trolley είπε:
Ασφαλώς, δεν είναι αναμενόμενο από έναν επαγγελματία όπως εσείς να ταχθείτε σε κάποιο "στρατόπεδο".
Σε καμία περίπτωση, ειδικά δε όταν δεν έχουν "βήμα - φωνή" όλοι οι εμπλεκόμενοι. Άλλωστε το τι ισχύει στην εγγύηση του κάθε εισαγωγέα - καταστήματος κλπ, διαφέρει από κατηγορία σε κατηγορία και από κατάστημα σε κατάστημα.Να σημειώσω δε ότι, κανένας από τους εμπλεκόμενους (καταστήματα κλπ) δεν είναι υποχρεωμένος να έχει "φωνή" σε φόρουμ. Κατάστημα είναι με φυσική διεύθυνση κλπ.
Τότε γιατί οι περισσότεροι (καταστήματα) παρέχουν στον πελάτη την εγγύηση του εισαγωγέα; Δεν ξέρω, ρωτάω.
Ο OP έπρεπε να είχε επιστρέψει τα ηχεία στο Πλαίσιο, από εκεί που τα πήρε. Αν το Πλαίσιο έκρινε (π.χ. από την όψη των ηχείων ή την κατάσταση της συσκευασίας) ότι στο μεταξύ μπορεί να είχε γίνει ζημιά, ασφαλώς μπορούσε να αρνηθεί να τα παραλάβει.
+1
Όμως... ούτε στο Πλαίσιο... ούτε στην Ελίνα... μόνο ψάχνει ο φίλος μας να βρει κάποιον "καλό μάστορα", χρόνια μετά για να λύσει ένα πρόβλημα που ακόμη και σήμερα δεν έχει όνομα και περιγραφή.
Μάλιστα.
Ας υποθεσουμε λοιπον οτι ο πωλητης εχει δικιο και οχι αγοραστης (που στη δικη μου περιπτωση,εχω τραβηξει πολλα με εγγυησεις και after sales service που στη Ελλαδα θεωρω πως ειναι το χειροτερο αλλα τεσπα)
Δεν έχεις άδικο σ'αυτά που λες. Όμως ανάλογα τις εμπειρίες που έχει ο καθένας μας, λέει την άποψή του. Ακούω (διαβάζω) την άποψή σου και καταλαβαίνω τις εμπειρίες σου.
Πως ρε γαμ@το θα με τραβηξει ο Ελληνας πωλητης απο τον Thomman,για να στηριξω και την ελληνικη αγορα???Γιατι να τον προτιμησω???Δεν πρεπει να κανει κ αυτος μια υπερβαση (που εχω βρεθει πολλες φορες παρων και ξερω οτι αν θελει ο καταστηματαρχης,μπορει)???
Δες το και ανάποδα, όπου ο Έλληνας αγοραστής ψάχνει και βρίσκει τον σωστό - κατάλληλο Έλληνα "πωλητή". Οι περισσότεροι Έλληνες αγοραστές κατά μεγάλο ποσοστό κοιτάζουν το καρτελάκι με την τιμή. Δεν κοιτάζουν πίσω από το καρτελάκι. Η σωστή πώληση δεν είμαι
μόνο η τιμή.
Sorry ρε παιδια αλλα έχετε την απαίτηση η ΕΛΙΝΑ να αλλάξει τα monitor που έχουν αγοραστεί πριν απο χρόνια , απο το πλαίσιο ,και έχει παρέλθει και ο χρόνος της εγγύησης ? μάλιστα ....δηλαδη αν εγω αγόραζα ένα ζευγάρι monitor απο το music store πριν απο χρόνια και το έστελνα στο Thomman σημερα θα μου το άλλαζε? είμαστε σοβαροί? τι είναι αυτα που λέτε??????
Αυτό λέω - υποστηρίζω κι εγώ.
Στην Ελλάδα ακόμα όλοι παλεύουν για το sales. Για το αfter sales δεν τους καίγεται καρφί. Γι αυτό ακόμα και δεν υπάρχει αυτός ο όρος στα ελληνικά. Και ούτε θα...
Έχεις κακές εμπειρίες. Δεν είναι όλοι το ίδιο και ούτε όλες οι περιπτώσεις είναι το ίδιο.
Προφανώς, δεν διάβασες όλο το post. Τα ηχεία (μεγάφωνα) είχαν πρόβλημα από την πρώτη μέρα που αγοράστηκαν. Τα αγόρασα από πλαίσιο με 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας (ΕΛΙΝΑ). Την επόμενη μέρα της αγοράς τηλ. στην ΕΛΙΝΑ, τους είπα το πρόβλημα και ζήτησα αντικατάσταση. Δεν γίνεται απάντησαν....
Λάθος χειρισμός εξ'αρχής. Έπρεπε να απευθυνθείς στο κατάστημα απ'όπου τα αγόρασες. Αυτό πιστεύω εγώ για την συγκεκριμένη περίπτωση.
Μετά από χρόνια, λοιπόν, ψάχνω κάποιον τεχνικό που να επισκευάζει τέτοια ηχεία στην Θεσσαλονίκη. Αν ήξερες κάποιον, θα σου ήμουν ευγνώμων
Ρώτησε την ΕΛΙΝΑ να σου πουν με ποιόν συνεργάζονται για service στην Θεσσαλονίκη, αν έχουν κάποιον. Διαφορετικά στην ΕΛΙΝΑ. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Το επίσημο service έχει τη δυνατότητα να ελέγξει και άλλα πράγματα στο προϊόν κάτι που δεν γνωρίζω αν κάποιος "μάστορας" μπορεί - γνωρίζει να το κάνει.