Αγγελε,
ξέρω ακριβώς τι εννοείς! Πήρα για 80 ευρώ (μαζί με θήκη
μια bullet μεταχειρισμένη εδώ στο Νοιζ (χωρίς ηλεκτρικά, αλλά με καλό tremolo wilkinson και κλειδιά mini rotomatics), με σκοπό να παίξω και να πειραματιστώ με τον ήχο.
Πρόκειται για φθηνό basswood (προκαταβολικά συγνώμη σε όσους θεωρούν ότι τα ξύλα δεν παίζουν κανενα ρόλο), πάνω στα οποία δύσκολα θα βρεις μαγνήτες ποιοτικούς που να μην ακούγονται "ρηχοί" ή "μπουκωμένοι".
Επειδή καθώς σου είπα, την πήρα για να πειραματιστώ (και ακόμα δεν έχω καταλήξει τι θα φοράει) μέχρι σήμερα της έχω βάλει American Special (!) , Τonerider City Limits, κάτι κεραμικούς stock από Fender Mexican... Με τους σπεσιαλ ακούγεται α-κ-ρ-ιβ-ως όπως με τους κεραμικούς... χωρίς μεσαίες και definition, με φτωχά πρίμα, μπουκωμένα μπάσα. Με τους tonerider έβγαλα ένα δυο ήχους, αλλά επειδή έκανα και τη μοντα του gilmour (
όπου με ένα διακοπτάκι παίζουν μαζί ο bridge με τον neck / οι τρεις μαζί / και bridge με middle, έχω να πω ότι πλέον μπουκωνε τόσο ώστε παραμόρφωνε μέχρι και το καθαρό σήμα της...
Οι ίδιοι μαγνήτες (tonerider) με τη μόντα αυτή , φορεμένοι σε μια άλλη Squier Classic Vibe 60ς, ακούγονται όνειρο -και εκεί θα μείνουν...
Οι δοκιμές γίνονταν σε Vox (valvetronix και AC15) και Εngl.
Που θέλω να καταλήξω... Κατ' αρχήν ότι συμφωνώ με τους προλαλήσαντες:
δοκίμασε την σε κάποιον καλύτερο ενισχυτή (αν όχι κάποιον "καθαρό" solid state, σίγουρα σε κάποιον λαμπάτο)
αλλά επειδή είμαι ψιλοβέβαιος ότι θα απογοητευτείς one way or another από τους stock μαγνητες και εξοπλισμό της, είτε δώσε τη (αναρωτήσου όμως αν εξίζει τον κόπο να τη δώσεις 100 ευρώ...) είτε κράτα τη για πειραματισμό ή για να την κάνεις ρέλικ ή για να μάθουν τα παιδιά σου κ.λπ.
Αν έχει κάποια σημασία (που αφορά μάλλον γειτονικό thread περί ξυλείας) , το τελευταίο που δοκίμασα στο φθηνό basswood της bullet μου, κύριοι, είναι κάτι πάμφθηνοι μαγνήτες κεραμικοί από Squier της δεκαετίας του '80 (ανάθεμα κι αν θυμάμαι από ποτε και που τους είχα) οι οποίοι, επειδή δεν έχουν καθόλου fat output και low response, κατά κάποιο τρόπο ακούγονται "άδειοι" , "αραιοί" και διακρίνεις τα αρπέτζιο χωρίς να θολώνει ο ήχος τους πάνω στη bullett. Το ζήτημα είναι ότι είχα μόνο δυο από δαύτους (middle και neck, φαντάσου πόσο χάλια θα ήταν ο bridge ώστε να τον έλυσα για καμιά άλλη μόντα), κι έτσι έπρεπε να βρω κάτι να βάλω στο bridge. Τώρα έχω πάρει ευκαιρία έναν Lace Sensor της δεκαετίας του '90 (γράφει επάνω Fender-LaceSensor) και λέω να τον ρίξω να δω τι ψάρια θα πιάσει με τους φθηνοκεραμικούς τους άλλους. Ο τεχνικός μου, πιθανολογεί ότι θα ακουστεί καλά...
Ίδωμεν. Και σόρι για την πολυλογία.