Fender Βlackface επανεκδοσεις, τη γνωμη σας

KostasP

Μέλος
Μηνύματα
940
Πόντοι
78
FENDER '65 DELUXE REVERB (999€) http://www.fender.com/products/search.php?partno=0217400000

2x6V6 λαμπες, 1x5AR4 RectifierTube, 22 Watt, Spring Reverb & Vibrato ειναι λαμπατα. 2-12" μεγαφωνα Jensen με κεραμικο μαγνητη.

Δεν εχει ποντεσιομετρο για ελεγχο των μεσαιων, τη σημαντικοτερη περιοχη κατα τη γνωμη μου.

FENDER '65 TWIN REVERB (1199€)

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0217300000

4x6L6 λαμπες, Solid State Rectifier, 85 Watt, Spring Reverb & Vibrato δεν ειναι λαμπατα. 2-12" μεγαφωνα Jensen με κεραμικο μαγνητη. Εχει και στα δυο καναλια ποντεσιομετρο για ελεγχο των μεσαιων.

FENDER '65 SUPER REVERB (1444€)

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0217600000

2x6L6, 1x5AR4 RectifierTube, 45 Watt, Spring Reverb & Vibrato ειναι λαμπατα. 4-10" μεγαφωνα Jensen με alnico μαγνητη. Εχει στο vibrato καναλι ποντεσιομετρο για ελεγχο των μεσαιων.

Εχω διαβασει καλα και ασχημα σχολια στο internet για τις επανεκδοσεις. Το βασικοτερο οτι οι μετασχηματιστες τους δεν ειναι στο επιπεδο των αυθεντικων και φυσικα επηρεαζεται (διαφερει) ο ηχος τους. Δεν γνωριζω αν οι αυθεντικοι ειχαν μασιφ καμπινες οπως αλλοι παλιοτεροι Fender, οι συγκεκριμενοι 3 δεν εχουν.

Υπαρχει καποιος που να τους εχει παιξει περισσοτερο απο μερικα λεπτα σε μαγαζι; Καποιος που να εχει συγκρινει vintage με επανεκδοση;

Tελος, ηχητικες διαφορες μεταξυ των 3. Ποσο μεγαλη ενταση θελουν για να παραμορφωσουν και σε τι βαθμο παραμορφωνουν;

 
Ειχα και τους τρεις original blackface (1964-1966).

O deluxe ΕΧΕΙ ρυθμιστη των μεσαιων αλλα ειναι εσωτερικος (κατα τη γνωμη μου τελεια ρυθμισμενος οποτε μην τον πειραζεις,οποιοσδηποτε τεχνικος της προκοπης μπορει ομως να στον πειραξει)

Ετσι και αλλοιως τα ρυθμιστικα των Blackface δεν κανουν και πολλα :lol: οποτε βαλτα φλατ & καθαρισες.

Ολες οι επανεκδοσεις ακουγονται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως οι παλιοι η μαλλον ΚΑΛΥΤΕΡΑ μια και στη χωρα μας αν βρεις παλιο θα τον εχουν ξεσκισει οι μπουζουκτζιδες.....αν δε βαλεις και λιγο καλυτερες λαμπες και τους μπιασαρεις σωστα (οι εργοστασιακες ρυθμισεις ειναι λιγο κρυες) ΠΕΤΑΝΕ.

Σιγουρα δεν ειναι τοσο ευκολα επισκευασιμοι οσο οι point to point παλιοι,αλλα μια και κατασκευαζονται πλεον στο Μεξικο εχουν και καλυτερα υλικα & καλυτερη κατασκευη απο τις αμερικανικες επανεκδοσεις παχυτερες πλακες π.χ)

Επισης δεν εχουν solid καμπινες οπως οι original αλλα αυτο δεν παιζει καμμια σημασια μια και σε αυτον τον τυπο του ενισχυτη τη δουλεια κανουν τα μεγαφωνα & οχι η καμπινα οποτε δεν αλλαζει ο ηχος ,μαλλον ακομα πιο σφιχτος & καθαρος ακουγεται πραγμα καλο (εν αντιθεση με τους Tweed Fender oπου η καμπινα πρεπει να ειναι πιο "χαλαρη" οποτε το solid ειναι καλο)

Βεβαια στην Ελλαδα ΜΠΟΡΕΙ να βρεις ΑΣΗΜΕΝΙΕΣ πλακες στα ιδια και λιγοτερα λεφτα (ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ MASTER VOL) που θα σκιζουν και ειναι ουσιαστικα ιδιοι με τους μπλάκφεις αλλα στο 1/3 της τιμης...

τελος αν ψαχνεις για ενισχυτες που θα παραμορφωνουν αν τους ανοιξεις σε υψηλη ενταση ψαξε ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ ενισχυτες οι μαυρες πλακες ειναι ΚΑΘΑΡΕΣ......(ακομα και ο deluxe / super καλα για τον Twin ουτε να το συζητας....)

 
[Ψιλο-offtopic]

Πάντα ήθελα ένα Twin Reverb και δεν είχα τα χρήματα να τον αποκτήσω...

Τελευταία, που τα live της μπάντας μου έγιναν κάπως πιο συχνά και η μέση μου άρχισε να πονάει από το κουβάλημα του Hot Rod Deluxe, άρχισα να σκέφτομαι τα σοφά λόγια του γερόλυκου Superfunk ότι το βάρος ενός ενισχυτή δεν είναι αμελητέα ποσότητα...(Εκτός βέβαια αν έχεις Roadies...:roll: )

Ενδεικτικά αναφέρω:

Hot Rod Deluxe: 20.41 kg

Twin Reverb: 29.03 kg

Super Reverb: 29.48 kg

Super Reverb: 19.05 kg

(και επειδή ξέρω ότι θα πεταχτεί η SF και θα πει για τον Pro Jr)

Pro Jr: 9.07 kg

:lol:

[/Ψιλο-offtopic]

 
Από τεχνικής πλευράς και μόνο έχω ανοίξει αρκετούς Fender και vintage αλλά και reissues. Οι πυκνωτές σήματος που φοράνε οι vintage black&silver (mallory) είναι καλύτεροι από αυτούς που φοράνε τα σημερινα μηχανήματα (noname ΜΚΤ - άντε στις καλύτερες επανεκδόσεις να βρεις WIMA*). Από την εμπειρία μου οι επανεκδόσεις αν και κρυοπολωμένοι έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από τους vintage. Παρόλο που έχουν πέσει θύματα βιασμού από τους τεχνικούς των μπουζούκιplayers είναι σκυλιά αφού έχουν αντέξει 30+ χρόνια συχνής χρήσης και το μόνο που ζητάνε είναι αλλαγή σε λάμπες και ηλεκτρολυτικούς.

Ηχητικά τώρα, ενώ δηλώνω εξαρχής ότι δεν είμαι vintage-mojo freak, θα προτιμούσα έναν siverface από οποιονδήποτε reissue. Όπως λέει και o Superfunk οι μεταχειρισμένοι silverface βρίσκονται σε πολύ καλές τιμές. Όλα τα μπουζουκοmods είναι εύκολα αναστρέψιμα, αν οι original μετασχηματιστές και το ηχείο είναι σε καλή κατάσταση τότε προχώρα άφοβα.

* όχι ότι οι WIMA είναι πυκνωτές κατώτερης ποιότητας, το αντίθετο μάλιστα, απλά είναι προσανατολισμένοι σε πιο modern καταστάσεις.

 
με την ευκαιρια του τοπικ των blackface,θα θελα να ευχαριστησω αλλη μια φορα τον superfunk(supermaster 8) ) για την "γνωμη" του.... την οποια υλοποιησα και Δ Ε Ν το μετανιωσα!!!!!

thanx νικο!!! :wink:

33663Medium.gif


:D 8) 8) :D :D :D

 
Όλα τα μπουζουκοmods είναι εύκολα αναστρέψιμα' date=' αν οι original μετασχηματιστές και το ηχείο είναι σε καλή κατάσταση τότε προχώρα άφοβα.[/quote']

Επειδη απο μπουζουκιστικη :D :D :D :D κουλτουρα βρισκομαι στο Πλειστοκαινο :D :D :D :D ποια ειναι τα κατεξοχην mods(σε ποια σημεια?) που κανουν οι μπουζουκοβιοι σε αυτους τους ενισχυτες?
 
Από τεχνικής πλευράς και μόνο έχω ανοίξει αρκετούς Fender και vintage αλλά και reissues. Οι πυκνωτές σήματος που φοράνε οι vintage black&silver (mallory) είναι καλύτεροι από αυτούς που φοράνε τα σημερινα μηχανήματα (noname ΜΚΤ - άντε στις καλύτερες επανεκδόσεις να βρεις WIMA*). Από την εμπειρία μου οι επανεκδόσεις αν και κρυοπολωμένοι έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από τους vintage. Παρόλο που έχουν πέσει θύματα βιασμού από τους τεχνικούς των μπουζούκιplayers είναι σκυλιά αφού έχουν αντέξει 30+ χρόνια συχνής χρήσης και το μόνο που ζητάνε είναι αλλαγή σε λάμπες και ηλεκτρολυτικούς. Ηχητικά τώρα' date=' ενώ δηλώνω εξαρχής ότι δεν είμαι vintage-mojo freak, θα προτιμούσα έναν siverface από οποιονδήποτε reissue. Όπως λέει και o Superfunk οι μεταχειρισμένοι silverface βρίσκονται σε πολύ καλές τιμές. Όλα τα μπουζουκοmods είναι εύκολα αναστρέψιμα, αν οι original μετασχηματιστές και το ηχείο είναι σε καλή κατάσταση τότε προχώρα άφοβα.

* όχι ότι οι WIMA είναι πυκνωτές κατώτερης ποιότητας, το αντίθετο μάλιστα, απλά είναι προσανατολισμένοι σε πιο modern καταστάσεις.[/quote']

RESPECT! 8)

μεταχειρισμενοι και φτηνοι SILVERFACES με κλειστα ματια και μετα αλλαγμα λαμπων και πυκνωτων ισως και μεγαφωνου και εισαι αρχηγος..

ασε που ολα τα προηγουμενα που θα εχεις βαλει θα ειναι της επιλογης σου και οχι τα εργοστασιακα που πολλες φορες δεν ειναι και οτι καλυτερο...

παραμορφωση δεν θα εχεις και θα χρειαστεις πεταλι...απο την μικρη μου εμπειρια και απο εμπειριες αλλων ο twin reverb ειναι ο ενισχυτης που παιρνει χειροτερα τα overdrives και distortions πεταλια απο τους αλλους 3 που αναφερεις ενω ο deluxe reverb τα .."ρουφαει" οπως δεν φανταζεσαι..ασε που ειναι και ελαφρυς μπροστα στους αλλους δυο και ιδανικος σε ενταση...

ειχα εναν twin reverb reissue 65 που ειχα παρει απο τον superfunk και αποδειχτηκε μακραν ο χειροτερος ενισχυτης που ειχα ever... :lol:

δες και εδω...

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5530&start=0
 
Όλα τα μπουζουκοmods είναι εύκολα αναστρέψιμα' date=' αν οι original μετασχηματιστές και το ηχείο είναι σε καλή κατάσταση τότε προχώρα άφοβα.[/quote']

Επειδη απο μπουζουκιστικη :D :D :D :D κουλτουρα βρισκομαι στο Πλειστοκαινο :D :D :D :D ποια ειναι τα κατεξοχην mods(σε ποια σημεια?) που κανουν οι μπουζουκοβιοι σε αυτους τους ενισχυτες?

Κάποια από τα κλασικά είναι:

- αντικαθιστούν τη λαμπάτη ανόρθωση με solid state και μετατρέπουν το filtering section για λιγότερο sag και μεγαλύτερη τάση που σημαίνει περισσότερα watt-headroom

- βάζουν λάμπες με μεγαλύτερο power dissipation, output. Π.χ. οι περισσότεροι silver μπουζουκοdeluxe φοράνε 6L6 αντί για 6V6.

- τους βιάζουν όσο πιο κρύα γίνεται για να μην αρπάζουν γρήγορα οι τελικές

- βάζουν άλλα μεγάφωνα
 
απο την μικρη μου εμπειρια και απο εμπειριες αλλων ο twin reverb ειναι ο ενισχυτης που παιρνει χειροτερα τα overdrives και distortions πεταλια απο τους αλλους 3 που αναφερεις
δεν συμφωνω, υπαρχουν παρα πολλοι κιθαριστες που βγαζουν απιστευτα καλους βρωμικους ηχους απο twin με πεταλια.Κατα τη γνωμη μου ειναι ενας εκπληκτικος ενισχυτης"πλατφορμα" για καθε ειδους πεταλι λογω του τεραστιου headroom (φτανει βεβαια να ξερεις τι θες και τι κανεις).

Αλλωστε μη ξεχνας οτι σε ολον τον πλανητη ενας στους δυο ενισχυτες Twin ειναι... :lol: και αν παιζεις Live & νοικιαζεις ενισχυτη η πιθανοτητα να σου φερουν twin ειναι 90% μια και θεωρειται μακραν ο πλεον ευελικτος ενισχυτης που υπάρχει (σε οποιοδηποτε μερος του πλανητη και να πας θα δεις οτι οι περισσοτερες μεγαλες εταιρειες ενοικιασεων οργανων εχουν καμμια 30αρια Twin standby....)

Ακομα και πολλιοι μπλουζιστες (Κenny Wane ,Johny Lang & παρα πολλοι αλλοι Twin & pedals χρησιμοποιουν ενας απο τους καλυτερους βρωμικους ηχους που ακουσα ποτε ηταν αυτος του Rubben Ford και επαιζε με twin)

ειχα εναν twin reverb reissue 65 που ειχα παρει απο τον superfunk και αποδειχτηκε μακραν ο χειροτερος ενισχυτης που ειχα ever...
& ομως αυτος ο ενισχυτης εχει "γραψει" τα 4 πρωτα αλμπουμ των Διαφανων Κρινων με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ αποτελεσματα (& ΤΟΝΟΥΣ overdrive,fuzz & distortion),μηπως απλα δεν το....κατεχεις το αθλημα του πεταλιου??? :lol: :lol: :lol: ασε που γυρισε δεκα φορες την Ελλαδα χωρις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα... :wink:

 
απο την μικρη μου εμπειρια και απο εμπειριες αλλων ο twin reverb ειναι ο ενισχυτης που παιρνει χειροτερα τα overdrives και distortions πεταλια απο τους αλλους 3 που αναφερεις
δεν συμφωνω' date=' υπαρχουν παρα πολλοι κιθαριστες που βγαζουν απιστευτα καλους βρωμικους ηχους απο twin με πεταλια.Κατα τη γνωμη μου ειναι ενας εκπληκτικος ενισχυτης"πλατφορμα" για καθε ειδους πεταλι λογω του τεραστιου headroom (φτανει βεβαια να ξερεις τι θες και τι κανεις).

Αλλωστε μη ξεχνας οτι σε ολον τον πλανητη ενας στους δυο ενισχυτες Twin ειναι... :lol: και αν παιζεις Live & νοικιαζεις ενισχυτη η πιθανοτητα να σου φερουν twin ειναι 90% μια και θεωρειται μακραν ο πλεον ευελικτος ενισχυτης που υπάρχει (σε οποιοδηποτε μερος του πλανητη και να πας θα δεις οτι οι περισσοτερες μεγαλες εταιρειες ενοικιασεων οργανων εχουν καμμια 30αρια Twin standby....)

Ακομα και πολλιοι μπλουζιστες (Κenny Wane ,Johny Lang & παρα πολλοι αλλοι Twin & pedals χρησιμοποιουν ενας απο τους καλυτερους βρωμικους ηχους που ακουσα ποτε ηταν αυτος του Rubben Ford και επαιζε με twin)

[/quote']

ok βασικα μιλησα συγκεκριμενα γιαυτον που ειχα,απλα ετυχε να δω ιδια reviews και απο αλλους...

& ομως αυτος ο ενισχυτης εχει "γραψει" τα 4 πρωτα αλμπουμ των Διαφανων Κρινων με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ αποτελεσματα (& ΤΟΝΟΥΣ overdrive,fuzz & distortion),μηπως απλα δεν το....κατεχεις το αθλημα του πεταλιου???
ισως δεν το κατεχω το αθλημα :lol: :lol:

για την ιστορια...ο ιδιος ο κιθαριστας απο τα διαφανα κρινα ηθελε να μου τον πουλησει γιατι οπως μου ειπε δεν "σηκωνε" τα πολλα πεταλια που ειχε...με βαση αυτα που μου ειπες για headroom κτλ,μαλλον μου το ειπε γιατι ηθελε να τον..στειλει... :lol:
 
Όλα τα μπουζουκοmods είναι εύκολα αναστρέψιμα' date=' αν οι original μετασχηματιστές και το ηχείο είναι σε καλή κατάσταση τότε προχώρα άφοβα.[/quote']

Επειδη απο μπουζουκιστικη :D :D :D :D κουλτουρα βρισκομαι στο Πλειστοκαινο :D :D :D :D ποια ειναι τα κατεξοχην mods(σε ποια σημεια?) που κανουν οι μπουζουκοβιοι σε αυτους τους ενισχυτες?

Κάποια από τα κλασικά είναι:

- αντικαθιστούν τη λαμπάτη ανόρθωση με solid state και μετατρέπουν το filtering section για λιγότερο sag και μεγαλύτερη τάση που σημαίνει περισσότερα watt-headroom

- βάζουν λάμπες με μεγαλύτερο power dissipation, output. Π.χ. οι περισσότεροι silver μπουζουκοdeluxe φοράνε 6L6 αντί για 6V6.

- τους βιάζουν όσο πιο κρύα γίνεται για να μην αρπάζουν γρήγορα οι τελικές

- βάζουν άλλα μεγάφωνα
Μερικοί βάζουν και tweaterάκια... :lol:
 
Οι εμπειριες μου ειναι μικρες με τους συγκεκριμενους ενισχυτες. Πριν αρκετα χρονια, ειχα παιξει με silverface Twin head μεσα απο 4x12 καμπινα. Μου εκανε εντυπωση ποσο δυνατος ηταν, οσο και να ανεβαζα δεν παραμορφωνε. Το distortion πεταλι που χρησιμοποιουσα ακουγοταν πολυ καλα, συμφωνω οτι ειναι καλη πλατφορμα για να χτισεις τον ηχο σου. Ο συγκεκριμενος ηταν πολυ καθαρος και ειχε μεγαλο headroom. Οντως πρεπει να ειναι ο πιο διασημος ενισχυτης που υπαρχει. Οταν ειχα δουλεψει ηχοληπτης σε νυχτερινο μαγαζι, ηταν ο ενισχυτης που ζητουσαν ολοι (ελληνικες & ξενες μπαντες). Ο "Μανος" πρεπει να εχει πανω απο 20 Twin για ενοικιαση.

Εχω ακουσει επισης τον 80's Twin (με τα κοκκινα κουμπια και το γκαζωμενο καναλι), δεν μπορω να πω οτι ηταν ασχημος αλλα δεν ειχε ηχο Twin. Nα τονισω οτι παρολο η Fender δεν ειναι γνωστη για το γκαζι, οσοι ενισχυτες της εχουν μου αρεσουν. Ειναι πολυ πιο γλυκοηχο απο τους Marshall (οχι οι αγαπημενοι μου ενισχυτες...) Απο εκει και περα, τα ακουσματα μου ειναι μεσα απο το Line6 POD ΙΙ, στο οποιο πιστευω εχουν κανει καλες προσομοιωσεις, τηρουμενων των αναλογιων παντα.

Ας βαλουμε στο παιχνιδι και τον FENDER '59 BASSMAN LTD (1111€) http://www.fender.com/products/search.php?partno=2171000010

Στo POD μου κανει εντυπωση ποσο γρηγορα και ποσο γκαζωνει ο συγκεκριμενος ενισχυτης. Εχει εναν grunge ηχο πολυ διαφορετικο απο σημερινους high gain ενισχυτες.

Κανεις δεν αναφερθηκε στους μετασχηματιστες των καινουργιων... ειναι οντως διαφορετικοι; Θεωρω τους μετασχηματιστες την καρδια του ενισχυτη αφου ενα λιγοτερο ή ενα περισσοτερο τυλιγμα αλλαζει τον ηχο. Αν δεν εχουν διαφορα, γιατι να μην παρουμε ενα reissue και να τον ξαναπολωσουμε μαζι με την απαραιτητη αλλαγη πυκνωτων; Μηπως τα καινουργια PCB boards εχουν λιγοτερη ζωη απο τις hand to hand wired σχεδιασεις; Επισης δεν θα εμπιστευομουνα ενα ηχειο 30 χρονων για τον main ενισχυτη μου. Τα ηχεια καποια στιγμη... τελειωνουν, ειτε ειναι Hi-Fi ειτε ειναι ηχειο για μουσικα οργανα. Δεν λεω οτι δεν παιζουν, αλλα δεν παιζουν οπως τα πρωτα χρονια λειτουργιας τους. Ενα ηχειο εχει αναρτηση που ειναι ευαισθητη, ενω οσα εχουν κωνους απο χαρτι σαν βασικο υλικο, ειναι ευαισθητα στον χρονο. Αλλωστε σημερα υπαρχουν Alnico ηχεια απο τους Weber, Celestion & Jensen, οποτε θεωρω πιο λογικο να εξοπλισεις τον ενισχυτη σου με καινουργια ηχεια παρα με ηχεια που εχουν παιξει 30 χρονια σε νυχτερινα μαγαζια.

