αυτο (αλλα και σε ολα τα Forum" δεν ειναι τοσο πολυ ο...ηχος που παραγει το...μηχανησμα αλλα ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ που γουσταρει/παιζει ο καθενας...

π.χ. αυτο που εγω θεωρω την επιτομη του ηχου της ηλεκτρικης κιθαρας (δηλ. το ρυθμικο παιξιμο με ΚΑΘΑΡΟ ηχο μια καλης τελε  με λιγο compression,μπολικο echo μεσα απο εναν πεντακαθαρο bf Fender με ...400αρια μεγαφωνα...) μπορει να ακουγεται τελειως αστειο στα ...ματια καποιου ο οποιος κοιμαται και ονειρευεται stacks απο Diezel  με το gain στο 11 & τον εαυτο του με μια Kramer Baretta με μαγνητες 1000kohm σε τρελλα πεντατονικα σολιδια... :)

για αυτο και ο ΜΟΝΟΣ που πρεπει να εμπιστευομαστε ειναι ο εαυτος μας.. :)

 
ουτως η αλλως αν ΔΕΝ το κανεις αυτο, το πληρωνεις ακριβα σε χρονο, προσπαθεια και χρημα.. ε, μετα απο δυο τρεις αποτυχημενες αγορες ολοι βαζουν μυαλο...  ;D

 
Φοβερό θέμα, σοφές τοποθετήσεις.

Σωστά είπε ο SF ότι είναι το υποκειμενικό γούστο του καθενός στη μουσική αρχικά και κατ επέκταση στα όργανα που κρίνει πολλές φορές το αποτέλεσμα.

Το ότι γράφουν άσχετοι την άποψη τους, δεν μπορεί ν' αποφευχθεί. Μπορεί όμως ο καθένας που διαβάζει να κρίνει από τα γραπτά του γράφοντα τι σκαμπάζει και να δώσει την πρέπουσα σημασία.

Σ' ένα φόρουμ μπορείς να καταλάβεις αν είναι ξερόλας και άσχετος κάποιος, καθώς γράφει συχνά και τις απόψεις του μπορείς να τις διαβάσεις αν το θελήσεις με ένα search.

Τι γίνεται όμως όταν τέτοιοι τύποι γράφουν σε έντυπα περιοδικά;

Εγώ θυμάμαι την απογοήτευση μου όταν άκουσα σε βινύλιο τότε, τον Craig Anderton που διάβαζα με ευλάβεια στο Guitar player. Ο άνθρωπος είναι γκουρού στα εφέ αλλά κακός μουσικός.

Και τι να πω για τους επόμενους που έγραφαν σε άλλα μικρότερης εμβέλειας περιοδικά.

Φρίκαρα καθώς συνειδητοποίησα ότι αυτό που ονόμαζαν εκείνοι φοβερό... το έχριζαν σύμφωνα με αυτό που επέτρεπε η τεχνική τους να γνωρίζουν (και δεν αναφέρομαι στα 64α αλλά στο τι εστί δυναμική, χροιά, αν έχουν μουσική παιδεία, κλπ.)

Σε ένα φόρουμ γράφουν όλοι.

Κάποιοι ξέρουν τι λένε.

Κάποιοι γράφουν ωραία.

Κάποιοι εξελίσσονται και κάποιοι παπαρολογούν...

Σε κάθε πρίπτωση πρέπει να λάβουμε υπ' όψη ότι "ΓΡΑΦΟΥΜΕ".

Στα καλά καθούμενα αποκτήσαμε σχέση με τον γραπτό λόγο. Εμείς. Το ευρύ κοινό.

Και αυτό είναι μια νέα διαδικασία, ωραία που εξελίσσει το πνεύμα, τους τρόπους και τα ήθη.

Και σ' αυτό υπάρχει επίσης εξέλιξη.

Και θα το δείτε στα γραπτά όλων.

Από την αρχή που μπήκαν στο φόρουμ, μέχρι σήμερα.

Πάνω απ' όλα πάντως ας μην υποτιμούμε τον αναγνώστη.

Μπορεί και έχει τη δυνατότητα να κρίνει τι θα κρατήσει απ' όσα διαβάζει.

 
Εγώ πιστεύω ότι η σωστή αξιολόγηση μιας πληροφορίας στα forum πηγάζει από πολλούς παράγοντες, όπως η εμπειρία του ανθρώπου που μιλάει (όχι μόνο η ηλικία του), το τι και πως το λέει, επίσης η αιτιολόγηση των όσων λέει και πιστεύει είναι ΠΑΡΑ πολυ σημαντική.

Tέλος αν αυτό που λέμε συνοδεύεται και από ακουστικό παράδειγμα (για τα audio forums μιλάω πάντα), τότε η πληροφόρησή μας γίνεται ακόμη πιο έγκυρη.

Με αυτή την πρακτική έχω κάνει αγορές που ξέρω όντως από πριν πως θα ακούγονται, με μικρές εξαιρέσεις.

 
Δεν πιστευω οτι το ειδος μουσικης που υπηρετει ο καθενας παιζει σημαντικο ρολο.....ο καθενας μας προσπαθει να παιξει αυτο που του βγαινει....το θεμα ειναι "πως" το παιζει (η νομιζει οτι το παιζει)...σιγουρα καποια ειδη απαιτουν μεγαλυτερη ταχυτητα η τεχνικη αλλα αυτο δεν μου λεει τιποτα....

δεν νομιζω οτι ενα ατομο σαν και μενα που θεωρει το πρωτο κλιπ ενα απ τα σημαντικοτερα τραγουδια της δεκαετιας του 90, μπορει να βγαλει ακρη με ενα ατομο που εκτιμα αναλογα το 2ο κλιπ.
εγω που εκτιμω αναλογα και τα δυο clips θα βγαζω ακρη με ολους??....η με κανεναν??.....πρεπει δηλαδη να επιλεξω ενα ειδος?.......Αν αυτο σημαινει οτι θα βαλω Χ στα υπολοιπα δεν θα το κανω ποτε!....(αλλο το τι μου "βγαινει" να παιξω ,αυτο μαλλον πηγαζει απ΄τα εσωψυχα του καθενος και ειναι δυσκολο να ελεγχθει...)
 
longshadow είπε:
εγω που εκτιμω αναλογα και τα δυο clips θα βγαζω ακρη με ολους??....η με κανεναν??.....πρεπει δηλαδη να επιλεξω ενα ειδος?.......Αν αυτο σημαινει οτι θα βαλω Χ στα υπολοιπα δεν θα το κανω ποτε!....(αλλο το τι μου "βγαινει" να παιξω ,αυτο μαλλον πηγαζει απ΄τα εσωψυχα του καθενος και ειναι δυσκολο να ελεγχθει...)
εννοω να βγαλω ακρη ηχητικα. και γω εκτιμω το 2ο κλιπ. δεν του βαζω Χ. απλα με αφηνει αδιαφορο και οταν πχ μιλαω για Overdriven ηχο, αναφερομαι σε κατι εντελως διαφορετικο απ τον ηχο του Govan. απ αυτη τη σκοπια ειπα τα παραπανω.

 
Silot είπε:
...σε μια κατάσταση κατα την οποία η άμεση εμπειρία υποκαθιστάται ή αντικαθίσταται απο την έμμεση πληροφόρηση, κάτι το οποίο μπορεί να  προκαλέσει καταπληκτικά μπερδέματα...
Από τις πιο εύστοχες παρατηρήσεις που έχω διαβάσει σε ιντερνετικό forum. Ένα από τα βασικά προβλήματα της "κοινωνίας της πληροφορίας" συνεπτυγμένο σε μία πρόταση.

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, εξαιρετικό θέμα και πολύ καλή τοποθέτηση, τόσο που δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα (κι αυτό μου συμβαίνει σπάνια...) 

 
Το οτι οι blur δεν θα επαιζαν ποτε με μια ibanez με floyd ,ουτε ο vai με μια jazzmaster ειναι λιγο πολυ αυτονοητα σε ολους μας.....Αν ομως μεσα σε ενα φορουμ ,καποιος τελειως αμουσος και αταλαντος δηλωσει οπαδος των πρωτων, η γνωμη του περι gear ενδεχεται να σε επηρεασει σοβαρα, αν εισαι και συ υποστηρικτης και οπαδος της μουσικης τους....Η μουσικη σας ταυτιση θα εχει αυτοματως γινει το μεσο της παραπληροφορησης.....Δεν θα φταιει το οτι δεν βγαζετε ακρη λογω διαφορετικων μουσικων προτιμησεων...

 
yameth είπε:
Στα καλά καθούμενα αποκτήσαμε σχέση με τον γραπτό λόγο. Εμείς. Το ευρύ κοινό.

Και αυτό είναι μια νέα διαδικασία, ωραία που εξελίσσει το πνεύμα, τους τρόπους και τα ήθη.

Και σ' αυτό υπάρχει επίσης εξέλιξη.

Και θα το δείτε στα γραπτά όλων.

Από την αρχή που μπήκαν στο φόρουμ, μέχρι σήμερα.
Πιθανόν ή πιο σοφή κουβέντα που γράφτηκε σε αυτό το φόρουμ.

Πράγματι, ο άνθρωπος που γράφει αυτά που θέλει να πει,

έχει όλο τον χρόνο να κάνει αυτοκριτική, 

1) αμέσως μόλις γράψει το κείμενο και

2) μετά από αρκετό διάστημα, μήνες ή και χρόνια. 

Στην πρώτη περίπτωση μπορεί να ξανασκεφτεί τα όσα έγραψε πριν τα αναρτήσει,

και να κρίνει κατά πόσον αυτό που έγραψε είναι λογικό,

ή κατά πόσον είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο

ώστε αφ’ ενός να δίνει τα μηνύματα που θέλει

και αφ’ εταίρου αν τα γράφει με κατανοητό και συγκροτημένο τρόπο.

Στην δεύτερη περίπτωση, μπορεί,  αν θέλει,

διαβάζοντας τα κείμενα που είχε αναρτήσει πριν από αρκετό διάστημα,

να καταλάβει σε πιο σημείο βρισκόταν τότε και σε πιο σημείο βρίσκεται σήμερα.

Ο γραπτός λόγος είναι ένας τρόπος αυτοβελτίωσης


τον οποίο μέχρι σήμερα ο κοινός άνθρωπος  είχε στερηθεί.


Και αυτός πιστεύω πως είναι ένας από τους κύριους λόγους

που το Internet θα οδηγήσει τον άνθρωπο ένα σκαλί πάρα πάνω

στην κλίμακα της συνείδησης και της αυτογνωσίας.  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
longshadow είπε:
Το οτι οι blur δεν θα επαιζαν ποτε με μια ibanez με floyd ,ουτε ο vai με μια jazzmaster ειναι λιγο πολυ αυτονοητα σε ολους μας.....Αν ομως μεσα σε ενα φορουμ ,καποιος τελειως αμουσος και αταλαντος δηλωσει οπαδος των πρωτων, η γνωμη του περι gear ενδεχεται να σε επηρεασει σοβαρα, αν εισαι και συ υποστηρικτης και οπαδος της μουσικης τους....Η μουσικη σας ταυτιση θα εχει αυτοματως γινει το μεσο της παραπληροφορησης.....Δεν θα φταιει το οτι δεν βγαζετε ακρη λογω διαφορετικων μουσικων προτιμησεων...
σε αυτο εχεις απολυτο δικιο. γι αυτο ειπα αλλωστε οτι δεν εμπιστευομαι επι της ουσιας κανεναν. απο κει και περα τονισα μια κατασταση ακριβως ανιτθετη απ αυτη που περιγραφεις.η διαφωνια που ανεφερα εγω ειναι αυτη ακριβως που μας εχει κανει κατα καιρους να φαινεται οτι μιλαμε αλλες γλωσσες.

 
Τόλη και Γιάννη, πραγματικά τα είπατε όλα. Πράγματα, για κάποιους που τα έχουν ήδη στην κεφάλα τους, αλλά διαρκώς δεν μπορούν να τα εκφράσουν. Δεν έχουμε σαφώς όλοι ταξινομημένες κάποιες σκέψεις στο μυαλό μας. Αλλά τουλάχιστον βλέπαμε φώς στην άκρη του τούνελ.  Αυτό συμβαίνει γιατί η κύρια ασχολία των περισσοτέρων δεν είναι η μουσική... "τρώνε ψωμί αλλού" που λέμε... εγώ είμαι ένας από αυτούς. Δεν βγάζω χρήματα από την μουσική αλλά παίζω πάνω από 15-20 ώρες την εβδομάδα, είτε κάνοντας πρόβες με την μπάντα, είτε μελετώντας κιθάρα. Οπότε όλα αυτά που με τόση συγκρότηση γράφτηκαν να τα έχω "σκόρπια" στο μυαλό μου αλλά με την πρώτη ανάγνωση κατάλαβα πολύ καλά κάποια πράγματα που όντως συμβαίνουν ......

Δεν οικιοποιούμαι προς Θεού τίποτε από αυτά που γράψατε, αλλά σίγουρα με βρίσκουν 100/100, δηλαδή απόλυτα σύμφωνο.

Όσο αφορά τις έμμεσες πληροφωρίες που πλέον υποκαθιστούν την άμμεση εμπειρία, ένα απλό search όντως στο φόρουμ όπως το νόιζ π.χ αρκεί να δείξει αρκετά.

