Θα πω κάτι που θα είναι δυσάρεστο σε πολλούς αλλά το πιστεύω πραγματικά.
Οι δικυκλιστές πρέπει να μάθουν να προστατεύουν μόνη τους τη σωματική τους ακεραιότητα και τη ζωή τους.
Πχ τα παρακάτω κατά τη γνώμη μου είναι βασικά:
-ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τρέχει με 200+ στη Μεσογείων, ούτε τα νοσοκομειακά.
-Το κράνος δεν προορίζεται να προστατεύει τον αγκώνα.
-Η προσπέραση γίνεται μόνο άμα βγούμε στην αριστερή λωρίδα, και βεβαίως προϋποθέτει ο δρόμος να διαθέτει δυο λωρίδες. Η διακεκομμένη γραμμή στη μέση του δρόμου δεν έχει γίνει για να κάνουν σφήνες τα μηχανάκια πάνω της. Οι καθρέφτες του οδηγού ΙΧ, ιδιαίτερα όταν ο κεντρικός δεν είναι ευρυγώνιος, έχουν μια νεκρή γωνία, ακριβώς πάνω στις διαχωριστικές γραμμές και γύρω στα 50μ πίσω. Κατά συνέπεια όποιος έρχεται καρφωτός πάνω στη διαχωριστική γραμμή, το ζητάει ο οργανισμός του.
Οι δικυκλιστές πρέπει να μάθουν να προστατεύουν μόνη τους τη σωματική τους ακεραιότητα και τη ζωή τους.
Πχ τα παρακάτω κατά τη γνώμη μου είναι βασικά:
-ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τρέχει με 200+ στη Μεσογείων, ούτε τα νοσοκομειακά.
-Το κράνος δεν προορίζεται να προστατεύει τον αγκώνα.
-Η προσπέραση γίνεται μόνο άμα βγούμε στην αριστερή λωρίδα, και βεβαίως προϋποθέτει ο δρόμος να διαθέτει δυο λωρίδες. Η διακεκομμένη γραμμή στη μέση του δρόμου δεν έχει γίνει για να κάνουν σφήνες τα μηχανάκια πάνω της. Οι καθρέφτες του οδηγού ΙΧ, ιδιαίτερα όταν ο κεντρικός δεν είναι ευρυγώνιος, έχουν μια νεκρή γωνία, ακριβώς πάνω στις διαχωριστικές γραμμές και γύρω στα 50μ πίσω. Κατά συνέπεια όποιος έρχεται καρφωτός πάνω στη διαχωριστική γραμμή, το ζητάει ο οργανισμός του.