Εταιρεία μουσικής παραγωγής.

IxNiLaTiS

Μέλος
Μηνύματα
1,258
Πόντοι
38
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Με αφορμή το για πιο λόγο δεν εξέδωσε τα κομμάτια του ο npap,

σκέφτηκα αν είναι εύκολο ή όχι να κάνει κάποιος δική του παραγωγή,

δική του εταιρεία, και να εκδίδει τα κομμάτια του και των φίλων του.

Σας φαίνεται δύσκολο;

Υπάρχει κανείς σχετικός να μας πεί κάτι;

 
Κάπου έχει ξανασυζητηθεί εδώ μέσα.

Τες πα. Όρεξη να υπάρχει και κουράγιο και γίνεται.

 
να κάνει κάποιος δική του παραγωγή' date=' δική του εταιρεία, και να εκδίδει τα κομμάτια του και των φίλων του.

[/quote']

Για να αγοράζει τα cd o ίδιος και οι φίλοι του? ¶ντε και κανένας της οικογένειας! :lol:
 
Το πιο απλό θεωρώ ότι είναι,να πάρεις ένα έτοιμο μιξαρισμένο υλικό με εξασφαλισμένα τα δικαιώματα του,να έχεις και το artwork έτοιμο,μέτα να πληρώσεις για ένα mastering και κατόπιν να βρείς μία εταιρία να σου κάνει distibution,να αναλάβει διανομή κ.τ.λ

Ένας φίλος με αυτό τον τρόπο κυκλοφορεί την άλλη βδομάδα από τη SONY το tribute άλμπουμ του Κωνσταντίνου Βήτα.

 
να κάνει κάποιος δική του παραγωγή' date=' δική του εταιρεία, και να εκδίδει τα κομμάτια του και των φίλων του.

[/quote']

Για να αγοράζει τα cd o ίδιος και οι φίλοι του? ¶ντε και κανένας της οικογένειας! :lol:
Τι νομίζεις δηλαδή πως θα πρέπει να κάνει κάποιος

για να πωληθεί η μουσική του στα δισκο μάγαζα;
 
Θα σου πω μονο ενα πραγμα (& αν θες ακουσε με αν θες οχι)

Εκτος κι αν ΗΔΗ εχεις καποια εταιρεια πισω απο την οποια μπορει να "κρυφτει" μια "δισκογραφικη" εταιρεια (τωρα γιατι να κανεις δισκογραφικη εταιρεια οταν ακομα & οι μεγαλες πολυεθνικες στην Ελλαδα πνεουν τα λοισθια ειναι αλλο θεμα....) η εκτος κι αν εισαι ο....Χατζηγιαννης :)

ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ

Οταν ξεμπερδεψουν μαζι σου τα ΙΚΑ,ΜΙΚΑ ΣΥΚΑ,το ΤΕΒΕ & η ΕΦΟΡΙΑ (αλλα και τα ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΑ...) δεν θα βρει ουτε ο ....παππας να θαψει.... :(

Το distribution της μουσικης εχει πλεον ΑΛΛΑΞΕΙ...δεν χρειαζεσαι τα δισκοπωλεια για να "ακουστει" η μουσικη σου... :wink:

 
Υπάρχει και το ίντερνετ, δεν είναι του διαβόλου όπως λέγαν κάποιοι κάποτε, κάνεις την δουλειά σου πιό άνετα, και απείρως πιό οικονομικά.

 
Και εγω ετσι το σκεφτηκα με το ιντερνετ.Δες το προφιλ μου ,εκει ειναι

μια διευθηνση cdbaby.Αυτη η εταιρεια σχεδον εχει μοιρασει το cd μου σε

22 αλλες εταιρειες γνωστες η μη,στο ιντερνετ βεβαια.

Τωρα αν πουλαει...με τοσο τζαμπα που υπαρχει καταλαβαινεις :(

 
Λοιπόν πράγματι SF, έχω μια εταιρεία άσχετη με την μουσική,

και πληρώνω ήδη ΤΕΒΕ.

Αν δηλώσω επέκταση δραστηριοτήτων και σε μουσική παραγωγή ή διακίνηση,

δεν θα χρεώσω στην εταιρεία μου τα έξοδα κοπής του CD και ότι άλλο προκύψει;

Δεν θα εκπέσω και το ΦΠΑ που θα έχω πληρώσει;

Αλλά έστω πως το έχω κάνει αυτό και έχω ήδη κόψει 1000 CD.

Θέλω να πωλούνται στα δισκάδικα τόσο

όσο αν πουληθούν να πάρω πίσω τα χρήματά μου,

και όχι να βγάλω κέρδος.

Διότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων ( άσχετοι με PC )

που γυρνάνε τα δισκάδικα για κάτι καινούργιο.

Για αυτό θέλω να «παίξω» και εκεί.

Τι θα πρέπει να κάνω;

 
Και εγω ετσι το σκεφτηκα με το ιντερνετ.Δες το προφιλ μου ' date='εκει ειναιμια διευθηνση cdbaby.Αυτη η εταιρεια σχεδον εχει μοιρασει το cd μου σε

22 αλλες εταιρειες γνωστες η μη,στο ιντερνετ βεβαια.

Τωρα αν πουλαει...με τοσο τζαμπα που υπαρχει καταλαβαινεις :([/quote']

Κοίτα και εγώ στην ιστοσελίδα μου στο www.soundclick.com/ixnilatis

έχω μέσα σε ένα χρόνο περίπου 3500 επισκέψεις και κάπου 300 κατεβάσματα.

Όχι και άσχημα, αν σκεφθείς πως οι περισσότεροι που μπαίνουν

έχουν ήδη ακούσει τα κομμάτια μου από αλλού.

Αλλά πόσος κόσμος νομίζεις πως ασχολείται με το PC;

Αν η δουλειά σου βρίσκεται και στα δισκάδικα

δεν έχει περισσότερες πιθανότητες να ακουστεί;
 
Γιατί; Μην την προωθήσει το δισκάδικο; Η για να τον δουν το δίσκο σε 1 ράφι πίσω πίσω από άλλα cd. Δλδ να μην τον δουν καν;

 
Όντως εκεί έχει περισσότερες πιθανότητες να τον δει ο κάθε μπάρμπας που δεν ξέρει τι ναι αυτά τα "γκομπιούτερζ" και από ότι του έχουνε πει μάλλον είναι του διαβόλου. Δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί οι μπαρμπάδες στο ελλάντα. Από την άλλη, όλοι αυτοί το πολύ-πολύ να ακούνε ανα βρυση και βανδη οπότε σιγά μην ψάξουν τα σιντι του ιχνηλάτη και του κάθε ιχνηλάτη.

 
κοιτάξτε παιδιά, αν και καινούριος εδώ και σχετικά μικρός νομίζω, αν ένας καλλιτέχνης αξίζει πραγματικά θα γεμίσει το Καραϊσκάκη χωρίς να δώσει ούτε αφίσα και χωρίς να χρειαστεί να βγεί στα πρωϊνάδικα για να κάνει promotion. υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις, περισσότερο στην underground σκηνή με καλλιτέχνες που έκανα sold out συναυλία και δεν το είπαν και πουθενά..

 
Να στο εξηγήσω.

Ας υποθέσουμε πως εσύ θέλεις να αγοράσεις … βατραχοαπαιδήλα,

και σε ένα στενό στην μέση του κάπου, υπάρχει ένα μαγαζί

που πουλάει τα καλύτερα βατραχοαπαίδηλα στις καλύτερες τιμές,

ή και 50% κάτω από τους ανταγωνιστές του.

Αν εσένα δεν σου το πεί κάποιος, και δεν το μάθεις,

δεν πρόκειται να πας ποτέ να ψωνίσεις εκεί.

Σε αυτό το σημείο έρχεται η διαφήμιση και η προώθηση του καταστήματος

ή του προϊόντος. :wink:

Ο κόσμος ψωνίζει ότι βλέπει στις βιτρίνες.

Αν το προϊόν σου απουσιάζει από τις βιτρίνες

ή τα ράφια των soupermarkets, δεν θα πουληθεί. !!!

Αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση … :roll:

 
To internet ειναι ενα καλο μεσον για εναν ασημο αλλα για να σε προσεξει

καποιος εκει στην αβυσσο...αν ψαχνει καποιος αλφαβητικα, μονο στο Α θελει

μια μερα σιγουρα.

 
κατα τη γνωμη μου αν καποιος δεν κινειται σε mainstream χωρους θα εχει καλυτερα αποτελεσματα αν κινηθει μεσω internet, παρα μεσω δισκογραφικης εταιρειας (ολο και πιο συχνη πρακτικη στο εξωτερικο). αν μιλαμε για cd, υπαρχει η λυση του να ηχογραφησεις μονος σου το υλικο, πληρωνωντας το studio (η και το mastering), και να βρεις εταιρια για να το κυκλοφορησει. (πιο ευκολο απο το να βρεις εταιρια που να πληρωσει για τις ηχογραφησεις).. βεβαια οι λογοι να κυκλοφορησει ενα cd δεν ειναι μονο οικονομικοι, οποτε ο καθενας κρινει αν θελει/χρειαζεται το ονομα μιας εταιρειας η οχι..

 
Γενικα ακομα αν ηταν στα ραφια ολων των δισκοπωλειων ενα cd που το ειδος

του ειναι λιγο κλασικο εκτος μοδας νομιζω οτι το αποτελεσμα θα ηταν απογοητευτικο απο

εισπραξεις αφου το κερδος του μουσικου ειναι 4%

Το καλυτερο θα ηταν να δοθει μαζικα σε μικρο κοστος χωρις μεσολαβηση καποιας δισκογραφικης.Καποιος μου ελεγε οτι η εταιρεια δεν τον αφηνε ακομα

και οταν οι εισπραξεις ηταν πολυ χαμηλες απο το cd του, να βαλει τα τραγουδια του στο ιντερνετ

 
Εντάξει, δεν εννοώ ακριβώς αυτό.

Εννοείται ότι χωρίς μια μικρή έστω διαφημιστική καμπάνια, θα είναι αρκετά πιο δύσκολο για μια μπάντα να αποκτήσει γρήγορα κοινό.

all I'm saying is that υπάρχουν περιπτώσεις μεγάλων ονομάτων (Satriani και κάτι άλλοι) που η εταιρεία παραγωγής και οργάνωσης της συναυλίας του στο Ελλαδιστάν μας δεν τοποθέτησε καμία αφίσα, μόνο έκανε μια μικρή διαφήμιση μέσω ραδιοφώνου, άντε και κανένα αρθράκι σε καμιά εφημερίδα και αυτό είναι. Εννοείται πως οι 1.500 που μαζεύτηκαν στη συναυλία του δεν ήταν όσοι αρμόζουν στον Joe, αλλά είναι μια καλή απόδειξη..

Η αδερφή μου μου είχε πει και για κάποιους άλλους, ψιλοunderground, αλλά δεν θυμάμαι όνομα, και έγιναν γνωστοί μόνο και μόνο επειδή έβγαλαν μια δισκάρα και μετά δεν χρειάστηκε να κάνουν διαφημιστικές καμπάνιες.

Το παράδειγμά μου;; Pavlov's Dog - Pampered Menial

και τέλος..

Ουδέν Σχόλιον..

 
Εχω την εντυπωση πως μια δισκογραφική δεν ενδιαφερεται να βγάλει λεφτα μεσα απο τον αριθμο των CD που θα πουλησει μεσα απο την λιανικη - δισκαδικα, σε ενα τετοιο ειδος μουσικης που δεν ειναι και τοσο εμπορικο.

αληθεια ποσα CD να εχει πουλησει ο DOUSK ή ο LIBERTO που ειναι πασιγνωστοι νεοι μουσικοι στην ηλεκτρονικη μουσικη γενικα αλλα αποκλειεται να εχουν πουλησει πανω απο χιλια CD εκαστος, αντε και 1300. εχουμε και λέμε 1300 CD χ 3 ευρω ανα CD καθαρο κερδος για τους δημιουργους δηλαδη γυρω στα 4000 ευρω κερδος, δηλαδη 300 ευρω τον μηνα. και μετα απο χρονια δουλειας και συνενττευξεις σε περιοδικα.

ΟΜΩΣ η δισκογραφικη θα βγαλει σιγα σιγα λεφτα απο το χτισιμο του ονοματος και αυτο θα γινει μεσα απο live performances. Δηλαδη, ο Ιχνιλατις θα κανει διαφορα Live , θα αποκτησει στυλ, ονομα σιγα σιγα , μερικοι θα πουν ποιος ειναι αυτος με το κοκκινο καπελο που η μουσικη του ειναι αρκετα ενδιαφερουσα, η δισκογραφικη θα ειναι ευχαριστημενη που υπαρχει καποιος περιεργος μουσικος που γεμιζει το προγραμμα του φεστιβαλ που διοργανωνει η ιδια και προμοταρει αλλα και διαφορα προιοντα.

Ομως μονο αν εκτεθεις, αν δηλαδη κανεις LIVE , θα ενδιαφερθει για σενα καποια εταιρεια παραγωγης γιατι αλλιως δεν μπορει να δημιουργησει ονομα και στυλ γυρω απο σενα, αρα και να βγαλει λεφτα..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα