gain loose?

ignantios

Μέλος
Μηνύματα
2,585
Πόντοι
98
μια ερωτηση χαζη αλλα αν μπορειτε δωστε μου τα φωτα σας .....εχετε ποτε αντιμετωπισει ενα γεγονος ...ενω παιζεται σπιτι  ή αλλου το γκαζι που βγαζει ο ενισχυτης ή το πεταλι σας να ειναι αρκετο  ενω οταν πηγαινετε σε μεγαλες αιθουσες studio να αισθανεστε οτι δεν επαρκει :-\ :-\αισθηση μου ειναι ή ειναι πραγματικοτητα? παντως το νιωθω εντονα στα δακτυλα οτι δεν ειναι το ιδιο....Συμβαινει στην πραγματικοτητα ή χρηζει ιατρικης παρακολουθησης...δεν μπορει θα συμβαινει και σε αλλους..οχι??? Στο σπιτι εχω ογκο και gain και χρησιμοποιω μονο του το πεταλι ενω στο studio για να εχω το ιδιο ηχητικο αποτελεσμα πρεπει να υπεροδηγηθει και απο αλλο πεταλι!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Welcome to our world !!

Ο ήχος στο σπίτι δεν θα έχει ποτέ την ίδια χροιά με τον χρήσιμο ήχο μέσα στην μπάντα. Τα πάντα ακούγονται διαφορετικά όταν αρχίζουν να ...βαράνε και οι υπόλοιποι, γι' αυτό εδώ και χρόνια πολύς κόσμος "φωνάζει" πως όταν θα επιλέγουμε μηχανήματα θα πρέπει να τσεκάρουμε σοβαρά το πώς αυτά θα ανταποκρίνονται σε ...real life συνθήκες. Ανέβασε τα μεσαία στον ενισχυτή σου, και ξαφνικά θα αρχίσεις να ακούς τον εαυτό σου καλύτερα. Το gain μπορεί να σου φαίνεται πιο λίγο αλλά δεν είναι, απλά δεν το ακους σωστά  ;)

 
ignantios είπε:
μια ερωτηση χαζη αλλα αν μπορειτε δωστε μου τα φωτα σας .....εχετε ποτε αντιμετωπισει ενα γεγονος ...ενω παιζεται σπιτι  ή αλλου το γκαζι που βγαζει ο ενισχυτης ή το πεταλι σας να ειναι αρκετο   ενω οταν πηγαινετε σε μεγαλες αιθουσες studio να αισθανεστε οτι δεν επαρκει :-\ :-\αισθηση μου ειναι ή ειναι πραγματικοτητα? παντως το νιωθω εντονα στα δακτυλα οτι δεν ειναι το ιδιο....Συμβαινει στην πραγματικοτητα ή χρηζει ιατρικης παρακολουθησης...δεν μπορει θα συμβαινει και σε αλλους..οχι??? Στο σπιτι εχω ογκο και gain και χρησιμοποιω μονο του το πεταλι ενω στο studio για να εχω το ιδιο ηχητικο αποτελεσμα πρεπει να υπεροδηγηθει και απο αλλο πεταλι!
ιγνατιε, ειναι και θεμα χωρου και αντανακλασεων του ηχου. Ενας ενισχυτης σ'ενα συγκεκριμενο χωρο μπορει να τον γεμιζει επαρκως η υπερβολικα, ενω σε αλλο (ενδεχομενως μεγαλυτερο) να μην "φτανει"...

απ'την αλλη, αν το πεταλι μοιαζει να μην εχει gain, ισως να φταιει και η τροφοδοσια του. Αν πχ στο σπιτι το παιζεις με μια μπαταρια που αρχιζει να "πεφτει", θα μοιαζει οτι εχει πιο πολυ drive (αλλα λιγοτερο headroom). Αν τωρα, πας στο Studio και το βαλεις σε τροφοδοτικο (που ειναι και λιγο πιο γενναιοδωρο σε ταση...) ισως σου φανει οτι δεν "βρωμιζει" τοσο πολυ...

Αυτα βεβαια, ειναι λιγο "ψιλολογια" και πιστευω οτι κυριως το θεμα πρεπει να ειναι με τους ενισχυτες και το πως "γεμιζουν" τον εκαστοτε χωρο.

Ασε που και τα πεταλια, αλλιως "γκαζωνουν" τον "Α" ενισχυτη και αλλιως τον "Β"...

Πχ ενας Marshall "παιρνει φωτια" πολυ πιο ευκολα απο εναν Twin reverb με Ultra linear μετασχηματιστη...  ;D

 
+10000

Πιο ευκολο ειναι να πετυχεις το ΤΖΟΚΕΡ παρα να βγαλεις τον ηχο που εχεις στο ωραιο σου δωματιο πανω στη σκηνη.... :) (μαζι με αλλα 4 οργανα...και τραγουδιαρη...) :)

Για αυτο παρα πολλοι παιχτες χρησιμοποιουν τους ιδιους δοκιμασμενους συνδιασμους εδω και ....αιωνες.:)

Γενικα παντως μιλωντας οσο ΛΙΓΟΤΕΡΟ Gain βαζεις τοσο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ θα ακουγεται ο ηχος σου ζωντανα (το υπερβολικο gain βλάπτει την...υγεια του ηχου.... ;D)

Οπως πολυ σωστα γραφει και ο Silot τα ΜΕΣΑΙΑ ειναι ο καλυτερος σου φιλος ....μη τα ξεχνας...

 
Silot είπε:
...γι' αυτό εδώ και χρόνια πολύς κόσμος "φωνάζει" πως όταν θα επιλέγουμε μηχανήματα θα πρέπει να τσεκάρουμε σοβαρά το πώς αυτά θα ανταποκρίνονται σε ...real life συνθήκες.
Συμφωνώ μαζί σου 100% αλλά...αυτό στην πράξη πώς μπορεί να το κάνει όμως κάποιος...?  :-\

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προφανώς υπαρχουν 2 τρόποι :

Αρχικά, εμπιστεύεσαι πράγματα τα οποία παραδοσιακά "δουλεύουν" και δευτερευόντως όταν αρχίσεις να διαμορφώνεις κριτήριο επιλέγεις αυτό που (φαντάζεσαι) πως δουλεύει καλύτερα.

Οσα χρόνια και να περάσουν όμως, όση εμπειρία και να κουβαλάς, αυτό είναι ενα συνεχές trial and error  ::)

 
Είχα διαβάσει σε συνέντευξη του Paul Gilbert ότι προσαρμόζει το rig του ανάλογα με το venue. Aν σας ενδιαφέρει θα κοιτάξω να βρω το περιοδικό με τη συνέντευξη να παραθέσω τα σχόλιά του.

Τα τελευταία χρόνια πάντα προσπαθώ στο στούντιο να αφιερώνω τουλάχιστον 20 λεπτά σε ένα στούντιο να προσαρμόσω τον ήχο μου και ειδικά όταν παίζει και 2ος κιθαρίστας για να ταιριάξουμε σωστά. ;)

 
παντως το νιωθω εντονα στα δακτυλα οτι δεν ειναι το ιδιο....
νομιζω οτι αυτα που ανεφεραν τα παιδια πιο πανω ισχυουν (για την ακουστικη του χωρου, και για τα αλλα οργανα που ξαφνικα "μπαινουν" στο ηχητικο τοπιο). με το χρονο και τα παιξιματα γινεται ολο και πιο ευκολο να βγαλεις καλο ηχο, αλλα καθε φορα το αποτελεσμα ειναι λιγο διαφορετικο.

ενα αλλο πραγμα που ισχυει ειναι οτι και η αποκριση κιθαρας-ενισχυτη μεταμορφωνονται οταν ανεβαινουν οι εντασεις, ειτε παιζεις καθαρα, ειτε βρωμικα. προσπαθησε να παιζεις και στο σπιτι με καποια ενταση που και που (αν σε παιρνει), για να μην ειναι τοσο "ξενη" η αισθηση στο στουντιο (και γιατι ειναι καλυτερος τροπος να μελετας).

γενικως, προβαδικο και live ειναι και ο χωρος οπου τελικα θα καταλαβεις τι ειναι ο καλος ηχος, καλα μηχανηματα, τι ηχο θελεις τελικα να βγαλεις, πως βγαζεις ακρη με τον ηχο μιας μπαντας και τετοια πραγματα.. στο σπιτι ειναι παντα λιγο θολα τα πραγματα. που να προγραμματιζες και πολυεφε (με ολα τα patches αχρηστα μετα στο live)... ;D ;D

 
παιδια σε ολα δικιο εχετε και στο πισω μερος του μυαλου μου ειναι γνωστα και αντιληπτα.....οσο για το αν αυτα που χρησιμοποιω ειναι δοκιμασμενα τι ν πω .....για drive sansamp ,ενα wah crybaby dunlop,chorus boss ce-5,dd-5 boss digital delay,κιθαρα fender american deluxe hss-ibanez qfm s series με αλλαγμενους μαγνητες seymour duncan (2 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΙΧΕ Η ibanez) ,τι να πω ρε παιδια αν αυτα δεν ειναι δοκιμασμενα τοτε λαθος κανουν τα αυτια μου! ....Δεν λεω οτι ειναι τα καλυτερα αλλα πιστευω οτι ειναι απλα καλα!...Τωρα οταν τα αγορασα και ειδικα τα sansamp που τα εχω ολα, τα ακουσα αρκετα δυνατα. Τι να πω ισως βοηθουσε ενα equalizer αλλα φοβαμαι μηπως ειναι και αλλα πεταμενα λεφτα τα οποια θα τα χαιρομαι μονο στο σπιτι μου :'(οσο για τον τιτλο εχεις δικιο αλλα ηθελα αλλο να γραψω και αλλο εγραψα (ηταν και 7.00) και στο τελος εμεινε ;D σημασια εχει οτι με καταλαβατε ειτε με loose ειτε με loss....

p.s οταν πας και αγοραζεις κατι το οποιο το δοκιμαζεις και βλεπεις οτι ειναι πολυ καλο στο μαγαζι....και πας στο studio και δεν τοτε τι φταιει μηπως επρεπε να παρεις αυτο που δεν στο μαγαζι μηπως οταν πας στο studio σε εκπληξει ευχαριστα ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ειναι καθαρα θεμα εμπειριας και προσαρμογης...

αυτο που κανει εναν "καταπληκτικο" ηχο που εφτιαξες ΜΟΝΟΣ σου στο σπιτι σου (η στο μαγαζι) να μην "παιζει" πανω στο παλκο,ειναι απλα το interaction του ηχου αυτου με τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ οργανα στο live ή στο στουντιο.

Για αυτο αλλωστε τις τελικες ρυθμισεις του ηχου μας τις κανουμε οταν παιζουμε ΜΑΖΙ με αλλους και οχι μονοι στο...σπιτι...

Για αυτο αλλωστε πολλοι κιθαριστες του "παλκου" ειναι πολυ διστακτικοι με καποια "σουπερ-ντουπερ" εργαλεια τα οποια πολλα υποσχονται (και ισως πραγματοποιουν στο δωματιο του bedroom player) αλλα ελαχιστα πραγματοποιουν πανω στη σκηνη....(μια και δεν ειναι παντα σιγουρο οτι ο "καλυτερος" ηχος θα λειτουργησει καλυτερα σε ενα συγκεκριμενο σχημα πανω στη σκηνη...) 

Επισης κατι ΤΡΟΜΕΡΑ σημαντικο ειναι οι...απλοι ΝΟΜΟΙ της ΦΥΣΙΚΗΣ..

ΑΛΛΟΙΩΣ θα "νοιωσεις" εναν ενισχυτη στο σπιτι σου καθισμενος ακριβως μπροστα του και με το ηχειο του στραμμενο στα..αυτια σου και αλλοιως σε ενα παλκο με τον ενισχυτη 3 μετρα πισω σου και να κοιταζει τα ποδια σου,ειδικα στο LIVE το ΜΟΝΟ που πρεπει να σε απασχολει ειναι ΤΙ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (μεσα απο το PA) & αν αυτο απαιτει "θυσιες" για τον ηχο που ακους πανω στο παλκο να τις κανεις!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
στο στούντιο δεν έχεις gain λες και γενικά ο ήχος δεν σε ικανοποιεί... όμως εκεί παίζεις με άλλο ενισχυτή και ηχεία  right? κατάλαβα σωστά? γιατί αν πάρεις όοοολα τα πράγματα στο στούντιο , κάνεις δηλ. κανονική μετακόμιση και έχεις πάλι χάλια ήχο τότε θα φταίει η διαφορετική ακουστική του χώρου και η διαφορά στην εντάση (αλλού παίζεις και αλλού έχεις ρυθμίσει σπίτι), όπως είπαν και τα παιδιά εδω.

παρόλα αυτά, αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είναι στάνταρ. βοηθά επίσης να υπάρχει και συννενόηση με τους άλλους. να μην καλύπτει ο ένας τον άλλον, "παικτικά" ... για να μην υπάρχει κόντρα στο τέλος ποιός θα ακουστεί!!!

 
Πάντως εγώ παθαίνω το αντίθετο:

Στο σπίτι η Tonelab ακούγεται μέτρια, ενώ με την μπάντα ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ;D

 
ωραια χωρις ιχνος ειρωνιας θα μπορουσατε να μου πειτε δοκιμαμσενα overdrives-distortion τα οποια να δουλευουν εξισου καλα και στο studio και στο σπιτι .H μουσικη που παιζουμε ειναι απο toto μεχρι whitesnake και pink floyd.....γηινα πραγματα και portable οχι να κοστιζουν 3000euros....

