Κατανοητο. Δηλαδη δεν υπαρχει καποιο μεσο που να μεσολαβει μεταξυ Κονσολας και υπολογιστη ωστε να κανει αυτο τον διαχωρισμο?
Θα πρέπει η κοσνόλα να έχει (Ν) εξόδους -recording outs- είτε αναλογικες (direct ή group) είτε ψηφιακές.
Από οσο φάινεται, η συγκεκριμένη, δεν είναι για multitrack recording. Δεν έχει direct outs (ουτε Inserts). Έχει 4 group outs αλλα δε σε καλύπτουν (και σίγουρα, αυτό δε σημαίνει ότι το συγκεκιμμένο usb μπορεί να κουβαλήσει 4 busses).
Αν είσαι αποφασισμένος να δώσεις ~600E, θα σου πρότεινα να δεις και μια διαφορετικη λογικη. Πχ:
https://www.thomann.de/gr/presonus_studio_1824c.htm
+
https://www.thomann.de/gr/behringer_ada_8200_ultragain.htm
Οι πηγες 1-8 > mic pre 1824 > USB > DAW (channels 1-8).
Oι πηγές 9-16 > mic pre ADA8200 > ADA8200 ADAT out > 1824 ADAT in > USB > DAW (channels 9-16).
Θα θέλει λιγη προσοχη με τα clocks (να υπάρχει δηλαδή κάπου ένα master clock για να μη βγάλουν jitter τα 2 ADAT busses).
Κόστος 610 Euros για 16 channel recording with true input monitoring.
To θετικό είναι ότι πιάνεις το στόχο σου με 16 ποιοτικα-ish mic preamps + 16 channel SW mixing desk με EQ, dynamics, FX και 2 cue mixes για τα ακουστικα σας (ή 2 γραμμές monitor, τέλος πάνττων, με FX κτλ).
Το αρνητικό είναι ότι θα χρειαστεί να αλλάξεις συνήθεια.
(btw, αυτό είναι κοντα στο set up που χρησιμοποιω για πρόβα/live rec και άπαξ και το σταμπιλάρεις με σκηνες, σταθμες, κτλ δουλευει αξιοπρεπώς για τα λεφτά του).