vagmer είπε:
Απλα απορω πως γινονται παραγωγες οπουδηποτε στον κοσμο με αυτο το synth. (ο ηχοληπτης μου τονισε πως τα παλαιοτερα synths ειχαν θορυβο
Τον κακό του τον καιρό, να του πεις. ;D
Αν το SD1 της Ensoniq (που είναι και καλά παλιό) έχει θόρυβο, τότε με την λογική του το ARP 2600 θα έπρεπε να παράγει ΜΟΝΟ θόρυβο.
Oταν προκειτε για δισκογραφικη παραγωγη ΠΑΝΤΑ γινεται κομπρεσσαρισμα.
Σχεδόν πάντα - δεν είναι απαραίτητο.
Τον κακό του τον καιρό, Νο2, γιατί:
α. Δεν άκουσε το φύσημα από το Ensoniq και δεν σου πρότεινε να ξανακάνετε την μίξη χρησιμοποιώντας denoiser μόνο στο κανάλι του synth και
β. Έβαλε denoiser σε όλη την μίξη.
Εθεσα το ζητημα με την ανταποκριση στο αν υπαρχουν καποια αλλα ισως στουντιο με εξειδικευση στο antinoise ?? ποιο εξελιγμενα σε αυτην την κατασταση
Άκου τι προτείνω να κάνεις. Υπάρχει μία τεχνική που ονομάζεται adaptive filtering. Σε αυτή την τεχνική δίνεις ένα σήμα Β (το βρώμικο σήμα) και αυτή η τεχνική αφαιρεί ΜΟΝΟ αυτό το σήμα από όλο το υπόλοιπο. Στο δια ταύτα:
Ηχογραφείς το SD-1, δίνοντας 2-3 δευτερόλεπτα στην αρχή όπου δεν θα έχει καθόλου το patch που θα παίξεις. Προφανώς ΑΝ έχει θόρυβο (ή φύσημα), αυτό θα ηχογραφηθεί μόνο του σε αυτά τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα. Ανοίγεις ένα πρόγραμμα, σαν το Izotope RX π.χ., και εισάγεις το wav. Μαρκάρεις τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα και τα ορίζεις σαν το source σήμα. Κατόπιν αυτό που όρισες θα αφαιρεθεί από όλο το wav. Έτσι θα μείνουν στην αρχή 2-3 δευτερόλεπτα σιωπής (τα οποία τα κόβεις) και το υπόλοιπο σήμα απαλλαγμένο από παρενέργειες.
Πήγαινε εδώ:
http://www.izotope.com/products/audio/rx/
και κάνε click στο before/after video του denoiser, να πάρεις μία ιδέα.
Η τεχνική αυτή είναι 1000 φορές καλύτερη από ένα ξεκάρφωτο denoise, γιατί αφαιρεί επακριβώς αυτό που θες. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μαζί με τις συχνότητες που πρέπει να κουρευτούν, θα κουρευτούν και άλλες που απλά ... έτυχε να είναι ίδιες. ;D Με άλλα λόγια μπορεί να διαπιστώσεις μία ελαφρά μουντάδα την οποία όμως την διορθώνεις πανεύκολα με ένα EQ.
Αφού λοιπόν πάρεις το καθαρό σήμα και ξανακάνεις τη διόρθωση στην μίξη, μετά μπορείς να το ξαναστείλεις για mastering - και να του πεις να προσέχει τις ρυθμίσεις του compressor, γιατί υποψιάζομαι (χωρίς να έχω ακούσει την αρχική μίξη) ότι έχει λάθος ρυθμίσεις στο release. Αν όντως είναι έτσι, τότε και ακόμη και μία πεντακάθαρη μίξη μπορεί να έχει breathing λόγω του compressor.
PS. Αυτόν τον τρόπο που σου προτείνω τον έχω δοκιμάσει ο ίδιος, με ένα Andromeda A6 + Eventide H8000-FW. Υπήρχε ένα επαναλαμβανόμενο θορυβώδες μοτίβο, το οποίο το αφαίρεσα με τον τρόπο που σου υπέδειξα. Μετά "σήκωσα" λίγο τις ψηλές συχνότητες για να αντισταθμίσω μία ελαφρά μουντάδα που παρατήρησα. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.