Ερωτηση για προενισχυτη-interface

heretic

Νέο μέλος
Μηνύματα
163
Πόντοι
16
Καλησπερα στην παρεα!

Λοιπον, ειμαι κιθαριστας, ο εξοπλισμος μου ειναι , ενισχυτης Laney VH100R μαζι με καμπινα 4Χ12 Line6. Κιθαρα Parker Fly classic.

Αυτο που με ενδιαφερει (μετα απο αρκετα χρονια περιπλανησης σε studio), ειναι να ξεκινησω να ηχογραφω στο σπιτι. Με ενδιαφερει ο heavy metal ηχος κυριως. (ξερω οτι η κιθαρα δεν ειναι η καταλληλη για δυνατες ρυθμικες, αλλα για την ωρα δε σκεφτομαι καποια αλλαγη).

Μετα απο αρκετο διαβασμα (αν και γενικα οι τεχνικες μου γνωσεις δεν ειναι καλες), κατεληξα οτι χρειαζεται στην αλυσιδα ενα καλο interface και μια προενισχυση. Η ερωτηση μου λοιπον ειναι η εξης. Ειναι απαραιτητο να αγορασει καποιος μια εξωτερικη προενισχυση ή ενα καλο interface με δικη του προενισχυση ειναι αρκετο? Υποψιν οτι δε με ενδιαφερει ταυτοχρονη ηχογραφηση πολλων οργανων. Για παραδειγμα , αν αγορασω το συγκεκριμενο interface, θα χρειαστω εξωτερικη προενισχυση ή η δικη του ειναι επαρκης?

http://www.thomann.de/gr/benchmark_dac_1_hdr_silver.htm

Τελος, ειδα οτι οι περισσοτεροι προτεινουν το μικροφωνο Shure SM57 , κατεληξα σε αυτη την επιλογη (οπως προειπα με ενδιαφερει metal ηχος περισσοτερο).

Καθε βοηθεια καλοδεχουμενη ! (και ισως και αφορμη για περισσοτερες ερωτησεις)!

 
Ή πλακα μας κανεις ή εισαι ο γιος του Bill Gates ή απλα εχεις μπερδευτει...

Ακου εκει 2222 ευρω interface ..για να γραφεις....μεταλ κιθαρα στο σπιτι.... ::)

Ξεκινα με μια αξιοπρεπη καρτα ηχου σαν και αυτη ,ναι εχει και ενσωματωμενους προενισχυτες πανω της (αργοτερα μπορεις να παρεις και εναν καλυτερο προενισχυτη και να τον συνδεσεις line με την ιδια καρτα αλλα για αρχη μην ασχολεισαι)

http://www.thomann.de/gr/maudio_profire_610.htm

θα χρειαστεις βεβαια και εναν αξιοπρεπη υπολογιστη και ενα daw

το 57αρι για αρχη ειναι μια χαρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν δεν γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα, ίσως, όντως, είναι καλύτερα να ξεκινήσεις από ένα καλό all-in-one interface και μετά να πας σε κάτι άλλο καλύτερο. Το "interface" που διάλεξες έχω την εντύπωση πως: α) δεν παίρνει το σήμα εσωτερικά από τον προενισχυτή παρά μόνο με γέφυρα από το rca out στο rca input, δηλαδή unbalanced και β) δεν υποστηρίζει Asio (χαμηλό latency).

Aν, όπως φαίνεται, money is no object, τότε μπορείς να πας σε κάποιες εξωτικές λύσεις. Είναι έτσι?

 
Ευχαριστω για τις απαντησεις....

Ισως εγω δεν εδωσα να καταλαβετε καποια πραγματα....

Ειμαι εμπειρος κιθαριστας , δεν ξεκιναω τωρα. Γραφω σε στουντιο καποια χρονια και εχω κανει 2 CD με τη μπαντα μου. Το προβλημα ομως ειναι πως μενω επαρχια και καθε φορα που ανεβαινω Αθηνα για ηχογραφηση μου ειναι δαπανηρο (μετακινησεις, διαμονη) και επισης εχω καταλαβει πως σε ενα στουντιο ποτε δε μπορεις να εκφραστεις 100% λογω χρονου και χρηματων. Ο σκοπος μου ειναι να μπορεσω να πετυχω επαγγελματικο ηχο με ηχογραφηση στο σπιτι και στην τελικη, οταν εχεις καποιο ονειρο, να ασχοληθεις με αυτο που αγαπας, τοτε δε σε ενδιαφερουν τα χρηματα.

Δεν ειπα οτι ειμαι ο γιος του Bill Gates, αλλα σκεφτηκα μια τετοια ακριβη λυση γιατι ενσωματωνει και το preamp, οποτε ουσιαστικα ειναι 2 σε 1. Ρωτησα ομως αν πρεπει να λειτουργησω ετσι, ή να το σπασω σε 2 ξεχωριστα μερη...και αν ναι, να μου προτεινετε καποιες λυσεις...εφερα το συγκεκριμενο ως παραδειγμα. Γιατι αυριο μεθαυριο να χρειαστει παλι να ξανακανω αναβαθμιση (οπως λες οτι θα χρειαστει) και να μη ξεμπερδευω μια και καλη? Επειδη ομως δεν ειμαι πολυ σχετικος απο τεχνικα ζητηματα θα θελα μια καθοδηγηση προς τη σωστοτερη λυση.

 
Μια χαρα θα εισαι με τη λυση που σου προτεινα,αν θες 100% ‘‘επαγγελματικο‘‘ ηχο,αν και αυτος ο ηχος εξαρταται ΠΟΛΥ περισσοτερο απο τις ικανοτητες και τις ΓΝΩΣΕΙΣ σου στην ηχοληψια και μιξη παρα απο τον εξοπλισμο θα σου προτεινα εναν καλο ΣΤΕΡΕΟ προενισχυτη,ωστε να γραφεις με ΔΥΟ μικροφωνα για πιο γεματο ηχο και ενα ακομα μικροφωνο.

εδω μπορεις να μαθεις μερικα πραγματακια οπως και κλικαρωντας ανω αριστερα στα ΑΡΘΡΑ και μετα στο recording οπου οι ειδικοι του φορουμ προσφερουν απλοχερα τις γνωσεις τους

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169004.0

Υποθετωντας οτι το budget σου ειναι κοντα στα....  2222 ευρω  ;D σου προτεινω  τα παρακατω

καρτα ηχου

αυτη που σου προτεινα και παραπανω,εχει εξαιρετους κονβερτορες αισθητα καλυτερους απο αυτους θα βρεις μονο σε καρτες απο 4000 ευρω και πανω και παλι θα τους ΑΚΟΥΣΕΙΣ μονο αν εχεις επαγγελματικα διαμορφωμενο χωρο,αρα καθαρισαμε απο καρτα...και interface

προενισχυτη,εδω μαλιστα να δωσεις χρημα αν το εχεις...

http://www.thomann.de/gr/rupert_neve_designs_portico_5012.htm

μια κλασσικη λυση που δεν προκειται να αλλαξεις ΠΟΤΕ,στο υπογραφω αυτο...

μικροφωνα

http://www.thomann.de/gr/sennheisere_906.htm

το προτιμω απο το 57αρι μια και ειναι πιο ευελικτο και εχει πλουσιοτερο ηχο και λεπτομερεια

http://www.thomann.de/gr/beyerdynamic_m160.htm

ενα απο τα ωραιοτερα και κλασσικοτερα ribbon mics ,ειναι το μικορφωνο που χρησιμοποιηθηκε σε ολες τις ηχογραφησεις του Hendrix,συνδιαζεται ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με το παραπανω δυναμικο (θα τα βαλεις πλαϊ πλαϊ και τα δυο μικροφωνα 2 με 5 ποντους απο το κεντρο του μεγαφωνου,να στοχευει το καθενα στο σημειο ενωσης του κεντρου με τον κωνο του μεγαφωνου, on axis και θα εισαι πασας )

 
έχει γίνει μια ελαφριά παρανόηση....το "interface" της Benchmark που αναφέρεται στην αρχή , δεν είναι ακριβώς Audio Interface αλλά ένα DA converter με δυνατότητα απευθείας διασύνδεσης με ψηφιακές συσκευές αναπαραγωγής μέσω usb (συμπεριλαμβανομένου και κάποιου computer based daw). To "integrated pre-amp" που περιλαμβάνει αναφέρεται στην έξοδο και στην δυνατότητα να οδηγήσει έναν τελικό ενισχυτή ενισχύωντας ή εξασθενώντας κατάλληλα τόσο την ψηφιακή είσοδο είτε την αναλογική (που προορίζεται για κάποιο cd player κλπ), όπως επίσης και στην ύπαρξη ενός ευέλικτου κι υψηλής πιστότητας ενισχυτή ακουστικών....ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ....με άλλα λόγια είναι ένα high end da και pre amp για να οδηγήσει ένα (είτε active είτε external powered) Monitoring σύστημα ή ένα high end σύστημα ακρόασης γενικότερα και σε αυτή την αγορά προσανατολίζεται...στον χώρο του hifi και υπο συνθήκες ως κομμάτι ενός Monitoring συστήματος σε ένα pro ή semi pro περιβάλλον καθώς περιλαμβάνει ένα αριστο da, δυνατότητα επιλογής μεταξύ διαφορετικών πηγών και level controler ακριβείας....υπό συνθήκες γιατί δεν περιλαμβάνει ballanced analog inputs ενώ και οι ψηφιακές εισόδοι είναι μόνο spdif κάτι που είναι κάπως περιοριστικό σε ένα pro περιβάλλον.

.....με λίγα λόγια

1. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΑ (το ακριβώς αντίστροφο)

3. ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ ΜΕΣΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ "ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" (δηλαδή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ audio interface)

 
Ευχαριστω πολυ για τις λυσεις που προτεινετε και σιγουρα θα τις παρω σοβαρα υποψιν.

Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο η μιξη και η ηχοληψια. Σκεφτομουν οτι ιδανικο θα ηταν να εγραφα στο σπιτι, και στη συνεχεια να εστελνα το υλικο σε ενα καλο στουντιο για μιξη και μαστερ μιας και σιγουρα η τεχνογνωσια που χρειαζεται εκει δεν την εχω.

Και παλι ναστε καλα για τις πληροφοριες!

 
To preamp που λέει το Benchmark με μπέρδεψε και μένα...της παρανόησης το κάγκελο λοιπόν (το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνει αυτό που θέλεις). Πάμε παρακάτω...Φίλε heretic βλέπω ότι έχεις την κάψα να κάτσεις και να κάνεις καλή δουλειά στον χώρο σου και να το παλέψεις που λένε.. Εγώ θα σου προτείνω 2-3 πράγματα γιατί υποστηρίζω την άποψη να πάρεις κάτι καλό από την αρχή αφού έχεις το budget και την όρεξη να μάθεις. Θα ξέρεις σίγουρα πως δεν θα φταίει ο προενισχυτής ή ο converter αν δεν ακούς καλό ήχο και θα προσπαθείς να διορθώνεις τα ουσιαστικά λάθη. Μαζί με αυτά περί μηχανημάτων ωφείλω να σου υπενθυμίσω και κάποια άλλα βασικά (ή βασικότερα) του προενισχυτή και του interface και που αν τα σκεφτείς ίσως αλλάξεις την σειρά προτεραιότητας ως προς την επίτευξη του ζητούμενου, δηλ. καλός ήχος ηλεκτρικής heavy κιθάρας. Άρα τα θέματα που τίθενται και ζητούν λύση  είναι τα ακόλουθα κατά τη γνώμη μου:

- τοποθέτηση μικροφώνου: (τι ικανότητα ηχοληψίας διαθέτεις: χιλιοστά διαφοράς μπορεί να κάνουν το make or brake της ηχογράφησης)

- ακουστική δωματίου: (λιγότερο σημαντικό σε close miking-ΠΟΛΥ σημαντικό σε συνδυασμό με distant miking)

- κιθάρα: (Parker που έχω δοκιμάσει δεν μου έκανε δουλειά σε heavy ήχο και βλέπω πως έχεις αμφιβολίες επίσης). Το υψηλότερης προτεραιότητας θέμα κατά τη γνώμη μου, αφού είσαι και έμπειρος μουσικός, και νομίζω ότι πρέπει να το θέσεις πιο ψηλά από όλα.

- ενισχυτής: το δεύτερο μετά την κιθάρα.

- μικρόφωνο: και εδώ κορυφαίος παράγοντας (μαζί με την τοποθέτηση) καλού ήχου. θα σου προτείνω κάτι απλό: shure sm57. Καλύτερο μικρόφωνο ηχογράφησης κιθάρας κατά τη γνώμη μου (ανάμεσα από πολλά που έχω δοκιμάσει)

- monitoring. Επίσης παίζει σημαντικότατο ρόλο. Αν δεν έχεις καλά ακουστικά και ηχεία τότε είναι πολύ δύσκολο να κρίνεις αν έχεις κάνει καλή ηχογράφηση. Προτάσεις: ακουστικά - akg 240 mkII, sony md7509, senheizer hd650. Ηχεία Tannoy precision 8 passive, fostex pm 05, dynaudio bm6a, bm12a.

- προενισχυτής μικροφώνου (έπεται όλων των ανωτέρω): Chandler TG-2, Daking mic pre eq

- interface (επίσης έπεται) Mackie 400f, Steinberg mr816, M-audio profire 610.

Δυστυχώς , για μένα, προηγούνται άλλα πράγματα, (κιθάρα, ενισχυτής, μικρόφωνο, ικανότητα τοποθέτησης, monitoring). Αλλά σου έκανα προτάσεις για να πάρεις το καλύτερο δυνατόν στον χώρο σου με το budget που φαντάζομαι ότι διαθέτεις.

Καλή τύχη με ότι κάνεις και για άλλες απορίες, εδώ είμαστε.

 
Να σαι καλα φιλε Haryy, η αληθεια ειναι οτι εχω φτασει σε ενα σημειο που εχω καταλαβει οτι απο εδω και περα ή θα κανω το  βημα παραπανω ή θα μεινω στασιμος. Εχω γραψει και σε καλο στουντιο με παραγωγο, αλλα και σε ασχημα. Γενικα δε πιστευω οτι τα ελληνικα στουντιο που εχω δει εχουν κανενα φοβερο εξοπλισμο, αλλα την κυριοτερη δουλεια την κανει η τεχνογνωσια, ο παραγων ανθρωπος. Στην ενορχηστρωση πχ εχω διαπιστωσει πολλα σημαντικα πραγματα που παλιοτερα δε τα επαιρνα καθολου υποψιν. Και σιγουρα αν καποιος δε γνωριζει να ενορχηστρωνει καλα το κομματι του ,δε πα να εχει την κιθαρα των 3000, με μια κιθαρα 200 ευρω ο αλλος μπορει να ακουστει καλυτερα (το ειδα επιτοπου αυτο). Παρολλα αυτα, δυστυχως αν δεν εχεις στο σπιτι σου πειραματιστει δε νομιζω μονο με τη στουντιο δουλεια να καταφερεις παρα πολλα, και λιγος ειναι ο χρονος, και περιορισμενα τα μεσα, και πολλες φορες η συνεργασια με τον ηχοληπτη δεν ειναι η καταλληλη. Και σιγουρα δε θεωρω μια επενδυση γυρω στα 2000 τοσο τρομερη για να εχεις καλο home εξοπλισμο (διαβασα εξοπλισμο μελων του φορουμ και σε ορισμενες περιπτωσεις μονο οι κιθαρες κανανε κανα 10αρικο ολες μαζι).

Και οι δικες σου προτασεις και των παιδιων παραπανω με βοηθησαν παρα πολυ, και σε οτιδηποτε μελλοντικη μου αγορα θα τις λαβω σοβαρα υποψιν.  ;)

 
Γενικα δε πιστευω οτι τα ελληνικα στουντιο που εχω δει εχουν κανενα φοβερο εξοπλισμο, αλλα την κυριοτερη δουλεια την κανει η τεχνογνωσια, ο παραγων ανθρωπος
Τότε δεν έχεις δει πραγματικα studio, το να έχει πάρει κάποιος ένα pc , ένα preamp και ένα ζευγάρι monitor μέσα σε ένα ακατάλληλο χώρο ΔΕΝ τον κάνει studio, δεν φταις εσύ σε αυτο αλλα ο εκάστοτε μ***** που νομίζει ότι έχει studio και χρεώνει κανονικά το 20ρικακι σαν να μην τρέχει τίποτα . Δυστυχώς κατι τετοιες περιπτώσεις έχουν διώξει αρκετό κόσμο και έχουν δημιουργήσει αρκετα παρεξηγημένη άποψη για τα studio στην Ελλάδα. Σε αυτές της περιπτώσεις (τείνουν να γίνουν πλειοψηφία) ο παράγων άνθρωπος έχει κάνει μεγάλη ζημιά (η ζημιαα ;D).

Τώρα οσο αναφορα αυτο που ρωτάς θα σου έλεγα το εξής , πάρε την κάρτα που σου πρότεινε ο Superfunk και ένα 57αρι (θα σου πρότεινα και ένα sennheiser 421) και κανε τα πειράματα σου, κατα κάποιον τροπο την προπόνηση σου έτσι όταν θα έρθει η ώρα να πας σε ένα ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ STUDIO να μπορείς να εκμεταλλευτεις καλυτερα και τον χώρο αλλα και τον εξοπλισμό που θα σου παρέχεται για μπορείς να βγάλεις πιο εύκολα τον ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ήχο που αναζητας. Η γνώμη μου είναι πως ορισμένα πράγματα γινονται σε συγκεκριμένους χώρους και αυτο δεν γινεται τυχαία. Υπάρχουν περιπτώσεις που σπίτικες παραγωγές έχουν αξιοπρεπεστατο αποτέλεσμα αλλα απο την άλλη είναι ορισμένες περιπτώσεις και συνήθως το mix γινεται σε studio.....

Συγγνώμη αν ακουγομαι λίγο κακός αλλα κάποια πράγματα είναι δύσκολο να επιτευχθούν τόσο απλα.....

Μάλλον θα κάνω ένα topic περι του θέματος.......

 
Να τονισω και εγω οτι ΔΕΝ ειναι "αχρηστα" τα ελληνικα επαγγελματικα στουντιο (και φυσικα οι ηχοληπτες τους)..απλα προφανως εχεις πεσει σε καλαμπορτζηδες...(δεν ξερω ουτε ΕΝΑΝ σοβαρο ηχοληπτη σε σοβαρο στουντιο στην Ελλαδα που να μη σου βγαλει "επαγγελματικο ηχο για μεταλ" μεσα σε,το πολυ,10 με 15 λεπτα...αντε να το κανουμε μιση ωρα αν θες ηχο..Metallica...με 30 ενισχυτες να παιζουν ταυτοχρονα... ;D)

Το "καλο" βεβαια για εσενα ειναι οτι συνηθως οι κιθαρες metal γραφονται αποκλειστικα με close miking οποτε ο "χωρος" δεν παιζει ιδιαιτερη σημασια.

Παιζει ομως η σωστη τοποθετηση των μικροφωνων (αν και πλεον δεν ειναι και κανα μυστικο το ΠΩΣ πρεπει να τοποθετησεις τα μικροφωνα η πληροφοριες στο νετ ειναι πολλες) καθως και η σωστη χρηση του δικου σου εξοπλισμου (ενισχυτη και εφε).

Οποτε με εναν αξιοπρεπη εξοπλισμο στο σπιτι σου και με σωστη χρηση του θα τα καταφερεις,απλα πρεπει να σταθμισεις ποσο ΣΥΧΝΑ γραφεις κιθαρες για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ σκοπο (για εμενα επαγγελματικος ειναι ο σκοπος που σου....ΓΕΜΙΖΕΙ την τσεπη) και αν αξιζει να επενδυσεις 3000 ευρω για αυτο.

 
Η πραγματικοτητα ειναι οτι οταν ημουν πιο νεος ειχα πεσει σε διαφορους περιεργους. Το τελευταιο στουντιο που γραφω ειναι αξιοπρεπες. Φυσικα και δεν γενικευω σε καμια περιπτωση, αλλα εστω και ετσι, ακομα και τα καλα ελληνικα στουντιο δε συγκρινονται με τα αντιστοιχα του εξωτερικου (οπως φυσικα και οι τιμες).

Για να μη παρεξηγηθω ξανα, ο ηχος που εχω βγαλει στην τελευταια μου αποπειρα σε καμια περιπτωση δε μπορει να χαρακτηριστει μη επαγγελματικος...ομως οταν φτανεις σε ενα peak, απο ενα σημειο και μετα θελεις το ακομα καλυτερο. Ειναι θεμα που οριζει κανεις την οροφη και το 'επαγγελματικο'. Και βλεπω οτι υπαρχουν ακομα πολλα περιθωρια. Και σιγουρα φταιω και εγω σ αυτο, οχι μονο το στουντιο.

Superfunk, νομιζω οτι ειναι θεμα φιλοσοφιας ζωης. Απο το metal επαγγελματικα δε γινεται να κερδισεις στην Ελλαδα, τα 3-4 'μεγαλα' γκρουπ ξερω οτι μετα βιας βγαζουν τα εξοδα τους. (ισως η εξαιρεση ειναι οι firewind). Το να δωσεις ομως για το ονειρο σου 3 χιλιαρικα, που αλλος παιρνει αυτοκινητο που κανει 15, δε το βλεπω σπαταλη. Στην τελευταια μας αποπειρα ζητημα να πουλησαμε 100-150 CD, ομως η χαρα μου οταν πουλουσαμε ενα απο αυτα ηταν τετοια που λες, αξιζει τον κοπο, γιατι σημαινει οτι η μουσικη αρεσει, εστω και σε ενα μικρο κοινο, αρα αυτο σημαινει οτι ειναι θεμα προωθησης το να αρεσει και σε περισσοτερους.

 
αλλα εστω και ετσι, ακομα και τα καλα ελληνικα στουντιο δε συγκρινονται με τα αντιστοιχα του εξωτερικου (οπως φυσικα και οι τιμες).
αν ενδιαφερεσαι να γραψεις ντραμς και ορχηστρες αυτο ισχυει (και παλι οχι για το 100% των περιπτωσεων) αλλα για να γραψεις metal κιθαρα?δεν νομιζω.....(δεν ειναι δα και καμμια επιστημη να  ;))

τα καλα ελληνικα στουντιο ειναι ΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΑ για το 99% των εφαρμογων της σημερινης μουσικης...

