• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Gary Moore - Empty Rooms solo

Τι να λεμε τωρα?

Μεγαλη κουβεντα θα πω αλλα δε νομιζω οτι μπορει να αποδοθει καλυτερα.

Και δε λεω να παιχτει,αλλο καπελο το τεχνικο μερος.

Εχω ακουσει αρκετες δεκαδες κιθαριστες να παιζουν Moore και παρα το οτι γαζωνουν,καπου κατι χανουν.

Εδω υπαρχει αυτο το κατι.

Επισης,ωραια και η "out in the fields"γωνια της καμερας σε σημεια(0,11 κλπ).

Με εχεις φτιασει πολλες φορες Σπυρο,σημερα λιγο παραπανω.

Υποκλισις!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βρε Σπύρο μου, μου ήρθε μια ιδέα.

Αφού κάνεις έτσι κι αλλιώς covers, πώς θα σου φαινόταν να κάνεις και μια μικρή αναλυσούλα του κάθε μέρους που παίζεις?

Κάτι που να είναι αξιομνημόνευτο σε κάθε μέρος κομματιού που παίζεις, πχ τι παίζεις (φράσεις, κλίμακες), ή πώς το παίζεις (πχ εκφραστικά χαρακτηριστικά του μέρους που παίζεις, σηκώματα, κλπ), ή ακόμα και κάποια χαρακτηριστικά του κάθε κιθαρίστα.

Δεν μιλάω για καμιά φοβερή ανάλυση, απλά δυό τρία πράγματα που να αξίζουν τον κόπο να μνημονευτούν, που ίσως δίνουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε κάθε κιθαρίστα, ή κομμάτι, ή μέρος του που κάνεις cover.

Αν βέβαια είναι κάτι πιο πολύπλοκο, μπορείς να πεις που παίζεται τι, στο περίπου, για μας τους αδαείς.

Σ' ωραίος μάστορα.

EDIT: Η Les Paul τι είναι? Harley Benton? :classic_tongue:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν εχει νοημα να σχολιασω το ποσο καλα βγηκε το σολο αυτο. Τα ειπαν πολυ ωραια η απο πανω. Και φοβερος ηχος.

Αυτο που παρατηρησα ειναι το vibrato σου. 9 στις 10 φορες το κανεις προς τα κατω, εκτος και εαν το κανεις στην πρωτη χορδη ή σε bend. Μου εκανε εντυπωση διοτι διδαχθηκα να το κανω προς τα πανω, αλλα με βολευει προς τα κατω και εμενα, ειδικα καθιστος.

Ορθιος δεν με βολευει τοσο και σκοπιμα το δουλευω και προς τα πανω, ωστε σε ορθια σταση να μπορω να κανω ο,τι και καθιστος.

 
  • Like
Reactions: Spyros Delta
Αυτο που παρατηρησα ειναι το vibrato σου. 9 στις 10 φορες το κανεις προς τα κατω, εκτος και εαν το κανεις στην πρωτη χορδη ή σε bend. Μου εκανε εντυπωση διοτι διδαχθηκα να το κανω προς τα πανω, αλλα με βολευει προς τα κατω και εμενα, ειδικα καθιστος.


Να, αυτές οι παρατηρήσεις μου αρέσουν πολύ!

Εγώ πάλι παρατήρησα ότι σηκώνεις πολύ με τον μεσαίο και όχι με τον παράμεσο, πράγμα που κάνει και ο Moore.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τέλειο, αψεγάδιαστο, prototype mirror image.

 
Βρε Σπύρο μου, μου ήρθε μια ιδέα.

Αφού κάνεις έτσι κι αλλιώς covers, πώς θα σου φαινόταν να κάνεις και μια μικρή αναλυσούλα του κάθε μέρους που παίζεις?

Κάτι που να είναι αξιομνημόνευτο σε κάθε μέρος κομματιού που παίζεις, πχ τι παίζεις (φράσεις, κλίμακες), ή πώς το παίζεις (πχ εκφραστικά χαρακτηριστικά του μέρους που παίζεις, σηκώματα, κλπ), ή ακόμα και κάποια χαρακτηριστικά του κάθε κιθαρίστα.

Δεν μιλάω για καμιά φοβερή ανάλυση, απλά δυό τρία πράγματα που να αξίζουν τον κόπο να μνημονευτούν, που ίσως δίνουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε κάθε κιθαρίστα, ή κομμάτι, ή μέρος του που κάνεις cover.

Αν βέβαια είναι κάτι πιο πολύπλοκο, μπορείς να πεις που παίζεται τι, στο περίπου, για μας τους αδαείς.