φοβαμαι απο την αλλη μηπως ψαχνω τον τελειο ηχο και εχω κολλησει σε αυτο και μονο ,αυτο ειναι σχολιο του αδερφου μου ο οποιος ειναι μπασιστας 33 χρονων ,παντρεμενος και οσο να'ναι πιο κατασταλαγμενος ;D

 
Δεν χρειάζεται να αγοράσεις τίποτα (εκτός άμα επιμένεις οπότε να μου χαρίσεις τα "άχρηστα" πλέον gear σου  ;D)

Κάτσε 1 ώρα στο στούντιο και χτίσε σιγά σιγά τον ήχο σου εκεί μέσα.

 
Οποιοδηποτε "δοκιμασμενο" overdrive και να παρεις παντα το σημαντικοτερο ειναι ΠΩΣ θα το ρυθμισεις και βεβαια το Α και το Ω θα παραμενει ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ με τον οποιο θα παιξεις.

Και το ''χειροτερο" overdrive να βαλεις σε εναν Mesa Boogie θα παιξει 100 φορες καλυτερα απο το "καλυτερο" σε εναν Gorilla.....

Δεν ειναι λοιπον θεμα μονο "δοκιμασμενων" εργαλειων αλλα και του ΤΡΟΠΟΥ που θα τα χρησιμοποιησεις,παντως μιλωντας.....εκ μπυρας (και εγω..παντρεμενος και..κατασταλαγμενος ειμαι... ;D) το μεγαλυτερο λαθος που κανει το 99% των απειρων κιθαριστων ειναι το υπερβολικο gain & το κοψιμο των μεσαιων....(σε συνδιασμο με την..αλλογιστη χρηση...ΔΙΠΛΩΝ μαγνητων :) :) :) :),αν ειχα ενα ευρω για καθε φορα που ειδα τη..λαμψη της ευτυχιας στο προσωπο καθε ταλαιπωρημενου απο τη μουντιλα & την ελειψη ευκρινειας των διπλων μαγνητων πανω σε ενα παλκο με πολλα αλλα οργανα ή σε μια ηχογραφηση με πολλα καναλια...,οταν του εδωσα μια strat ή Tele ,θα ημουν ΠΟΛΥ πλουσιος...:) )

Και μη ξεχνας το βασικοτερο οτι δηλ. οπως δεν χρειαζεσαι ενα Cherokee για να κατεβεις στο κεντρο της Αθηνας στις 8 το πρωϊ της Δευτερας...ετσι και δεν χρειαζεσαι μια Les Paul με super hot διπλους & 2 stack Marshall για να παιξεις το Stairway to heaven στο μπαρακι της γειτονιας σου... :)

Παιζοντας συχνα ζωντανα και ψαχνοντας τον ηχο σου πολυ γρηγορα θα μαθεις (αν το θες βεβαια...) τι "δουλευει" και τι δεν "δουλευει"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
αλλογιστη χρηση...ΔΙΠΛΩΝ μαγνητων :) :) :) :)

βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ  :D

Εδώ που τα λέμε οι διπλοί θα έπρεπε να έρχονται με ετικέτα όπως τα τσιγάρα: οι humbuckers βλάπτουν σοβαρά την μουσική σας υγεία"  ;D

 
elavd είπε:
Πάντως εγώ παθαίνω το αντίθετο:

Στο σπίτι η Tonelab ακούγεται μέτρια, ενώ με την μπάντα ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ;D
Αυτος ειναι και ο βασικος λογος που πλεον την χρησιμοποιω αποκλειστικα (χθες ξεφορτωθηκα και τα τελευταια "βρωμικα" πεταλια μου μια και,για αυτα που εγω παιζω, ωχριουσαν μπροστα σε αυτα της TL τοσο στην προβα ,οσο και στο live)  ,εχω μαλιστα σωσει 4 σετ διαφορετικων ρυθμισεων που ταιριαζουν σε ολες τις περιπτωσεις απο bedroom practicing μεχρι Live στο ..Μαρακανα!! :) :) 

Παντως εμενα και στο σπιτι μια χαρα μου ακουγεται... :) :) :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ναι ετσιιιιιιιιιιιι  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Νεο τεστ δεξιοτητων ΑΣΕΠ: βρειτε το σωστο στο παρακατω τεστ πολλαπλης επιλογης:

-Οι διπλοι ειναι λασπη (η πιο ευηχα....μες τη λασπουρια)

-Οι μονοι ειναι μελι (Αττικη παρακαλω)

-Οι μονοι ειναι ββββββββζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ (μποινγκκκκκκκκκκκκκ)

-Οι διπλοι ειναι λουκουμαδες με μελι

Ο ευρων να περασει απο τις εκδοσεις μας να παραλαβει το δωρο του εναν τομο του best seller μας "οχι αλλο καρβουνο"

 
"Τι κάνετε μωρέ; Αυτα τα κερατα δεν δουλευουν!!!!Σταματήστε το κάρβουνο... Όχι άλλο κάρβουνοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!"

;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Back
Top