 
για την ιστορια...ο ιδιος ο κιθαριστας απο τα διαφανα κρινα ηθελε να μου τον πουλησει γιατι οπως μου ειπε δεν "σηκωνε" τα πολλα πεταλια που ειχε...με βαση αυτα που μου ειπες για headroom κτλ,μαλλον μου το ειπε γιατι ηθελε να τον..στειλει...
μπα απλα δεν ειχε καταλαβει οτι το ενα του μεγαφωνο ειχε.....μια τρυπα 10 ποντους με το συμπαθιο (ειχε σχιστει...) :lol: :lol:

@KostasP

Οι μετασχηματιστες ειναι οντως ελαφρυτεροι & μικροτεροι (για αυτο αλλωστε τα reissues ειναι..πουπουλα μπροστα στα original)

Tα μεγαφωνα (& οχι ηχεια οπως τα λες) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι,στους original, τα αλλαζουμε εξαλου ενας καλος twin γινεται ακομα καλυτερος με ενα set EMINENCE TONKER,LEGEND η Delta Pro :wink:

(ευτυχως τα νεα μεξικανικα reissues εχουν αξιοπρεπεστατα Jensen 100αρια εν αντιθεση με τα αμερικανικα που ειχαν κατι τρισαθλια low wattage Eminence)

Παντως βαζοντας πλαϊ-πλαϊ τον Reissue Twin (με 120αρια Eminence Legend βεβαια & καλες λυχνιες) & τον καλυτερο twin που εχω ακουσει ποτε μου (εναν sf του 1968 100warr χωρις master vol με Yellowbacks JBL & αμερικανικες λυχνιες NOS) ο reissue σταθηκε μια χαρα :wink:

 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Oι reissue ενισχυτες εχουν: Διαφορετικους μετασχηματιστες, διαφορετικους πυκνωτες, PCB αντι hand to hand wired, διαφορετικα μεγαφωνα, διαφορετικο υλικο για την καμπινα. Το μονο που παραμενει ειναι το ονομα...Καταλαβαινω οτι καλο θα ηταν να τους κρινουμε για το τι προσφερουν γιατι αν τους κρινουμε στο ποσο αυθεντικοι ειναι θα φτασουμε σε τετοια επιπεδα: "I a/b (ed) this amp with my 1998 RI bassman and Heart of Texas music, to possibly buy the LTD bassman as a spare. Fender is still fooling you!!!! They still use a printed circuit board which steals harmonics across the frequency spectrum. This cheap design makes what could be divine amp just good, but not great. For my 1998 RI I installed a hand wired 5f6a circuit kit that I bought from Dan Torres, replaced the speakers with Weber VST AlNiCo, and used NOS RCA blackplate power and NOS sylvania pre-amp tubes, as well as a Sovtek rectifier tube.

 

The difference was obvious to the ears, and the folks and the music store agreed. The LTD is ok, but nothing special. If you really want it to sound like a real 1959 bassman, you have to get rid of that tone sucking circuit they try to buffalo you into believing is the real deal. It isn't. Fender please make the bassman the right way, not the cheap way. Laquering the tweed and calling it LTD is not enough, especially for those that have vintage Tweed amps...." Αυτο βεβαια δεν ειναι κατι νεο, π.χ. διαφορετικοι ηταν και οι silverface απο τους blackface, χωρις να ειναι απαραιτητα αρνητικο.

Υπαρχουν αλλοι που να εχουν παιξει με κλασικους Fender; Ποσο ευκολο ειναι να βρεις στην ελλαδα Bandmaster & Showman κεφαλες;

 
τοση ωρα μιλαμε για ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ FENDER BLACKFACE, τους BASSMAN γιατι τους βαζεις στο παιχνιδι? (ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικοι ενισχυτες αν και οι καινουργιοι bassman ltd σκοτωνουν)

Μην παιρνεις ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ που γραφουν στο Harmony Central τοις μετρητοις.

Οι reissue blackface ειναι ΤΙΜΙΟΙ & ΩΡΑΙΟΤΑΤΟΙ ενισχυτες που ακουγονται AKΡΙΒΩΣ σαν.....BLACKFACE ενισχυτες,ολα τα αλλα ειναι μπουρδες με τη ριγανη απο ανθρωπους που ΑΚΟΥΝΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

Εμενα παντως που παιζω σχεδον ολη μου τη ζωη με ενισχυτες Fender απο τα 60s μου ακουγονται ΜΙΑ ΧΑΡΑ.. :wink:

Η φιλοσοφια ,ο ηχος & η σχεδιαση ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια (συν το γεγονος οτι ειναι ΠΑΜΦΘΗΝΟΙ δηλ. σχεδον στο 1/3 της τιμης απο οσο κοστιζαν καινουργιοι οι blackface στην εποχη τους.

α,και τα ΜΕΓΑΦΩΝΑ των reissues ειναι ΠΟΛΥ καλυτερα απο τις ΒΛΑΚΕΙΕΣ που εβαζαν στα 60s & 70s (με εξαιρεση αυτους που ειχαν factory JBL)...

Αν ομως θες καινουργιους point to point Fender ενισχυτη ΥΠΑΡΧΟΥΝ & μπορεις να τους αγορασεις (αλλα you will pay handsomely :wink: ).

SF Fenber υπαρχουν παρα πολλοι στην ΕΛΛΑΔΑ (κυριως super & twin αλλα και αρκετοι showman) γυρω στα 500 ευρω.Στη Χρυση Ευκαιρια πουλανε πολλους.

 
τοση ωρα μιλαμε για ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ FENDER BLACKFACE' date=' τους BASSMAN γιατι τους βαζεις στο παιχνιδι? (ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικοι ενισχυτες αν και οι καινουργιοι bassman ltd σκοτωνουν)[/quote']
OK, εχουμε τους Super Reverb RI & Bassman LTD. Δυο ενισχυτες που εχουν τα ιδια ηχεια και ιδια Watt. Aπο οσο καταλαβαινω το κυκλωμα τους ειναι τελειως διαφορετικο με τον Bassman να παραμορφωνει ευκολα ενω ο Super Reverb ειναι πολυ καθαρος ενισχυτης. Ας μιλησουμε για καθαρο ηχο, ποσο και σε τι διαφερουν;

*Μου κανει εντυπωση οτι η Fender σχεδιασε εναν ενισχυτη σαν τον Bassman, που αρπαζει ευκολα, για μπασο!
 
εχουν πολλα κοινα (ιδια rectifier,ιδια μεγαφωνα,ιδιες τελικες) αλλα και πολλες διαφορες (presence στο Bassman,reverb& tremolo στον super)

και οι δυο ενισχυτες σε λογικη ενταση (δηλ. μεχρι και τη μεση) ειναι ΠΟΛΥ καθαροι,απλα ο BASSMAN ειναι πιο κομπρεσσαρισμενος ενω ο Super ακουγεται πιο γλυκος λογω βεβαια του reverb (χωρις το οποιο βεβαια οπως ολοι οι blackface ακουγεται χαλια,παντα πρεπει να το εχεις εστω & λιγο ανοικτο για να "αναπνεει" η ακαμπτη καμπινα)

ο BASSMAN ειναι πιο σφιχτος & "γρηγορος" (για αυτο κανει και για μπασο)

ειναι αλλωστε ο πλεον "κλεμμενος" ενισχυτης του πλανητη (αυτον αντεγραψε ο MARSHALL & οι περισσοτεροι,πλην της VOX ,βρεττανοι κατασκευαστες...)

εννοειται οτι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ειναι φτιαγμενοι για να παιζουν με ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ κιθαρες (δηλ. κιθαρες με ΜΟΝΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ) :wink: :lol: με διπλους απλα δεν ακουγονται οπως πρεπει... :wink:

 
εννοειται οτι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ειναι φτιαγμενοι για να παιζουν με ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ κιθαρες (δηλ. κιθαρες με ΜΟΝΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ) :wink: :lol: με διπλους απλα δεν ακουγονται οπως πρεπει... :wink:
Εκτός αν παίζεις με 335 σε πανηγύρι...:lol:

 
Ε,βεβαια ειδικα αν του βαλεις του twin & κανα δυο κορνες για να "μπισταει" καλυτερα!! :lol: :lol:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top