Fender Vintage P-Bass Pickup

Συγνώμη που επαναφέρω το θέμα  ::) θελω να προσθέσω πως προσεξα οτι παρα πολλές "ποζερομπαντες" στα 80s ειχαν P-J μπάσα. Αν βάλω τους dimarzio P και single dimarzio J μαζί θα βγεί καλο αποτέλεσμα; Και κατι ακόμα, σχετικά με τις χορδές, ποιες μου προτείνετε;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Saitek είπε:
Συγνώμη που επαναφέρω το θέμα  ::) θελω να προσθέσω πως προσεξα οτι παρα πολλές "ποζερομπαντες" στα 80s ειχαν P-J μπάσα. Αν βάλω τους dimarzio P και single dimarzio J μαζί θα βγεί καλο αποτέλεσμα; Και κατι ακόμα, σχετικά με τις χορδές, ποιες μου προτείνετε;
Αν τους βάλεις πάνω σε τι;  ;)

 
Saitek είπε:
θελω να προσθέσω πως προσεξα οτι παρα πολλές "ποζερομπαντες" στα 80s ειχαν P-J μπάσα.
Δεν έχουν μόνο οι ποζερομπάντες pj. Είναι μια χαρά συνδυασμός για όλο τον κόσμο.

Αν βάλω τους dimarzio P και single dimarzio J μαζί θα βγεί καλο αποτέλεσμα;
Μια χαρά. Μόνο που η Dimarzio έχει πολλούς μαγνήτες, Εσένα σε κόβω για DP122 & DP123 συνδυασμό.

Και κατι ακόμα, σχετικά με τις χορδές, ποιες μου προτείνετε;
Υπάρχουν δεκάδες thread στο noiz και στα ξένα forum σχετικά με το προαιώνιο ερώτημα.

Ριξε μια ματιά αν δε σου κάνει κόπο.

Αν τους βάλεις πάνω σε τι;  ;)
Σε παπάκι με κομμένη ποδιά και εξάτμιση μία σε καμία. Θα πηγαίνει πιο γρήγορα;

 
audiokostas είπε:
Σε παπάκι με κομμένη ποδιά και εξάτμιση μία σε καμία. Θα πηγαίνει πιο γρήγορα;
;D ;D ;D

Πύραυλος, θα μπιστάει το εργαλείο  ;D

Ε, ας πει τι είναι το κούτσουρο... Τι «κσύλα» είναι, τι μαγνήτες έχει επάνω και δεν του κάνουν- να ανοίξει η συζήτηση  ;)

 
Ακριβώς, για τους DP122 και DP123 κοιτούσα, ομως θα δώσει μεγάλη διαφορά αυτος ο συνδιασμός απο'τι ενας humbucker dp122 ? Πχ θα δώσει παραπάνω μεσαία;

Τα ξύλα ειναι basswood σώμα (ή alder ακόμα δεν εχω αποφασίσει) και μανικι maple, ακομα δεν εχει φτιαχτεί το μπασο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Saitek είπε:
Ακριβώς, για τους DP122 και DP123 κοιτούσα, ομως θα δώσει μεγάλη διαφορά αυτος ο συνδιασμός απο'τι ενας humbucker dp122 ? Πχ θα δώσει παραπάνω μεσαία;
Ο dp122 θα υπάρχει ούτως ή άλλως.

Αν θέλεις ενεργοποιείς και τον dp123 αλλιώς τον αφήνεις κλειστό και έχεις κλασσικο p-bass ήχο. Ο bridge jazz θα σου δώσει λίγα πριμα παραπάνω, καλύτερο definition στα χαμηλά και θα βοηθήσει λίγο το growl. Εξάλλου οι δύο μαγνήτες (πέραν το hum-canelling και των adjustable poles) έχουν 4 καλώδια για να παίξεις με series/parallel και in/out phase. Ατέλειωτες ώρες χαράς και χωρίς μπαταρίες να μη μου στενοχωριέται και ο xefTerrys  ;D

Αλλά έχω την εντύπωση όμως ότι ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε.

Ξεκίνα (και τέλειωσε) το μπάσο και ξαναβλέπουμε τους μαγνήτες τότε.

 
Πάντως για να καταθέσω και γω τον οβολό μου για τους DiMarzio (DP123 ή αλλιώς Model J), με έχουν ικανοποιήσει σε μεγάλο βαθμό και μεταμόρφωσαν το Squierακι. Δεν είναι βέβαια ο κλασικός τρομπονάτος Jazz Bass ήχος, είναι λίγο πιο αλήτικος :D αλλά δε με χαλάει καθόλου!

 
Saitek είπε:
Ακριβώς, για τους DP122 και DP123 κοιτούσα, ομως θα δώσει μεγάλη διαφορά αυτος ο συνδιασμός απο'τι ενας humbucker dp122 ? Πχ θα δώσει παραπάνω μεσαία;

Τα ξύλα ειναι basswood σώμα (ή alder ακόμα δεν εχω αποφασίσει) και μανικι maple, ακομα δεν εχει φτιαχτεί το μπασο.
Alder ασυζητητί. Θα σου δώσει την μύτη που θέλεις στα μεσαία.

Πάντως όπως είπε και ο... γιατρός οι Ντιμάρτζιοι  ;D την κάνουν πολύ καλά την δουλειά, αλλά όχι τέλεια αν θες 100% καραμούζα Jazz Bass.

Μια πιο τρομπονό επιλογή- τους έβαλα σε basswood σώμα, ναι το ομολογώ έχω και κούτσουρα που δεν είναι alder  :D- είναι οι MEC.       

 
Γι'αυτό ευθύνεται κυρίως ο neck που ...precisionιζει αρκετά. Ανταποκρίνονται εξαιρετικά και σε πενάτο παίξιμο. Ο πίσω είναι αρκετά κλασικός bridge jazz bass μαγνήτης. Γενικά πάντως διαθέτουν τόνους growl, σε τσιτώνουν να σκάβεις το μπάσο όταν παίζεις, εμένα μ'αρέσει αυτό.

 
il_dottore46 είπε:
Γι'αυτό ευθύνεται κυρίως ο neck που ...precisionιζει αρκετά. Ανταποκρίνονται εξαιρετικά και σε πενάτο παίξιμο. Ο πίσω είναι αρκετά κλασικός bridge jazz bass μαγνήτης. Γενικά πάντως διαθέτουν τόνους growl, σε τσιτώνουν να σκάβεις το μπάσο όταν παίζεις, εμένα μ'αρέσει αυτό.
«Συμπάσχουμε» σε αυτό  ;D Και εγώ θέλω... «βοθρίλα», «δάγκωμα» από τον bridge  ;D

Μια ακόμα καλή επιλογή- που λογικά υπάρχει σε replacement μαγνήτες- και έχει τα αγαπημένα μας στοιχεία στον ήχο, είναι οι Fender '62 US Jazz ή αλλιώς American Vintage Jazz Bass pickups. Αυτούς τους φοράει το Geddy Lee που έχω και ο πίσω είναι... δολοφονία  ;D

 
παιδιά γίνεται να βάλω σε ένα cort action τον Fender Vintage P-Bass Pickup με κάποιο τρόπο αν  καταργήσω την active προενισχυση ,θα μπορέσω με καμία μόντα να τον κανω split με εναν j που ταιριαζει, το μπασάκι μου τώρα παιζει μονο split απο οσο ξέρω ή δεν αξίζει και να παω  για καινουργιο μπάσσο, γενικά είμαι ευχαριστημενος απο το μπάσο και το playability του μια χαρά

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς λες σχετικά με split αλλά το Cort σου έχει την κλασσική διάταξη PJ.

Του βάζεις ότι συνδυασμό μαγνήτη p ή j και όλα οκ.

Άμα δεν θες την προενίσχυση, τα ξηλώνεις όλα και παίρνεις τρία ποτενσιόμετρα 250Κ, έναν πυκνωτή 0.05 έως 0.1μF, κολλητήρι και καλάι και προχωράς φτιάχνοντας μια jazz bass τοπολογία.

