Επιστροφη σε tape (?)

Ενδιαφερον...δεν νομιζω βεβαια να φερει την..επιστροφη στην ταινια...(αλλωστε για να το χρησιμοποιησεις πρεπει να επενδυσεις σε 24καναλο ετσι κι αλλοιως)...σιγουρα ομως κανει την ζωη οσων επιμενουν να χρησιμοποιουν ταινια απιστευτα πιο ευκολη....

Για τους... αγνωστους κοσμους μαγικους ονειρικα πλασμενους  ;D οπου ακομα ξοδευονται πολλα χρηματα στην παραγωγη ενος δισκου & υπαρχουν μεγαλα στουντιο (δηλ.το εξωτερικο) ειναι καλη φαση...για εδω δεν ξερω...χλωμο το βλεπω....

 
Καλό είναι αλλά ακριβό. Υπάρχει και η τζάμπα λύση ;) (εννοώ ότi γλιτώνεις το clasp)



Απλώς οι μουσικοί θα πρέπει να ακούν direct (δεν θα ακούν ταινία δηλαδή την στιγμή της ηχογράφησης) και θα πρέπει να μπει recording latency όσο είναι το round trip από τον da στην ταινία, και από την repro head πίσω στον ad. O άνθρωπος εξηγεί ακριβώς πως γίνεται.

 
Εκτος απο το χρηματικο κοστος που πολυ σωστα ανεφερε ο Superfunk. ειναι και θεμα εκπαιδευσης

Εχουν αρχισει να γινονται ερευνες σε νεους με δειγματα mp3, cd και βινυλιο

Η πλειοψηφια προτιμησε το mp3 με την δικαιολογια οτι το cd ακουγοταν πολυ 'κρυσταλλινο' και το βινυλιο πολυ 'ζεστο'

Θα πρεπει να περασουν πολλα χρονια ωστε αν αναβιωθει ο αναλογικος ηχος. Εχει τυχει να δειξω βινυλιο σε νεαρο ατομο και με ρωτησε τι ειναι αυτο?

Νικος

 
Jasemeister είπε:
Ενδιαφέρον, έχεις κανένα λινκ για την έρευνα;
Θα ρωτησω τον φοιτητη που την εκανε (αν ειναι ακομα εδω). Ειχα συμμετασχει σε καποια πειραματα του αλλα δεν ξερω αν τα δημοσιευσε.

Νικος

 
Είναι εντελώς λάθος ο συσχετισμός ταινίας 2" - βινυλίου...

μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά στάδια της παραγωγικής διαδικασίας (με δαιφορετικές απαιτήσεις και διαφορετικό ποσοστό επιδραστικότητας από τα μέσα) και 2 εντελώς διαφορετικά καταγραφικά μέσα και φορμά....

Η γενίκευση "αναλογικός ήχος" είναι εξίσου ανούσια με την διαμάχη( ???) "αναλογικό - ψηφιακό".

Σε ότι αφορά την ταινία ως πολυκάναλο καταγραφικό φορμά το βασικότερο μειονέκτημα σήμερα είναι το ίδιο το κόστος της (πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να πείσει μια μπάντα την εποχή των DAW's , των αμέτρητων tracks και του δωρεάν αποθηκευτικού χώρου, ότι πρέπει να προσθέσουν 1-2 χιλιάρικα στο μπάτζετ τους για ταινίες....), η ποιότητα των ταινιών που σήμερα βρίσκοντε σε παραγωγή αλλά και η πολυπλοκότητα και το κόστος του να διατηρείς σε άριστη λειτουργική κατάσταση ένα open reel tape recorder.

Ο συγχρονισμός με τα DAW είναι ίσως το λιγώτερο σημαντικό από τα προβλήματα και όπως ο Brad στο βίντεο που πόσταρε ο haryy υπάρχουν αρκετές λύσεις ώστε να ενσωματωθεί η ταινία σε ένα σύγχρονο DAW based studio.

 
+1000 Νικοδημε

ακομα θυμαμαι τα ,πολλα,χιλιαρικα που επρεπε να σκασω για την αγορα ταινιας..ΠΡΙΝ καν μπουμε στο στουντιο......

εδω 1-2 χιλιαρικα κοστιζουν πλεον ολοκληρες οι παραγωγες...(ο τελευταιος δισκος μας μου κοστισε...150 ευρω...τοσο κοστισε η ηχογραφηση των drums σε κανονικο στουντιο... ;D) ποιος θα κατσει να δωσει στην Ελλαδα 2000 ευρω για ταινιες....?

FABRICAUDIO είπε:
Εκτος απο το χρηματικο κοστος που πολυ σωστα ανεφερε ο Superfunk. ειναι και θεμα εκπαιδευσης

Εχουν αρχισει να γινονται ερευνες σε νεους με δειγματα mp3, cd και βινυλιο

Η πλειοψηφια προτιμησε το mp3 με την δικαιολογια οτι το cd ακουγοταν πολυ 'κρυσταλλινο' και το βινυλιο πολυ 'ζεστο'

Θα πρεπει να περασουν πολλα χρονια ωστε αν αναβιωθει ο αναλογικος ηχος. Εχει τυχει να δειξω βινυλιο σε νεαρο ατομο και με ρωτησε τι ειναι αυτο?

Νικος
οπως λεει και ενας γνωστος μου που αρνειται πεισματικα να κανει επαγγελματικο mastering "δε βαριεσαι ....πατα εκει με το L2 ετσι κι αλλοιως ΜΡ3 θα γινουν ολα..." ;D

εξω απο την πλακα απλα οι νεοι ειναι ΚΟΥΦΟΙ μια και ολη μερα με ακουστικα στα κεφαλια τους ειναι (σε τρομακτικες εντασεις),προχθες ημουν στο σπιτι ενος φιλου μου και ο υιος του επαιζε καποιο παιχνιδι (απο αυτα με τα τερατα και τις..εκρηξεις) και φορουσε ακουστικα....καποια στιγμη τα φορεσα και εγω και επαθα πλακα ...πρεπει να εβγαζαν τουλαχιστον....230 db!!!! ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
nikodemos είπε:
Είναι εντελώς λάθος ο συσχετισμός ταινίας 2" - βινυλίου...

μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά στάδια της παραγωγικής διαδικασίας (με δαιφορετικές απαιτήσεις και διαφορετικό ποσοστό επιδραστικότητας από τα μέσα) και 2 εντελώς διαφορετικά καταγραφικά μέσα και φορμά....

Η γενίκευση "αναλογικός ήχος" είναι εξίσου ανούσια με την διαμάχη( ???) "αναλογικό - ψηφιακό".

Σε ότι αφορά την ταινία ως πολυκάναλο καταγραφικό φορμά το βασικότερο μειονέκτημα σήμερα είναι το ίδιο το κόστος της (πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να πείσει μια μπάντα την εποχή των DAW's , των αμέτρητων tracks και του δωρεάν αποθηκευτικού χώρου, ότι πρέπει να προσθέσουν 1-2 χιλιάρικα στο μπάτζετ τους για ταινίες....), η ποιότητα των ταινιών που σήμερα βρίσκοντε σε παραγωγή αλλά και η πολυπλοκότητα και το κόστος του να διατηρείς σε άριστη λειτουργική κατάσταση ένα open reel tape recorder.

Ο συγχρονισμός με τα DAW είναι ίσως το λιγώτερο σημαντικό από τα προβλήματα και όπως ο Brad στο βίντεο που πόσταρε ο haryy υπάρχουν αρκετές λύσεις ώστε να ενσωματωθεί η ταινία σε ένα σύγχρονο DAW based studio.
+1 (αναφερομουνα στο ηχοχρωμα που τα κανει να ξεχωριζουν μεταξυ τους)

@Superfunk

Εμεις τους αφηνουμε να παιζουν οσο δυνατα θελουν και δινουμε ωτοασπιδες, μετα απο δυο προβες οι περισσοτεροι χαμηλωνουν και δεν φορανε πλεον ωτοασπιδες γιατι αντιλαμβανονται οτι δεν μπορουν να ακουσουν το συνολο αλλα μονο τον εαυτο τους και

Ειναι ολα θεμα εκπαιδευσης και οσο περισσοτερο βοηθαει καποιος που ξερει τοσο καλυτερο ειναι.

Νικος

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
η ποιότητα των ταινιών που σήμερα βρίσκοντε σε παραγωγή
οντως...ξερεις Νικοδημε ποιος βγαζει καλης ποιοτητας ταινιες στις μερες μας?

εγκυκλοπαιδιακα ρωταω,οχι πως θα ξεθαψω το μπομπινοφωνο μου.... :)

 
νομιζω το καλυτερο + με το CLASP και το βιντεο του haryy, ειναι οτι μπορεις να μειωσεις σημαντικα το κοστοσ της ταινιας.

Ουσιαστικα αφηνεις τη ταινια να γραφει απ' την αρχη οσο το τελος της, μετα rewind και παλι απο πανω. Για οσο αντεξει η ταινια φυσικα αλλα ειναι πολυ πιο οικονομικο.

 
Superfunk είπε:
οντως...ξερεις Νικοδημε ποιος βγαζει καλης ποιοτητας ταινιες στις μερες μας?

εγκυκλοπαιδιακα ρωταω,οχι πως θα ξεθαψω το μπομπινοφωνο μου.... :)
Βασικά νομίζω πως υπάρχουν 2 εν ενεργεία κατασκευαστές όλοι και όλοι....η RMG και η ATR

Η πρώτη είναι συνέχεια τρόπον τινά της EMTEC και κάτα κάποιον τρόπο της BASF, AGFA & 3M.....2" ταινία δεν έχω ακούσει από κανέναν από τους 2 ....έχω ακούσει αρκετές 1/4" και κάποιες 1/2" της RMG (2trk όλες)...ATR δεν έχω ακούσει τίποτα απολύτως

 
Εχω σπιτι 4..... καρουλια ΑΜΡΕΧ 499 2"...(brand new μια και τις ειχα αγορασει για εναν δισκο που τελικα εγινε σε daw) τι λες θα πιασουν τιποτα στο ebay? ;D

 
warpie είπε:
νομιζω το καλυτερο + με το CLASP και το βιντεο του haryy, ειναι οτι μπορεις να μειωσεις σημαντικα το κοστοσ της ταινιας.

Ουσιαστικα αφηνεις τη ταινια να γραφει απ' την αρχη οσο το τελος της, μετα rewind και παλι απο πανω. Για οσο αντεξει η ταινια φυσικα αλλα ειναι πολυ πιο οικονομικο.
Σωστά, νομίζω όμως πως θα πρέπει να έχεις άριστο μαγνητόφωνο ώστε να αξίζει ο κόπος.

Αν θα πήγαινα εκεί θα προτιμούσα ένα καλό δικάναλο και να έβαζα μπότα-ταμπούρο όποτε ήθελα κατά την ηχογράφηση (και reroute στην ταινία τα υπόλοιπα ντραμοκάναλα αν ήθελα όλα τα drums με ταινία)

Έτσι και το κόστος θα έριχνα αφού θα χρησιμοποιούσα λεπτή ταινία.

Ένα τέτοιο ήθελα πριν καιρό αλλά χρειάζεται χώρος που προς το παρόν δεν υπάρχει. :'(

3239757255_f3f65e9466.jpg


 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top