- Μηνύματα
- 4,495
- Πόντοι
- 638
;D ;D ;DSuperfunk είπε:Τωρα αυτον τον...ηχο για ΚΑΛΟ τον εβαλες? ;D
Σαν ετοιμοθανατη παπια στον Ασωπο που εχει καταπιει 2 κιλα βιομηχανικα αποβλητα ακουγεται... ;D
Ένα άλλο βίντεο έψαχνα (από το ίδιο DVD) αλλά δεν το βρήκα.
Για να σοβαρευτούμε: ο Σταύρος παραπάνω έχει δίκιο ότι στα double locking trems (γενικότερα, όχι μόνο στο Floyd), η δόνηση της χορδής "μένει έξω" από την κιθάρα. Όχι απολύτως βέβαια, αλλά είναι αυτό που λέμε ότι έχουμε "hot string", δηλαδή η ενέργεια της χορδής διατηρείται περισσότερο. Αυτό δεν είναι κακό ή καλό από μόνο του. Προφανώς γίνετι αντιληπτό ως κομπρεσσάρισμα του ήχου, αλλά εδώ έχουμε δύο παραμέτρους:
1) Τι μαγνήτες χρησιμοποιεί η κιθάρα
2) Σε τι περιβάλλον την χρησιμοποιούμε (σε ποια μίξη, live ή σε στούντιο κλπ).
Δυστυχώς οι περισσότερες κιθάρες με FR έχουν και hot μαγνήτες με ήδη κομπρεσσαρισμένο και όχι ανοιχτό ήχο. Ωστόσο ας μην ξεχνάμε ότι και πολλοί, ας πούμε, single coil μαγνήτες για Strat που θεωρούνται... vintage, ΕΙΝΑΙ κομπρεσσαρισμένοι και επίδης διαθέτουν έντονα peaks σε συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή. Αυτό (για τους λάτρες τους) διαμορφώνει το "χαρακτήρα" τους. ;D
Θυμάμαι ότι είχα πετύχει μια συζήτηση στο Huge Racks μεταξύ του Jim Tyler και του John Suhr, που έχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις για το πως (θα έπρεπε να) συμπεριφέρεται μια κιθάρα σε ό,τι αφορά στην επιλογή τρέμολο. Ο πρώτος προτιμά πολύ ελαφρά κράματα και block και ο δεύτερος επιμένει σε βαριά steel blocks (που, παρεμπιπτόντως, την ίδια συμπεριφορά με το FR έχουν, απλά δεν είναι locked... σκεφτείται το...). Είναι ενδιαφέρουσα συζήτηση, τελικά όμως το κέηκ το εκτιμούμε στο φάγωμα, οπότε αν μια συγκεκριμένη κιθάρα ακούγεται καλά... τότε ακούγεται καλά.