Για να πειραματιστείς και να μάθεις, το μπάσο σου είναι επαρκές (αφού σου κάνει κιόλας) και όταν νοιώσεις να πας για καλύτερα, ξέρεις τι θες και βρεις τα λεφτά, προχωράς σε κάτι καλύτερο. Οι μαγνήτες δεν πάνε χαμένοι εξάλλου

 
ευχαριστώ νόμιζα ότι οι 2 μαγνήτες  παιζουν μονο μαζί και όχι ανεξαρτητα  δηλαδή αν χαμηλώσω το ποντεσιόμετρο του j θα παίζω μόνο με τον p  τζάμι λοιπόν!  πάω να τον παραγείλω  μαζι  και τον SJB-3 Quarter Pound  ;) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πες μου κάτι ακομα αν μπορεις σε παρακαλώ μου εχουν μίνει  κάτι 250αρια  cts fender solid shift που τα είχα πάρει κατα λάθος για την τελε μου μπορώ να τα χρησιμοποιήσω αυτά και επίσεις που θα βρώ κάποιο σχεδιάγραμα να το μελετήσω για να κάνω την συνδεσμολογία ?

 
black_sheep είπε:
πες μου κάτι ακομα αν μπορεις σε παρακαλώ μου εχουν μίνει  κάτι 250αρια  cts fender solid shift που τα είχα πάρει κατα λάθος για την τελε μου μπορώ να τα χρησιμοποιήσω αυτά και επίσεις που θα βρώ κάποιο σχεδιάγραμα να το μελετήσω για να κάνω την συνδεσμολογία ?
αυτα φορανε τα stock Fender P.

 
λοιπόν μάγκες σήμερα ήρθαν τα μαγνητάκια ο p fender και  o  SJB-3 Quarter Pound  και το σχεδιάγραμμα που θα χρησιμοποιήσω είναι το εξής http://cdn.seymourduncan.com/images/support/schematics/std_p_j_bass.jpg  θέλω να κάνω μια ερώτηση βλέπω ότι  οι p μαγνήτες έχουν κάτι σφουγγαράκια από κάτω και ένα μεταλλικό plate όπου  γειώνονται οι μαγνήτες το τοποθετώ όπως είναι ; και αν ναι  εφόσον γειώνονται στο plate μπορώ να αναιρέσω το solder-(γείωση ) του p μαγνήτη επάνω στο ποντεσιομετρο του neck ή οχι ; επησεις θα πρέπει να βγάλω και τις χορδές  ή δεν χρειάζεται;

 
black_sheep είπε:
λοιπόν μάγκες σήμερα ήρθαν τα μαγνητάκια ο p fender και  o  SJB-3 Quarter Pound  και το σχεδιάγραμμα που θα χρησιμοποιήσω είναι το εξής http://cdn.seymourduncan.com/images/support/schematics/std_p_j_bass.jpg  θέλω να κάνω μια ερώτηση βλέπω ότι  οι p μαγνήτες έχουν κάτι σφουγγαράκια από κάτω και ένα μεταλλικό plate όπου  γειώνονται οι μαγνήτες το τοποθετώ όπως είναι ; και αν ναι  εφόσον γειώνονται στο plate μπορώ να αναιρέσω το solder-(γείωση ) του p μαγνήτη επάνω στο ποντεσιομετρο του neck ή οχι ; επίσης θα πρέπει να βγάλω και τις χορδές  ή δεν χρειάζεται;
Η σειρά έχει ως εξής:

Σώμα μπάσου, plate (που δεν χρειάζεται καθότι είναι θωράκιση ή όπως μερικοί υποστηρίζουν ότι όπως στις τέλε, έτσι και εδώ "βελτιώνει" τον ήχο αλλά όχι γείωση - σε σύγχρονους p-μαγνήτες είναι αχρείαστη αλλά αφού το θέλεις βάλτο), σφουγγαράκι, μαγνήτης.

Οι γειώσεις του μαγνήτη πάνε κανονικά στα pots.

Αν θες, για να χει και νόημα κιόλας, το plate το ενώνεις με ένα καλώδιο σε σημείο που υπάρχει γείωση για να υπάρχει συνέχεια της θωράκισης. Κλάιν μάιν δηλαδή.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top