 
Η πραγματικοτητα ειναι οτι οταν ημουν πιο νεος ειχα πεσει σε διαφορους περιεργους. Το τελευταιο στουντιο που γραφω ειναι αξιοπρεπες. Φυσικα και δεν γενικευω σε καμια περιπτωση, αλλα εστω και ετσι, ακομα και τα καλα ελληνικα στουντιο δε συγκρινονται με τα αντιστοιχα του εξωτερικου (οπως φυσικα και οι τιμες).
Δεν θέλω να σε προσβαλω αλλα θες να μας πεις πια studio στην Ελλάδα έχεις κατα νου.....αν θες μας λες και σε ποια studio του εξωτερικου έχεις παει :)

Φιλικά........

 
Και ομως superfunk, δε νομιζω οτι το να γραψεις metal κιθαρα ειναι ευκολο.

Παντα ομως μιλαω συγκριτικα με παραγωγες του εξωτερικου. Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ηχο ρυθμικης κιθαρας απο Νightwish ευκολα Ελλαδα. Ακομα και παλιους Whitesnake (still of the night).

Ξαναλέω, δεν ειπα οτι τα ελληνικα στουντιο ειναι ασχημα...ειναι σε καλο επιπεδο. Αλλα εξαρταται παλι που βαζει το ταβανι ο καθενας. Ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.

Ειναι μεγαλη κουβεντα και νομιζω οτι ξεφευγει και απο το αρχικο τοπικ....

 
Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ηχο ρυθμικης κιθαρας απο Νightwish ευκολα Ελλαδα. Ακομα και παλιους Whitesnake (still of the night).
οπως και σε ΟΛΑ τα ειδη μουσικης για να βγαλεις ηχο σαν τον......... (insert your favorite player) πρεπει και να ΠΑΙΖΕΙΣ σαν και αυτον...

;) :)

να σου πω και μια ωραια ιστορια....

ειχαν ακουσει οι Eagles το Led Zeppelin 2  και αποφασισαν να ταξιδεψουν στην Αγγλια για να εχουν τον ιδιο ηχο....

"I want you to make me sound like John Bohnam" ειπε ο ντραμμερ τους στον παραγωγο των Ζεπελιν που ειχε αναλαβει την παραγωγη..

"Mate I have bad news for you....you are NOT John Bohnam" ειπε ο γεροπαραγωγος στον ντραμμερ τους.... ;D

Εξαλλου μη ξεχνας οτι ο λογος που ακουγεται ετσι η κιθαρα στις παραγωγες που θαυμαζεις εχει κατα 90% να κανει με το ΣΥΝΟΛΟ της παραγωγης και στον τροπο που ακουγονται τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ οργανα καθως και  στη μιξη της παρα με τον ηχο της κιθαρας.....

Θελει καποια πειρα για να το καταλαβει αυτο ο μεσος Ελληνας...μουσικος που ακουει ΜΟΝΟ το...οργανο του... ;D

 
Σαφεστατα και εχεις δικιο.

Ομως πιστευω οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Γι αυτο και οι Nightwish θα ηχογραφησουν στα Finnvox και οχι στην Ελλαδα. Δε νομιζω να ναι τυχαιο αυτο. Ο επαγγελματιας (σε οποιοδηποτε τομεα) σε κορυφαιο επιπεδο, παντα παιζει με τα κορυφαια μεσα.

 
Όταν λοιπόν πας σε ενα καλο επαγγελματικό studio στην ελλαδα και μετα σε ένα στο εξωτερικό τότε θα έχεις άποψη.....οι απαντήσεις σου δείχνουν την απειρία αλλα και την ηλικία σου....θα σου πρότεινα να έχεις τα αυτιά σου ανοιχτά για να μάθεις και να μην ψαρωνεις με τα εξωτερικά.....το σημαντικότερο βέβαια είναι να καταλάβεις ότι αυτο που περιγραφεις μόνο σε studio θα το βγάλεις..... Και για την ιστορία θα σου πω πως οι ramstein γράψαμε στην Σαντορίνη όπως και ο bonamassa........

Πριν καταδίκασεις το σύνολο τον Ελληνικών Studio στην μετριότητα καλο θα ήταν να έχεις παει σε κανένα.....

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top