Frank Zappa - Titties and Beer

Σπύρος Δέλτα

Spyros Delta

Κοντομάνικος
Πόντοι
1,688
Frank Zappa - Titties and Beer

Special audio edition...from Baby Snakes...frank zappa bozzio titties beer experience

Πώ τι μας κάνεις.....

Suicide Chump

To παραπάνω βίντεο το είχα μόνο το σόλο σε έγχρωμο αλλά δε το βρίσκω.Αμα το βρώ θα το βάλω.

Ωχ με έπιασε μανία πάλι ...όλο το youtube θα ποστάρω.

Από τις παραστάσεις του Ensemble Modern στην Γερμανία (Yellow Shark) - Το ψάχνω να το αγοράσω σε DVD, αλλά μάταια...

Εδώ το Dog Breath Variations / Uncle Meat.

Απόλαυση, ιδιαίτερα μετά από το 2:18 όπου αρχίζει το δεύτερο.

Aν και είμαι κατά τι άσχετος απο Zappa, νομίζω ότι το Peaches En Regalia είναι το πιο mainstream κομμάτι του, ωραίο, σύμφωνοι, αλλά δεν έχει αυτό το κουφό, το "τι στο καλό είναι αυτό", το "γιατί πετάει επίτηδες φαλτσαδούρες στην ενορχήστρωση", το αστείο ερωτηματικό που σου δημιουργούν τα άλλα του κομμάτια...

zappa_1.JPG

Drop out of school before your mind rots from exposure to our mediocre educational system. Forget about the Senior Prom and go to the library and educate yourself if you've got any guts. Some of you like Pep rallies and plastic robots who tell you what to read. Forget I mentioned it. This song has no message. Rise for the flag salute.

Είχα διαβάσει κάποτε ότι ο Zappa ήταν ο πρώτος που είχε ξεκινήσει την τάση για περιφρόνηση (και βρίσιμο) του κοινού του...

O άνθρωπος ήταν άπαιχτος,σα μουσικός,σα κιθαρίστας,σα προσωπικότητα..

Επιτέλους ένα θέμα της προκοπής! :D
Ναι, αν και ανα πάσα στιγμή μπορούν να εμφανιστουν ''γνωστο άγνωστοι''

και να μας βγάλουν μάπα το zappa,ξες πολλά λάθη κάνει ότι να ναι παίζει κλπ και να γίνει μπουτδέλο πάλι.....delta μάλλον δε θα καταλάβεις τι εννοώ(και εύχομαι να μη χρειαστεί)αλλά οι άλλοι με κατάλαβαν νομίζω.

Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ, μεγάλο μυαλό, απίστευτος στιχουργός με τεράστια μουσική γκάμα και μεγάλο ταλέντο στο να βρίσκει ταλέντα