Σ' ωραίος μάστορα.

EDIT: Η Les Paul τι είναι? Harley Benton? :classic_tongue:
Καλή η ιδέα σου όλα θελει έξτρα χρόνο.

Γενικότερα είναι ένα κομμάτι που προσφέρεται για μελέτη μέτρια αρχαρίων, και αρμονικά και τεχνικά.

Το χρησιμοποιώ στα μαθήματα.

Edit δυστυχώς είναι Gibson. Υπέθεσε όμως ότι το ίδιο θα ακουγόταν στο βιντεο και η Benton.

Εγώ θα την ένιωθα και ακουγα αλλιως.

Εκτός αυτού, αν έτρωγε η Benton το πείραγμα που έχει φάει αυτη, θα πέταγε κι αυτή.

Δεν εχει νοημα να σχολιασω το ποσο καλα βγηκε το σολο αυτο. Τα ειπαν πολυ ωραια η απο πανω. Και φοβερος ηχος.

Αυτο που παρατηρησα ειναι το vibrato σου. 9 στις 10 φορες το κανεις προς τα κατω, εκτος και εαν το κανεις στην πρωτη χορδη ή σε bend. Μου εκανε εντυπωση διοτι διδαχθηκα να το κανω προς τα πανω, αλλα με βολευει προς τα κατω και εμενα, ειδικα καθιστος.

Ορθιος δεν με βολευει τοσο και σκοπιμα το δουλευω και προς τα πανω, ωστε σε ορθια σταση να μπορω να κανω ο,τι και καθιστος.
Καλά κάνεις και το πας κάτω. Μη το μελετάς σκόπιμα πάνω. Θα πάει μόνο του πάνω εξ ανάγκης όπου χρειάζεται

Εγώ πάλι παρατήρησα ότι σηκώνεις πολύ με τον μεσαίο και όχι με τον παράμεσο, πράγμα που κάνει και ο Moore.
Εξ ανάγκης κι αυτό. Πχ λόγω lp σκαλας στα ψηλά ταστα, ή επειδή έχω σηκωσει πριν από κάτω με το τρίτο.

Υγ Με το 4ο ποτέ. Το "απαγορεύω". Μόνο για μεταλαδες που δεν βάζουν μπλουζ στοιχεία στο παίξιμο τους.

Τέλειο, αψεγάδιαστο, prototype mirror image.
Βασικά έχει κόλπα από διάφορες εποχιακες βερσιόν του.

Αλλιώς το έπαιζε στη αρχή με τη στρατ αλλιώς με την λπ. Σε άλλες θεσεις ή με διαφορετικες τεχνικές κλπ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδή?
Η κιθάρα είναι μια Gibson Les Paul Traditional του 2013. Στην κιθάρα έχουν αλλαχτεί τα εξής:
1. Μαγνήτες GAS PAFoid '59 (Legend series)
2. Τα 2 volume pots έχουν αλλαχτεί με CTS-500K "SVT" Longshaft Calibrated Set( https://www.crazyparts.de/electronics/cts-tvt-custom-pots/cts-500k-svt-longshaft-calibrated-set-4.php)
3. Οι capacitors έχουν αλλαχτεί με 1956-1960 Matched Pair of Luxe Oil-Filled .022mF Bumblebee Capacitors (https://luxe-radio.com/products/matched-pair-of-luxe-oil-filled-022mf-bumble-bee-capacitors-2)
4. Το bridge έχει αλλαχτεί με Faber ABRN-NG ABRN Bridge (https://www.faberguitar.com/ABRN-NG-ABRN-Bridge-Fits-Nashv-studs-Gloss-Nickel-Brass-saddles-nickel-plated_1 χρειάζεται και αυτό https://www.faberguitar.com/iNsert-MNG-Faber-iNsert-Nashville-to-59-ABR-converter-studs-7mm-4mm-Steel-nickel-plated-glossy_1)
5. Το tailpiece έχει αλλαχτεί με TP-59NG Faber TP-'59 Vintage Spec ALU Stop Tailpiece (https://www.faberguitar.com/TP-59NG-Faber-TP-59-Vintage-Spec-ALU-Stop-Tailpiece-Nickel-gloss_1)
6. Tremble bleed στον neck μαγνήτη
7. Χορδές 9ρες

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κατ' αρχήν καλωσήρθες Γιώργο.

Η κιθάρα είναι μια Gibson Les Paul Traditional του 2013. Στην κιθάρα έχουν αλλαχτεί τα εξής: .....
 


Αν κατάλαβα καλά η κιθάρα είναι δική σου?

Αν εσύ είσαι αυτός που έκανε τις αλλαγές, θα ήθελα να πεις τι ήταν αυτό που σε έκανε να κάνεις κάθε μια από αυτές τις αλλαγές, και αν είχε κάθε μια αλλαγή, το αποτέλεσμα που περίμενες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κατ' αρχήν καλωσήρθες Γιώργο.

Αν κατάλαβα καλά η κιθάρα είναι δική σου?

Αν εσύ είσαι αυτός που έκανε τις αλλαγές, θα ήθελα να πεις τι ήταν αυτό που σε έκανε να κάνεις κάθε μια από αυτές τις αλλαγές.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ναι είναι δική μου η κιθάρα (μακάρι να ήταν και τα χέρια που παίζουν στο βίντεο) ?

Με σύντομη απάντηση για να έρθει ακόμα πιο κοντά σε vintage specs και πιο κοντά στον ήχο που ήθελα. Αλλά κυρίως ήθελα μια les paul που να ακούγεται όπως θέλω και να την νιώθω όπως τη θέλω. Πχ οι μαγνήτες Gibson Classic 57 που είχε πάνω δεν έχουν καμια σχέση σε δυναμικές, όγκο κτλ. Πχ άφησα τα καπάκια γιατί η συγκεκριμένη κιθάρα έχει από τη μάνα της πρίμα οπότε αν έβγαζα τα καπάκια θα ξύριζε. Επίσης μεγάλη αλλαγή τα pots. Είχε 300Κ στα volume...λάθος σε les paul εκτός αν παίζεις jazz. Κάποια τα άλλαξα απλά από τρέλα/δοκιμή αν θα δω διαφορά. Πχ το tailpiece δεν έχω καταλάβει διαφορά. Ενώ με το bridge καθάρισε ο ήχος. Σίγουρα η μεγαλύτερη διαφορά ήρθε με τους μαγνήτες, τα pots και το bridge.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: fusiongtr
άφησα τα καπάκια γιατί η συγκεκριμένη κιθάρα έχει από τη μάνα της πρίμα οπότε αν έβγαζα τα καπάκια θα ξύριζε.

Είχε 300Κ στα volume...λάθος σε les paul εκτός αν παίζεις jazz.


Αυτά τα δύο κουτουλάνε λίγο.

Βάζοντας δηλαδή 500άρια, εντείνεις τα πρίμα.

Γιατί θεωρείς ότι τα 300άρια δεν της ταίριαζαν?

Επίσης, γιατί 9άρες?

Είχες θέμα άνεσης με τις 10άρες?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτά τα δύο κουτουλάνε λίγο.

Βάζοντας δηλαδή 500άρια, εντείνεις τα πρίμα.

Γιατί θεωρείς ότι τα 300άρια δεν της ταίριαζαν?
Γιατί δεν καθαρίζει ο ήχος...και ήταν πολύ dark/μουντός ο ήχος....ή τουλάχιστον δεν καθάριζε στην συγκεκριμένη. Και ότι μπορεί να σου δώσει το 500K volume έχεις και το tone να το κάνεις compensate...old school ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: fusiongtr
με το bridge καθάρισε ο ήχος.


Και αυτό μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.

Δεν βάζει και τόσο μάπα γέφυρες η gibson.

Συγγνώμη για την επιμονή, είναι καθαρή περιέργεια.

 
Και αυτό μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.

Δεν βάζει και τόσο μάπα γέφυρες η gibson.

Συγγνώμη για την επιμονή, είναι καθαρή περιέργεια.
Δεν ξέρω τι βάζει στα custom shop μοντέλα...αλλά σε standard και κάτω είναι μέτριες προς κακές...και λάθος υλικά (σύμφωνα με τι φόραγαν οι gibson τότε). Είχα βρει και άκρη να πάρω από το εργοστάσιο που έφτιαχνε τα bridge...αλλά το κόστος ήταν 180+ και δεν ήθελα...καθώς πάνω από όλα ήταν τεστ...άσχετο που μου έκατσε καλά. Να το πω διαφορετικά...η κιθάρα ακούγεται πολύ καλύτερα ακουστικά χωρίς ενισχυτή

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Καλή η ιδέα σου όλα θελει έξτρα χρόνο.


Γνωστό και δεδομένο.

Όμως προσφέρει και περισσότερα γενικά.

Ελπίζω να τα καταφέρεις.

Αξίζει τον κόπο νομίζω.

 
  • Like
Reactions: Spyros Delta

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα