http://www.eqmag.com/BlogComments.aspx?id=117199&blogid=963
http://www.endlessanalog.com/
δειχνει πολυ ενδιαφερον...
http://www.endlessanalog.com/
δειχνει πολυ ενδιαφερον...
Θα ρωτησω τον φοιτητη που την εκανε (αν ειναι ακομα εδω). Ειχα συμμετασχει σε καποια πειραματα του αλλα δεν ξερω αν τα δημοσιευσε.Jasemeister είπε:Ενδιαφέρον, έχεις κανένα λινκ για την έρευνα;
οπως λεει και ενας γνωστος μου που αρνειται πεισματικα να κανει επαγγελματικο mastering "δε βαριεσαι ....πατα εκει με το L2 ετσι κι αλλοιως ΜΡ3 θα γινουν ολα..." ;DFABRICAUDIO είπε:Εκτος απο το χρηματικο κοστος που πολυ σωστα ανεφερε ο Superfunk. ειναι και θεμα εκπαιδευσης
Εχουν αρχισει να γινονται ερευνες σε νεους με δειγματα mp3, cd και βινυλιο
Η πλειοψηφια προτιμησε το mp3 με την δικαιολογια οτι το cd ακουγοταν πολυ 'κρυσταλλινο' και το βινυλιο πολυ 'ζεστο'
Θα πρεπει να περασουν πολλα χρονια ωστε αν αναβιωθει ο αναλογικος ηχος. Εχει τυχει να δειξω βινυλιο σε νεαρο ατομο και με ρωτησε τι ειναι αυτο?
Νικος
+1 (αναφερομουνα στο ηχοχρωμα που τα κανει να ξεχωριζουν μεταξυ τους)nikodemos είπε:Είναι εντελώς λάθος ο συσχετισμός ταινίας 2" - βινυλίου...
μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά στάδια της παραγωγικής διαδικασίας (με δαιφορετικές απαιτήσεις και διαφορετικό ποσοστό επιδραστικότητας από τα μέσα) και 2 εντελώς διαφορετικά καταγραφικά μέσα και φορμά....
Η γενίκευση "αναλογικός ήχος" είναι εξίσου ανούσια με την διαμάχη( ???) "αναλογικό - ψηφιακό".
Σε ότι αφορά την ταινία ως πολυκάναλο καταγραφικό φορμά το βασικότερο μειονέκτημα σήμερα είναι το ίδιο το κόστος της (πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να πείσει μια μπάντα την εποχή των DAW's , των αμέτρητων tracks και του δωρεάν αποθηκευτικού χώρου, ότι πρέπει να προσθέσουν 1-2 χιλιάρικα στο μπάτζετ τους για ταινίες....), η ποιότητα των ταινιών που σήμερα βρίσκοντε σε παραγωγή αλλά και η πολυπλοκότητα και το κόστος του να διατηρείς σε άριστη λειτουργική κατάσταση ένα open reel tape recorder.
Ο συγχρονισμός με τα DAW είναι ίσως το λιγώτερο σημαντικό από τα προβλήματα και όπως ο Brad στο βίντεο που πόσταρε ο haryy υπάρχουν αρκετές λύσεις ώστε να ενσωματωθεί η ταινία σε ένα σύγχρονο DAW based studio.
οντως...ξερεις Νικοδημε ποιος βγαζει καλης ποιοτητας ταινιες στις μερες μας?η ποιότητα των ταινιών που σήμερα βρίσκοντε σε παραγωγή
Βασικά νομίζω πως υπάρχουν 2 εν ενεργεία κατασκευαστές όλοι και όλοι....η RMG και η ATRSuperfunk είπε:οντως...ξερεις Νικοδημε ποιος βγαζει καλης ποιοτητας ταινιες στις μερες μας?
εγκυκλοπαιδιακα ρωταω,οχι πως θα ξεθαψω το μπομπινοφωνο μου....![]()
Σωστά, νομίζω όμως πως θα πρέπει να έχεις άριστο μαγνητόφωνο ώστε να αξίζει ο κόπος.warpie είπε:νομιζω το καλυτερο + με το CLASP και το βιντεο του haryy, ειναι οτι μπορεις να μειωσεις σημαντικα το κοστοσ της ταινιας.
Ουσιαστικα αφηνεις τη ταινια να γραφει απ' την αρχη οσο το τελος της, μετα rewind και παλι απο πανω. Για οσο αντεξει η ταινια φυσικα αλλα ειναι πολυ πιο οικονομικο.