Επίσης Γιάννη δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω στο μέγιστο βαθμό σε αυτά που λές περί ξερολισμού και ασχετοσύνης.

Ο καθένας στο είδος μουσικής που αρέσκεται να ασχολείται, πρωτεύει για αρχή να γνωρίσει το είδος, να το αφομοιώσει, να το εξελίξει αν μπορεί, και έπειτα ας μιλήσει μέσα από τις εμπειρίες του (αν υπάρχουν, ή υπήρξαν). Από το να εξυμνεί διάφορα "εργαλεία μουσικής" που σε κάποιον άλλο μουσικό είναι παντελώς άσχετα.... εγώ προσωπικά αλλά και χιλιάδες εκατομμυρίων κιθαρίστες ή άλλοι μουσικοί ακόμα το "ψάχνουν" χωρίς να σημαίνει ότι είναι άσχετοι με αυτό που κάνουν. Απλά υπάρχουν και οι άσχετοι που μας μπερδεύουν καμιά φορά και ενώ μπορεί να είχαμε συγκεκριμμένη απορία κάπου, περιπλέκουν το θέμα....βέβαια αυτοί όπως λές ξεχωρίζουν εύκολα.

Προτείνω κάτω από το άβαταρ του κάθε μέλους να υπάρχει η μουσική προτίμηση του κάθε μέλους π.χ Jazz, Rock, Blues etc....

έτσι ώστε όταν κάποιο μέλος γράφει π.χ "φοβερός ενισχυτής" σε ένα θέμα και είναι Jazziστας, ένας άλλος που αρέσκεται στο Death metal να διαβάσει μεν το θέμα αλλά να λαμβάνει και γνώση τι πάνω κάτω θεωρείται και φεβερός ενισχυτής για τον συντάκτη του άρθρου, χωρίς να σπεύδει να συμφωνεί ή διαφωνεί καθέτως.

 
Συμφωνώ σχεδόν με όλα με τον Silot, αλλά σημειώνω τα εξής:

1. Η πληροφορία είναι φτηνή ενώ η εμπειρία ακριβή, χρονοβόρα και επίπονη. Άρα λογικό να στρέφονται οι περισσότεροι στην εύκολη λύση.

2. Σε ένα χώρο όπου πολλές αγορές γίνονται με βάση καθαρά συναισθηματικούς λόγους, ακόμα και η αξία της εμπειρίας (όπως αυτή εκλαμβάνεται από τον υποψήφιο αγοραστή) είναι αμφισβητήσιμη. Κοινώς, καθένας -εκτός από τους ήδη έμπειρους- ακούει αυτό που θέλει να ακούσει.

3. Η "διαδικασία εύρεσης του δικού σου ήχου" πρωτίστως έχει να κάνει με κόπο, ταλέντο, δάχτυλα και μυαλό, παρά με gear. Κανείς άσχετος δεν έγινε μουσικός overnight αγοράζοντας μία PRS ή έναν Dumble.

4. Ένα θετικό της όλης υπόθεσης είναι ότι η ενημέρωση είναι προνόμιο όλων και όχι λίγων μυημένων που είτε είναι επαγγελματίες είτε έχουν τα χρήματα να αποκτήσουν τις συγκεκριμένες "εμπειρίες".

5. Επίσης, σίγουρα είναι θετικό ότι με μία εβδομάδα ανάγνωσης topics του noiz μπορεί κανείς να μάθει περισσότερα από ότι με μία 5ετή συνδρομή στο Guitar Player! (και γλιτώνει και τις διαφημίσεις)

Και speaking of which...

Superfunk είπε:
θυμαμαι μια απιστευτη συνεντευξη του Johnny Marr σε ενα guitar player....o αποσβολωμενος δημοσιογραφος κοιταζει τα ..εφε του πανω στη σκηνη (ενα BOSS GT5 & 3-4 BOSS πεταλακια...) και τον ρωταει:

"Mα γιατι παιζεις με BOSS?"

Και ο τρομερος Johnny του απαντα:

"γιατι?δεν ειναι καλα?" ;D ;D ;D 
Πού το θυμήθηκες αυτό ρε θηρίο! ΦΟΒΕΡΗ συνέντευξη!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και εσεις είστε καλα!!! Για σκεφτειτε και μενα που ακουω και τετοια:






Πριν 1.5 χρονο, που δεν ηξερα το Νοιζ, πληρωσα ενα ταυρακια 1.500 ευρω απο ενα αθλιο μαγαζι στη Κρητη, γιατι ήξερα την κιθαρα μονο απο την κλασσικη μου, Καρρούλι, και κανενα Soldier of Fortune στην κλασσικη ή το knocking on heavens door σε κανενους φίλου την κιθαρα!!! Και να φανταστειτε οτι αυτα τα λεφτα ηταν το δωρο των γονιων για την επιτυχια μου στις πανελληνιες!!! Και μετα ενα πεταλακι zoom.G2.1u με τις οικονομιες μου τον επομενο χειμωνα!!! Και αυτος ειναι όλος ο εξοπλισμος μου!!! Δεν εχω όμως κανενα παραπονο, πηγαινω στου ΛαμπροςΤζιΤζι και ψαχνουμε κανα ηχο στο GuitarRig και ειμαστε μια χαρα!!! Τωρα δουλευα καπου και μαζεψα λεφτα για μια ακουστικη και το ονειρο μου ειναι να παρω ενα λαουτο!!!

Δεν καταλαβαινω, όμως γιατι καποιοι εχουν ψηχωσει με τα εφε??? Για 500 χρονια οι μουσικη συναγωνιζονταν για το ποιος θα εχει την καλυτερη ιδεα και θα συνθεσει ενα ομορφο κομματι και τωρα ξαφνικα ψαχνουμε ποιος θα φτιαξει την καλυτερη παραμορφωση!!! Προσωπικα μ' αφηνει αδιαφορο και θα το σκεφτομουν αν ειχα κορεστει τεχνικα!!! Γι' αυτο και μπορω να δικαιολογησω μονο μερικους γι αυτο!!!!

Να σημειωσω οτι δεν εχω ιδεα απο τα τεχνικα θεματα, εκτος απο αυτα που εμαθα ρωτοντας για την κιθαρα μου για να μαθω να την σεταρω οσο γινεται μονος μου!!! Και δεν εχω ποσταρει ποτε για ζητημα τεχνικης φυσεως, εχω ομως βρει πολυτιμες πληροφοριες εδω μεσα για δικα μου θεματα!!!

Έχω ασχοληθει πολλα χρονια με τη ροκ και εχω τατου στην πλατη μου το Stairway to Heaven!!! Εχω λοιπον μια ερωτηση, ποσο αποψη μπορω να εχω σ αυτο το φορουμ τωρα που θελω να κανω τατου και τα Εφτα Ποταμια των Χαϊνιδων???

 
Εγώ πάντως νόμιζα ότι είναι κατανοητό (και αποδεκτό) ότι σε ένα δημόσιο φόρουμ (ή ένα περιοδικό) το κύριο μέρος της ύλης έρχεται από ημιμαθείς ερασιτέχνες και όχι ολοκληρωμένους επαγγελματίες. Εννοείται ότι κανένας επαγγελματίας δεν χαρίζει τη γνώση που έχει αποκτήσει με τεράστιες οικονομικές και προσωπικές θυσίες, αλλά ακόμη και αν αποφάσιζε να το κάνει δε θαρρώ ότι θα το επεδίωκε σε ένα χώρο όπου ο καθένας θα του αντιμίλαγε.

Σόρυ αν σας τη σπάει αυτό, αλλά δε νομίζω να υπάρχουν επιχειρήματα που να στηρίζουν κάποια διαφορετική άποψη. Μπορείτε να φανταστείτε το Νίκι Λάουντα να είναι τακτικός συμμέτοχος σε φόρουμ για τα αυτοκίνητα; Το Βαγγέλη Παπαθανασίου να είναι τακτικός αρθρογράφος σε περιοδικό για τη μουσική; Αυτά είναι αστεία πράγματα και να τα συζητάμε ακόμη.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι όλων η γνώμη είναι εξίσου έγκυρη: αλλά η τεράστια συμμετοχή ανθρώπων που παρατηρείται στο noiz (ή αν θέλετε, η τεράστια κυκλοφορία κάποιων περιοδικών) στηρίζεται στην ιδέα ότι κάπου λέμε και τη μαλακία μας, αλλιώς δικαίωμα ποσταρίσματος εδώ μέσα θα είχαν μόνο δέκα άνθρωποι - μάλιστα εγώ ΔΕ θα ήμουν ένας από αυτούς, καθώς το δικό μου ενδιαφέρον για τη μουσική δεν έχει καμία σχέση με αυτό που (απ' ότι φαίνεται) εκτιμάται από τους περισσότερους.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top