φυσημα απο synth μετα απο compressing ...

vagmer

Νέο μέλος
Μηνύματα
99
Πόντοι
6
καλησπερα.

εκανα μουσικη παραγωγη για master με χρηση συνθεσαιζερς. Ενα απο αυτα (παροτι την εποχη που το πηρα υπηρξε κορυφαιο,ακομα και τωρα, ENSONIQ SD 1), μετα το τελικο κομπρεσαρισμα βγαζει αρκετο φυσημα .... δοκιμασαμε στο στουντιο καποιους τροπους ANTINOISER αλλα το αποτελεσμα υπηρξε πολυ κακο σε ολο το ηχητικο συνολο (μουντο χωρις πριμα η αφηνε πολυ πισω σε ενταση καποιο εφε)...

τι αλλο θα μπορουσε να γινει τεχνικα ωστε να κοπει το φυσημα ? (το antinoiser μπηκε μετα την τελικη μιξη απο το λαπτοπ που μου δοθηκε η master κοπια)

καμια λυση ?

 
Καλημερα

Πολυ ενδιαφερον

1)Μπορεις να ανεβασεις δειγμα πριν και μετα το mastering?

2)Πως γνωριζεις οτι το προβλημα ειναι απο το sd1?

τι αλλο θα μπορουσε να γινει τεχνικα ωστε να κοπει το φυσημα ?
Γυρνας πισω στην μειξη, ξαναβλεπεις το/τα tracks ως προς s/n (σταθμη σηματος προς θορυβο).

Eαν χρειαζεται denoiser το εφαρμοζεις στο "προβληματικο" track

 
καλημερα,

Στο μαστερ cd χωρις κομπρεσσαρισμα δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μονο αφοτου γινει μαστερ με το αναμενομενο κομπρεσσαρισμα (απο κανονικο κομπρεσσορα και οχι virtual προγραμμα) ενισχυεται το φυσημα. Αρα δεν μπορω να κανω μεμονωμενα σε ενα τρακ (το κομπρεσσαρισμα γινεται στο τελικο).

Γνωριζω οτι ειναι απο το συγκεκριμενο οργανο αφου υπαρχουν καποια κομματια που παιζει μονο αυτο και ξεχωριζει...

 
εισαι σιγουρος πως δεν ειναι φυσημα απο τον αναλογικο κομπρεσσορα?

Αλλιως, το mixdown εχει ηδη θορυβο και με το κομπρεσσαρισμα ακουγεται περισοοτερο αυτος ο θορυβος φυσικα.

 
Στο μαστερ cd χωρις κομπρεσσαρισμα..
εννοεις την μειξη?

Μονο αφοτου γινει μαστερ με το αναμενομενο κομπρεσσαρισμα..
1) Σε ενα μαστερινγκ δεν ειναι παντα απαραιτητο οτι θα υπαρχει κομπρεσσαρισμα

2) Ενημερωνεις την εταιρια/μαστερα σου για το προβλημα και περιμενεις να την λυση

απο αυτους χωρις να μπλεκεις.

  Εαν η απαντηση τους ειναι οτι δεν μπορει να γινει καλλιτερο αλλαζεις εταιρια η

οπως σου ειπα και πιο πανω ξανακοιτας την μειξη.

Δεν υπαρχουν καθαρες μειξεις που βρωμιζουν στο μαστεριγκ. Στις περισσοτερες

περιπτωσεις (σε ολες που γνωριζω) υπαρχει γραμμενος ο θορυβος και απλα

μετα την αυξηση της εντασεως ερχονται στο φως!

 
ο κομπρεσσορας ειναι οκ. Πολυ σωστα (για την  δευτερη σου σκεψη). Απλα απορω πως γινονται παραγωγες οπουδηποτε στον κοσμο με αυτο το synth. (ο ηχοληπτης μου τονισε πως τα παλαιοτερα synths ειχαν θορυβο, και του ειπα ¨δηλαδη αν εβαζα 5 ιδια μαζι τι θα γινοταν????)

 
Oταν προκειτε για δισκογραφικη παραγωγη ΠΑΝΤΑ γινεται κομπρεσσαρισμα. μετα απο 250 ωρες με 45 ευρω την ωρα , δεν αλλαζεις ετσι στουντιο, και φυσικα ψαχνεις λυσεις οσο κι αν μπλεκεις.. η εταιρια ειναι αποδεδειγμενα one of the best , και ο ηχοληπτης εμπειρος.

Εθεσα το ζητημα με την ανταποκριση στο αν υπαρχουν καποια αλλα ισως στουντιο με εξειδικευση στο antinoise ?? ποιο εξελιγμενα σε αυτην την κατασταση

 
vagmer είπε:
Oταν προκειτε για δισκογραφικη παραγωγη ΠΑΝΤΑ γινεται κομπρεσσαρισμα.
Μην εισαι τοσο σιγουρος οτι ειναι το πρεπον

δεν αλλαζεις ετσι στουντιο, και φυσικα ψαχνεις λυσεις οσο κι αν μπλεκεις.
Δεν ειπα κατι τετοιο ισα ισα που ειπα να ξαναδεις την μειξη

Εθεσα το ζητημα με την ανταποκριση στο αν υπαρχουν καποια αλλα ισως στουντιο με εξειδικευση στο antinoise ?? ποιο εξελιγμενα σε αυτην την κατασταση
Αυτο δηλαδη

 Εαν η απαντηση τους ειναι οτι δεν μπορει να γινει καλλιτερο αλλαζεις εταιρια η

οπως σου ειπα και πιο πανω ξανακοιτας την μειξη.
Ισως ομως να μην ειναι κατανοητο οποτε το διαμορφωνω ως εξης

Εαν η απαντηση τους ειναι οτι δεν μπορει να γινει καλλιτερο αλλαζεις μαστερινγκ εταιρια η


οπως σου ειπα και πιο πανω
ξανακοιτας την μειξη.

 
Προφανως και ο θορυβος υπηρχε στη μιξη,απλα το ανεβασμα του RMS LEVEL απο το mastering τον εφερε στην επιφανεια...το να βαλεις....πως το ειπες? ;D....αντιθορυβικο στην τελικη mastered μιξη ειναι απλα.. ΤΡΑΓΙΚΗ λυση.....(μια και δεν ειναι τιποτα αλλο απο φιλτρα που θα επηρεασουν ΟΛΗ τη μιξη και οχι μονο τον θορυβο)

Φτιαξε ξανα τη μιξη χωρις θορυβο,αλλη λυση δεν υπαρχει.

Παντα θεωρωντας οτι ο comp που χρησιμοποιησε ο μαστερας σου δεν εχει θορυβο.

 
εχεις δικιο οτι το αντιθορυβικο μετα το κομπρεσσαρισμενο μαστερ κατεστρεψε ολο προτζεκτ. τι ενοεις ομως :  Φτιαξε ξανα τη μιξη χωρις θορυβο ??? τεχνικα ενοω....

να κοψει λιγα πριμα απο το εν λογω συνθ? να περασει καποιο αλλο ''εργαλειο'' για το φυσημα στο εν λογω συνθ πριν το μαστερ ? τι ?

 
αν ειναι ΟΝΤΩΣ το συνθ (ξαναψαξτο γιατι εξακολουθει να ειναι περιεργο) προφανως να πας στο καναλι του συνθ και να προσπαθησεις να μειωσεις το φυσημα με καποιο...αντιθορυβικο.

 
θα το ρωτησω ! μου φαινεται λογικο τεχνικα αν γινεται . σ ευχαριστω για την αποψη

 
digisilence είπε:
Γυρνας πισω στην μειξη, ξαναβλεπεις το/τα tracks ως προς s/n (σταθμη σηματος προς θορυβο).

Eαν χρειαζεται denoiser το εφαρμοζεις στο "προβληματικο" track
Κατι δεν παει καλα με τον τροπο που γραφω ::)

 
vagmer είπε:
Απλα απορω πως γινονται παραγωγες οπουδηποτε στον κοσμο με αυτο το synth. (ο ηχοληπτης μου τονισε πως τα παλαιοτερα synths ειχαν θορυβο
Τον κακό του τον καιρό, να του πεις. ;D

Αν το SD1 της Ensoniq (που είναι και καλά παλιό) έχει θόρυβο, τότε με την λογική του το ARP 2600 θα έπρεπε να παράγει ΜΟΝΟ θόρυβο.

Oταν προκειτε για δισκογραφικη παραγωγη ΠΑΝΤΑ γινεται κομπρεσσαρισμα.
Σχεδόν πάντα - δεν είναι απαραίτητο.

ο ηχοληπτης εμπειρος.
Τον κακό του τον καιρό, Νο2, γιατί:

α. Δεν άκουσε το φύσημα από το Ensoniq και δεν σου πρότεινε να ξανακάνετε την μίξη χρησιμοποιώντας denoiser μόνο στο κανάλι του synth και

β. Έβαλε denoiser σε όλη την μίξη. :o

Εθεσα το ζητημα με την ανταποκριση στο αν υπαρχουν καποια αλλα ισως στουντιο με εξειδικευση στο antinoise ?? ποιο εξελιγμενα σε αυτην την κατασταση
Άκου τι προτείνω να κάνεις. Υπάρχει μία τεχνική που ονομάζεται adaptive filtering. Σε αυτή την τεχνική δίνεις ένα σήμα Β (το βρώμικο σήμα) και αυτή η τεχνική αφαιρεί ΜΟΝΟ αυτό το σήμα από όλο το υπόλοιπο. Στο δια ταύτα:

Ηχογραφείς το SD-1, δίνοντας 2-3 δευτερόλεπτα στην αρχή όπου δεν θα έχει καθόλου το patch που θα παίξεις. Προφανώς ΑΝ έχει θόρυβο (ή φύσημα), αυτό θα ηχογραφηθεί μόνο του σε αυτά τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα. Ανοίγεις ένα πρόγραμμα, σαν το Izotope RX π.χ., και εισάγεις το wav. Μαρκάρεις τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα και τα ορίζεις σαν το source σήμα. Κατόπιν αυτό που όρισες θα αφαιρεθεί από όλο το wav. Έτσι θα μείνουν στην αρχή 2-3 δευτερόλεπτα σιωπής (τα οποία τα κόβεις) και το υπόλοιπο σήμα απαλλαγμένο από παρενέργειες.

Πήγαινε εδώ:

http://www.izotope.com/products/audio/rx/

και κάνε click στο before/after video του denoiser, να πάρεις μία ιδέα.

Η τεχνική αυτή είναι 1000 φορές καλύτερη από ένα ξεκάρφωτο denoise, γιατί αφαιρεί επακριβώς αυτό που θες. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μαζί με τις συχνότητες που πρέπει να κουρευτούν, θα κουρευτούν και άλλες που απλά ... έτυχε να είναι ίδιες. ;D Με άλλα λόγια μπορεί να διαπιστώσεις μία ελαφρά μουντάδα την οποία όμως την διορθώνεις πανεύκολα με ένα EQ.

Αφού λοιπόν πάρεις το καθαρό σήμα και ξανακάνεις τη διόρθωση στην μίξη, μετά μπορείς να το ξαναστείλεις για mastering - και να του πεις να προσέχει τις ρυθμίσεις του compressor, γιατί υποψιάζομαι (χωρίς να έχω ακούσει την αρχική μίξη) ότι έχει λάθος ρυθμίσεις στο release. Αν όντως είναι έτσι, τότε και ακόμη και μία πεντακάθαρη μίξη μπορεί να έχει breathing λόγω του compressor.

PS. Αυτόν τον τρόπο που σου προτείνω τον έχω δοκιμάσει ο ίδιος, με ένα Andromeda A6 + Eventide H8000-FW. Υπήρχε ένα επαναλαμβανόμενο θορυβώδες μοτίβο, το οποίο το αφαίρεσα με τον τρόπο που σου υπέδειξα. Μετά "σήκωσα" λίγο τις ψηλές συχνότητες για να αντισταθμίσω μία ελαφρά μουντάδα που παρατήρησα. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.

 
Αν μπεις στη διαδικασια να ξαναγραψεις το συνθ, προσπαθησε να εντπισεις τον θορυβο πριν την ηχογραφηση και διορθωσε το. Οπως ειπα και πριν δοκιμασε ενα DI. Μπορει επισης να εχεις καποιο προβλημα (πχ ground loop) στο signal chain σου και ο θορυβος να μην 'βγαινει' απ'την εξοδο του συνθ σου αλλα απο καπου αλλου.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
150
Εμφανίσεις
28K
Waterfall-K
W

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top