- Μηνύματα
- 11,657
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 3,578
Παραθέτω τη διαφορά έντασης όπως γράφτηκαν, που παίζει καθοριστικό ρόλο στο πως ακούγονται τα δείγματα. Αφού λοιπόν τα έφερα στα ίσα τους στο Wavelab (μπράβο ρε Γιώργο την ίδια δουλειά κάναμε) έχω να πω τα εξής:
Φυσικά το αποτέλεσμα δικαιώνει τα ακριβότερα.
Το Focusrite δεν έχει attack στο χτύπημα ισοπεδώνει τις δυναμικές και πλέει σε πελάγη ευτυχίας ή σε μια σούπα...
Στα Avalon και TL Audio αυτά ήταν εμφανή αλλά με διαφορές. Με ισορροπία και μουσικότητα στο Avalon αλλά με μια τραχιά χροιά στο TL Audio που επίσης συγκριτικά είχε λιγότερο όγκο αν και με λάμπα. Σαν να έπαιζες με σκληρή πένα μια Stratocaster. Ατάκα χωρίς sustain.
Για κάποιους αυτή η διαφορά στη χροιά είναι το ζητούμενο ανάλογα με την περίπτωση και γι αυτό διαθέτουν 2 και 3 εναλλακτικούς προενισχυτές.
Για τους υπόλοιπους (μη επαγγελματίες) θεωρώ πως πρέπει να ισχύει ο κανόνας των diminishing returns. Δηλαδή από την φτηνή κάρτα ήχου σε ένα προενισχυτή με discrete κύκλωμα των 500-600 ευρώ, υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ήχο. Αλλά για την επόμενη κατηγορία που πάει απο τα 600 στα 2-3000 ευρώ η ηχητική διαφορά αυτή μικραίνει και αναρωτιέσαι αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά γι αυτή τη διαφορά.
Προσωπικά είμαι της άποψης πως αν σύγκρινες έναν προενισχυτή των 600 ευρώ και όχι channel strip (χωρίς compressor, EQ, κλπ που ανεβάζουν το κόστος) όπως τα Universal Audio Solo 610, Grace Design m101, SPL Gain Station 1, Focusrite ISA One ή οτιδήποτε άλλης σοβαρής εταιρίας, τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά. Οι διαφορές πολύ πιό δυσδιάκριτες και θα ετίθετο απλά ίσως θέμα προτίμησης χροιάς.
Είμαι κολλημένος στα 600 για τον home recordist!
Σταύρο συγχαρητήρια που μας έδωσες την ευκαιρία να ακούσουμε τους προενισχυτές σου. Ιδιαίτερα όταν η πηγή και σημείο αναφοράς είναι το παίξιμο και η φωνή σου. Gracie.
Φυσικά το αποτέλεσμα δικαιώνει τα ακριβότερα.
Το Focusrite δεν έχει attack στο χτύπημα ισοπεδώνει τις δυναμικές και πλέει σε πελάγη ευτυχίας ή σε μια σούπα...
Στα Avalon και TL Audio αυτά ήταν εμφανή αλλά με διαφορές. Με ισορροπία και μουσικότητα στο Avalon αλλά με μια τραχιά χροιά στο TL Audio που επίσης συγκριτικά είχε λιγότερο όγκο αν και με λάμπα. Σαν να έπαιζες με σκληρή πένα μια Stratocaster. Ατάκα χωρίς sustain.
Για κάποιους αυτή η διαφορά στη χροιά είναι το ζητούμενο ανάλογα με την περίπτωση και γι αυτό διαθέτουν 2 και 3 εναλλακτικούς προενισχυτές.
Για τους υπόλοιπους (μη επαγγελματίες) θεωρώ πως πρέπει να ισχύει ο κανόνας των diminishing returns. Δηλαδή από την φτηνή κάρτα ήχου σε ένα προενισχυτή με discrete κύκλωμα των 500-600 ευρώ, υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ήχο. Αλλά για την επόμενη κατηγορία που πάει απο τα 600 στα 2-3000 ευρώ η ηχητική διαφορά αυτή μικραίνει και αναρωτιέσαι αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά γι αυτή τη διαφορά.
Προσωπικά είμαι της άποψης πως αν σύγκρινες έναν προενισχυτή των 600 ευρώ και όχι channel strip (χωρίς compressor, EQ, κλπ που ανεβάζουν το κόστος) όπως τα Universal Audio Solo 610, Grace Design m101, SPL Gain Station 1, Focusrite ISA One ή οτιδήποτε άλλης σοβαρής εταιρίας, τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά. Οι διαφορές πολύ πιό δυσδιάκριτες και θα ετίθετο απλά ίσως θέμα προτίμησης χροιάς.
Είμαι κολλημένος στα 600 για τον home recordist!

Σταύρο συγχαρητήρια που μας έδωσες την ευκαιρία να ακούσουμε τους προενισχυτές σου. Ιδιαίτερα όταν η πηγή και σημείο αναφοράς είναι το παίξιμο και η φωνή σου. Gracie.

Τελευταία επεξεργασία από moderator: