Επίσκεψη σε μουσικό κατάστημα

1)σε αυτον που δεν κάνει αυτό που πρέπει....... πρέπει να τον κράζουμε

2)σε αυτον που κάνει αυτό που πρέπει....... πρέπει να τον εχουμε καβάτζα

3)σε αυτον που κάνει παραπάνω απο αυτό που πρέπει....... τότε να λέμε μπράβο κλπ κλπ!!!

πολύς ενθουσιασμός ρε παιδιά ;)

 
Πραγματικα ο Νακας εχει, τα τελευταια 3-4 χρονια, αλλαξει πληρως πολιτικη προς το καλυτερο, και οχι μονο τιμολογιακα. Ειχε τη φημη πραγματικου φαρμακειου, ειδικα σε αναλωσιμα οπως χορδες, πενες κλπ, σε βιβλια και σε κιθαρες. Και απο εξυπηρετηση συχνα δεν ηταν και οτι καλυτερο...βιβλια που τα ειχαν στις αποθηκες στην Αθηνα συχνα καναν 2 βδομαδες να φτασουν Θεσσαλονικη κατοπιν παραγγελιας, πολλοι υπαλληλοι ειταν σχετικα αδιαφοροι/αγενεις. Πλεον, οι τιμες τους σε πολλα προιοντα ειναι ανταγωνιστικοτατες και σε οσα καταστηματα εχω επισκευθει οι υπαλληλοι ειναι εξυπηρετικοτατοι, μπορεις να δοκιμασεις οτι θελεις και χωρις μαλιστα να ειναι ο υπαλληλος απο πανω σου σα δρακουλας καθ'ολη τη διαρκεια της δοκιμης και εχω παρατηρησει και μια αυξηση στο stock προιοντων διαθεσιμων προς δοκιμη.

Γενικα πολυ θετικες αλλαγες στην ολη εικονα τους ως καταστημα και μπραβο τους.

*Οι εμπειριες που εχω απο Νακα ειναι απο τα καταστηματα σε Θεσσαλονικη και Λεμεσο, εδω και περιπου 10 χρονια, δε ξερω τι κατασταση επικρατουσε στη Αθηνα οσον αφορα στην εξυπηρετηση.

 
Πάντως παιδιά λέτε και κανά καλό λόγο για τους πωλητές. Ονομαστικά αν ξέρετε τα ονόματά τους. Συχνά ΑΥΤΟΙ είναι το κατάστημα και πρέπει οι εργοδότες τους, έστω και από εδώ, να μαθαίνουν την καλή δουλειά που κάνουν. Άλλωστε πελάτες είμαστε, είναι καλό να δίνουμε και κάποιο feedback.

 
παντως απο συμπεριφορα στο Νακα δεν υπηρχε προβλημα απο οτι θυμαμαι... μονο στις τιμες

 
RayDTutto είπε:
Πάντως παιδιά λέτε και κανά καλό λόγο για τους πωλητές. Ονομαστικά αν ξέρετε τα ονόματά τους. Συχνά ΑΥΤΟΙ είναι το κατάστημα και πρέπει οι εργοδότες τους, έστω και από εδώ, να μαθαίνουν την καλή δουλειά που κάνουν. Άλλωστε πελάτες είμαστε, είναι καλό να δίνουμε και κάποιο feedback.
+1000

σε όλες τις επιχειρήσεις ο υπάλληλος είναι το πρόσωπο της εταιρείας,ασχέτως από τις προθέσεις του ιδιοκτήτη.

Ακόμα και να μην έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια προσφορά,αν έχει τον τρόπο,θα στο πλασάρει έτσι,ώστε να μη σε πειράξει.

Αν,όμως από την άλλη,είναι αγενέστατος και καλή προσφορά να σου κάνει,θα νιώθεις  άβολα ως πελάτης.

 
Συγνωμη βρε παιδια αλλα αυτα δεν τα βλεπει ο Νακας και να προσαρμοστει λιγακι στην πραγματικοτητα?????

Καποτε ψηνομουν για την παρακατω κιθαρα....παρτε τιμη γερμανου και οχι μονο

http://www.thomann.de/gr/dean_guitars_mab1_signature_af.htm

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Dean-Guitars-MAB-Signature-MTBK-Metallic-Black-Armorflame-Case/art-GIT0011904-000

και παρτε και Νακα.....ενταξει μωρε...600 με 700€ μονο η διαφορα :o :o

http://www.nakas.gr/

Εγω το σταυρο του φαρμακειου βλεπω ακομα απ'εξω στα καταστηματα του.

 
Γκάιζ, μην πηγαίνει αλλού το θέμα. Εγώ δεν είπα ότι ο Νάκας είναι φτηνός. Είπα ότι έπαθα πλάκα με την εξυπηρέτηση, της οποίας έτυχα, ως εν δυνάμει πελάτης. Έτυχε να βρω και ένα φτηνό προϊόν.

Αλλά σε κάθε περίπτωση, με αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης, πληρώνω και παραπάνω (όχι πολύ παραπάνω βέβαια) και παίρνω αυτό που θέλω επιτόπου, στο χέρι.

 
+1000 Ακριβώς έτσι.

 
Jazzjoker είπε:
Γκάιζ, μην πηγαίνει αλλού το θέμα. Εγώ δεν είπα ότι ο Νάκας είναι φτηνός. Είπα ότι έπαθα πλάκα με την εξυπηρέτηση, της οποίας έτυχα, ως εν δυνάμει πελάτης. Έτυχε να βρω και ένα φτηνό προϊόν.

Αλλά σε κάθε περίπτωση, με αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης, πληρώνω και παραπάνω (όχι πολύ παραπάνω βέβαια) και παίρνω αυτό που θέλω επιτόπου, στο χέρι.
]

Σωστός,

δεν αγοράζουμε ό,τι να 'ναι χωρίς έρευνα αγοράς επειδή ακούσαμε ότι είναι φθηνό το κατάστημα. Η εξυπηρέτηση και η τιμή θα μας δελεάσουν εξίσου.

  Ο Νάκας έχει πλέον και ακριβές τιμές αλλά και καλές τιμές. Αυτό το φαινόμενο με τις τιμές συμβαίνει παντού, ακόμη κι ο thomann έχει υψηλότερη τιμή στις vintage κιθάρες από το dv247...τι να κάνουμε?  Θα τον χαρακτηρίζαμε "Φαρμακείο"? Απλά ψωνίζεις από dv247 αν θέλεις vintage, That's all

 
Γενικώς ποικίλει το θέμα με τις τιμές στο Νάκα. Ας πούμε, εγώ σαν τυμπανοκρούστης, έχω κάποια παραπονάκια σε αυτό το θέμα γιατί το zildjian δε σου ακούγεται το ίδιο ωραία μόλις δεις την τιμή. :P Γενικότερα όμως υπάρχουν καλές περιπτώσεις (είχε μια προσφορά στα δέρματα και είχα κάνει την τύχη μου πρίν κάμποσο καιρό) οι οποίες αξίζουν! Α, μου είχε δώσει και κάτι o-rings σε καλύτερη τιμή!

Πάντως, όσον αφορά την εξυπηρέτηση, και τα 2 παιδιά που έχω πετύχει ήταν πολύ εντάξει, με τον έναν από τους 2 να είναι απλά κορυφή! Ευγενικός, συμπαθέστατος, εξυπηρετικότατος και κατατοπιστηκός!

 
Παιδια...οπως αναφερθηκε και απο καποιον παραπανω τα καλα πρεπει να λεγονται!Θεωρω οτι η συγκεκριμενη εταιρεια τα τελευταια χρονια εχει εμφανισει μεγαλη προοδο, οχι μονο οσον αφορα στην εξυπηρετηση(που για μενα ηταν παντα εξαιρετικη)αλλα και στη μειωση τιμων σε τετοιο επιπεδο που πλεον ανταγωνιζεται και τον ''Γερμανο''.

ειμαι πελατης τα τελευταια 6 χρονια και συνηθως επισκεπτομαι τα καταστηματα Χαλανδριου,Νεας Ιωνιας και ενιοτε του Μall.Πραγματικα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον τροπο με τον οποιο με αντιμετωπιζουν.συγκεκριμενα, θυμαμαι χαρακτηριστικα στο Χαλανδρι τον υπαλληλο που οχι μονο με αφησε να παιξω και να δοκιμασω οτι κιθαρα ηθελα(ενω μεσα ειχε κι αλλο κοσμο)αλλα και το ενδιαφερον με το οποιο ασχοληθηκε μαζι μου λες και εψαχνε για κατι δικο του.ειχε την υπομονη και τη διαθεση να το ψαξουμε μαζι ωστε να βρουμε την καλυτερη δυνατη επιλογη οπως και τελικα εγινε.της ιδιας αντιμετωπισης εχω τυχει και στο καταστημα της Νεας Ιωνιας και στο Mall, και αυτο ειναι που με κανει να θελω να το αναφερω γιατι τα παιδια αυτα πραγματικα ενδιαφερονται.

 
Συμφωνώ κι εγώ οτι τα καλά πρέπει να λέγονται, αλλά πρεπει να λεγοντια και τα κακα.

Έχω υπάρξει πελάτης και του καταστήματος της ιπποκράτους, αλλά και του καταστήματος της πατρας. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή, και έχω πετύχει κι εγώ ανάλογες περιστάσεις που να μου δίνουν να διαλέξω την καταλληλη για τα γουστα μου κιθαρα για να δοκιμασω ενισχυτη κτλ κτλ. Επίσης σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι γνωρίζουν τα τεχνικά θέματα γύρω απο τα προιοντα ώστε να πάρω τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά ακόμα και όταν δεν γνωρίζουν ψάχνουν επι τόπου για να βοηθήσουν

Όμως μια φορά μου έτυχε το εξής. Είχα αγοράσει μια variax acoustic 300 απο το εξωτερικό(την πήρα με 350 ενώ ο νάκας την είχε 550). Κάποια στιγμη μου παρουσίασε ένα προβληματάκι. Πήγα στο καταστημα της πάτρας τους ανέφερα το πρόβλημα, μυ είπαν ότι θα μπορούσε να καληυθεί απο την εγγύηση. Εγω είπα οτι ημουν εκτός εγγύης, και τότε

ευγενέστατα μου είπαν ότι σε αυτήν την περιπτωση μπορώ να τους την πάω στο κατάστημα της πάτρας, αυτοι να την στειλουν στο σερβις στην αθήνα και φυσικα θα πληρώσω για την επιδιόρθωση.

Όλα όμορφα μέχρι που μου ξέφυγε ότι την αγόρασα απο το εξωτερικό... τότε η ευγένεια κατέρευσε, και μου είπαν ότι πρέπει να την πάω μόνος μου στην αθήνα ( η να την αποστείλω τελος πάντων ). Μετά απο αυτό δεν ξαναπάτησα ποτέ σε Νακα.

Φυσικά το δικό μου περιστατικό σε καμια περιπτωση δεν θέλω να επιρρεάσει τους ευχαριστημένους πελατες, απλά η δική μου πολιτική έχει τέτοιου τύπου αντιδράσεις.

 
Καλοί μου άνθρωποι μη τρώτε παραμύθι.Ο Νάκας και ο κάθε Νάκας είναι ψυχρός επιχειρηματίας που μοναδικό του σκοπό έχει, το όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορεί με οποιοδήποτε τρόπο.Τον τελευταίο καιρό επειδή είδε ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί το internet κατέβασε τις τιμές σε κάποια είδη και διατήρησε η και αύξησε τις τιμές στα υπόλοιπα.Αν κάποιοι πραγματικά πρέπει να τύχουν των επαίνων μας αυτοί, είναι όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, οι υπάλληλοι.Το μεράκι τους και η κατανόηση τους στον πελάτη οφείλεται στο ότι συνήθως είναι και αυτοί μουσικοί.Στην εν λόγω εταιρία, επειδή ξέρω μερικά πραγματάκια,εκτός που παίρνουν μισθούς πείνας, τον τελευταίο καιρό βρίσκονται με πρόσχημα την κρίση και με τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης πάνω απ' το κεφάλι τους, αν δεν πιάσουν τους εξωπραγματικούς στόχους που τους βάζει.Κι αυτά συμβαίνουν όταν το τελευταίο διάστημα ο τζίρος του έχει ανέβει κατά 15 με 20%.Παρεμπιπτόντως το service είναι επιεικώς απαράδεκτο και κάνουν μήνες να σου στείλουν το όργανο πίσω ενώ σου χρεώνουν παπάδες.

 
drumplus είπε:
Καλοί μου άνθρωποι μη τρώτε παραμύθι.Ο Νάκας και ο κάθε Νάκας είναι ψυχρός επιχειρηματίας που μοναδικό του σκοπό έχει, το όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορεί με οποιοδήποτε τρόπο.Τον τελευταίο καιρό επειδή είδε ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί το internet κατέβασε τις τιμές σε κάποια είδη και διατήρησε η και αύξησε τις τιμές στα υπόλοιπα.Αν κάποιοι πραγματικά πρέπει να τύχουν των επαίνων μας αυτοί, είναι όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, οι υπάλληλοι.Το μεράκι τους και η κατανόηση τους στον πελάτη οφείλεται στο ότι συνήθως είναι και αυτοί μουσικοί.Στην εν λόγω εταιρία, επειδή ξέρω μερικά πραγματάκια,εκτός που παίρνουν μισθούς πείνας, τον τελευταίο καιρό βρίσκονται με πρόσχημα την κρίση και με τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης πάνω απ' το κεφάλι τους, αν δεν πιάσουν τους εξωπραγματικούς στόχους που τους βάζει.Κι αυτά συμβαίνουν όταν το τελευταίο διάστημα ο τζίρος του έχει ανέβει κατά 15 με 20%.Παρεμπιπτόντως το service είναι επιεικώς απαράδεκτο και κάνουν μήνες να σου στείλουν το όργανο πίσω ενώ σου χρεώνουν παπάδες.
Φίλε, τι σημαίνει "ψυχρός επιχειρηματίας"? Υπάρχει και χλιαρός?  ;D

Επίσης, γιατί εμφανίζεις ως κακό το γεγονός ότι έχει σαν σκοπό το κέρδος? Τι ήθελες να έχει σαν σκοπό?

Τέλος, χωρίς να έχω λόγο να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια σου, κράτα κατά νου ότι όταν αναφέρεις πράγματα τα οποία κάποιος μπορεί να θεωρήσει συκοφαντία καλό είναι να το κάνεις επώνυμα και να αποκαλύπτεις τις πηγές σου.

Περισσότερο μάλιστα, όταν μιλάμε για "πληροφορίες" που δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία αλλά με την εσωτερική της λειτουργία και που -ειλικρινά- δεν ενδιαφέρουν το forum.

Please 'ξηγήσου λίγο καλύτερα ή/και λίγο πιο προσεκτικά. ;)

 
sergei είπε:
Όμως μια φορά μου έτυχε το εξής. Είχα αγοράσει μια variax acoustic 300 απο το εξωτερικό(την πήρα με 350 ενώ ο νάκας την είχε 550). Κάποια στιγμη μου παρουσίασε ένα προβληματάκι. Πήγα στο καταστημα της πάτρας τους ανέφερα το πρόβλημα, μυ είπαν ότι θα μπορούσε να καληυθεί απο την εγγύηση. Εγω είπα οτι ημουν εκτός εγγύης, και τότε

ευγενέστατα μου είπαν ότι σε αυτήν την περιπτωση μπορώ να τους την πάω στο κατάστημα της πάτρας, αυτοι να την στειλουν στο σερβις στην αθήνα και φυσικα θα πληρώσω για την επιδιόρθωση.

Όλα όμορφα μέχρι που μου ξέφυγε ότι την αγόρασα απο το εξωτερικό... τότε η ευγένεια κατέρευσε, και μου είπαν ότι πρέπει να την πάω μόνος μου στην αθήνα ( η να την αποστείλω τελος πάντων ). Μετά απο αυτό δεν ξαναπάτησα ποτέ σε Νακα.

Καλέ μου άνθρωπε...για να καταλάβω τώρα...Την αγόρασες από το εξωτερικό,ήταν εκτός εγγύησης και είχες και την απαίτηση να πας και να τους την αφήσεις να σου τη στείλουν και στην Αθήνα? ??? (Υποθέτω για να γλιτώσεις τα μεταφορικά... ;)) Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε...

Πάλι καλά που δέχθηκες και...να πληρώσεις για το service... ;D

απλά η δική μου πολιτική έχει τέτοιου τύπου αντιδράσεις.
???

Πάμε άλλη μια φορά...

 
S9F είπε:
Καλέ μου άνθρωπε...για να καταλάβω τώρα...Την αγόρασες από το εξωτερικό,ήταν εκτός εγγύησης και είχες και την απαίτηση να πας και να τους την αφήσεις να σου τη στείλουν και στην Αθήνα? ??? (Υποθέτω για να γλιτώσεις τα μεταφορικά... ;)) Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε...

Πάλι καλά που δέχθηκες και...να πληρώσεις για το service... ;D
+1000,εντάξει,μην τρελαθούμε,κιόλας...και να στραβώσεις και από πάνω... :P

 
Κι εγώ είχα πει κάποτε "δεν ξαναπατάω σε Νάκα" λόγω κάποιων τιμών που με είχαν "τρομάξει" αλλά μετά από μερικά χρόνια έφερε κάποιες πολύ δελεαστικές προσφορές σε κιθάρες, αξεσουάρ, αναλώσιμα και άρχισα και πάλι να αγοράζω. Μάλιστα, αν κάνεις παραγγελία από το sιte με παραλαβή και πληρωμή από κατάστημα, έχεις έξτρα έκπτωση χωρίς να δίνεις μεταφορικά κλπ.  Η κρίση έχει και τα καλά της φαίνεται...

 
harilatron είπε:
Φίλε, τι σημαίνει "ψυχρός επιχειρηματίας"? Υπάρχει και χλιαρός?  ;D

Επίσης, γιατί εμφανίζεις ως κακό το γεγονός ότι έχει σαν σκοπό το κέρδος? Τι ήθελες να έχει σαν σκοπό?

Τέλος, χωρίς να έχω λόγο να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια σου, κράτα κατά νου ότι όταν αναφέρεις πράγματα τα οποία κάποιος μπορεί να θεωρήσει συκοφαντία καλό είναι να το κάνεις επώνυμα και να αποκαλύπτεις τις πηγές σου.

Περισσότερο μάλιστα, όταν μιλάμε για "πληροφορίες" που δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία αλλά με την εσωτερική της λειτουργία και που -ειλικρινά- δεν ενδιαφέρουν το forum.

Please 'ξηγήσου λίγο καλύτερα ή/και λίγο πιο προσεκτικά. ;)
  Έχω την εντύπωση πως ξηγήθηκα λίαν καλώς,αλλά σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός να τα κάνω πιο λιανά.Η έκφραση "ψυχρός επαγγελματίας" προέρχεται από τη γνωστή "ψυχρός δολοφόνος" η οποία εννοεί τον φονιά που εκτελεί τα θύματά του χωρίς ίχνος συναισθήματος.Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.Όσο για το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου δεν έβρισα και δεν συκοφάντησα κανένα, απλά και μόνο τάχτηκα υπέρ των υπαλλήλων που σ'αυτούς οφείλεται το καλό όνομα των καταστημάτων του Νάκα και είπα κάποιες αλήθειες που έχω από ιδία εμπειρία και που σίγουρα κάποιοι θα προτιμούσαν να ήταν οικογενειακό μυστικό.Το αν αυτές ενδιαφέρουν ή όχι το forum το κρίνει ο καθένας απ'αυτούς που το διαβάζει.Από την στιγμή λοιπόν που δεν παρανομώ δεν έχω να φοβηθώ τίποτε και νομίζω πως έχω το δικαίωμα της ανωνυμίας όπως εξ' άλλου κι όλα τα μέλη του Noiz.Όσο για τις πηγές μου όλοι καταλαβαίνουν πως δεν υπάρχει περίπτωση να τις αποκαλύψω για ευνόητους λόγους.

 
drumplus είπε:
Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.
Είναι αλήθεια ότι ο Thomann κερνάει βανίλια υποβρύχιο σαν περάσεις από κεί και σου δίνει μπαλονάκι και φιλί όταν φύγεις, έστω κι αν δεν αγόρασες τίποτα;

 
drumplus είπε:
Η έκφραση "ψυχρός επαγγελματίας" προέρχεται από τη γνωστή "ψυχρός δολοφόνος" η οποία εννοεί τον φονιά που εκτελεί τα θύματά του χωρίς ίχνος συναισθήματος.Στην προκειμένη περίπτωση δεν εννοώ φυσικά τον επιχειρηματία που θεμιτό βέβαια είναι να προσπαθεί να βγάλει κέρδος απ'αυτό που κάνει αλλά όπως εξηγώ,αυτόν που δεν λογαριάζει τίποτε προκειμένου να καρπώνεται όλο και μεγαλύτερα κέρδη.
Και πολύ καλά κάνει.Να χαίρεσαι όταν έχεις να κάνεις με "ψυχρούς επαγγελματίες χωρίς ίχνος συναισθήματος".Να αρχίζεις να ανησυχείς (και να κρατάς μικρό καλαθάκι) όταν σου πει ο...ζεστός επαγελματίας οτί κάνει την όποια δουλειά για...την ψυχή της μάνας του... ;)

Είναι αλήθεια ότι ο Thomann κερνάει βανίλια υποβρύχιο σαν περάσεις από κεί και σου δίνει μπαλονάκι και φιλί όταν φύγεις, έστω κι αν δεν αγόρασες τίποτα;
Ω ναι.Αλλά όταν πήγα εγώ,τους είχε τελειώσει η βανίλια και με κέρασαν Nutella με κρουασανάκι.Το μπαλόνι το πήρα,αλλά φιλί δεν ήθελα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top