Floyd rose vs fender tremolo bridge

Superfunk είπε:
Τωρα αυτον τον...ηχο για ΚΑΛΟ τον εβαλες? ;D

Σαν ετοιμοθανατη παπια στον Ασωπο που εχει καταπιει 2 κιλα βιομηχανικα αποβλητα ακουγεται... ;D
;D ;D ;D

Ένα άλλο βίντεο έψαχνα (από το ίδιο DVD) αλλά δεν το βρήκα.

Για να σοβαρευτούμε: ο Σταύρος παραπάνω έχει δίκιο ότι στα double locking trems (γενικότερα, όχι μόνο στο Floyd), η δόνηση της χορδής "μένει έξω" από την κιθάρα. Όχι απολύτως βέβαια, αλλά είναι αυτό που λέμε ότι έχουμε "hot string", δηλαδή η ενέργεια της χορδής διατηρείται περισσότερο. Αυτό δεν είναι κακό ή καλό από μόνο του. Προφανώς γίνετι αντιληπτό ως κομπρεσσάρισμα του ήχου, αλλά εδώ έχουμε δύο παραμέτρους:

1) Τι μαγνήτες χρησιμοποιεί η κιθάρα

2) Σε τι περιβάλλον την χρησιμοποιούμε (σε ποια μίξη, live ή σε στούντιο κλπ).

Δυστυχώς οι περισσότερες κιθάρες με FR έχουν και hot μαγνήτες με ήδη κομπρεσσαρισμένο και όχι ανοιχτό ήχο. Ωστόσο ας μην ξεχνάμε ότι και πολλοί, ας πούμε, single coil μαγνήτες για Strat που θεωρούνται... vintage, ΕΙΝΑΙ κομπρεσσαρισμένοι και επίδης διαθέτουν έντονα peaks σε συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή. Αυτό (για τους λάτρες τους) διαμορφώνει το "χαρακτήρα" τους.  ;D

Θυμάμαι ότι είχα πετύχει μια συζήτηση στο Huge Racks μεταξύ του Jim Tyler και του John Suhr, που έχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις για το πως (θα έπρεπε να) συμπεριφέρεται μια κιθάρα σε ό,τι αφορά στην επιλογή τρέμολο. Ο πρώτος προτιμά πολύ ελαφρά κράματα και block και ο δεύτερος επιμένει σε βαριά steel blocks (που, παρεμπιπτόντως, την ίδια συμπεριφορά με το FR έχουν, απλά δεν είναι locked... σκεφτείται το...). Είναι ενδιαφέρουσα συζήτηση, τελικά όμως το κέηκ το εκτιμούμε στο φάγωμα, οπότε αν μια συγκεκριμένη κιθάρα ακούγεται καλά... τότε ακούγεται καλά.  ;)

 
Είναι ενδιαφέρουσα συζήτηση, τελικά όμως το κέηκ το εκτιμούμε στο φάγωμα, οπότε αν μια συγκεκριμένη κιθάρα ακούγεται καλά... τότε ακούγεται καλά. 
+1000

εξαλλου αν εισαι GENIUS, μαγκας και παιχταρας ακομα και με Floyd θα βγαλεις ηχαρα

Bullet The Blue Sky Rattle And Hum U2

;D

 
Superfunk είπε:
εξαλλου αν εισαι GENIUS, μαγκας και παιχταρας ακομα και με Floyd θα βγαλεις ηχαρα
Φίλος, μήπως ξέρεις τι πετάλι χρησιμοποιεί , γιατί θέλω και εγώ τέτοιο ήχο.;

:P :P ;D

 
ελα ρε σιγα το πραγμα,παιζει με κατι πολυ απλο που μεταφερεται  και πολυ ευκολα

edge_rack_elevation_rack_gear.jpg


edge-pedalboard.jpg


 
Νομίζω το DS της Boss κάνει τη διαφορά!!  ;D ;D

Πάντως πέρι F.R. Έχω μια με ένα δαύτο  :P ...αλλά και μόνο που τη βλέπεις την κιθάρα ΔΕΝ θες να παίξεις "καθαρά". Οπότε μάλλον φιλολογικά τίθεται το θέμα.  ;D ;D ;D

 
Για μενα  παντως τα καθαρα στο πρωτο μερος του tender surender αποτελουσαν παντα παραδειγμα προς αποφυγη. Οταν μπαινει το distortion τοτε ο ηχος ειναι οκ. Και δεν θελω φωνες για το Vai. Τον σεβομαι απεριοριστα. Η κριτικη ειναι για τα καθαρα στο συγκεκριμενο κομμάτι.Τοτε αυτα τα καθαρα τι ειναι?


 
vaggelis1234 είπε:
Τοτε αυτα τα καθαρα τι ειναι?
Καλλίτερα  ;D

 
Συγνωμη συγκρινουμε τα καθαρα ενος διπλου high output μαγνητη(εστω και σε coil-split) με ενα low output μονο??????

Μηπως δε φταιει το FR????

 
Θα συμφωνήσω με τον freerock, και εγώ έχω την αίσθηση ότι το FR ακριβώς λόγω του ότι κλειδώνει την χορδή σε 2 σημεία για να μην μετατοπιστεί η χορδή και έχουμε απώλειες κουρδίσματος, μειώνεται το μήκος ταλάντωσής της και λογικά αυτό θα έχει επίδραση στον ήχο, ειδικά στον καθαρό δηλαδή που είναι ακομπρεσάριστος σε σχέση με έναν gain ήχο.

Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν μου έλεγε κάποιος ότι το γνωστό ''σκάσιμο'' μιας στρατ να οφείλεται κυρίως στον τύπο της γέφυρας.

Όχι ότι το FR έχει χειρότερο ηχο, απλά είναι διαφορετικό στυλ....

 
<<Τοτε αυτα τα καθαρα τι ειναι?>>

διαφορετικά!!

συγκρίνουμε 2 εντελώς διαφωρετικούς μαγνήτες vintage  single coil με super high output humbucker !

γενικά σαν ήχος μιλάμε ! βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ! :P

 
Μιας και μιλάμε για Fender και Floyd Rose, εγώ θα επέλεγα deluxe locking tremolo για Strat. Έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος με τον American Standard 2-point, με μόνη διαφορά το κλείδωμα των χορδών στον καβαλάρη, το roller nut και τα κλειδιά. Το συγκεκριμένο τρέμολο πρωτοεμφανίστηκε το 1991 στα μοντέλα Plus, Deluxe Plus και Ultra. Επίσης ήταν διαθέσιμο προαιρετικά σε ορισμένα μοντέλα American Deluxe HSS και Showmaster από το 1998 ως τα τέλη του 2006.

FlameBridge.jpg


Δυστυχώς η παραγωγή αυτού του τρέμολο σταμάτησε το 2007.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top