Εξάσκηση για ταχύτητα

Μπορεί να ακουστεί γελοίο,αλλά εμένα με βοηθάει πάρα πολυ...Πριν ΚΑΝ ακουμπησω την κιθάρα, νοητά μαθαίνω και φαντάζομαι αυτό που θέλω να μάθω(γρήγορο ή αργό δεν έχει σημασία).Ξανά και ξάνα φαντάζομαι αυτό που παίζω και όταν νοιώσω έτοιμος,τότε πιάνω την κιθάρα και ως δια μαγείας μου βγαίνει απολύτως φυσικά και εύκολα...  :o

 
ginargiros είπε:
Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά ;)
+1 (Γιατί στην ουσία είναι ένα και το αυτό...)

Πιστεύω ακράδαντα,οτί η απόλυτη ευφυία με την τρέλα είναι το ίδιο πράμα(επομένως σίγουρα δεν είμαι τρελός...  :( ;D).Με βάση αυτή την παραδοχή,συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

 
Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας

το θέμα φαντάζομαι δε κλείνει εδώ

Προσωπικά χρησιμοποίησα τον πρώτο τρόπο τα τελευταία 30 χρόνια, κατα διαστήματα πολύ αυστηρά με απτέλεσμα να κατακτήσω  ;D 16α στα 120

Επειδή το να παίξω γρηγορότερα είναι μάλλον περιέργεια για το αν μπορώ παρά φιλοδοξία λέω να προσπαθήσω τον δεύτερο τρόπο μιας και σε μερικούς κάτι πρόσφερε, έτσι για αλλαγή

Και κάτι ακόμα

για τα πολύ γρήγορα, η κίνηση στο δεξί προέρχεται από τον καρπό ή από τα δάχτυλα που κρατάνε την πένα;

 
E7#9 είπε:
Και κάτι ακόμα

για τα πολύ γρήγορα, η κίνηση στο δεξί προέρχεται από τον καρπό ή από τα δάχτυλα που κρατάνε την πένα;
Με τον καρπό. Φυσικά αν εσένα σε βολεύει το αντίθετο είναι δικαίωμα σου :)

 
ginargiros είπε:
Με τον καρπό. Φυσικά αν εσένα σε βολεύει το αντίθετο είναι δικαίωμα σου :)
Σίγουρο αυτό; Δε μου ακούγεται σωστό. Αν δεν κάνω λάθος η κίνηση πρέπει να ναι πάντα με τον καρπό.

 
Classic example για καρπό είναι ο EVH.

Παράδειγμα "εκκεντρικού" στην πένα είναι ο Rolf Kasparek των Running Wild που παίζει με τον καρπό ακίνητο και αυτά που παίζει είναι αποκλειστικά κίνηση της πένας με αντίχειρα και δείκτη.

 
Evilnye είπε:
Σίγουρο αυτό; Δε μου ακούγεται σωστό. Αν δεν κάνω λάθος η κίνηση πρέπει να ναι πάντα με τον καρπό.
Δεν είπα πως είναι σωστό :)

Απλά αν τον βολεύει έτσι ή αν έχει μάθει έτσι τότε παίζει να είναι αρκετά δύσκολο να το αλλάξει.

 
ginargiros είπε:
Δεν είπα πως είναι σωστό :)

Απλά αν τον βολεύει έτσι ή αν έχει μάθει έτσι τότε παίζει να είναι αρκετά δύσκολο να το αλλάξει.
Ναι αλλά αν είναι τυχόν επικίνδυνο για διάφορους τραυματισμούς δεν οφείλει να το αλλάξει ακόμα κ αν είναι δύσκολο;

 
Και σε μένα συμβαίνει ένα πρόβλημα με την ταχύτητα.

Χθες το απόγευμα άρχισα την πρόβα χωρίς ζέσταμα και το δεύτερο κομμάτι ήταν στο 245

με αποτέλεσμα ο δείκτης στο δεξί μου είναι άχρηστος και πρησμένος  απο το πρωί .Δεν ξέρω τι να  κάνω και κάνουμε πρόβες 4 φορές τη βδόμαδα.

 Σορρυ για το οφ τοπικ αλλά κάπου έπρεπε να πω τον πόνο μου  :'(

 
THEOD είπε:
 Σορρυ για το οφ τοπικ αλλά κάπου έπρεπε να πω τον πόνο μου  :'(
Eγώ που βρήκα παρτιτούρα του Scuttle buttin και ενώ προσπαθώ ο καημένος, μπορώ να το παίξω στη μισή ταχύτητα, σ' αυτό το θρεντ να το πω ή αλλού? ???

 
Άμα λέμε όλοι από κανέναν πόνο, έβγαλα το ριφάκι-σολάκι στο Tom Sawyer \m/

Αλλά με δυσκολεύει το tower του dickinson λόγω ταχύτητας :/

makam είπε:
Αυτή είναι μια άσκηση που έβαζε ο Sal Salvador στους μαθητές του, με εκπληκτικά αποτελέσματα..

Παίζεις μια κλίμακα ας πούμε με 8α στο 100 και μόλις φθάσεις πάλι στην πρώτη νότα, χωρίς διακοπή, παίζεις πάλι την κλίμακα με 16α.

Αφού γίνει καλά, ανεβάζεις τον μετρονόμο στο 105 κ.ο.κ

Στα 8α, ο εγκέφαλος καταγράφει την κίνηση, ενω στα 16α, η κίνηση λειτουργεί αυτόματα σαν reflex.

O ίδιος έλεγε τότε, και είχε δίκιο, πως κάποιοι μαθητές του είχαν φτάσει στη διάρκεια ενός έτους, να παίζουν 16α στο 220+..
Αυτή πάντως σαν άσκηση είναι πολύ ωραία και την έβαλα στο πρόγραμμα.

 
Πραγματι η ασκηση του Σαλβαδορ με ιντρικαρε να την δοκιμασω!

Σχετικα με την πενα και την κινηση του χεριου παντα την παρομοιαζα με οταν κανουμε μουτζουρα οταν γραφουμε, δηλαδη αυτη η γρηγορη κοφτη κινηση για να μουτζουρωσουμε ειναι αρκετα παρομοια με την κινηση του χεριου με την πεννα+οτι με βοηθησε να μειωσω τις μεγαλες κινησεις...

 
Evilnye είπε:
Αλλά με δυσκολεύει το tower του dickinson λόγω ταχύτητας :/
Μεγάλο κομμάτι...

Σχετικά με την τεχνική που ανέφερες πως μπορεί να τραυματίστει.

Σίγουρα μπορεί να πάθει κάποια ζημιά αλλά και πάλι ο καθένας είναι υπεύθυνος για αυτά που επιλέγει. Αν πχ κάποιος έκατσε μα λάθος δάσκαλο ή τα έμαθε μόνος του και τα έμαθε λάθος, τότε πρέπει να το καταλάβει και να προβεί στις απαραίτητες κινήσεις (μα πως τα λέω έτσι)

 
ginargiros είπε:
Μεγάλο κομμάτι...

Σχετικά με την τεχνική που ανέφερες πως μπορεί να τραυματίστει.

Σίγουρα μπορεί να πάθει κάποια ζημιά αλλά και πάλι ο καθένας είναι υπεύθυνος για αυτά που επιλέγει. Αν πχ κάποιος έκατσε μα λάθος δάσκαλο ή τα έμαθε μόνος του και τα έμαθε λάθος, τότε πρέπει να το καταλάβει και να προβεί στις απαραίτητες κινήσεις (μα πως τα λέω έτσι)
Μα τότε γι αυτό το είπα, μπορεί να μην ξέρει πως με αυτή την τεχνική μπορεί να έχει πρόβλημα!!! Και αν το ξέρεις πχ εσύ ή κάποιος άλλος γιατί να μην τον προειδοποιήσεις :/

 
Evilnye είπε:
Μα τότε γι αυτό το είπα, μπορεί να μην ξέρει πως με αυτή την τεχνική μπορεί να έχει πρόβλημα!!! Και αν το ξέρεις πχ εσύ ή κάποιος άλλος γιατί να μην τον προειδοποιήσεις :/
ΟΚ. Κατάλαβα λάθος  :)

 
Η εξάσκηση για ταχύτητα είναι πολύ απλή .

Αρχίζει κάποιος μια κλίμακα στο 60 και παίζει πρώτα σε τέταρτα όλη την κλίμακα μετά σε όγδοα , μετά σε τρίηχα και τέλος σε δεκαταεκτα .Οι εναλλαγές πρέπει να γίνονται χώρις να σταματάμε.Το σημαντικότερο για κάποιο που μελετάει είναι να ξεχωρίσει και να καταλάβει τις διαφορές που έχουν οι αξίες μεταξύ τους σε κάθε τέμπο .Η ίδια κάθε κλίμακα πρέπει να παίζεται  με τουλάχιστο πέντε διαφορετικές δαχτυλοθεσίες . Στην αρχή η ταχύτητα πρέπει να αλλάζει 3 μονάδες κάθε 4 μέρες .Στο 85 και μετά πρέπει να αλλάζει το τέμπο 1 μονάδα κάθε εβδομάδα .

Υπάρχουν επίσης τεχνικές πένας για legato παίξιμο (hammer on-pulloff) οι οποίες βοηθάνε στο γρήγορο παίξιμο.

 Η ταχύτητα δεν είναι τίποτα , το μόνο που χρειάζεται είναι 15 λεπτά άσκηση αλλά κάθε μέρα χωρίς καμιά δικαιολογία.

 Το δύσκολο είναι η καθαρότητα στο παίξιμο που αυτό τουλάχιστο για μένα είναι και όλη η ουσία  :)    

 
Όταν κάνω εξάσκηση (κάθε 29 του Φλεβάρη) ξεκινάω απ'τα 40 bpm. ΑΑΑβασάνιστα.

 
εγω παλι δε μπορω να καταλαβω γιατι ολοι συνδιαζετε τη ταχυτητα με το ανεβοκατεβασμα κλιμακων.. Κ γιατι συνδιαζονται οι <<αργες>> ασκησεις παλι με το ανεβοκατεβασμα κλιμακων? Εσεις οταν σολαρετε κλιμακες ανεβοκατεβαζετε?

Τι νοημα εχει για καποιον νορμαλ παιχτη (ΟΧΙ ΑΡΧΑΡΙΟ) να παιζει τις διατονικες απ το 50 σε ογδοα?

Τι τεχνικες μπορει να ξεσηκωσει απ αυτη τη μεθοδο?

 
Jasemeister είπε:
Όταν κάνω εξάσκηση (κάθε 29 του Φλεβάρη) ξεκινάω απ'τα 40 bpm. ΑΑΑβασάνιστα.
Εγώ ξεκινάω από 4%.  ;)

Όταν φτάσω πάνω από τα 40%, (έχω την εντύπωση ότι) παίζω παπάδες ....
th_smiley_drunk.gif


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top